Service gericht

Na flinke mail storingen welke gekoppeld aan onze website snel professioneel geholpen. Zelfs bij een Google storing geholpen terwijl dit niet eens tot de service behoort. Erg fijn!

Hi Patricia, dank voor de mooie review! Groeten, Rolf

goede en betrouwbare partner in on line marketing

Met Emiel en daarmee Youvia zeer goede ervaringen met lancering en bekendheid van onze nieuwe site. Door gerichte campagnes werd onze website beter zichtbaar en vindbaar in Google.

Beste Wouter, dank voor de mooie review. Namens Emiel en Chris bedankt voor de prettige en leerzame samenwerking!

Goede adviezen

Ik was een beetje sceptisch maar Tom heeft mij geweldig geholpen en begrijp nu meer van websites en marketing onderzoek. Goede adviezen gegeven en hier wat mee gedaan. Dankjewel! Vriendelijke groet, Sacha

Beste Sacha, bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat je doormiddel van het contact met Tom meer kennis hebt opgedaan over de websites en het marketing onderzoek. Hopelijk kan je aan de slag met de adviezen en anders zitten de medewerkers van Youvia voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Youvia!

Dankzij de fijne ondersteuning van de begripvolle support medewerker, Rolf kon ik weer snel verder met het bijwerken van mijn website met de editor. Zijn heldere en geduldige uitleg stelde ik zeer op prijs. Over mijn vraag over het niet kunnen kiezen van verschillende lettertypen en kleuren was hij transparant, sommige zaken wil je gewoon niet, op je website, b.v. dat het er rommelig uit gaat zien met te veel verschillende lettertypen en stijlen. Dit wetende blijft een thuis editor netjes binnen de lijntjes kleuren. Mocht ik iets bijzonder willen, als een tekst vak met witte letters dan kan ik hiervoor ook bij hem terecht, Heel fijn om te weten!

Beste Peter, dank voor de lieve woorden en het mooie cijfer. Groetjes, Rolf

slecht ervaring niet trap

in het begin alle beloften dan zijn site door ond zal worden bewerkt,het is nooit gebeurd na de betaling de foto's zijn nooit gewijzigd en ook de teksten TRAP NIET IN DE VAL

Beste Marcello, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.

Onwijs prettig gesprek (met Tom van Erven) met goede en duidelijke tips en trucs

Tom heeft mijn webshop bekeken en waar nodig tips gegeven om nog beter vindbaar te worden op Google. Hij heeft hiervoor de tijd genomen en mijn vragen hierover beantwoord. Dank voor je hulp Tom!

Beste Kim, dank voor het gesprek en de mooie review. groet Tom

Felicity heeft me goed geholpen, zij nam de tijd , was duidelijk en zo kom ik eindelijk verder met mijn website!

Beste Sylvie, fijn om elkaar om gesproken te hebben, dank voor het mooie compliment! Groetjes, Felicity

Perfect en professioneel geholpen, hij was heel relaxed en wist waar hij het over had.

Beste Frank, dank voor de mooie review. Mooie week gewenst! Groet, Rolf - Team Youvia

Wow, wat een hoop inzichten

Ik wist dat mijn website nog niet goed gevonden werd, maar kon er niet zo goed de vinger op leggen wat ik "verkeerd" deed. Door mijn gesprek met Tom heb ik een heleboel tools gekregen waarmee ik mijn website kan verbeteren. Echt een aanrader.

Beste Sandra, dank voor de mooie review! Groet, Tom

Beste Marco, bedankt voor het fijne telefoongesprek van gisteren en deze mooie score! De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Groet, Rishi!

Snel, correct en fijn geholpen

Mijn probleem met de email werd direct herkend en er werd snel en op de juiste manier actie ondernomen. Wat fijn is want dan kon ik ook weer door!

Beste Edwin, dank voor de mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan weet je me te vinden. Groetjes, Rolf

Tom is top.

Duidelijke uitleg en goede tips om mijn website td verbeteren

Beste Bernadette, graag gedaan en bedankt voor de review! Groetjes, Tom

Tevreden met het advies

Tom van Youvia geeft een duidelijke uitleg over de score van je website m.b.t. vindbaarheid en SEO en een duidelijk advies hoe je dit kunt verbeteren, dus kortom voor mij was het gesprek de moeite waard en ik beveel het iedereen aan !

Graag gedaan en bedankt voor de review! Groetjes, Tom

Prima gesprek

Helaas voor mijn bedrijf niet zo relevant. Neemt feedback goed op.

Beste Afra, bedankt voor je mooie review! Ondanks dat je geconstateerd hebt dat Youvia op dit moment niets kan betekenen voor jouw onderneming, vinden wij het fijn om te horen dat je het telefoongesprek als prima hebt ervaren en dat je feedback wordt opgepakt door Youvia. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!

Snel goed in een keer opgelost Bedankt Menno

Hi Annemiek, leuk je gesproken te hebben en dank voor de mooie review! Groetjes Rolf (a.k.a. Menno)

Aardig en Aansprakelijkje

Hij doet heel goed!

Beste heer/mevrouw, bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je het contact met Youvia als goed hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!

Super geholpen

Mijn ervaring is positief, ik ben goed geholpen. Zeker een aanrader!

Beste Chaymae, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je ervaringen met Youvia positief zijn en dat je daarmee Youvia aanraad. De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!

Tom heeft mij super goed geholpen met het in orde maken van mijn website. Er moest nog veel gebeuren om hem goed vindbaar te maken, dat is nu gelukt. Nogmaals bedankt!

Beste Dennis, bedankt voor je review. Fijn dat je zo blij bent met het resultaat. Groeten Tom.

Emiel heeft zeer goed geholpen

Het contact met Emiel van Youvia was zeer fijn. Reageert snel en vriendelijk. Aanrader.

Beste Sven, Jij ook bedankt voor de prettige en leerzame samenwerking. Vriendelijke groet, Emiel

Het heeft zeker toegevoegde waarde voor mijn bedrijf.

Ik heb hele goede ervaringen met Youvia vooral met Tom van Erven, mijn contactpersoon bij Youvia. Ik kan met al mijn vragen bij hem terecht en hij heeft vervolgens het geduld om mij hiermee te helpen. Youvia heeft voor mij zeker een toegevoegde waarde en ik kan Youvia voor iedere ondernemer aanbevelen.

Beste Irma, bedankt voor je mooie review. Jij ook bedankt voor de prettige samenwerking. Groeten Tom van Erven

Zeer goede samenwerking

Online marketing is een constant schakkelende omgeving, Johan van Venrooij was mijn aanspreekpunt en die begrijpt dit erg goed. Hij denkt mee, en komt met goede vragen terug. Youvia heeft ons erg goed geholpen de afgelopen jaren. Wij zijn er zeer blij mee!

Beste Werner, Super bedankt voor je review! Ik ben ook zeer dankbaar voor de samenwerking. Jullie hebben een mooi bedrijf en wens jullie een mooie toekomst voor The Copperbarn. Vriendelijke groet, Johan

Prettige contacten

Er waren wat problemen na de opzegging van het contract en facturering, maar dit is na een telefoontje en mailcontact snel opgelost, goede service.

Beste Henny, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het contract- en facturatieprobleem naar tevredenheid is opgelost. We streven er naar om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen. De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!

Abonnement overgegaan van DTG naar twijfelachtige dienst

1-7-2022 Update, Na een stevig gesprek per telefoon hebben ze de opzegging zojuist bevestigd. Wel moet de huidige factuur gewoon voldaan voor het aankomende jaar. bijzonder dat dit op deze manier moet. 30-06-2022 Na overname van DTG hebben wij nu blijkbaar een abonnementdie de aanmeldign op verschillende websites regelt. Nu kan ik mij niet herinneren dit afgesloten te hebben maar na het ontvangen van de nieuwe factuur is opzeggen in ieder geval geen optie. Hij dient gewoon betaald te worden de opzegging wordt tot op heden niet bevestigd. Pas op voordat je met ze in zee gaat. het lijkt er op dat ze je niet makkelijk meer laten gaan en je in ieder geval nog een jaar laten betalen.

Beste Roy, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Namens mijn collega Nick heb ik vernomen dat je bericht door hem in behandeling wordt genomen en dat er gekeken wordt naar een oplossing. Team Youvia

Na een review plaatsen onstaat er in eens klantenservice

Ik wou ons contract opzeggen, Dat was absoluut niet mogelijk wij moesten nog gewoon een heel jaar betalen. Zelf terwijl ons bedrijf is opgeheven omdat het en vof was en de mede eigenaar helaas is overleden. Wij op het moment dat we zoals hun zeggen mails hebben gehad het contract te beëindigen of door te zetten zaten wij met allemaal dingen regelen omtrent mij moeder die toen was overleden. Er was geen enkele optie mogelijk betaald is betaald. Wij hebben netjes alle rekeningen die binnen kwamen betaald uiteraard en dus nooit meer naar Youvia gekeken en gewoon betaald. Met andere woorden geen enkele medewerkerking of mede leven. Na het plaatsen van een review heb youvia het uit eindelijk alsnog netjes opgelost. Bedank Wessel

Beste Zoë, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.

Professionele Organisatie

Het contact met persoonlijke medewerker is bijzonder fijn. Behulpzaam en informatief. Geruststellend gevoel dat ik hier op mijn plaats ben. Fijn gesprek gehad met Emil Halff.

Beste Dorien, bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je het contact met Emiel als bijzonder fijn hebt ervaren en dat jij je hierdoor op je plaats bent bij Youvia. Mocht je vanaf heden nog vragen hebben, dan vernemen Emiel en de overige medewerkers dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.