Super bedrijf !

Na een zoekopdracht neergelegd te hebben bij autopoint voor een nieuwe Mercedes A limousine heb ik eindelijk mijn droom auto gevonden. Bedankt voor de goede en snelle service toppers!

Top bedrijf met een hele goede service

Zakelijke auto gehaald. Door Autopoint uit Duitsland laten halen. Hele mooie auto gevonden, en zeer goed afgeleverd door Autopoint. Hele goede service en snel geregeld.

Super service!!

Mijn vriend verraste me met een nieuwe auto. Het hele personeel speelde mee en zorgde dat alles een echte verassing werd. Mijn vriend is heel goed begeleid tijdens het hele proces en er werd echt meegedacht. Goed personeel, je wordt zorgvuldig geholpen en ze hebben een mooi breed assortiment. Ik kan de zaak echt aanraden!

stevig probleem super opgelost

eind augustus kocht ik een jong-gebriukte dikke AUDI Q5 3.0 turbo-diesel begin oktober kwam er een mankement aan het licht mbt de brandstof-voorziening . Er moest het nodige vervangen en gereinigd worden . Zonder morren werd het opgelost incl. gratis leenauto . Groot compliment voor de bedrijfseigenaar . Ik kan Autopoint Waalwijk van harte aanbevelen

Snelle service en een mooi aanbod

Vriendelijk personeel en denken pro actief mee. Blij met mijn nieuwe auto.

Gastvrij en netjes behandeld

Gastvrij ontvangst en keurig behandeld voor bij het inruilen en koop van de auto.

Goed bedrijf met goede na service

Ik heb audi a4 gekocht kwam ik er achter dat remblokken versleten waren ik bel met Max en goed opgepakt meteen laten vervangen in overleg en factuur in goed overleg betaald top bedrijf groetjes meneer brants

Mooie showroom en vriendelijk personeel

Erg vriendelijk ontvangen in deze mooie showroom in Waalwijk. Gezien het goede inruilbod en het vriendelijke contact de deal snel gesloten. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende auto!

Mooi compleet bedrijf

Heel fijn geholpen bij autopoint. Bij binnenkomst meteen een heerlijke cappuccino ontvangen. En natuurlijk een mooie occasion kunnen kopen. Al met al zeer tevreden.

De aankoop van een mooie MB GLC300 laat ons vanaf nu met een heerlijk gevoel weer over de rijden.

Op zoek naar een mooie auto hebben mijn Partner en ik een meer dan prettig idee overgehouden over de deal die wij met Autopoint afgelopen zaterdag hebben mogen sluiten. Een keurige deal wat betreft inruil/aankoop waar alle partijen zich prima in konden vinden. We zijn zeer netjes en correct behandeld door Koray en Max. Eerst hadden we over en weer wat email/telefoonverkeer om wat meer te weten te komen wat betreft de historie van elkaars voertuigen. Vervolgens op zaterdag 4 oktober jl voor de 1e keer de rit naar Waalwijk gemaakt voor een proefrit en om de deal rond te maken. Ondanks dat we van ver moesten komen (>100km naar Waalwijk), hadden wij dit er heel graag voor over. Uiteindelijk afgelopen zaterdag de aangekochte auto opgehaald. Een prima auto die, kijkend op diverse auto-sites, bij een concurrerend bedrijf toch enkele duizenden euro's duurder zou zijn geweest. Mochten we over enkele jaren weer op zoek gaan naar een andere auto, kijken we zeker weten eerst bij het aanbod van Autopoint.

Klantvriendelijk!

Eerlijke prijzen, mooie auto's en realistische inruilprijzen. Al met al kan ik iedereen autopoint waalwijk aanraden.

Passie voor auto's, oog voor de klant!

Zelfs als kritische klant word je door Autopoint Waalwijk vriendelijk geholpen en luistert men naar de wensen. Ze staan open om met jou als klant mee te denken, nemen de tijd om vragen te beantwoorden en kunnen door de benodigde kennis alle kwaliteiten van de auto toelichten. Als klant wil je waar voor je geld. Autopoint Waalwijk weet hier, door de ruime voorraad in diverse prijsklasse, goed op in te spelen. Zelfs na aankoop van onze auto konden we nog bij hen terecht. Wat een service! Koray, heel hartelijk bedankt hiervoor. We zullen onze ervaring niet alleen in deze recensie delen, maar zeker ook in eigen kring. Hier komen we in de toekomst graag nog eens terug! Groet Antoine en Hanneke

Afspraak voor proefrit niet nagekomen en laks met afbellen

‘ s Maandags een afspraak gemaakt voor een proefrit op zaterdag erna. Netjes een bevestigingsmail. Als er iets tussen zou komen zou men dat laten weten. Vrijdagmiddag nog even contact opgenomen om de afspraak mogelijk naar een iets vroeger tijdstip te verzetten. Krijg ik doodleuk te horen dat de auto verkocht is! “Ja, u stond nog op mijn lijstje om te bellen” . Beetje jammer!

Zeer tevreden, en een ontzettend leuke occasion!

Vriendelijk geholpen en te woord gestaan; het hele proces verliep vlekkeloos. Heel blij met onze nieuwe "snelle bak"!

Het is een top bedrijf met top kwaliteit auto's

Ik had een afspraak voor een auto en toen ik binnenliep werd ik gelijk vriendelijk ontvangen en ook een top service.

Top....

Zeer nette zaak en vriendelijke mensen. Opel extra gekocht netjes met nieuwe Apk en beurt afgeleverd!

Goede service, klantvriendelijke werknemers

Een leuke polo gekocht voor een mooi prijsje

Ontspannen sfeer, fijn zaken doen.

Ben op zoek naar een jonge Mercedes, afspraak gemaakt en prima te woord gestaan. Geen haast en onderhoudend.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer tevreden, net bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers.

Super goede dealer en zeer service gericht

Een aantal weken geleden een auto gekocht en zeer tevreden over deze dealer! Leuk gesprek en samen tot een goede prijs kunnen komen. Ook nog zeer service gericht, later bleek er iets met de banden te zijn en ook dat werd perfect opgelost!

Droomauto geleverd, klein issue met de banden...

Achteraf heeft Cito de issue met de (gebruikte) banden professioneel opgelost. Goed geregeld!

Ik ben mega goed geholpen, toen ik voor een audi kwam kreeg ik eerst een bak koffie en super advies. Het is een heel leuk team en zeer netjes. De prijs die ik terug kreeg voor mijn inruiler was boven verwachting!, Voor mijn volgende auto kom ik zeker weer bij autopoint Waalwijk, klasse

Enthousiaste en vriendelijke werknemers met kennis van zaken. Helpen je graag en staan voor een kleine moeite voor je klaar.

Geweldige ervaring

Heb hier een audi Q2 gekocht. Na een proefrit tot overeenstemming gekomen. Alles netjes geregeld

Super service

Heb hier een audi rs3 gekocht . Bij thuiskomst bleek accu defect even gebeld en gelijk geregeld. Super geregeld Aanrader

Over Autopoint Waalwijk

Het ontstaan van Autopoint Waalwijk ligt bij onze hobby. Vanuit onze passie voor auto’s hielden we ons bezig met de in- en verkoop van gebruikte auto’s om mensen zo aan een gewenst model te helpen. Deze passie is inmiddels uitgegroeid tot een groot bedrijf waarbij we een ruime voorraad hebben opgebouwd in onze showroom. We bieden iedereen graag de kans op de auto die ze altijd al wilden hebben. Hierbij houden we de kwaliteit van de occassions altijd goed in de gaten, zodat u verzekerd bent van een optimaal functionerende wagen. Op deze manier is uw droomauto dichterbij dan ooit. We kunnen diverse auto’s aanbieden in iedere prijsklasse, waardoor uw gewenste auto bij ons te vinden is.