Altijd prettig contact.

Rachida al langere tijd mijn vaste aanspreekpunt bij Youvia is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom erg plezierig om contact mee te hebben.

Fijn om te lezen dat jij en je adviseur een goede match zijn.

Zeer nette afhandeling

We hebben om uitschrijving gevraagd. Deze is snel en correct afgehandeld. Er was netjes op tijd contact gezocht, zodat er geen volgend termijn ingegaan hoefde te worden. Dik tevreden. Bedankt voor de samenwerking.

Dankjewel voor de samenwerking, wellicht zien we je in de toekomst bij ons terug!

Björn Knehans is klasse!

Dhr. Knehans is kundig en kan het goed uitleggen' scoort zeer goed!

Dankjewel voor de mooie woorden!

Er wordt geluisterd naar de wensen..

Mike luistert goed naar de wensen en denkt mee. Wat de mogelijk zijn en of er wijzigingen kunnen plaatsvinden. Wat de voor - & nadelen van de keuze zijn. Goede communicatie en oprecht geïnteresseerd.

Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door één van onze adviseurs. Wij vinden het belangrijk om mee te denken met jouw wensen.

Top service!

Mijn ervaring bij Youvia is TOP! Vanaf het eerste moment ben ik goed geholpen, en wat erg fijn was is dat ik 1 contactpersoon had waarbij ik terecht kon met mn vragen. Youvia is een aanrader! Vriendelijke groet, Wereldkind.

Bedankt voor je mooie woorden over ons bedrijf! Wij doen ons best vaste contactpersonen toe te wijzen dit werkt vaak het beste! Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren.

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan!

Inge heeft mij heel vriendelijk en enthousiast te woord gestaan.Ik wilde mijn abonnement opzeggen en zij heeft mij heel professioneel en adviserend gewezen wat dat voor gevolg zou hebben,maar zeker niet opdringerig verkoopmethoden toegepast maar begrip voor de keuze die ons bedrijf heeft gemaakt om op te zeggen.Heel fijn!

Super om te lezen dat je telefonisch goed te woord bent gestaan! Natuurlijk vinden wij het erg jammer als je opzegt maar wij begrijpen ook jullie bedrijfskeuzes. Wellicht zien we jullie in de toekomst weer terug!

Ik ben zojuist prima geholpen, de service is nog steeds zoals ik het van DTG gewent was. Het is prettig communiceren als je het gevoel hebt dat het commerciële niet als punt een staat, maar de klant! Ga zo door medewerkers van Youvia. MVG

Dankjewel voor deze mooie woorden!

GOEDE SERVICE

Goed geholpen door dhr. Sahin binnen Youvia

Dankjewel! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen!

Super ondersteuning!

Aangenaam kennismakingsgesprek, goede begeleiding in het optimaliseren.

Goed om te lezen dat je aangenaam bent geholpen! Wij vinden het belangrijk dat het voor jou ook duidelijk is wat wij voor je doen in je online vindbaarheid.

Altijd duidelijk en vriendelijk

Zie boven, niets toe te voegen

Bedankt voor je positieve feedback!

Ik vind Youvia een prima organisatie en zeer klantvriendelijk

ik ben al klant vanuit de gouden gids, telefoonboek tijd, maar door veranderende persoonlijk omstandigheden nu gestopt

Fijn om te lezen dat je goede ervaringen met ons hebt gehad! Bedankt voor alle jaren!

Vakkundig en klantvriendelijk

Korte lijntjes, duidelijke uitleg over plan van aanpak en bijkomstige voordelen. Ook wordt er snel geschakeld en actie ondernomen indien gevraagd.

Wij vinden het belangrijk dat je snel en vakkundig geholpen wordt!

Jamaira en nu ook Matthias Jeuring hebben hart voor hun/mijn zaak.

Beiden doen moeite om de klant tevreden te stellen.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service van onze website specialist en onze online specialist. Klinkt als een goede match!

Goede service. Zal ik zeker aanbevelen aan startende ondernemers

Goede service. Zal ik zeker aanbevelen aan startende ondernemers

Geweldig. Fijn om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Bedankt daarvoor!

Denkt zeer goed mee met de klant.

De adviseurs denken zeer goed mee met de klant zijn wensen en behoeften.

Kwaliteit leveren is voor ons belangrijk. Jouw wensen en behoeften hierin meenemen horen daar zeker bij!

Super! A+

Ontzettend prettig geholpen door Inge, met humor en verve. Mijn ochtend is er zelfs een stukje beter door geworden!

Fijn om te lezen dat je een positief gesprek hebt gehad! Een goed begin is het halve werk.

Betreft: Gilde Den Haag Muzaffer Kutlubay, prettige en attente contactpersoon. Denkt mee en is betrokken prettige samenwerking

Dankjewel voor deze review! Super om te lezen dat je een goede klik hebt met je contactpersoon!

Leuk gesprek met aardige Inge !

Geweldig geholpen door mevr Inge B , heeft mij helemaal door het menu geleid voor een nog betere vindbaarheid ( niets was te veel ) waar maak je dit nog mee ?? , nogmaals dank !! Met vriendelijke groet Age Hoekstra , Bootverhuur de Schakel Langweer .

Persoonlijke aandacht is één van onze kernwaarden! Fijn dat je dit positief hebt ervaren.

Heel fijn gesprek

Fijn en open gesprek gevoerd!

Fijn om te lezen dat je een prettig gesprek hebt gehad. Op naar nog vele prettige gesprekken.

Super op weg geholpen door Andy. Veel geduld met de klant en veel aandacht voor het product. Bedankt Andy voor de goede uitleg en service. Mw. C

Fijn om te lezen dat je naar wens bent geholpen! Aandacht en geduld zijn nodig om tot een goede service te komen.

Professioneel en adequaat advies vande heer G. Telussa!

Prettig en functioneel gesprek met de heer Telussa die geduldig luisterde en de tijd nam om mijn vragen aan te horen over seo en sea.

Bedankt voor deze prettige review. Met een luisterend oor staan wij voor jou klaar!

Gewoon goed en duidelijk

Een nieuwe naam dezelfde service. Heel erg prettig om daar een website te hebben . Je krijgt een contract persoon die regelmatig even alles met je doorspreekt. Heel erg fijn en ook super duidelijk. Zeker een aanrader.

Dankjewel voor deze positieve feedback! Je website up to date houden is voor je vindbaarheid erg belangrijk! Een vast contact persoon, iemand die jou wensen kent zorgt voor een prettige samenwerking.

Super snelle en duidelijke communicatie

Ik ben heel goed en snel geholpen. Ook de gestelde vragen door mij zijn inhoudelijk snel beantwoord en opgelost.

Dank je wel voor deze fijne review Gloudi. Ook in de toekomst staan we op dezelfde manier voor je klaar!

Het duurde aanvankelijk even voor ze contact met mij opnamen op mijn verzoek, maar daarna ben ik heel goed geholpen.

Dank voor je review Franka. Eind goed, al goed!

DTG heeft nu Youvia, veel kinderziektes

DTG heeft een nieuwe naam gekregen en nieuw ICT systeem. Helaas sloten we net een contract af om ons profiel te updaten. Echt alles gaat de mist in.

Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad! Wij doen ons uiterste best om alle systeemfouten op te lossen voor jou. Zojuist heb ik van mijn collega begrepen dat er contact is geweest en alles is verholpen. Hopelijk stemt je dit weer iets positiever!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.