Erg tevreden over mijn ooglidcorrectie

3 maanden geleden heb ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren door Mark. Ik twijfelde eerst wel om het door mijn huisarts uit te laten voeren. Maar ik hoorde van verschillende mensen om mij heen dat Mark wel heel goed kon “snijden”. En dat blijkt te kloppen. Ik ben erg blij met het eindresultaat. In mijn geval is het een behoorlijke metamorfose. Qua pijn had ik veel erger verwacht. Met een paar paracetamolletjes is het goed te doen en ik had ook niet hele blauwe/dikke ogen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik goed de tijd heb genomen om te herstellen.

• Prijs en Kwaliteit

Mijn ervaring was heel erg goed.

Mijn ervaring is in 1 woord geweldig! Duidelijke uitleg, bij de intake maar ook tijdens de operatie. En dat gaf mij rust en vertrouwen want ik vond het heel spannend! Maar wat ben ik blij met het resultaat!! Ook de nazorg en controle was heel goed.

• Prijs en Kwaliteit

Beter kan niet; wat een fantastisch resultaat!

Op 7 juli heeft dr. Mark van Bracht met zijn assistente mijn ooglidcorrectie aan beide ogen gedaan, na een grondige intake van een uur, een maand eerder. Alles kwam aan bod: de voorbereiding, de ingreep zelf, de risico's, de nabehandeling en het financiële plaatje. Op iedere vraag een eerlijk en weloverwogen antwoord. Natuurlijk was het mogelijk om eventuele vergeten vragen via de app met dr. van Bracht te bespreken. En wat ik ook belangrijk vind is dat ik zeker niet werd gepusht....... bij twijfel niet doen was het devies. De ingreep was voor mij geen enkel probleem. Vooruit was het doorgesproken en bij iedere handeling werd verteld wat zou gebeuren. Daarom ben ik ontspannen ingestapt en, eerlijk waar, geen pijn gehad bij de ingreep, met uitzondering van de verdovingsprikjes. En dat voor iemand die niet bepaald uitblinkt in een hoge pijngrens. Het resultaat is deze week, na 3 maanden, besproken. Ik ben echt zeer, zeer tevreden en dr. van Bracht was ook blij met het resultaat. Echt, het had niet beter gekund. Dus...... mocht je het idee hebben om een ooglidcorrectie te doen dan kan ik je verzekeren dat dr. van Bracht, en zijn team, een goede keuze is.

• Prijs en Kwaliteit

Heel erg tevreden met het resultaat!

Goede informatie vooraf. Tijdens de ingreep duidelijk over wat er ging gebeuren en ook de nazorg prima!

• Prijs en Kwaliteit

Top geholpen en zeer blij met het eindresultaat

Via collega's aan dit adres gekomen. Zij waren erg tevreden over het eindresultaat en de betrokkenheid van de arts. De stoute schoenen aangetrokken en een afspraak voor intake gesprek gemaakt. Tijdens de intake die op woensdag plaats vond zeer duidelijke/ heldere informatie gekregen. Dit was het laatste zetje wat ik nodig had. Zaterdags kon ik al terecht voor de ingreep. Toch iets gespannen richting Drachten gegaan maar al met al viel de ingreep mij 100 procent mee. Totaal geen pijn na de ingreep en na een week was het resultaat al goed te zien. Wat ik erg prettig vond was dat dr Mark mij 1 dag na de ingreep heeft gebeld om te vragen hoe het met mij ging. Hoofdpijn klachten heb ik nog maar zeer weinig,geen vermoeide ogen meer en heb er een mooie open blik voor terug gekregen. Achteraf heb ik spijt dat ik dit niet eerder heb laten doen en ben nog steeds zeer tevreden met het eindresultaat.

• Prijs en Kwaliteit

In mei 2021 hebben ze bij mij een ooglidcorrectie uitgevoerd bij dhr. Van Bracht, dit is mij erg goed bevallen. Voor de operatie had ik vaak pijn in mijn hoofd en waren mijn ogen s’avonds erg moe. Nu na de operatie is dit verleden tijd. Tijdens de operatie hing er een ontspannen sfeer en er werd mij precies verteld wat er ging gebeuren. Op de achtergrond hoorde je een rustgevend muziekje wat je eventueel zelf kunt uitkiezen. Nu 4 maanden later weer voor controle geweest en alles ziet er goed uit. Ik zelf ben zeer tevreden met het resultaat en ook krijg ik van mensen om me heen leuke reacties. Dus mensen ik raad Oogmark ten zeerste aan.

• Prijs en Kwaliteit

Professionele, vriendelijke en vertrouwde ervaring.

Tuurlijk is het spannend, een ooglidcorrectie. Na de intake wist ik het zeker! Ik ga dit doen! In het gesprek werd alles heel duidelijk uitgelegd en het voelde vertrouwd. De afspraak kon al snel worden gemaakt. En dan is het zover. Tijdens de behandeling werd alles goed uitgelegd, werd op mijn gemak gesteld en tijd voor grapjes. Anderhalf uur later weer op weg naar huis en thuis in de rust. Pijn heb ik niet gehad. Je voelt het wel wat branden maar mag geen naam hebben. Nazorg was ook heel prettig. Ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Geen dagelijkse hoofdpijn meer. Ik kan het iedereen aanraden.

• Prijs en Kwaliteit

Op advies van een kennis ben ik me in gaan lezen bij deze kliniek . Toen durfde ik de stap te zetten. En er is niks teveel gezegd over de professionaliteit van deze kliniek en de mensen die er werken. Goed alles verzorgd en geregeld met goede voorlichting. De ingreep is zeer deskundig gedaan, je weet precies waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Intake was goed geregeld, nazorg, ik heb geen minpuntje kunnen vinden ! Herstel was bij mij zeer voorspoedig, scheelt vast ook dat je er met goed vertrouwen ingaat en er een goed gevoel bij hebt.

• Prijs en Kwaliteit

Een instant goed en vertrouwd gevoel met een tooresultaat

Vermoeid gevoel van de hangende oogleden, altijd weer die vraag: ben je moe? Ik was er klaar mee. Gelukkig vond ik dr. Mark van Bracht. Vanaf de eerste kennismaking tot aan de laatste controle drie maanden na de ingreep voelde het gewoon ontzettend vertrouwd. Voor de intake was ruim tijd uitgetrokken en hoorde ik de mogelijkheden voor mijn hangende oogleden. Goed advies erbij met betrekking tot het weghalen van niet alleen overtollig vel maar ook vet. De dag van de ingreep was erg relaxed. Ook weer alle tijd voor het uittekenen, uitleggen en dergelijke. De ingreep zelf was echt pijnloos en we hebben zelfs nog zitten/liggen kletsen. Na de ingreep de instructies strikt opgevolgd en mede daardoor geen enkele blauwe plek gehad. Wel jeuk maar dat is een goed teken. Na het verwijderen van de hechtingen ging het heel snel met de genezing; binnen een paar weken waren de rode littekens al aan het vervagen. Ik heb de laatste tijd regelmatig gehoord dat ik er stralend uitzie. Heerlijk om te horen natuurlijk!! Voor mij een zeer goed geslaagd avontuur. Als je nog twijfelt, niet langer wachten maar gewoon een afspraak maken.

• Prijs en Kwaliteit

--- al mijn verwachtingen overtroffen ---

Naar aanleiding van alle reviews hier en naar aanleiding van een ervaring van een vriendin van mij heb ik een afspraak gemaakt in Drachten voor een bovenooglid correctie. Alles is helemaal naar mijn wens verlopen en precies zo als Dr. Mark van Bracht had aangegeven in het intake gesprek. Ik woon in Amsterdam en had bij meerdere 'klinieken' advies gevraagd echter bij Oogmark/Drachten had ik het beste gevoel. Niets is minder waar gebleken: van afspraak maken, het intake gesprek, de operatie, en nazorg: het was helemaal perfect. Tevens heeft de zeer aangename kennismaking met de praktijkmedewerkers alsook met Dr. Mark Van Bracht al mijn verwachtingen overtroffen. Ik schrijf niet snel een review maar deze kon ik niet laten gaan: een 10 met een griffel voor Mark van Bracht en zijn team/collega's.

In één woord, GEWELDIG!

Wat ben ik blij dat ik bij dokter Mark van Bracht ben geweest. Zo blij met het resultaat van de ooglid correcties. Wat een lieve man, samen met de assistentes. Je voelt je er gelijk thuis. Zo fijn en rustig. Alles heel goed samen besproken. En voor het geval er iets mocht zijn kon je gewoon even met hem appen. Nou zeg, als dat geen service is. BEDANKT MARK , WAT HEB JE ME BLIJ GEMAAKT! Mvg JIKKE

• Prijs en Kwaliteit

Zeer goed resultaat en geweldige zorg en nazorg.

Mijn ogen waren zwaar en keek treurig volgens mijn omgeving, na de operatie en goede zorg van Mark en zijn assistente heb weer een open blik in mijn gezicht. Ik kan het iedereen aanraden om naar Oogmark te gaan voor een ooglidcorrectie.

Zeer positief

Ik heb voor een dubbele oorlelcorrectie bij Oogmark geweest. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Erg goede professionele hulp en zeer klantvriendelijk. Super blij met het eindresultaat. Een echt aanrader...

• Prijs en Kwaliteit

Heel tevreden met het resultaat.

Bij het intakegesprek krijg je het maximaal haalbare resultaat te zien. Duidelijke uitleg gehad. De ingreep zelf is mij heel erg meegevallen. Het resultaat is precies zoals ik het had verwacht en gehoopt. Heel professionele en vriendelijke begeleiding tijdens het hele traject.

Super blij!

Ik kan alleen maar positieve punten noemen: - fijne en eerlijke intake - prettige assistentes - benaderbare en vriendelijke arts - heldere communicatie - goede nazorg, zowel de week na de ingreep als in de maanden erna - en natuurlijk: een geweldig resultaat!!! Wat een topteam!

• Prijs en Kwaliteit

Dit had ik jaren eerder moeten doen!!!

Wat ben ik blij dat ik de stap gezet heb om een ooglidcorrectie te laten doen. Ik had goede berichten gehoord over Oogmark Drachten en heb een afspraak gemaakt,ik kon al snel terecht en heb zo'n fijn intakegesprek gehad,alle mogelijkheden zijn besproken en zonder twijfel heb ik een afspraak gemaakt voor een ooglidcorrectie, dit had ik jaren eerder moeten doen!!!de ingreep was een fluitje van een cent en het resultaat is verbluffend,ik ben er zo blij mij!!en gelijk verlost van hoofdpijn, vermoeide jeukende ogen en mijn trieste blik!

• Prijs en Kwaliteit

professioneel, goed en menselijk.

De intake gaf me meteen een vertrouwd gevoel dat ik bij een ervaren chirurg was terecht gekomen. Bij de operatie werd je op je gemak gesteld. Alle handelingen werden in detail verteld. Er speelde muziek op de achtergrond en we hadden een goed gesprek. Nabehandeling was ook goed. Na 14 dagen ontstond er een strontje op een van mijn littekens. Hierover contact gehad en het kon meteen dezelfde dag nog worden weggehaald. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ik had dit veel eerder moeten doen!

ontzettend blij!

via een kennis aan het adres van Mark gekomen. Een intakegesprek maakte dat ik vol vertrouwen de operatie liet inplannen. Die ging zoals in de intake beschreven en de nazorg was erg goed! Kortom, een aanbeveling! Wim

• Prijs en Kwaliteit

Na mijn intake gesprek, was het voor mij duidelijk, dat ik mijn ooglid correctie hier wilde laten doen. Heel duidelijk, goede voorlichting. Vriendelijke mensen. Zorgvuldig en secuur. Ik wist precies wat ik kon verwachten. Nazorg was ook prima en het resultaat is fantastisch!

• Prijs en Kwaliteit

Ik vond het intakegesprek erg prettig omdat alles duidelijk werd uitgelegd en er voldoende tijd voor werd genomen De ingreep viel me reuze mee en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat Ik zou iedereen oogmark aan kunnen raden

• Prijs en Kwaliteit

Goede zorg en uitleg met een mooi resultaat

Heel zorgvuldig werk en uitleg van de arts Allemaal voorspoedig verlopen, geen pijn.

Wow. Zo happy

Vanaf de intake gelijk het volste vertrouwen gehad. Tijdens de ingreep wordt alles goed uitgelegd. De eerste week na de ingreep? Je ziet er niet uit maar totaal geen pijn. Nadat blauw/geel/rood verdwijnt gaat het allemaal ontzettend snel en kun je snel weer onder de mensen. Ben ik blij met eindresultaat? Joh, ik wou dat ik jaren eerder had gedaan. Dus, echt heel erg blij

Supe blij mee

2 jaar geleden laten doen en nog steeds blij met resultaat.

Top arts,top assistentes,top resultaat

Ik heb een zeer positieve ervaring met oogmark een goede informatie voor de behandeling ,duidelijke uitleg tijdens de behandeling en de tijd erna. Laagdrempelig mocht je twijfels hebben over het herstel mag je altijd bellen . Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de ooglid correctie.

heel goed

van het begin tot het eindresultaat ...helemaal goed gedaan en gegaan.

Over Oogmark

Oogmark™ is een moderne gespecialiseerde cosmetisch medische praktijk gevestigd in Drachten (Friesland) op de begane grond naast de NHG-geaccrediteerde Huisartsenpraktijk Van Bracht & Dorgelo in Drachten. Er zijn 1 gecombineerde spreek-behandelkamer en 1 zelfstandige behandelkamer, een wachtkamer, een receptie en een backoffice. De kliniek is verbonden aan de NVCH, NHG, FUE Europe en de NVCG.