Professionele Organisatie

Het contact met persoonlijke medewerker is bijzonder fijn. Behulpzaam en informatief. Geruststellend gevoel dat ik hier op mijn plaats ben. Fijn gesprek gehad met Emil Halff.

Beste Dorien, bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je het contact met Emiel als bijzonder fijn hebt ervaren en dat jij je hierdoor op je plaats bent bij Youvia. Mocht je vanaf heden nog vragen hebben, dan vernemen Emiel en de overige medewerkers dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia!

Twee jaar geleden ben ik de samenwerking met Youvia aangegaan. Mijn contactpersoon Mike van Bloppoel heeft me m.b.t. mijn vindbaarheid op Google uitstekend geholpen. De afgelopen twee jaar hebben we intensief samengewerkt om mijn positie op Google te vergroten en te versterken. Samen met Mike en zijn team van online specialisten hebben we een duidelijke strategie bepaald en daarmee mijn bedrijfsdoelstellingen behaald. Voor 2022/2023 hebben we een nieuwe strategie bepaald en ik kan niet wachten om dit samen met Youvia te realiseren.

Beste Brian & Rowena, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. De afgelopen twee jaar hebben we mooie stappen gemaakt waarbij we de zichtbaarheid van Spoedservice Duurzaam Verwarmen flink hebben vergroot. Voor het komend jaar staan er weer fantastische projecten ingepland die we samen naar een groot succes gaan brengen. We zijn erg blij met jullie als klant. Mike

Fijne samenwerking

Ondanks de stroeve start, is de samenwerking goed verlopen. Björn dacht goed mee, kwam met praktisch oplossingen, goede samenwerking!

Beste Inge, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de samenwerking met Björn door praktische oplossingen goed is verlopen. Vervelend dat de start stroever ging, mocht je hierover nog iets kwijt willen zou je ons dan via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Björn en de overige collega's dat graag. Team Youvia!

Goede ondersteuning voor startende ondernemer

Voor mijn nieuwe onderneming Housewise ben ik goed geadviseerd door Benny Raterman. Inmiddels heb ik al een aantal maanden de online locatiemanager tool die meer dan zijn werk doet voor mijn site. Met Benny heb ik ook regelmatig contact als ik advies nodig heb voor online marketing en dit ook altijd naat tevredenheid!

Beste Kevin, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het contact en de adviezen van Benny. Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat de Online Locatie Manager zijn werk doet voor je website. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Benny en de overige collega's dat graag. Team Youvia!

Zijn toppers!

Sinds enige tijd met deze partij aan het samenwerken en ik merk echt verschil! De telefoon gaat veel vaker en klanten vanuit heel het land komen naar onze winkel in Rotterdam. Mijn contact persoon Benny Raterman, dit is een topper en denkt echt met je mee! Kortom een aanrader voor elke ondernemer die zijn eigen zaak serieus neemt en wil groeien!

Beste Peter, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Youvia. Daarnaast vinden wij het ook fijn dat je het contact met Benny als fijn ervaart en dat je doormiddel van het contact positieve verschillen merkt. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Benny en de overige collega's dat graag. Team Youvia!

Geweldig!!!!

Wij wilde een nieuwe site make voor onze zonnestudio en we kwamen in contact met YOUVIA eerst met Jamaira en daarna met geronimo het zijn leuke spontane en vakkundige mensen ze weten waar ze over praten . Wij hebben onze wensen verteld wat we graag allemaal wilde op onze site . En onze site in SUPER MOOI i geworden en wat ik ook heel belangrijk vind ze zijn altijd bereikbaar voor je voor eventuele vragen .. Dus als iemand van plan is om een site te laten maken kan ik jullie echt YOUVIA adviseren . Daar krijgen jullie echt geen spijt van !!!!!! Nogmaals dank ypuvia groet jacqueline ..

Beste Jacqueline, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Youvia. Daarnaast vinden wij het ook fijn dat je het contact met zowel Jamaira als het contact met Geronimo als fijn ervaart en dat je doormiddel van het contact een website naar jouw wens hebt. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen we dat graag. Team Youvia!

Behulpzaam en professioneel

Ik ben geholpen door Johan van Venrooij. Wat Johan onderscheid van de andere aanbieders is dat Johan echt kijkt welke behoefte speelt bij de klant en hoe de klant kan worden geholpen. Ik wilde graag dat mijn website beter wordt gevonden via de zoekmachines. Dankzei de gratis advies van Johan heb ik mijn doel kunnen bereiken. Zou ik in de toekomst nog meer adviezen nodig hebben kom ik zeker bij Johan terug. Ik heb namelijk echt een gevoel dat ik op een goede manier wordt geholpen.

Beste Marysia, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het contact met Johan als prettig hebt ervaren en daarmee je doelen hebt kunnen behalen. Mocht je nog vragen hebben, dan verneemt Johan dat graag. Team Youvia!

Van slechte service naar klantvriendelijke oplossing

Dag na factuur mijn contract opgezegd, maar in eerste instantie wilde Youvia mij het hele jaar laten betalen. Na een klacht te hebben ingediend, heeft een zeer vriendelijke medewerker contact met mij gezocht en hebben ze alsnog het nieuwe jaarcontract ontbonden. De ene medewerker is de ander niet...dat zal in elk bedrijf wel zo zijn. In iedere geval is mijn probleem uiteindelijk netjes opgelost.

Beste Loet, bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing die Wessel geboden heeft. Team Youvia!

Goed en prettig geholpen, fijn contact keep it up!

Sinds ik bij Youvia ben gestart met eerst een SEA campagne en recentelijk met een OLM ben ik doorgaans snel en prettig geholpen. Contact met m'n dossierhouder is prettig, het contact en efficientie met m'n SEA specialist is goed en het recentelijke contact met de OLM specialist is ook prima geweest. Keep it up!

Beste Mike, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het contact met onze specialisten tot op heden als prettig hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag. Team Youvia!

Er waren in de eerste instantie wat strubbelingen met het maken van onze website maar Björn heeft het fantastisch opgepakt en in no time waren we live.

Beste Karin, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je het contact met Bjorn als fantastisch hebt ervaren en dat daarmee nu de website live is. Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dat graag. Team Youvia!

Slechtste bedrijf ever

Nooit met deze lui in zee gaan alleen maar vals beloftes En een fracking slechte website En ze durf er ook nog hun bedrijfs naam onder te zetten Terwel ik meer dan 3000 euro voor die website betaal Ben een jaar bezig geweest en het is nog steeds niet goed Echte een stelletje amateurs daar zo

Beste Nick van Dam, Jammer dat je nog niet tevreden bent over je website, anders hadden wij deze nooit op jouw verzoek live gezet. Vandaag hebben wij contact gehad over de website en zullen de aanpassingen verder bespreken. Groeten, Björn

Uitstekende begeleiding.

Uitstekende maandelijkse begeleiding

Uitstekend exit gesprek gevoerd.

Bedankt voor de getoonde belangstelling, helaas moeten wij door omstandigheden als gevolg van de Corona-perikelen onze jarenlange verbintenis verbreken. Dank voor uw support in het verleden en goede zaken voor de toekomst gewenst. Met een hartelijke groet van, Erik Boerma Boerma's Antiekhoeve Dingeweg 11 9981 NC Uithuizen T. 0595 - 43 12 64

compleet en duidelijk

Het was mij een ware genoegen om samen met de medewerker van Youvia een set-up te maken op de computer betreffende mijn vindbaarheid op internet. Handige tips en meldingen. Ook de uitgebreide mogelijkheden om bijvoorbeeld reviews te zien en berichten te maken met een koppeling naar google en facebook is erg handig. Het is voor mij geheel nieuw deze werkwijze en ben benieuwd hoe dit gaat werken.

Zeer informatief en duidelijk

Ik ben uitstekend geholpen tijdens mijn telefonisch gesprek met Johan. Hij gaf mij duidelijk aan waar de zwaktes van mijn site lagen en hoe ik dit kon oplossen. Daarnaast nam hij ook uitgebreid de tijd mij het e.e.a. over de werking van Google uit te leggen. Dit alles maakte het tot een erg prettig gesprek waar ik een hoop uit heb kunnen betreft het verbeteren van mijn website. Ik raad Youvia en in het speciaal Johan zeker aan als marketing expert vanwege zijn enthousiasme en extreem goede kennis van zijn vak.

Ik kreeg duidelijke uitleg en instructies van Kheder Arraiss. Dank je wel voor alles. Voor de rest ga ik zelf even spelen en ontdekken op Youvia.

Vriendelijk, geduldig, deskundig en adequaat!

Vriendelijk, geduldig, deskundig en adequaat!

Prima gesprek en uitleg!!!

Ik heb een supergoede uitleg gehad! De medewerker had veel geduld! Was heel beleefd! Zeer geschikt deze job!

Oplichters

Ze zijn mijn tijd niet eens waard om voor hun hier een lange tekst te gaan schrijven , dus Google ze maar voordat je een contract aansluit , OPLICHTERS geen marketing bedrijf

Zomaar bellen

Dit bedrijf belt zonder daarom gevraagd te hebben!!

Super geholpen

Mijn website is af! Het begon een beetje traag maar op een gegeven was duidelijk wat er gedaan moest worden toen ging het als speer. Ik ben erg tevreden met het eind resultaat en met YOUVIA. Ik zocht iemand die met mij meedacht en met nieuwe inzichten en ideeën kwam en ja die kwam. Met Bjorn heb ik een mooie samenwerking gehad wat resulteerde in een mooie website. Heel fijn dat het optijd voor de feestdagen af is. Dank je wel.

Beste Carmen, dank voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe website en alvast fijne feestdagen gewenst! Groetjes, team Youvia.

Voldoende

Inmiddels een goed en constructief gesprek gehad met Tim en naar beide kanten alles naar tevredenheid opgelost.

Beste RS, fijn om te lezen dat je er met Tim goed uit bent gekomen. Dank ook voor het updaten van de review. Op naar een goed vervolg van onze samenwerking! Groetjes, team Youvia.

Onbereikbaar per telefoon en per mail

Zeer slecht

Beste Erika, ik begrijp dat er naar tevredenheid contact is geweest met jouw persoonlijk adviseur Jennik en je nu zijn directe contactgegevens hebt. Mochten we verder iets voor je kunnen doen dan vernemen we het graag. Groet, Rolf - Team Youvia.

ruim voldoende

Ik vind het wel jammer dat ze geen bezetting hebben in de avonduren om contract met hun te krijgen, overdag heb ik niet altijd tijd, want s`avonds is de enige tijd dat ik kan. De andere zaken waar ik mee zat, hebben we gezamelijk op gelost.

Beste Jean, dank voor het bijwerken van de review. Wat betreft het bereikbaar zijn in de avond; dit waren we in het verleden wel, hier zijn we echter mee gestopt omdat er zeer weinig gebruik van werd gemaakt. Fijn dat het (tijdens kantooruren) toch goed is opgelost. Vriendelijke groet, team Youvia.

Deskundigheid en Snel

Ferania & Andy Enorm bedankt voor jullie Super Snelle Hulp en oplossingen. Mijn Email werkt weer fijn!

Beste Gea, dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles weer werkt! Groetjes, Team Youvia

Herikerbergweg 88 1101 CM Amsterdam

+31(0)630816440

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.