Probleem opgelost!!!

Probleem met de website opgelost. Heeft helaas wel lang geduurd. Gilbert heeft mij als enige op de hoogte gehouden van de voortgang. Mijn dank hiervoor! Dat heeft mij geholpen in het vertrouwen.

Snelle en deskundige (re)actie.

Prettige en deskundige hulp bij het aanpassen van onze website.

Beste Michel, dank voor je review! De laatste wijzigingen aan de site zijn zojuist ook live gegaan. Groet, Rolf - Team Youvia

Goede klantgerichte service

Degene die mijn vraag beantwoordt heeft was ter zake deskundig .

Beste Dirk, dank voor je mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan zit ik weer voor je klaar. Groet, Rolf

betrokken en meedenkende professionel Rolf

Sympathieke, functionele en deskundige begeleiding om mijn profiel goed in te stellen. Ik ben Rolf dankbaar.

Bedankt voor de mooie woorden Johan! Groeten Rolf - Team Youvia

Super goede support

Youvia heeft een makkelijke webdesigner, waardoor het eenvoudig is om zelf je eigen website aan te passen. En als het echt niet lukt, dan helpen ze je echt goed en leggen alles super goed en rustig uit. Met één woord gewoon FANTASTISCH

Beste Lilian, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je het contact tussen ons op prijs stelt en het systeem aanraad. Veel succes met het nieuwe systeem en voor verdere vragen weet je mij te vinden. Met vriendelijke groet, Wessel.

is oké

Het is dat Rolf alles mee opgepakt heeft, in het begin was ik totaal niet tevreden omdat de website vanuit Varias niet goed overgenomen was naar Youvia zodat er oude informatie op stond. Rolf heeft de tijd genomen en duidelijke instructies meegegeven. Chapeau.

Youvia is slecht bereikbaar.

Youvia is slecht bereikbaar. In een nieuwsbrief staat een onjuist mailadres naar de klantenservice Via omwegen kom je uiteindelijk bij de juiste persoon. Die stuurt een mail terug met een telefoonnummer dat niet bestaat!

Beste Dirk, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.

Heel positief

Ik ben erg goed geholpen. Erg vriendelijk en geduldig te woord gestaan.

Beste Petra, dank voor het fijne gesprek en de mooie review! Groet, Rolf - Youvia

Erg goed

Fijne laagdrempelig gesprek met to the point oplossingen. Werd netjes teruggebeld Vraagstelling is opgelost en alles up to date gemaakt

Beste Reinder, dank voor je tijd voor ons contact en de review. Fijn pasen gewenst alvast! Groet, Rolf - Team Youvia.

Fijne support bij het oplossen van mijn vraag

Support is heel behulpzaam! Dank hiervoor

Beste Shirley, fijn dat het vandaag is gelukt met het nieuwe mailadres. Dank voor de review en alvast een fijn paasweekend gewenst! Groet, Rolf - Team Youvia

zeer vriendelijke bejegening en uitstekende service

hulpvaardig en snelle beantwoording van vragen. Vriendelijk

Dank voor de fijne samenwerking de afgelopen jaren! Groet Rolf - Team Youvia

fijn en vakkundig geholpen door Rolf

Ik had best wel wat vragen over mijn verschillende websites; ik werd heel goed geholpen door Rolf. Hij is enthousiast en vakkundig. Het was fijn door hem geholpen te worden.

Dank voor de fijne samenwerking en de mooie review! Groet, Rolf

heel goed en nu heel snel en correct geholpen

heel goed en nu heel snel en correct geholpen, problemen zijn nu eindelijk verholpen en er kan nu weer via diverse programma's bestellingen worden gedaan

Beste Harry, fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Dank voor de mooie review en alvast een fijn weekend gewenst! Groet, Rolf

snel geholpen

alles ging volgens afspraak

Beste Pieter, dank voor de mooie review en het fijne contact! Groet, Rolf - Team Youvia

geduldig, oplossing gericht

De medewerker luisterde goed naar mijn probleem en vond de oplossing voor mijn probleem na geduldig van alles proberen en wijzigen. Het gedeelde scherm was een absolute plus! Goed werk.

Beste Marina, dank voor de mooie review en de fijne samenwerking! Groet, Rolf - Team Youvia

de klacht is goed opgelost!!

Het contact met Rolf is prettig verlopen hij de klacht goed opgelost

Beste Yvonne, dank voor de review. Fijn dat we de problemen naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Rolf - Team Youvia

Vriendelijk en goed geholpen

Ik had hulp nodig, Rolf was geduldig en vriendelijk, hij heeft me goed geholpen

Hi Marloes, leuk elkaar weer gesproken te hebben. Dank voor de mooie review! Groet, Rolf - Team Youvia

Tevreden klant

Youvia een fijn en professioneel bedrijf. Vriendelijke medewerkers die hun vak verstaan.

Beste Daniëlle, bedankt voor jouw mooie review. Fijn dat wij je hebben kunnen ondersteunen in de website van jouw balletschool! Groetjes, Shanise en Wessel

Zeer goed en snel geholpen!

Beste Ellen, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zeer goed en snel geholpen bent door een medewerker van Youvia. De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster compleet te maken. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!

Wij zijn super blij met Youvia. Het maak niet uit waarvoor je ook belt kleine of grote vragen het wordt allemaal opgelost. Onze mailbox verhuizing van hosting naar Youvia hebben ze maar weer goed voor ons gedaan ook aanpassingen van onze website superrrrr.. Met name Rolf bedankt.

Beste Sylvia, dank voor deze top review! Leuk om te lezen dat de samenwerking zo goed bevalt. Groeten, Rolf

Fijn gesprek met deskundige

Prettig om zo door de opmerkingen van de scan. Uitleg over wat belangrijk is voor de vindbaarheid van mijn website via google. Deskundige adviezen voor verbetering.

Behulpzaam, vriendelijk en kundig

Ik ben prima door Rolf geholpen. Hij snapt precies wat je bedoeld en neemt de tijd. Denkt zelf mee en komt met goede oplossingen.

Beste Josette, dank voor de fijne samenwerking en de mooie review! Groetjes, Rolf - Team Youvia

Zeer vriendelijk en oplossingsgericht

Open contact. Goed meegedacht en de tijd genomen voor de oplossing.

Beste Jacco, dank voor de mooie review! Fijne week gewenst, groet Rolf

Alle vragen snel beantwoord en problemen goed en snel opgelost

Heel goed geholpen.

Beste Rob, Dank voor de 5 sterren! Groet, Rolf

Topervaring!

Gesprek met Tom was heel fijn! Het voelt vertrouwd en professioneel! Hij geeft goede adviezen en de juiste begeleiding om statistisch je bedrijf verder te ontwikkelen. Bedankt Tom voor alle uitleg om ons verder te helpen!

Beste Kai, allereerst de beste wensen voor 2023! Wat leuk om te lezen dat het gesprek met Tom zo goed is verlopen. Hopelijk kan je aan de slag met de adviezen en anders zitten Tom en de overige medewerkers van Youvia voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Youvia!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.