zie boven

ga zo door

Betrouwbaar

Duidelijkheid , behulpzaam en eerlijk

een mooi afscheid 3 maal

in 2013 mijn moeder. in 2018 mijn vader. in 2023 mijn schoonmoeder. alle 3 door heidi en haar team verzorgt tot in de puntjes en de laaste in samenwerking met Monuta Nieuwegein waar heidi op ons verzoek de gehele uitvaart begeleide.....dankje wel.....jullie hebben ons bijgestaan in de moeilijkste momenten van ons leven......danke je wel....

Niks op aan te merken

contact was snel en duidelijk

Mijn vader overleed in Curacao vanuit daar naar monuta gebeld ,werd meteen terug gebeld en al een afspraak gemaakt voor als we in Nederland aan kwamen,ook de terugvlucht naar Nederland en het ophalen bij Schipol ging heel soepel ben meer dan tevreden.Daarna met Danielle alles geregeld ging soepel snel en duidelijk.

Hele goede begeleiding van Heidi en Daniëlle

Zie boven

Een mooie uitvaart

Ik was aangenaam verrast door de sympathieke en professionele wijze waarop mevrouw Heidi Markus de uitvaart van mijn vrouw geheel volgens onze wens geregeld heeft. Ze was begripvol en meelevend en de uitvaartdienst werd exact volgens onze wens door haar geregisseerd. Een compliment is op zijn plaats.

ondanks alle verdriet zo een mooie en indrukwekkende uitvaart

super uitvaartverzorger alles goed en snel geregeld zo goed meegedacht ook

Warm en professioneel

De uitvaart van mijn man was warm, persoonlijk, waardig en erg mooi. Daniëlle is een kanjer en het hele team erg flexibel en professioneel. Heel veel steun en meedenken over de uitvaart. Veel mogelijkheden, wat het mogelijk maakt iedere betrokkene tegemoet te komen in zijn wensen. ( groot gezin) Wij zijn erg dankbaar!

Zeer prettig persoonlijk contact.

Danielle van Biezen stelde zich flexibel op. Was zeer inlevend en meedenkend. Zij had ook een goede klik met mijn twee zoons. Ze kon zich goed inleven in de situatie. Ze nam initiatief en heeft goed meegedacht naar de mogelijkheden passend bij onze wensen. Danielle doet suggesties maar dringt vooral niets op. Al met al heel erg fijn warm en inlevend bijgestaan door Danielle.

Precies zoals Erick het had gewild

Yvette van Ree heeft ervoor gezorgd dat zijn uitvaart precies heeft plaatsgevonden zoals mijn partner Erick het had gewild. Alles is met hem voor zijn dood uitvoerig doorgesproken en al zijn wensen zijn vervuld. Tot en met de garnalenkroketten en gazpacho bij de borrel. Dat heeft mij heel veel rust gegeven en helpt me enorm bij de rouwverwerking. Ik ben Yvette dan ook enorm dankbaar!

Fijn warm en meelevend persoon

Neemt de tijd om alles goed en rustig door te kunnen spreken

Zeer prettige ervaring

Zeer prettige en correcte ervaring met Monuta

Heel goed begeleid

Heel goed begeleid door Danielle, hierdoor werd het afscheid ondanks alle verdriet toch heel mooi. Dank je wel voor alles.

Mijn ervaring met Monuta was bijzonder goed.

Alles rondom het overlijden van mijn man en zijn crematie was super goed verzorgd door Heidi. Zij is een bijzonder lieve en meedenkende vrouw die alles tot in de puntjes voor ons heeft verzorgd. Ook richting de kleinkinderen dacht zij mee.

Goed geregeld.

Volgens de wensen van de overledene.

Prima gedaan

Goed geluisterd naar onze wensen.

Ik ben heel goed geholpen en bijgestaan van begin tot eind. Dank je wel Yvette Ree

Goed ontzorgd in een moeilijke tijd

Prima geregeld tot in ieder detail is meegedacht

Betrokken, meedenkend en vooral een warm persoon

Ontzorgen is een vak wat Heidi meer goed verstaat. Door goed te luisteren en dit te vertalen heeft Heidi het gehele proces van opbaring tot aan de uitvaart professioneel mooi, waardig en warm ingevuld. Dit heeft bij ons een bijzonder fijne indruk achtergelaten. Heidi had alles tot in de puntjes geregeld! Heidi is een warm en zeer fijn persoon die zeer betrokken is bij haar "klanten".

Ik vond dat ik heel prettig en vriendelijk geholpen ben

Mijn ervaring is prima in mijn ogen had ik niet beter geholpen kunnen worden

fantastisch

Ik kan me geen betere Uitvaart bedenken . Alles kon en niks teveel. Zelf de nazorg was fijn om alles nog even door te nemen. De kaarten waren erg mooi . Ik kan geen een puntje vinden wat niet fijn was. Zelf had Heidi nog een paar kleine boeketjes gemaakt, voor me kleindochters van de rouwstuk . bedankt voor alles . Groet Ferry Roos Molenaar

Geweldig geholpen

Vanaf het eerste gesprek tot de laatste gesprek werd er goed meegedacht en werden onze wensen gehonoreerd. In zo een moeilijke tijd gaf Mevr. Markus ons rust en tijd om alles door te nemen en te beslissen. Hartelijk dank!

Begripvol

Zij voelde feilloos aan wat ik wilde en paste zich zó fijn aan!

Het belang van een goede verzekering bij Monuta.

Heidi Markus (Monuta Almere), vertegenwoordigd door Daniëlle van Biezen in ons geval, heeft vanaf het moment van overlijden van mijn echtgenote tot en met én na de uitvaart Monuta van zijn/haar beste kant laten zien. Elke vraag of onduidelijkheid werd opgevolgd door een adequaat antwoord/oplossing. De zeer persoonlijke benadering is voor ons een grote steun geweest. Niemand kan het verdriet en gemis wegnemen, maar wel de zorgen rond de uitvaart. Daniëlle van Biezen kan dat. Derhalve resteert slechts diepe bewondering.

Over Monuta Uitvaart