Meer dan een wonder

Onze mooie kadjar ( 7 mnd oud) werd op een parkeerhaven door een ander aangereden. Linker zijde gehele schade en ook rechter wielen liepen schade op. Via Bergnet is onze kadjar naar Boekhorst Veenendaal gebracht. Contact met Boekhorst was meer dan goed. Gerustellend en professioneel . Vandaag de 28e werden wij gebeld dat de kadjar weer in Almere stond. Wij hebben onze Kadjar weer terug en....FANTASTISCH wat een vakmanschap. Weer een gezin met een brede glimlach. Jongens van Boekhorst geweldig werk verricht. Fam Viersen

Super afgehandeld

Conform de afspraken, uitstekend afgehandeld. De reparatie is uitstekend, auto weer als nieuw. Ook helemaal schoongemaakt En afgeleverd. Klasse❗️ Gesso Bos Captur TZ-013-R

Vakkundige herstellers!

De schade was prima hersteld, de auto ook nog eens volledig gepoetst bij terugkomst!

Slechte ervaring

Auto is terug gekomen met gedeeltelijk niet herstelde lakschade. Ziet er niet uit. Ik ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van het geleverde werk.

Blij verrast over de onberispelijke afwerking van de schade en het vakmanschap waarmee deze is uitge

Schade is perfect hersteld en als het ware in nieuwstaat weer opgeleverd en dat binnen één week

Het ziet er weer uit als nieuw.

Correcte afhandeling van de schade.

Mooi opgeknapt maar...

Ik ben op zich zeer tevreden over het geleverde herstelwerk. Wat ik een beetje jammer vond was dat er allerlei vlekken op de zijkant en achterklep. van mijn auto achter bleven. Dit waren vlekken van niet uitgepoetste polijstmiddel. Het komt een beetje slordig over. Zoals gezegd is de schade prima hersteld

Fantastische afhandeling schade

De opname en snelheid van de reparatie was uitstekend, tevens was de communicatie perfect. De meegekregen lesauto was 1 jaar oud en reed uitstekend.

DE SERVICE VAN BOEKHORST IN SPANKEREN IS UITSTEKIND

EEN AFSPRAAK MAKEN S MAANDAG OM 8UUR BRENGEN EN S MIDDAGS EEN TELEFOONTJE OM 2UUR DAT JE OM HALF 5 DE AUTO WEER OP KON HALEN HIJ ZAG ER PIEK FIJN UIT HIJ WAS DOOR EEN RINGETJE TE HALEN EN NOG WAT ER STOND EEN AUTOMAAT VOOR MIJ KLAAR MAAR DOOR DE SNELLE SERVICE WAS DAT NIET NODIG ALS IEMAND WIL WETEN HOE BOEKHORST IS UITSTEKEND AFZ HA REUTERINK

Prima geregeld

Prima geregeld. Konden auto eerder plannen dan afspraak was ingepland. Door dat de onderdelen niet binnen kwamen hadden we de auto later terug. Jammer maar toch geprobeert de auto eerder temaken.

Vakkundig en snel

Kreeg een keurige lesauto. Personeel zeer vriendelijk.

100 procent tevreden

2e ervaring met dit bedrijf weer 100%

Vakwerk en uitstekend uitgevoerd klasse

Na de schade naar de garage gereden , datum gekregen voor de reparatie vervangend vervoer gehad. 3 dagen later klaar. Nog maals , klassen .

Professioneel, snel en naar volle tevredenheid gerepareerd

Vriendelijk bekwaam personeel zowel in Almere als Veenendaal. Verzekeringsmaatschappij van Nissan verdient ook een dikke pluim voor de simpele werkwijze met 100 procent resultaat

goed.

ik ben zeer tevreden alles is goed verlopen.

Perfect professioneel afgehandeld

adequaat

Perfecte service en afhandeling van de schade

Direct bij aanmelding bij het bedrijf directe reactie en planning. Vanwege Corona was men ook direct bereid om de schade auto thuis op te halen en gelijktijdig vervangend vervoer te regelen. De schade is voortreffelijk hersteld!

Goed en volens tijdschema uitgevoerd

Nadat mijn auto via Bochane bij u was aangekomen heeft u hem gerepareerd en toen bij controle er een grote schroef in de achterband zat heeft u, na overleg, de band vervangen.

Goed gedaan

Snel herstel en prima uitgevoerd

Mijn schade is op een perfecte manier hersteld.

Zie boven

Schade op zich perfect hersteld.

Op de werkzaamheden stond : "Tankklep uit-/inbouwen". Dat klopte niet want bij afhalen werd mij medegedeeld dat de tankklep niet gemonteerd was en dat er iets aan ontbrak. Aangezien het onderdeel niet op voorraad was moest ik nogmaals terug komen om de tankklep te laten monteren.

Prima herstel

Buiten het feit dat mijn auto onafgesloten op de parkeerplaats stond bij het ophalen (beide portieren en de achterklep) heb ik niets aan te merken

Perfect uitgevoerd

Vanaf de eerste schademelding tot en met de oplevering alles keurig en volgens afspraak uitgevoerd en afgehandeld.

slechter dan verwacht

Qua schade niet en de auto gaat ook terug om het op te lossen. Totaal nu de vierde keer voor een relatief kleine schade. Dit zijn we niet gewend vanuit Bochane.

• Ontvangst
  • Informatie schadeproces
  • Aflevering auto
  • Tevredenheid herstel
  • Plaats: Veenendaal
  • Waar kent u ons van? Dealers
  • Indien de schade behandeling verloopt via een Bochane vestiging, kunt u aangeven welke vestiging dit betreft. Veenendaal - Renault
  • Tips / Verbeterpunten: Check of de schade in 1x goed verholpen is!

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke en professionele ontvangst en beoordeling/taxatie. Uitvoering zeer zorgvuldig. Het zijn tovenaars. Perfect gerepareerd.

• Ontvangst
  • Informatie schadeproces
  • Aflevering auto
  • Tevredenheid herstel
  • Plaats: Driebergen
  • Waar kent u ons van? Dealers
  • Indien de schade behandeling verloopt via een Bochane vestiging, kunt u aangeven welke vestiging dit betreft. n.v.t.