Slecht

krijg met geen mogelijkheid mijn contract ben 2 jaar bezig en nog worden er facturen gestuurd ben een kleine 1 mans zaak in licht en geluid wat op zijn gat ligt en kan het geld wel ergens anders voor gebruiken

Beste Gerd, n.a.v. jouw review kom ik achter dat wij jouw opzegging, ondanks de bevestiging, niet goed hadden verwerkt. Wij hebben dit nu met terugwerkende kracht rechtgezet. Ik heb je zojuist gemaild met de details. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rolf

Vertrouwd

Johan is een fijne man om naar te luisteren, voelt vertrouwd aan. Een gedreven man, vol enthousiasme, heeft hij mij geholpen. Kortom, een aanrader!

Beste Cas, dank voor de mooie review! Groet, Team Youvia

goed geholpen door Roelf Prill, begripvol

We hadden in 1e instantie een meningsverschil over de faktuur, dit is goed opgelost, waarbij medewerker Rolf Prill een goede rol heeft gespeeld, hij heeft vlot en volgens afspraak gereageerd.

Beste mevrouw Kamminga, fijn om te lezen dat de oplossing in goede aarde is gevallen. Dank voor het mooie cijfer! Groetjes, Rolf.

Mega veel spijt van samenwerking

Als kleine webshop hoopte ik te kunnen groeien in samenwerking met Youvia. Een tijdje terug heb ik daarom contact opgenomen met Youvia en de verhalen waren veelbelovend. Helaas zijn de resultaten niet goed. De kosten zijn al opgelopen naar €1500+ en het heeft me welgeteld €30,- opgeleverd. Ik baal hier erg van gezien ik nu zelf enkel aan het werk ben om de hoge kosten van Youvia te kunnen betalen. Het doel was natuurlijk dat het mijn bedrijfje verder zou brengen en niet juist de afgrond in. Ik heb dit ook besproken met de accountmanager, maar bij Youvia intern is geen sprake van inlevingsvermogen, ik kan namelijk ondanks de slechte resultaten niet stoppen met de samenwerking. Het lijkt alsof het enkel om geld draait bij Youvia. Ik hoop op een oplossing en alsnog snel te kunnen stoppen met de samenwerking. Dit kan ik wel mijn slechtste investering ooit noemen.

Beste Lisanne, fijn vandaag even contact te hebben gehad. Mijn collega zal zoals afgesproken volgende week de definitieve oplossing met je bespreken. Groetjes, Kayla

helder en informatie en slagvaardig

Kayla begreep meteen mijn vraag. Dacht mee en kwam met een helder voorstel. Ik ontving per omgaande de offerte. In uw systeem was een adreswijzing niet opgenomen. Ik meldde dit in een mail en kreeg vrijwel per omgaande haar reactie waarin zij zich (namens Youvia) verontschuldigde en aangaf dat de wijzigingen al wel een tijd in het systeem zaten, maar kennelijk nog niet automatisch in de offerte gegenereerd werden. Ze zou ook aankaarten dat er met mijn in de afgelopen jaren (bij mijn weten) niet voorafgaand aan de verlenging contact met mij was opgenomen. Ik heb ook deze keer alleen een brief ontvangen. Kayla heeft ook een prettige en energieke telefoonstem. Goed visitekaartje dus!

Beste Wil, bedankt voor je mooie review! Fijn dat je ons gebeld hebt en dat we met je mee hebben kunnen denken, waardoor we samen een slimme oplossing gevonden hebben. Bedankt voor je complimenten. Groetjes, Kayla

Youvia heeft een moderne prachtige website gebouwd voor ons kantoor die voldoet aan de eisen van deze tijd en past bij ons kantoor. De vindbaarheid van ons kantoor is aanzienlijk vergroot.

Wat fijn dat je zo tevreden bent met het resultaat! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen wij het graag. Groetjes van Björn & Inge

Perfect geholpen

Andy Duidelijke uitleg en perfect geholpen

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het gesprek met Andy zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.

Heel snel geholpen om account gegevens te actualiseren. Top!

Als gevolg van een verandering in de bedrijfssituatie klopte de gegevens niet meer met de werkelijkheid. Even aangegeven en binnen een uur voor mekaar! Daar kan het menig instantie wat van leren!

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en dat jouw bedrijfsgegevens weer actueel zijn. Mocht je nog vragen hebben of wijzigingen willen aanbrengen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia.

Keurig nagebeld en afgehandeld.

Wesley Meijer belde mij direct na een schriftelijke notitie van mijn kant. Nagaan wat er speelt, gecheckt en een oplossing voorgedragen.

Beste mevrouw de Jong, bedankt voor de jarenlange samenwerking en de mooie review. Fijn dat we het op deze wijze hebben kunnen oplossen. Veel succes toegewenst met jouw bedrijf. Met vriendelijke groet, Wessel.

Klantgerichte opstelling en snelle responstijd

Al 20 jaar ervaring en altijd goed bevallen. Van mijn kant overeenkomst opgezegd waarbij een passende oplossing is geboden. Kortom : wanneer ik weer op zoek ben zou ik weer contact met Youvia opnemen.

Beste Robert-Paul, dank voor de lange samenwerking en de mooie review. Goede zaken gewenst en hopelijk spreken we elkaar in de toekomst weer. Vriendelijke groet, Rolf

Elke vraag die ik heb wordt vakkundig in behandeling genomen

Top service!

Beste Marleen, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons contact op Whatsapp zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we het graag. Met vriendelijk groet, Wessel.

super geholpen door Andy

Andy

Dank voor de mooie Review! Daar staat Andy om bekend. Groet, Klantenservice Youvia

Heb vandaag een fijn telefoongesprek gehad met Wessel van Youvia. Heel informatief en duidelijk. Ben helemaal op de hoogte nu.

Beste Rian, bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je ons gesprek zo hebt ervaren en dat we het op deze wijze hebben kunnen afhandelen. Met vriendelijk groet, Wessel.

Ik werd telefonisch goed geholpen.

Nadat ik bij het aanpassen van onze website was vastgelopen heb ik mijn contactpersoon gebeld en werd ik snel en prettig verder geholpen.

Beste Hans, dank voor jouw review. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan zitten we voor je klaar! Groetjes, klantenservice Youvia

Opstart prima, opzeggen lastiger

Opstart was pri,a, goede ondersteuning bij opzetten website. Opzeggen van de diverse abonnementen is echter een stuk lastiger dan het bouwen van de website.

Beste Jeroen, bedankt voor de review en het laatste telefoongesprek. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.

TOP en direct iemand aan de lijn.

Inge Boer heeft mij verschrikkelijk goed geholpen, kordaat en duidelijk. Ze kent haar werk heel goed en snel. Een verademing met vele andere bedrijven. - Bij andere bedrijven word je in de wacht gezet, word je doorverbonden of de persoon die daar overgaat is niet aanwezig enz. enz. Dus conclusie: Hou dit zo vol, dan zullen jullie zeer tevreden klanten houden.

Dank je wel Sophia! Ik blij als jij als klant tevreden bent over mijn uitleg. Ik kom gauw eens kijken in je atelier. Gezellig ; ) Groetjes Inge

Super accuraat. Goede info

Nam genoeg tijd, legde alles goed uit en adviseerde goed.

Beste Christine, bedankt voor het fijne telefoongesprek van zojuist. Veel succes toegewenst. Met vriendelijke groet, Wessel.

Fijn gesprek met veel uitleg

Vandaag een goed servicegesprek met Inge gehad. Ze nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en op die manier mij meer wegwijs te maken in de mogelijkheden en functies van Youvia. Deze zijn veel uitgebreider dan wij wisten!

Dank je wel Andrea! Ja je kan veel met onze Online Locatie Manager: je informatie overal hetzelfde, bijhouden via 1 punt en dus tijdwinst. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Groetjes Inge

Na overleg de zaak uitstekend opgelost.

Beste Kees, goed om elkaar gesproken te hebben en er samen uit te zijn gekomen. Nogmaals dank voor je tijd en voor het bijwerken van de review. Groet, Rolf

Vriendelijk klantcontact

Ik heb erg goede en vriendelijke service van Rolf ontvangen. Ze nemen bij Youvia de tijd om dingen rustig en makkelijk voor je uit te leggen. Ze hebben me echt verder geholpen. Betrouwbaar bedrijf met goede service.

Beste Eva, dank voor je mooie woorden! Ik bel je aan het eind van de maand nog even voor het vervolg. Mocht je eerder contact willen schroom dan niet! Met vriendelijke groet, Rolf

Niet verder zoeken, vaste accountmanager en resultaat

sinds ik klant ben hoef ik me geen zorgen meer te maken of ik online wel gevonden wordt. Youvia heeft dit top geregeld. SEA, SEO + Bedrijfsprofiel ingezet loopt als een trein

Beste Sjaak, zo lezen we het graag! Dank voor de mooie review!

Vakbekwaamheid en een geweldige service

Ik ben super tevreden over de diensten van Youvia.

Beste Marleen, bedankt voor de mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen, je weet me te vinden! Mooie dag gewenst, groetjes, Rolf

Onduidelijkheid

Ik heb een vette rekening ontvangen en vraag me af ooit een overeenkomst te hebben gesloten.

Beste Addie, bedankt voor je review. Graag kom ik persoonlijk met je in contact om de onduidelijkheid die je hebt ervaren bij je weg te nemen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Alvast Bedankt!

Ontzettend klantvriendelijk met begrip en inzicht

Op het moment dat ik vragen heb over de invulling en gebruik van de diensten, heeft Joyce van Youvia ons heel goed geholpen om de juiste keuze voor ons bedrijf te maken. Een schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid, gedrevenheid, kennis en empathie. Dank je wel.

Beste Adrianus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat is waar wij het voor doen. Ook in de toekomst staan wij graag voor je klaar!

Slecht bereikbaar je staat steeds half uur in de wacht

De communicatie loopt moeizaam. Na heel veel energie van mijn kant zijn de problemen uiteindelijk opgelost.

Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.