Het belang van een goede verzekering bij Monuta.

Heidi Markus (Monuta Almere), vertegenwoordigd door Daniëlle van Biezen in ons geval, heeft vanaf het moment van overlijden van mijn echtgenote tot en met én na de uitvaart Monuta van zijn/haar beste kant laten zien. Elke vraag of onduidelijkheid werd opgevolgd door een adequaat antwoord/oplossing. De zeer persoonlijke benadering is voor ons een grote steun geweest. Niemand kan het verdriet en gemis wegnemen, maar wel de zorgen rond de uitvaart. Daniëlle van Biezen kan dat. Derhalve resteert slechts diepe bewondering.

uitstekende begeleiding

Ze nam alle tijd, die nodig was. Alles was duidelijk en overzichtelijk. Ze heeft ons bijzonder goed begeleid.

Zeer bekwame uitvaartbegeleidster

Heidi Markus is een uitstekende begeleidster voor een uitvaart. Ze luistert goed en let ook op alles. Ze weet de uitvaart tot het eind aan toe in goede banen te begeleiden. Ook na de uitvaart nog steeds goede en fijne communicatie. Ze leeft erg mee.

Prachtige uitvaart van mijn moeder

Mijn moeder is 15 februari plotseling overleden met pijn in mijn hart moest ik een uitvaartverzorger zoeken en een vriendin van mij had ik gevraagd welke zij goed vond omdat zij op een crematorium werkt en zei zij bij monuta Heidi is echt goed .Dus heb ik die genomen en kreeg ik contact met uitvaartverzorger Daniëlle en ik moet zeggen het klikte meteen zo'n aardige vrouw en een luisterend oor goede uitleg over de uitvaart en vroeg ook steeds hoe het ging met ons en of alles naar onze wens was dus ja mijn moeder der uitvaart was echt prachtig ondanks veel verdriet maar het voelde gewoon goed hoe mijn moeder haar laatste dagen werd behandeld prachtig gewoon. Dankjewel Daniëlle en monuta

ik heb mij zeer gesteund gevoeld gedurende het hele proces

de gesprekken vooraf toen mijn vriend nog leefde en we samen een plan hebben gemaakt heeft de uitvaartverzorgster ons zeer geholpen om te een passende crematie te komen. Na het overlijden van mijn vriend heb ik mij enorm gesteund gevoeld door de uitvaart verzorgester.

Ik ben heel tevreden hoe Monuta de uitvaart heeft verzorgd.

Ze leven met je mee. Ze komen langs en bespreken alles met je hoe de uitvaart gaat plaatsvinden en alles was prima geregeld. Ze staan open voor je wensen en suggesties.

In deze moeilijke tijd van afscheid nemen van je dierbaren, Is Monuta voor ons een grote steun geweest. Van het begin tot het einde fijn contact gehad deskundig en Liefdevol ondersteunt. Luisteren naar je wensen en vervullen die op een mooie manier. Heidi Markus dank je bent een top vrouw!!!!

Alles rondom de uitvaart was perfect geregeld

Door twee eerdere zeer goede ervaringen met uitvaarten door Monuta, Heidi Markus, was het voor ons een logische beslissing om opnieuw voor hen te kiezen. Alle mogelijkheden waren vooraf doorgesproken, de uitvaartverzorgster dacht met alle details mee, de crematieplechtigheid verliep perfect en niet geheel onbelangrijk, het contact na de plechtigheid was ook prima. Onlangs heb ik nog een telefoontje ontvangen van Monuta over hoe alles is gegaan en of ze ergens nog mee van dienst kunnen zijn. Vooral het persoonlijke contact was erg fijn. Een absolute aanrader.

Zeer vriendelijk en deskundig

Ik heb Heidi als zeer prettige persoonlijkheid ervaren. Heeft goede adviezen gegeven.

Alles was goed geregeld. Ook het contact daarna

Mee denken met de wensen die ik had

Uitstekende begeleiding.

Ik voelde me enorm geholpen

In een hele moeilijke tijd hebben Heidi en Yvette ons enorm geholpen. Alle vragen werden beantwoord, goede suggesties gedaan, dingen uitgezocht, mail werd snel beantwoord. Alle communicatie was heel respectvol en professioneel, maar toch ook heel persoonlijk. Beide dames voelden ontzettend goed aan wat wij wilden. Ik had me niet beter kunnen wensen.

Zeer warme en liefdevolle begeleiding

Wij zijn zeer warm en liefdevol begeleid door Heidi Markus van Monuta bij het regelen van het afscheid van mijn moeder. Het verlies van een dierbare is zo verdrietig, maar wat was het fijn om iemand te hebben die je op zo'n warme manier helpt bij het regelen van de uitvaart. Heidi is meerdere dagen bij ons geweest en heeft echt de tijd voor ons genomen. Haar warme en persoonlijke benadering gaf ons het gevoel dat we haar al jaren kende. Ze heeft een heel mooi verhaal gemaakt en heeft voor ons ondanks de maatregelen een mooi en fijn afscheid gerealiseerd. Bedankt voor alles!

Verzorgd

Mijn ervaring is heel positief. Heidi is een vakvrouw die je in een moeilijke periode van je leven heel bekwaam en menselijk een groot deel van je zorgen uit handen neemt. Dat doet zij op een heel innemende wijze die respect afdwingt.

Deskundigheid, vriendelijkheid en alle ruimte voor eigen inbreng bij een uitvaart : zo moet het !

* Deskundig * Uitstekend bereikbaar * Meelevend * Vriendelijk * Alle ruimte voor eigen inbreng * Duidelijke afspraken * Snelle en correcte uitvoering van gemaakte afspraken. Kortom: In een moeilijke en emotionele periode is dat nu juist wat een uitvaart respectvol maakt.

dag van overlijden tot crematie uitstekend begeleid

kan niet anders zeggen dat monuta, de familie en mij van AtotZ uitstekend heeft begeleid met het overlijden van mijn vrouw. nogmaals mijn dank. Harrie van Oorschot.

Alles netjes geregeld met veel begrip en warmte

De hulp die wij kregen was erg goed, er werd op een zeer prettige manier met ons meegedacht en naar alle betrokkenen werd geluisterd. Heidi Markus heb ik ervaren als een erg prettige en warme vrouw die er alles aan doet om een uitvaart volgens wens te laten verlopen.

We zijn geheel ontzorgd

De dienstverlening van Monuta was zoals wij het ons hadden voorgesteld. Ze houden goed rekening met onze wensen. Het was een bijzonder mooie plechtigheid.

Begripvol en zorgzaam

Ze stelt je op je gemak en luisterde goed naar je en regelt alles prima en als je iets niet weet of begrijpt dan legt ze het goed uit. Vanaf het moment dat je haar nodig hebt dan is ze er voor je

Volledig naar wens

Ieder heeft z’n eigen wens. Onze wens was niet te traditioneel. Met veel ruimte voor eigen inbreng zoals het spelen van het dorp en love of my life op saxofoon en mooie woorden van sprekers. Heidi bracht alles samen zoals we dat wilde. Met veel ruimte en niet te stijf doch waardig en warm ondanks de Corona beperkingen. Vooraf thuis hadden Heidi en Ramon ook alle tijd genomen voor ons en verwoorde dat prachtig in de aula. Mijn dank is groot.

Professioneel

Snelle opvolging en professionele begeleiding

Heel erg goed.

Alles werd goed uitgelegd, op de vragen die ik had. Heel tevreden hoe het allemaal verlopen is.

Vakkundige ondersteuning tijdens gitzwarte periode

Bij het plotseling overlijden van mijn vrouw werd de uitvaart verzorgd door Heidi. Van begin tot eind een uiterst vakkundige en professionele begeleiding op een moment dat jezelf in het diepst van je verdriet verzeild bent geraakt. Alles tot in de puntjes verzorgd waar mijn familie en vrienden nog steeds met een goed gevoel op terugkijken en onlosmakelijk in positieve zin onderdeel uitmaakt van het rouwproces.

Heidi is erg goed in haar vak ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden over Heidi Markus erg begaan en bekwaam en springt goed in op allerlei situaties en komt met oplossingen Dank Heidi voor alle steun begrip en hulp na het plotselinge overlijden van Dennis Airne

Transistorstraat 56 1322 CG Almere

Over Monuta Uitvaart