top

geweldig wat een lief team geen centje last gehad . was erg blauw maar na een week zag t er al veel beter uit . nauwelijks hoodpijn meer en geen zware ogen bedankt toppers ,ik raad jullie zeker aan

• Advies en behandeling
  • Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie, Onderooglidcorrectie

Prima geholpen

Goede voorlichting. Relaxed geholpen. Aanrader.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Fijne arts en fijn team.

Ik heb een bovenooglidcorrectie ondergaan vorige week en ik ben zeer tevreden vanaf het moment van de intake tot nu. Er straalt vooral rust en vertrouwen uit in de praktijk. Het lijkt mij fijn om daar te mogen werken, de assistentes hebben duidelijk plezier in hun werk en een fijne band met de arts. Een consult kost je niets, ook bijzonder in deze tijd. Rustige en goede uitleg door een vriendelijke assistente met voldoende tijd voor vragen. Later kwam de dokter zichzelf ook even voorstellen en keek even mee. Wat een fijne, rustige vrouw en wat geeft zij een vertrouwen! Mijn angst werd weggenomen en ik heb besloten ervoor te gaan. Na de ingreep kreeg je ook een kaartje mee met haar nummer dat mócht er iets mis zijn, al was het snachts, gewoon bellen. Gelukkig niet nodig geweest maar dat geeft wel net dat beetje extra vertrouwen. Nu een week later ben ik al zo blij! Gisteren zijn de hechtingen verwijderd en het ziet er al heel goed uit. Het uiteindelijke resultaat bereik je met 3 maanden maar nu al zoveel verschil. Er zijn klinieken die het voor de helft van dit bedrag doen, ieder zijn keuze natuurlijk maar dat zou ik nooit doen. Dit is geen lopende band werk en er wordt echt goed gekeken en naar je geluisterd, wat is er mogelijk en wat zijn je verwachtingen, dat is veel belangrijker dan geld want het is wel je lichaam waar je zuinig op moet zijn tenslotte. Mocht je nadenken over een ingreep: kies deze kliniek en ga voor een consult en beoordeel dan zelf wat ik bedoel.

• Welke behandeling werd er bij u verricht? Bovenooglidcorrectie

Geen centje pijn of last

Ik wilde graag een bovenooglidcorrectie maar zag er enorm tegenop. Maar het uitgebreide intake gesprek en de mogelijkheid voor een kalmerend tabletje stelden mij al enorm gerust. De behandeling zelfs was zo gebeurd. Binnen een week waren de blauwe plekken al zo goed als weg getrokken. Ik heb geen centje pijn of last ervaren. En nu na 3 maanden wordt het eindresultaat steeds beter zichtbaar, waarmee ik heel tevreden bent.

Middenmolenplein 1 2807GW Gouda