Zeer goede service

Bedankt voor jullie goede service. Dat zie je niet veel eerlijk en correct opvolging van export wagen. Houden zo!

Wantrouwend en 3 onjuistheden in de advertentie

Een afspraak gemaakt om te proefrijden in een Fiat 500 Abarth op 15 maart 2021. Buiten dat er 3 onjuistheden in de advertentie stonden was de werknemer die ons heeft geholpen hier ook nog heel arrogant over. We werden ontzettend wantrouwend benaderd en asociaal geholpen. Zeker geen bedrijf om nogmaals naar terug te gaan!

Vorige week volvo v50 gekocht Thuis gekomen bleek de accu stuk Was geen probleem ik kreeg meteen een nieuwe

Fijn autobedrijf

Ondanks de beperkingen zeer goed en met name vrolijk geholpen. ( zowel telefonisch als bij het bekijken en ophalen van de auto) Erg blij met mijn nieuwe Audi Q5 en hoop dat jullie een lief baasje vinden voor mijn oude Audi A5. MIjn Q5 is netjes geleverd zoals afgesproken. ( alleen beetje jammer dat de kentekenplaathouders van de concurrent waren haha.. deze even snel zelf vervangen door Pelster kentekenplaathouders ) Keep up the good work en wie weet tot ziens!

goede deal

vorige week ford focus gekocht . deze auto was jaar oud maar leek splinter nieuw. goed geholpen en nog geen problemen gehad met de auto. Mijn ervaring is goed .

Erg goed geholpen aardige verkoper toppie

23 jan 2021 onze volvo v50 opgehaald we zijn erg goed geholpen ondanks de corana helaas konden we geen bakkie koffie drinken maar ja het zei zo. De tank was leeg en de verkoper ging eerst nog even tanken echt super geholpen nieuwe keuring gehad op de auto heel blij mee.

Pas op!

Neem een deskundige mee om de auto te checken, voordat je die koopt. Ze geven drie maanden garantie, maar de problemen beginnen daarna en dan willen ze niet mee werken en ben je nog duurder uit. Wees gewaarschuwd.

Zeer mooie auto’s,en de service en vriendelijkheid die erbij hoort

Een maand terug een schitterende Volkswagen Tiguan gekocht Zeer keurig en vriendelijk ontvangen. Een goede en reeële inruilprijs voor mijn oude auto gekregen. Na een week met de auto te hebben gereden waren er 2 kleine dingetjes die navoren kwamen maar die mocht ik bij mijn eigen dealer kosteloos laten uitvoeren dus ik hoefde niet helemaal terug naar Waalwijk. Kortom een zeer tevreden klant erbij, en ik zal zeker met de volgende koop eerst bij Autopoint Waalwijk gaan kijken. Service staat samen met vriendelijkheid op één bij dit bedrijf.

Super service en eerlijke prijzen!

Netjes ontvangen ook in de corona tijd, we konden op een veilige manier toch een deal sluiten!

Zeer net bedrijf

Onlangs een mooie BMW X1 gekocht bij autopoint. Ondanks de corona maatregelen hebben ze toch zo goed en zo kwaad als het maar kon alles gedaan om mij een goed beeld van de auto te geven . Het is voor deze mensen bijna onmogelijk om hun werk te doen en daar moet je als klant wel even rekening mee houden natuurlijk. In ieder geval ben ik netjes geholpen en de auto voldoet gewoon aan alle verwachtingen en wat betreft de prijs , gewoon een prima marktconforme prijs , eigenlijk iets daaronder nog dus ik kan Autopoint Waalwijk aan iedereen aanbevelen!

Aardig personeel nette auto

Vandaag mijn nieuwe Seat gekocht via Autopoint Waalwijk. Verkoper kwam netjes aan huis om de auto aan ons te laten zien en na korte onderhandeling besloten deze nette auto te kopen. Gezien de service raad ik Autopoint aan iedereen aan voor een betrouwbare occasion.

Goed en netjes personeel !!

Ik ben heel goed geholpen met de aankoop van me auto !!

Goed bedrijf, behulpzaam en niets is te veel!!

Bij Autopoint op de site enkele mooie auto’s gezien. Bij bezoek door medewerkers geheel vrijblijvende adviezen gehad. Na wat twijfel door hun geadviseerd een proefrit te maken met desnoods beide auto’s waar ik tussen twijfelde. Na enkele dagen bedenktijd en een korte prijsonderhandeling een mooie deal gesloten. Met speciale dank aan Max (verkoper) die me heeft geholpen bij de aankoop van deze zo goed als nieuwe auto!

Vorige week hier een auto gekocht, nadat een kennis mij dit autobedrijf adviseerde. Bij binnenkomst meteen goed geholpen. Erg klantvriendelijk. Aanrader!

Goeie zorg fijne service

Goeie zorg fijne service

Helemaal top

Zeer vriendelijk en sociaal personeel! Top service!

Heel goed

Heb ford focus gekocht, service goed. En prijs was goed ook.

Subliem!

Professioneel behandeld. Mooie Volkswagen Tiguan gekocht en een goed bod voor mijn oude auto! Na enkele weken kreeg ik wat problemen met starten, na een belletje werd alles direct en netjes opgelost door Autopoint.

Goed bedrijf

Goede service en aardig personeel. Mooi divers aanbod.

Super leuk bedijf

Goed geholpen prettig o zaken mee te doen

Goed gevoel

Ik zag op marktplaats een mooie Volkswagen Tiguan. Bij Autopoint goed geholpen na een proefrit en mooie inruil prijs op mijn oude Tiguan gelijk met me nieuwe bolide vertrokken. Autopoint bedankt.

Klantvriendelijk, verstand van zaken en een groot aanbod gave auto's. Betrouwbaar adres

Fijn bedrijf personeel zeer klantvriendelijk

Had Mercedes a 200 gekocht super geholpen door Max van begin tot het eind netjes terug gekregen van mijn Opel zal me volgende auto zeker hier kopen top bedrijf groetjes meneer elmer

Perfecte service

Super geholpen, mooi bedrijf. Auto stond netjes gepoetst klaar en bij aflevering een lekkere fles drank gehad.

Super bedrijf !

Na een zoekopdracht neergelegd te hebben bij autopoint voor een nieuwe Mercedes A limousine heb ik eindelijk mijn droom auto gevonden. Bedankt voor de goede en snelle service toppers!

Over Autopoint Waalwijk

Het ontstaan van Autopoint Waalwijk ligt bij onze hobby. Vanuit onze passie voor auto’s hielden we ons bezig met de in- en verkoop van gebruikte auto’s om mensen zo aan een gewenst model te helpen. Deze passie is inmiddels uitgegroeid tot een groot bedrijf waarbij we een ruime voorraad hebben opgebouwd in onze showroom. We bieden iedereen graag de kans op de auto die ze altijd al wilden hebben. Hierbij houden we de kwaliteit van de occassions altijd goed in de gaten, zodat u verzekerd bent van een optimaal functionerende wagen. Op deze manier is uw droomauto dichterbij dan ooit. We kunnen diverse auto’s aanbieden in iedere prijsklasse, waardoor uw gewenste auto bij ons te vinden is.