Zijn oneerlijk in communicatie

Jaren lang gewerkt met DTG. Deze liet ons elk jaar een overzicht zien of er veranderingen plaats moesten vinden. Echter hadden wij besloten dat we met de DTG gingen stoppen. Het bracht niks meer op. De de vragenlijst van onze gasten vragen we altijd hoe ze aan ons adres zijn gekomen en geen een schreef meer via DTG. Het was wachten op de volgende brief. Echter bleef deze uit. Tot het moment dat een of andere Youvia een (spook)nota stuurde. We hadden nog nooit van dit bedrijf gehoord dus belande deze mail bij de rest van onbetrouwbare mails. Na telefonisch contact, achteraf, bleek dit bedrijf DTG hebben over genomen zonder dat we daar van op hoogte waren gesteld. Na een erg lang zeurderig telefoongesprek waarin de medewerker je niet liet uitpraten en niet gevoelig bleek te zijn van onze uitleg. Én dat wij van mening zijn, dat we geen contract hebben met Youvia. Hebben we op advies van onze juridisch adviseur een aangetekende brief verzonden dat we geen niet met Youvia in zee gaan. Echter werd hier, hoe onverzoenlijk dat als niet is, niet op geantwoord. Daarna kregen we gewoon weer een rekening zonder maar enige reactie te geven op de brief. Hierop hebben we weer een aangetekende brief verzonden en tot op heden weer niets vernomen. Echter hebben we een klacht neergelegd bij het trustfonds. En zie. Binnen een paar dagen wordt daar op gerelateerd. Een vriendelijk, doch standaard antwoord. (Dat zie als je de rest van de vele klachten over dit bedrijf leest). Ik moest contact met hun opnemen via een 06-nummer. Daar heb ik een tekstbericht naar toe gezonden. Nog steeds geen antwoord. Vandaag op dat nummer nog eens proberen te bellen. En de Voicemail ingesproken. Maar uit berichten van de andere klagers heeft dat geen nut. Ik, wij als kleine stichting voelen ons bedrogen door dit bedrijf. En we roepen mensen op nooit met Youvia in zee te gaan. Er staan vele klachten op. Ook positieve reacties. Maar ik kan e niet van het idee onttrekken dat deze van hun zelf afkomen.

Bedankt voor je review John. Inmiddels hebben mijn collega’s geprobeerd je te bereiken, maar kregen ze je niet te pakken. Wij willen graag weten hoe we in contact met je kunnen komen om de problemen die je ervaart op te lossen. Je kunt ons door de weeks bereiken door een berichtje te sturen via WhatsApp naar 06 510 90 933. Alle contactmogelijkheden vind je terug op onze contactpagina www.youvia.nl/contact

Mijn klacht word niet snel opgelost

Mijn website werkt niet meer bij het upgrade. Hierdoor kan ik geen mail meer ontvangen. Dit is zeer kwalijk!! Hierdoor raak ik klanten kwijt

Prima en duidelijk advies. Blij mee.

Prima advies wat betreft ons jaar programma. Er werd goed naar mijn argumentatie geluisterd. Dank Joyce van Horen voor het goede resultaat, je snelle reacties en begrip. Je bent een TOPPER en een aanwinst voor Youvia.

Super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Joyce. Wij staan graag voor je klaar. Hartelijk dank voor je positieve feedback!

Ben blij dat ik met Ugur Sahin heb overlegd.

Wij kwamen erachter dat google bij mijn bedrijf tijdelijk gesloten had gezet vanwege de corona maatregelen. Inmiddels stond op google dit al 7 maanden vermeld. Nu heb ik dit zelf gelukkig weer kunnen veranderen.

Wat super om te lezen dat je een goede service hebt mogen ervaren. Wij vinden het belangrijk dat je je producten goed kunt gebruiken en helpen je hier graag mee. Bedankt voor de positieve feedback Patricia.

Goed geholpen

Goed geholpen met de website.

Blijven het maar proberen!

Enkele jaren geleden werd de advertentie inn de Gouden Gids omgezet naar het Internet. DTG heet inmiddels Youvia. Het contract is stilzwijgend verlengd en inmiddels kan ik er allang vanaf. Dat ik er dus vanaf wil schijnt ze niet duidelijk te zijn. Ze blijven me maar bellen en schermen met mooie resultaten. Resultaten, die zich helaas niet vertalen in extra opdrachten.

Goede advies.

Zonder te vragen een tip gekregen voor verbetering van onze site.

Goedemiddag Jos, wij streven ernaar onze klanten net dat beetje extra te geven voor een unieke klantbeleving. Hartelijk dank voor je fijne review!

Rommelig, 3 x grote fouten in facturen

Ik ben mijn vertrouwen aan het verliezen Er klopt werkelijk niets van de facturen..wat ook tot 3x toe is erkend Mijn website was wel snel in goede stijl gemaakt. Communicatie met dhr Dahler liep wel goed Denk dat het mis gaat op de debetadministratie

Beste Hester, wij waarderen je onderbouwende feedback! Vervelend om te lezen dat de ontvangen facturen niet correct waren. Ik heb van mijn collega vernomen dat deze zojuist in orde zijn gemaakt en dat je in het vervolg de juiste facturen ontvangt. Daarnaast erg fijn om te lezen dat de communicatie wat betreft het bouwen van je website helder en goed is verlopen! Mochten er nog vragen zijn, dan kun je ons bereiken op ons Whatsapp nummer 06-51090933. Kijk voor meer contactmogelijkheden op de contactpagina van onze website.

Correct en duidelijk

Krijg een goede uitleg en krijg duidelijk antwoord op allen vragen en denken met de klant mee, super

Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van positieve feedback. Super om te lezen dat je duidelijkheid hebt gekregen op al je vragen, wij helpen je graag!

Kan niet slechter

Al meer dan 20 jaar sta ik de de gouden gids van DTG. Plotseling blijkt DTG Youvia te heten. Ik krijg het hele jaar tot nu toe geen factuur, maar voor de zomervakantie wel een aanmaning van incassoburo Bos. Ik geef meerdere malen telefonisch en schriftelijk aan bij Youvia en Bos dat ik geen factuur heb gekregen en dat ik die eerst wil ontvangen voordat ik de incasso ga betalen, je wordt tegenwoordig opgelicht waar je bij staat. Ik word steeds van het Youvia naar Bos en omgekeerd gestuurd en krijg steeds geen factuur. Intussen loopt het incassobedrag op. Eergisteren maar weer eens gechat met een medewerkster van Youvia. In mijn-Youvia stond mijn factuur op € 0,00. Het blijkt dat de factuur gebounced is bij de naamsverandering. De medewerkster zal hierover contact opnemen met de financiële afdeling en ik krijg spoedig antwoord. Tot nu toe weer niets gehoord. Dus vandaar maar deze waardering. Misschien nemen ze nu wel contact op en lossen ze het probleem op? We gaan het zien.

Beste mevrouw Veldkamp, van mijn collega heb ik vernomen dat jullie elkaar telefonisch hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je nog iets nodig hebben, dan kan je ons altijd bereiken op 020-4086400 of ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933.

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

Heldere uitleg en advies naar aanleiding van telefoontje over factuur

Wat fijn om te lezen dat er duidelijkheid is ontstaan over de verstuurde factuur, wij helpen je graag! Hartelijk dank voor je positieve review.

ze doen helemaal niets voor je.

Komen de afspraken niet na. laten niets van zich horen etc.

Beste Peter, naar aanleiding van ons contact zijn wij tot een goede oplossing gekomen. Mocht je nog iets nodig hebben, twijfel niet en stuur ons een Whatsapp berichtje op 06-51090933, dan helpen wij je graag verder.

slecht

stiekem verlengen zonder enig contact of vraag of alles nog up to date is

Beste Ray, van mijn collega heb ik vernomen dat jullie elkaar telefonisch hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je nog iets nodig hebben, dan kan je ons altijd bereiken op 020-4086400 of ons een berichtje sturen op ons Whatsapp nummer 06-51090933.

Vriendelijk en erg behulpzaam

Gesproken met Inge het was erg nuttig gesprek en ik ben erg goed en heel vriendelijk geholpen, Inge gaf een vertrouwd gevoel en heeft al mijn vragen beantwoord of de juiste mensen aan het werk in beweging gezet.

Beste Pieter, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je goed en vriendelijk bent geholpen en een goeie service hebt mogen ervaren! Hartelijk dank voor je review.

Top geholpen en ook nog zeer gezellig

Uitstekende uitleg over mijn facturen maar daarnaast ook uitgebreide informatie over hoe inzicht te krijgen in mijn profielen . Direct werd voor mij een gesprek aangevraagd om alles up to date te maken . Dit alles op n professionele en sympathieke manier . fijn advies Inge Boer

Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen! We nemen graag de tijd voor onze klanten om ze zo goed mogelijk te helpen en jouw review geeft dit mooi weer.

Telefonische hulp

Door de naamswisseling van youvia waren er bij mij wat problemen bij de betalingen van fakturen, maar tijdens een heel prettig telefoon gesprek met een van de medewerksters ( Inge) is mij dat goed uitgelegd hoe dat kwam en heeft ze voor een goede oplossing gezorgt Ik ben zeer tevreden over youvia en met name de telefonische hulp die geleverd werd

Fijn om te lezen dat de verwarring wat betreft betalingen is opgehelderd. Bedankt voor je positieve feedback en super dat je Youvia aanbeveelt!

Heel vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn vragen; ik heb de antwoorden gekregen die ik nodig had en kon ook andere vragen nog stellen.

Hartelijk dank voor je positieve review en aanbeveling. Goed om te lezen dat je vakkundig en snel bent geholpen! Wij geven graag een antwoord op al je vragen.

klantvriendelijke

Werd netjes te woord gestaan door één van de medewerker. ik belde met een vraag over e-mail en het werd meteen geregeld. nieuw e-mail account direct aangemaakt. Kreeg per mail ook meteen handleiding toe gestuurd hoe de mail ingesteld moest worden.

Super om te lezen dat je een goede service hebt mogen ervaren. Wij vinden het belangrijk dat je je producten goed kunt gebruiken en helpen je hier graag mee. Dankjewel voor de positieve feedback!

Beginnend succes!

Beste mike! We hebben elkaar leren kennen afgelopen april. Toen we zijn we met elkaar in zee gegaan. Vanaf het begin was er al meteen een klik. Door openheid en eerlijkheid naar elkaar toe. Het begint nu een succes te worden. Je komt je afspraken na je hoidt je eigen aan je woord! En dat is tegenwoordig nog zeldzaam. Je bent echt een top gozer mijn complimenten. Ik spreek je dagelijks en het is alsof ik je al jaren kan. Je houdt heel scherp de champagne in de gaten het loopt helemaal vlekkeloos! Je opdracht gever mag zeer tevreden met je zijn want dat ben ik ook voor 100% ik wil er samen met jou een succes verhaal van maken. Dankjewel voor alle support mike je bent een topper !!!

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig contact hebt met Mike en dat jullie vanaf het begin een zeer goede klik hebben. Een goede samenwerking vinden wij erg belangrijk en jouw review geeft dit mooi weer. Dank hiervoor.

Zeer behulpzaam

Behulpzaam prettige stem

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super om te lezen dat je onze service als behulpzaam hebt ervaren, wij nemen dan ook graag de tijd voor jou!

Top dienstverlening van Lars Castelijns

Lars is pro-actief en weet inhoudelijk veel te vertellen over de dienstverlening van YouVia. Ook is hij altijd goed te bereiken en zit hij kort op de spreekwoordelijke bal als er zaken geregeld moeten worden!

Fijn om te lezen dat je een proactieve en snelle service hebt mogen ontvangen. Hartelijk dank voor je positieve review!

Goed geholpen

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie altijd voor me klaar staan en regelmatig contact opnemen.

Beste Johannes, Hartelijk dank voor je review. Super om te horen dat je zo dik tevreden bent met onze service. Ook in de toekomst blijven wij op dezelfde wijze voor je klaarstaan.

Uitstekend geholpen door Rolf Prill

Uitstekend geholpen door Rolf Prill van Customer Care. Net even dat stapje extra.

Wij doen graag een stapje meer als wij je hierdoor nog beter kunnen helpen Danielle! Dankjewel voor de positieve feedback

Hun aanbeveling heeft gewerkt!

Na een goed gesprek afgelopen jaar hebben we wat online zaken van Youvia afgenomen en verhip, meer bezoekers en klanten, dat is fijn. Ook een keer contact gehad op een vraag die snel en goed beantwoord is.

Super om te lezen dat onze diensten een steentje bijdragen aan je online vindbaarheid en zo meer klanten trekt. Hartelijk dank voor je review en aanbeveling!

Prettig en efficiënt!

Fijn geholpen door Inge en ze dacht aan dingen voor ik het kon. Zeer behulpzaam en het snel geregeld! Echte aanrader!

Bedankt voor je positieve review. Wij denken graag met je mee voor een snelle en correcte afhandeling!

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.