Waardeloos!!!

In februari gebeld om te vragen wat een goede tijd is om trouwpak (voor augustus)te laten aanmeten. April-mei. Eind april geweest. Afspraak: over 6-8 weken wordt het geleverd. Na 10 weken nog niks gehoord. Zelf gebeld: wrs eind van de week of begin vlgd week. Na 1 week weer niks gehoord. Weer gebeld: hetzelfde verhaal " wrs eind van de week of begin vlgd week". We zitten inmiddels 3 weken voor de bruiloft! Eindelijk 2 weken voor de bruiloft, pak is gearriveerd. Passen: er moet het één en ander vermaakt worden. Oké, morgen terug. Vlgd pasmoment: nog niet goed. Morgen weer terug . Vrijdag 3e pasmoment (eigenlijk 4e...) NOG NIET GOED!!! Dan as bruidegom mee naar kleermaker: 1 week voor de bruiloft!!! Naar beste vermogen vermaakt, maar nog steeds - mi- niet acceptabel als zijnde een maatpak. Je hebt echter 1 week voor bruiloft geen tijd (en geen zin!!) om nog een ander trouwpak te gaan uitzoeken. Dus noodgedwongen geaccepteerd. Oké: we hebben 1 overhemd en stropdas voor niks gekregen, maar dat weegt NIET op tegen alle stress en gedoe we gehad hebben met Tailormadesuits!!! Ze maken zelf helemaal niks: laten het maken in China. Communicatie: BELABBERD (niet!!). GA ER NIET HEEN!!! Ik heb foto's ter ondersteuning , maar kan deze helaas hier niet plaatsen...

fantastische after sales service

Na twee jaar thuiswerken was het colbert van een van mijn kostuums ten prooi gevallen aan motten. Zonde om dit uiterst zorgvuldig aangemeten kostuum hiervoor weg te doen. TailormadeSuits heeft geweldige herstelwerkzaamheden uitgevoerd! Binnen een week retour en de leek ziet er niets meer van. Top. Dit alles ook nog eens onder de noemer Service.

Wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen door Robert. TOP!

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit

Kom al jaren bij TailormadeSuits en ben heel erg tevreden met de service. Pakken en shirt zijn van goede kwaliteit en absoluut een aanrader. Breed assortiment van stoffen en vele mogelijkheden voor aanpassingen. Zowel pakken voor werk en trouwen hier gehaald.

Goede producten, prettig personeel.

Ik kom al een tijdje bij Tailormadesuits en ik ben altijd zeer tevreden. Ze hebben mooie stoffen en veel keuzeopties op de rest van het pak en de overhemden. Ook leveren ze duidelijk en eerlijk advies.

Geweldig bedrijf met goede service

Niets is te veel voor de mannen van Tailormadesuits. Ze denken met je mee en zorgen voor het perfecte maatpak. Aanrader

Prettig

Wordt altijd enorm prettig geholpen. Haal al mijn overhemden en pakken hier.

goede service, goed behandeld

Vriendelijke ontvangst, prettig vakmanschap en alle tijd voor jou als klant.

• Klant bij de vestiging: Tilburg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kan heel kort zijn. Super goede service en komen alle afspraken na die we hadden gemaakt. Ons trouwdag was perfect ook met betrekking tot mijn super gave pak dankzij TAILORMADESUITS.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Ik ben: maak een keuze

goede service, goed behandeld

Wanneer je on een bepaalde kleur vraagt en op dat moment de kleur niet aanwezig is maar naderhand wel wordt gevonden wordt je gemaild dat met een foto van de kleur. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen ook echt de tijd voor je. Ook weet men waar zij over praat. Wanneer er iets niet goed is wordt er niet moeilijk overgedaan maar gewoon aangepast. Tot slot geven de medewerkers goede adviezen wat betreft kleurcombinaties e.d.

goede service, goed behandeld

was op zoek naar een vader/zoon (8jaar) pak en via google kwam ik op Tailormade. Dus een specifieke zoektocht heeft me bij jullie gebracht. Erg positief over het resultaat en de uiteindelijke uitvoering (bruiloft). Erg klantvriendelijk goede prijs/kwaliteit. Volgende reguliere pak zou ik daar kopen.

• Klant bij de vestiging: Tilburg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring is er niet. Nou ja.... lokatie is niet bijzonder uitnodigend. Winkel in een kantoorpand.

goede service, goed behandeld

Een echt maatpak die goed wordt aangemeten is niet vanzelfsprekend en zeker niet in de regio. Daarom ben ik blij met dit adres en de fijne medewerkers.

goede service, goed behandeld

Erg tevreden over mijn eerste maatpak. Ik werd erg goed geholpen en daar is uiteindelijk een perfect passend persoonlijk pak uitgekomen. Ik ben hier erg blij mee!!

• Klant bij de vestiging: Tilburg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Locatie niet heel centraal gelegen.

goede service, goed behandeld

Ik ben nu twee keer bij TailormadeSuits geweest en over beide keren ben ik erg tevreden. Ik draag de kleding dan ook bijzonder graag. Het personeel geeft fijne en goede adviezen en neemt de tijd voor je. Ook het uiteindelijke product voldoet absoluut aan mijn verwachtingen. Ik kom hier graag weer.

• Klant bij de vestiging: Tilburg
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Eigenlijk ben ik vooral positief over TailormadeSuits, het enige puntje van kritiek dat ik heb is de locatie. De winkel opzich is ruim en goed ingericht, maar het is boven en heeft geen lift. Zelf loop ik slecht en maak ik gebruik van een rolstoel dus dat is lastig. Gelukkig kan ik goed naar boven lopen en zijn de medewerkers altijd bereid mijn rolstoel naar boven te tillen. Uiteindelijk is het dus geen probleem (voor mij) maar een lift of een locatie op begane grond zou voor mij het cijfer voor de locatie zeker twee a drie punten omhoog stuwen.

goede service, goed behandeld

We werden erg vriendelijk geholpen door Marc Boer. Er werd veel tijd genomen en goed geluisterd naar onze wensen, waardoor het trouwpak helemaal zo was zoals wij hoopten. Mede dankzij het prachtige pak hebben wij een fantastische trouwdag gehad. Niets negatiefs aan te merken wij zullen de winkel zeker bij anderen adviseren!

• Omschrijf uw negatieve ervaring Niet van toepassing

goede service, goed behandeld

Die is er niet, al zou ik: als iemand gaat trouwen en trouwpak van €1.000 aanschaft er flesje bubbels bij doen. Is leuke reclame.

goede service, goed behandeld

Perfecte prijs/ kwaliteitsverhouding, precies naar eigen wens en maat.

goede service, goed behandeld

Ik heb 2 supermooie pakken gekocht. Ook wordt er echt de tijd voor je genomen en meegedacht.

• Klant bij de vestiging: Rotterdam
  • Omschrijf uw negatieve ervaring (Niet echt heel negatief maar toch een kleine maar) op het raam wordt er geadverteerd met pakken v.a. 299,- e.d. maar voor het overgrote deel van de stoffen ben je natuurlijk meer dan het dubbele kwijt.

goede service, goed behandeld

We hebben voor onze bruiloft van 30-09-'16 in totaal 9 pakken gekocht voor mijzelf als bruidegom, maar ook voor de best men en dag/avond gasten. We zijn allemaal super tevreden! Super aardige kerels van Tailormade, die echt verstand van zaken hebben. Als ik binnen stap is het alsof ik bij vrienden over de vloer kom. Qua prijs kan je het zo gek maken als jezelf wilt, maar de start prijzen zijn niet hoog. Ik zal zelf in ieder geval geen pak elders kopen wat geen maat-werk is omdat de prijs waarschijnlijk niet veel lager dan zijn bij Tailormade. Marcel

• Klant bij de vestiging: Rotterdam
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Doen ze niet aan bij Tailormade.