Grandioos

Bedankt voor de goede service auto schoon en gepoetst afgeleverd ga zo door Groetjes ton

Zeer klantvriendelijk opgelost❗️

Dorien, voor 2e ervaring, wederom een 5* , zeer klantvriendelijk. Zowel met de berichtgeving als met het afleveren, bij Bochane, Arnhem van mijn auto.. Mooi gewassen en zelfs van binnen alles fraai schoongemaakt! Hoop niet terug te moeten komen want dat zou betekenen dat er opnieuw schade zou zijn!

Weer netjes en snel gerepareerd

Toen ik smorgens mijn auto kwam brengen, had het ontvangst wel wat vriendelijker gemogen., ik had toch de dag ervoor een fikse aanrijding gehad, met de schrik nog in mn lijf. Vrouw achter de balie zei al helemaal niets, en de mannelijke medewerker , had iets meer medeleven mogen tonen, kwam ook niet erg aardig over, toen mn auto klaar was , werd ik wel geholpen door een erg aardige mannelijke medewerker, nam alle tijd, liep mee naar buiten. Auto was wel weer heel mooi gerepareerd! En vrij snel, heel erg blij dat het nog kon!

Hersteld voordat de leenauto kon worden gebruikt!

Maandag vroeg de auto ingeleverd voor transport naar Veenendaal. Dinsdag opeens per mail een rekening en om 16:30 uur de telefonische melding dat hij weer in de thuishaven was gearriveerd! Je ziet geen barst meer van de beschadigingen - het lijkt wel Velpon.

Ziet er mooi uit

Buitenkant ziet er goed uit, moet nog wel even door de wasstraat om te kijken of het nu waterdicht is.

Goed gerepareerd en leenauto

Na een aanrijding is mijn auto goed gerepareerd. Na eerst een leenauto van de berger kreeg ik bij overdracht naar de hersteller weer een leenauto totdat mijn auto gereed was. Uitstekend geregeld met goede contacten.

Mijn auto is goed gemaakt en alles ging vlot. Goed overleg gehad wanneer hij klaar was.

Snelle afhandeling

Binnen enkele dagen na mijn melding de auto kunnen brengen en aan het einde van de volgende dag was de auto weer als nieuw.

prima!!

schade goed hersteld, auto een dag eerder weer beschikbaar. prettig contact. eerdere ervaring na total loss van mijn eerdere auto heel goed, meelevend, adequate respons na ongeluk. complimenten.

Zie er weer goed uit

De auto was weer in zeer netjes alleen moet de garage een dak lekkage op lossen door het dak polijsten is de antenne geraakt waar door er water in de binnenverlichting kwam.

goed afgewerkt

ik ben zeer tevreden over de schade die goed hersteld is compliment voor de uitvoering

Keurig hersteld

De schade aan mijn deuren is keurig en snel hersteld en mijn auto is weer als nieuw. :-) Enige punt van aandacht; Dubbelcheck voordat de auto terug gaat naar de dealer ? Er zat nl nog een grote kier tussen het voorportier en het zijscherm. Na beoordeling door dealer en foto opsturen naar Boekhorst, ben ik vanuit Zeist naar Veenendaal gereden om de deur beter af te laten stellen. Daar keurig en vriendelijk geholpen en ziet er nu perfect uit, maar had een ritje en tijd gescheeld.

Keurig netjes gerepareerd

Keurig netjes gerepareerd Met 3 dagen klaar

De auto ziet er weer als nieuw uit. Geen 10, puntje communicatie

De auto ziet er weer als nieuw uit. Daar ben ik heel blij mee. Op vrijdagmiddag rond 13.00 gebeld met de vraag of de auto al klaar was. Dat was nog niet het geval, maar ik zou teruggebeld worden. Ik werd niet terug gebeld zodat ik net voor sluitingstijd toch maar weer zelf belde, de auto was klaar. Een 10 krijg je door ook dit goed te doen.

een top bedrijf

schade netjes gemaakt top

Uitstekend!

Vlot geholpen, en, toen ik vertelde een paar dagen later met vakantie te zullen gaan, vaart gezet achter de reparatie. Alles ruim op tijd en gied gerapareerd. Dank!

uitstekende reparatie verricht

vlotte afhandeling

Professioneel

Snel en professioneel geholpen. Er werd meegedacht met de situatie en zelfs extra moeite gedaan om het goed af te kunnen ronden.

Prima afhandeling van de schade aan mijn Renault

Correcte telefonische informatie. Prima schriftelijke bevestiging. Uitleg over gunstige voorwaarden door verandering van de polisregels. Prima (zorgvuldige) afhandeling. Uitstekende bejegening (telefonisch)!

Vlotte afhandeling door vriendelijke medewerkers.

We zijn vriendelijk ontvangen en men leefde mee met onze vervelende ervaring. De problemen werden snel opgelost en er werd goed gecommuniceerd over de afhandeling. Petje af.

Snelle service en een goede vervangende auto

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Snelle afhandeling en hulpvaardig

Na de schade direct hulpvaardig om e.e.a. af te handelen met verzekeringen. Na afspraak om schade te herstellen een mogelijkheid om de auto op een eerder tijdstip te brengen als in eerste instantie afgesproken. Schade keurig herstel.

de reparatie en afwerken van de schade is keurig gedaan.

zie hierboven dus prima

Prima geregeld

Het enige wat ik er over kan zeggen Is dat ik de auto met schade bij de renault heb afgegeven en dat ik hem keurig volgens afspraak weer kon ophalen.

Postbus 99 3900AB Veenendaal