uitstekende reparatie verricht

vlotte afhandeling

Professioneel

Snel en professioneel geholpen. Er werd meegedacht met de situatie en zelfs extra moeite gedaan om het goed af te kunnen ronden.

Prima afhandeling van de schade aan mijn Renault

Correcte telefonische informatie. Prima schriftelijke bevestiging. Uitleg over gunstige voorwaarden door verandering van de polisregels. Prima (zorgvuldige) afhandeling. Uitstekende bejegening (telefonisch)!

Vlotte afhandeling door vriendelijke medewerkers.

We zijn vriendelijk ontvangen en men leefde mee met onze vervelende ervaring. De problemen werden snel opgelost en er werd goed gecommuniceerd over de afhandeling. Petje af.

Snelle service en een goede vervangende auto

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Snelle afhandeling en hulpvaardig

Na de schade direct hulpvaardig om e.e.a. af te handelen met verzekeringen. Na afspraak om schade te herstellen een mogelijkheid om de auto op een eerder tijdstip te brengen als in eerste instantie afgesproken. Schade keurig herstel.

de reparatie en afwerken van de schade is keurig gedaan.

zie hierboven dus prima

Prima geregeld

Het enige wat ik er over kan zeggen Is dat ik de auto met schade bij de renault heb afgegeven en dat ik hem keurig volgens afspraak weer kon ophalen.

Meer dan een wonder

Onze mooie kadjar ( 7 mnd oud) werd op een parkeerhaven door een ander aangereden. Linker zijde gehele schade en ook rechter wielen liepen schade op. Via Bergnet is onze kadjar naar Boekhorst Veenendaal gebracht. Contact met Boekhorst was meer dan goed. Gerustellend en professioneel . Vandaag de 28e werden wij gebeld dat de kadjar weer in Almere stond. Wij hebben onze Kadjar weer terug en....FANTASTISCH wat een vakmanschap. Weer een gezin met een brede glimlach. Jongens van Boekhorst geweldig werk verricht. Fam Viersen

Super afgehandeld

Conform de afspraken, uitstekend afgehandeld. De reparatie is uitstekend, auto weer als nieuw. Ook helemaal schoongemaakt En afgeleverd. Klasse❗️ Gesso Bos Captur TZ-013-R

Vakkundige herstellers!

De schade was prima hersteld, de auto ook nog eens volledig gepoetst bij terugkomst!

Slechte ervaring

Auto is terug gekomen met gedeeltelijk niet herstelde lakschade. Ziet er niet uit. Ik ben zeer teleurgesteld over de kwaliteit van het geleverde werk.

Blij verrast over de onberispelijke afwerking van de schade en het vakmanschap waarmee deze is uitge

Schade is perfect hersteld en als het ware in nieuwstaat weer opgeleverd en dat binnen één week

Het ziet er weer uit als nieuw.

Correcte afhandeling van de schade.

Mooi opgeknapt maar...

Ik ben op zich zeer tevreden over het geleverde herstelwerk. Wat ik een beetje jammer vond was dat er allerlei vlekken op de zijkant en achterklep. van mijn auto achter bleven. Dit waren vlekken van niet uitgepoetste polijstmiddel. Het komt een beetje slordig over. Zoals gezegd is de schade prima hersteld

Fantastische afhandeling schade

De opname en snelheid van de reparatie was uitstekend, tevens was de communicatie perfect. De meegekregen lesauto was 1 jaar oud en reed uitstekend.

DE SERVICE VAN BOEKHORST IN SPANKEREN IS UITSTEKIND

EEN AFSPRAAK MAKEN S MAANDAG OM 8UUR BRENGEN EN S MIDDAGS EEN TELEFOONTJE OM 2UUR DAT JE OM HALF 5 DE AUTO WEER OP KON HALEN HIJ ZAG ER PIEK FIJN UIT HIJ WAS DOOR EEN RINGETJE TE HALEN EN NOG WAT ER STOND EEN AUTOMAAT VOOR MIJ KLAAR MAAR DOOR DE SNELLE SERVICE WAS DAT NIET NODIG ALS IEMAND WIL WETEN HOE BOEKHORST IS UITSTEKEND AFZ HA REUTERINK

Prima geregeld

Prima geregeld. Konden auto eerder plannen dan afspraak was ingepland. Door dat de onderdelen niet binnen kwamen hadden we de auto later terug. Jammer maar toch geprobeert de auto eerder temaken.

Vakkundig en snel

Kreeg een keurige lesauto. Personeel zeer vriendelijk.

100 procent tevreden

2e ervaring met dit bedrijf weer 100%

Vakwerk en uitstekend uitgevoerd klasse

Na de schade naar de garage gereden , datum gekregen voor de reparatie vervangend vervoer gehad. 3 dagen later klaar. Nog maals , klassen .

Professioneel, snel en naar volle tevredenheid gerepareerd

Vriendelijk bekwaam personeel zowel in Almere als Veenendaal. Verzekeringsmaatschappij van Nissan verdient ook een dikke pluim voor de simpele werkwijze met 100 procent resultaat

goed.

ik ben zeer tevreden alles is goed verlopen.

Perfect professioneel afgehandeld

adequaat