Fijne persoonlijke zorg. Aan alle wensen voldaan.

Fijne persoonlijke zorg. Aan alle wensen voldaan.

Er is goed voor mij en mijn familie gezorgd.

Ondanks dat het een verdrietige dag was, heeft de uitvaartverzorgster er alles aan gedaan om er een prachtig afscheid van te maken. Ze heeft overal aan gedacht en geregeld. Ik ben haar zeer dankbaar.

heel erg fijn

hele fijne uitvaartbegeleidster ,uitvaart was uitstekend geregeld

Hele goede klik met haar

Heidi snapt, precies hoe zij met de situatie en de mensen moet omgaan, het contact hebben wij als zeer prettig ervaren, ook zo van haar collega die het op de dag van de uitvaart alles heeft geregeld, zij heefd het ook perfect gedaan.

Prima verzorging van de uitvaart

Reeds meerdere keren gebruik gemaakt van deze uitvaartverzorger. Heidi verstaat haar vak, prima verzorgd en geregeld van begin tot eind,

Uitvaartbegeleidster Heidi Markus is geweldig!

Heidi is zeer betrokken, rustig. Ze heeft veel ideeën om het allemaal naar onze wens in te vullen. Ze is zeer zorgvuldig en geen enkele kleine of grote wijziging was een probleem. We hadden bijna dagelijks contact met haar gehad tot aan de uitvaart.

Alles goed verzorgd

De begeleiding was respectvol, steunend en informatief goed.

Veel contact, alles heel goed uitgelegd, goed aanvoelen wat de persoonlijke wensen zijn, rustig blijven bij discussiepunten en met alternatieven komen, goed de lijnen uitgezet en meegeholpen met goede ideeën en veel aandacht voor het hele proces.

Betrokken medewerksters

2023 twee maal gebruik gemaakt van de verzorging bij overlijden en beide keren fantastisch begeleid door verzorgsters van Monuta. Ook de medewerkers(sters)van de aflegging, die mogen niet vergeten worden. Zowel voor het overlijden (maart) als na het overlijden, vriendelijke en liefdevolle afhandeling van de uitvaart en de familiebegeleiding.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Ik ben heel erg tevreden over de service, mogelijkheden, de klantvriendelijkheid en professionele uitvoering, top.

Denkt mee en is invoelend

Van het begin tot het eind is de begeleiding voor de uitvaart van onze moeder precies geweest zoals zij en wij het wilden en meer dan dat door de suggesties van Heidi.

Wat heeft monuta veel voor ons betekent!

Als een dierbare overlijdt leef je in roes. En wat moet er enorm veel geregeld worden. En wat heeft Monuta ons daarbij veel uit handen genomen. Onze dank gaat speciaal uit naar uitvaartverzorgster D. van biezen. Wat is zij een grote steun voor ons geweest. Ze heeft de uitvaart echt tot in de puntjes verzorgd. En ze was er elke dag (zelfs als ze vrij was) en ook na de uitvaart voor ons. De gehele uitvaart van A tot Z was perfect geregeld. Nogmaals heel veel dank daarvoor.

Zéér professioneel en vertrouwd

Vanaf het 1e contact was er een goede band. Zeer professioneel, vertrouwd. Er was ook veel ruimte voor eigen inbreng. Verder werd alles duidelijk en transparant uitgelegd. Ook de producten sluiten goed aan. De keuzes en kosten werden ook op heldere wijze uitgelegd en vergeleken. Wij hadden ons geen betere uitvaart van onze vader kunnen wensen.

Alles was helemaal top

Wij hebben de contacten, en de uitvaart als fijn ervaren. Waar wij goed op terug kunnen kijken.

Heel fijn, veel steun gekregen in een zeer moelijke tijd

Als boven

Alles tot in de puntjes verzorgd op een warme, betrokken manier.

Warme en persoonlijke benadering, er werd goed meegedacht, duidelijke uitleg gegeven over praktische zaken, Heidi sprak mooie en persoonlijke woorden tijdens de uitvaart en alles was tot in de puntjes verzorgd. We kijken terug op een mooi en warm afscheid.

Zeer ervaren en respectvol

Heidi Markus heeft inmiddels zowel de uitvaart van onze vader als die van onze moeder verzorgd. Wij kunnen ons als familie geen betere persoon wensen. Heidi, maar ook haar collega Yvette, komen over als ervaren, meelevende en respectvolle personen. Zij bewaarden overzicht en rust in een moeilijke periode waarbij de emoties een grote rol speelden. Ons inziens, niets dan lof voor deze dames.

Professioneel en respectvol

Vanaf de melding aan Monuta ivm het overlijden van mijn moeder tot aan het afscheid hebben wij als familie veel hulp/steun en advies gekregen van Monuta. Ook het thuisbezoek en het bespreken van het geheel was erg respectvol en professioneel. In mijn ogen ben ik Monuta dankbaar voor het geheel ivm het advies en de rust en taken die zij in handen nemen om het geheel op onze manier af te laten sluiten. MONUTA/DANIELLE, super bedankt voor alles….

Een topper in haar vak

Heidi, heeft mij super goed geholpen ,zonder haar had ik alles voor mijn mam niet zo mooi kunnen regelen . Ik ben vol lof over Heidi, alles maar ook alles ,leiden Heidi tot in de puntjes . Ik zal nooit vergeten hoe zij het zo mooi heeft gemaakt voor mijn mam . Alles maar ook alles was netjes . Heidi deed het voorwoord , een prachtig stuk omschreef hoe mijn ma was . Heidi ,super super bedankt 1000 maal dank voor jou steun en jou zorgen . Veel liefs Deborah dochter van ria openneer-meijer

Voelde goed

Yvette van Ree heeft me heel goed geholpen ging lekker ontspannen denkt goed mee ,creatief heeft er een mooie dag van gemaakt alles mooi in elkaar gezet van bloemen tot kaart de muziek echt heel blij mee nogmaals bedankt

Heidi Markus was top / Wat een schitterend afscheid

Heidi kwam bij ons langs en er was meteen een klik. Ze was heel erg begaan met ons lot en had ook de nodige eerbied voor de overledene, mijn vrouw. Mijn vrouw was speciaal op alle gebied, maar dat zullen meer mannen over hun partner zeggen, Heidi heeft de vertaling gemaakt naar haar uitvaart en door op een bijzondere manier dit aan te pakken heeft ze een ieder in de zaal geraakt. Tevens was er een mooie begeleiding. De inbreng van Heidi was dan ook super, en alles in overleg met ons. Het is een afscheid, dat doe je maar één keer en het ging dan ook in één keer goed. Dank en alle lof voor Monuta Heidi Markus.

zeer goed

nvt

Alles prima geregeld

Goed gesprek met adviseur. Alles was bespreekbaar en werd geregeld naar wens

Mooi mens.....

Een fijn en persoonlijk kontakt met Heidi. Betrokken, warm en respectvol.Wij kijken met een goed gevoel terug op de bijzetting van mijn moeder. Marianne Wester en familie.

Over Monuta Uitvaart