goede service, goed behandeld

Schuur is door echte vaklieden gebouwd. Vriendelijk personeel , alle kleine onvolkomenheden worden verholpen. Als er iets was kwam de term "komt goed" en het komt goed. De kwaliteit die je van een schuur mag verwachten en zeer belangrijk een aannemer die zijn afspraken nakomt.

goede service, goed behandeld

Zeer te vreden en zou een volgende keer weer direct door ABS laten bouwen !

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Afwerking slordig maar is gelukkig eenvoudig te herstellen, geen ramp maar voor de leek een punt van kritiek ! Tip : reken desnoods iets meer voor een timmerman die hier meer tijd/aandacht voor neemt !

goede service, goed behandeld

Volgens planning is onze aanbouw/bedrijfsruimte van ca. 38 m2 in enkele dagen gerealiseerd. In overleg zijn tijdens de bouw enkele vraagpunten opgelost. Michel en Louis maar ook de drie collega's van het dakdekbedrijf hebben keurig werk geleverd en zijn met respect met onze woning en eigendommen omgegaan. En ook Marieke heeft ons tijdig geïnformeerd pver planning en vraagpunten.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Verbeterpunt: Wat ons betreft krijgen de uitvoerende medewerkers ook een opdrachtbevestiging mee. Nu hadden zij som vragen over hoe een en ander was afgesproken. Voor ons nu geen probleem omdat één van ons steeds aanwezig was, maar in andere gevallen kan dat lastig zijn.

goede service, goed behandeld

De prettige contacten in het voortraject hebben het vertrouwen gewekt voor onze verbouwingsplannen. Tijdens de uitvoering van het werk hebben wij zeer goed contact gehad met de montageploeg (Hans & Louis). Een gouden koppel. De verbouwing is binnen korte tijd volledig naar onze wens en kwaliteitseis gerealiseerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Snel een offerte/prijsindicatie na aanvraag schuur, betere prijs-kwaliteit is niet te vinden, betrouwbaar en vakmensen. Fijne communicatie met persoon zowel telefonisch als per e-mail. Snel afspraak kunnen maken om de locatie te bekijken en wensen te bespreken. Beter haast niet mogelijk, top!

goede service, goed behandeld

Prettige samenwerking met de mensen op de bouwplaats. Werd direkt op vragen/aanpassingen gereageerd.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Zouden met een 3e man komen, maar waren altijd met 2 personen. Samen met een vriend geholpen met o.a. het plaatsen van de dakpannen en het kruien van de betonvloer. Konden we gelijk de conditie nog eens testen en die viel voor deze 2 oudere jongeren dus nog best mee. Was dus geen vervelende ervaring. Bij het plaatsen van de uithouder in de paardenstal bleek dat deze door de tralies niet gesloten kan worden, maar daar wordt aan gewerkt vlgs ABS.

goede service, goed behandeld

Wat een prachtig huis is het geworden en super vakmannen. Een pluim.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige schuur voor een geweldige prijs kwaliteit verhouding. Enorm snel en vakkundig gebouwd. Fijn contact met degeen die de schuur gebouwd hebben.

• Personeel N.v.t.

goede service, goed behandeld

Heel mooi tuinhuis. We zijn er erg blij mee

goede service, goed behandeld

Prachtig alternatief voor traditioneel gemetselde garage tegen een schappelijke prijs. Harde werkers.

• Omschrijf uw negatieve ervaring Geen

voldoende, een redelijke ervaring

Personeel (Hans en Louis) zijn heel harde werkers. Goede communicatie

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Met weinig extra aandacht, kan het product veel verbeterd worden. Voorbeelden: - beglazing, géén band en topsealer, water loopt achter de (gedeeltelijk)-ongeschilderde latten langs - verschillende platen (5 stuks) gescheurd - met "schopje" de platen verplaatst, hierdoor beschadigd, wisselen soms erg m.i. ook gescheurd. Op dit moment trekt het regenwater door enkele scheuren naar binnen - topgevel keurig beschoten met verspringende kraaldeeltjes. De kortste deeltjes werken echter gelijk met de muurplaat. Beter: 10mm doorsteken. Nu: stroomt het water met westen wind onder de muurplaat door naar binnen. - voegwerk beter doorstrijken. Nu zijn de voegen bros en trekt het water er op sommige plekken doorheen. Dit, ondanks de toegevoegde hecht-emulsie

goede service, goed behandeld

Professionele aanpak, ziet er goed uit. Zelfs nog flexibel bij een last-minute verandering.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Deur lijkt wat te klemmen, maar misschien omdat nog nieuw is. Er werd veel troep/afval achter gelaten.

goede service, goed behandeld

Met veel geduld is er in goed overleg een bouwplan opgesteld, de hobbel van de gemeentelijke goedkeuring genomen, en in een sneltreinvaart de kapschuur neergezet. Hulde aan de bouwers, een perfect team.

goede service, goed behandeld

Combinatie van beton en potdeksel maakt een degelijke mooie schuur/garage. Goed materiaal gebruikt en vakkundig geplaatst. Ondnks de korte gevraagde levertijd werd het stipt nagekomen.

goede service, goed behandeld

Zowel in de voorbereiding bij het opstellen van de bouwtekening als tijdens de bouw hebben de medewerkers zich flexibel opgesteld en denken mee met de wensen van de klant. Dit wordt zeer gewaardeerd en maakt het als klant makkelijker om na de bouw van het casco zelf verder te gaan. Ik ga ABS dan ook zeker aanbeleven bij anderen en heb dit ook al gedaan!!!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Dat het glas twee weken later wordt opgeleverd, zodat je nog geen spullen kwijt kan in het huis zelf.

goede service, goed behandeld

prima afspraken, vakkundig en harde werkers. alles kan en mag, erg klant gericht. raam meer of minder, wordt zo geregeld... kortom top!

• Ik wil beoordelen als: Maak uw keuze

goede service, goed behandeld

Ik geef geen "Tienen" , maar ben erg tevreden over de kwaliteit van de schuur, de snelheid van oplevering en het prettige personeel. Zoals eerder vermeld zou ik kunnen begrijpen dat ABS zijn naamplaatje op de schuur bevestigd, want er wordt zeer zeker met interesse door de buurt naar gekeken.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Ik was ziek bij de bouw/installatie, waardoor de initële communicatie bij het begin van de werkzaamheden niet optimaal is verlopen. Wenselijk is dat ABS hier ook structureel meer aandacht aan besteed. De schuur is hierdoor mogelijk over de erfgrens geplaatst (?) en aan de buur-kant lever ik nu 10 cm in, omdat we niet tot op die grens zijn gegaan. Ik heb daar ( t.o.v. de buren) verder ook geen grote problemen mee, maar het had anders gekund!! En bij vertrek lieten de mannen een behoorlijk grote troep achter, die ik toen - ziek als ik was - heb moeten opruimen, terwijl ik eigenlijk ziek in bed had moeten liggen. Hetgeen ik vervolgens in het weekend deed :).

goede service, goed behandeld

We hebben op meerdere plaatsen een offerte aangevraagd. Maar we hebben toch voor ABS gekozen door de prijs/ kwaliteit. Snelle levering . Een echte aanraader.

voldoende, een redelijke ervaring

harde werkers, die jongens van ABS. Maakte ondanks lange reistijd lange dagen. opleverpuntjes werden netjes ingepland en in orde gemaakt.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Korte werkdag van de metselaar. kwam tussen 8 en half 9 en was alle dagen voor half 2 weer weg.... Heel veel troep en restmateriaal achtergelaten in tuin. Volgens ons hoort opruimen ook bij aangenomen werk. Half volle metselkuip gewoon op z'n kop in de tuin geledigd (op meerdere plekken). Wij zijn hier flink op aan het hakken geweest om eea af te kunnen voeren. Ook restmateriaal als plastic wat om de stenen zat werd gewoon gedumpt in onze voortuin. Zakken waar het zand in had gezeten idem. Hierin is door jullie nog te winnen.

goede service, goed behandeld

zeer correct en vriendelijke werknemers. klus binnen 1 dag geklaard. mooi afgewerkt. afval materiaal netjes bij elkaar verzameld

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring afval dient zelf te worden afgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Altijd opgewekt personeel, ook als het graven van de gaten wat tegen zit. Er viel geen verkeerd woord. Verder werd er goed gelet op hoe ik de schuur wilde hebben en werd met mijn wensen goed rekening gehouden. Was bij mij wat moeilijker omdat het niet rechttoe rechtaan was. Wat bewerkelijker en daarvoor echt wel vakmanschap nodig.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen.

goede service, goed behandeld

Ik ben heel tevreden over de bouw (het gebouw en de manier waarop het is gebouwd). Snel en betrouwbaar

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Omschrijf uw negatieve ervaring De kitafwerking van de ramen was slordig en veel gesmeer.

• Prijs N.v.t.

Spaarpot Oost 5