perfect, zeker aan te bevelen

Goed advies en eerste klas kwaliteit van de keuken. Ook de aftersales is perfect: Na 4 jaar was er 1 kastdeurtje verkleurd, zonder problemen of aandringen van mijn kant zijn alle fronten en passtukken, 10 stuks in totaal, vervangen door nieuwe fronten. Super service!

goede service, goed behandeld

Fijn eerste gesprek met goede aanvullingen op de ideeën die wij al hadden. Uiteindelijk tot een overeenstemming gekomen waarbij iedereen tevreden over was. Fijn dat er duidelijkheid is omtrent de prijs en dat je niet het "afding" ritueel moet doorlopen zoals bij andere keukenverkopers. De plaatsing was ook goed verlopen, zo ook het vervangen van een beschadigd deurtje. Niks dan lof. Echt waar! Niet overdreven. Een aanrader voor iedereen.

perfect, zeker aan te bevelen

What a great experience, we have a mega kitchen at the best price, we will recommend everybody to DKI!! Special thanks to Peter and Nermin!!

goede service, goed behandeld

Zeer prettige ervaring, komen netjes afspraken na en vakkundige /meedenkende monteurs . Zeker een aanrader! Duitse keukenimport bedankt voor onze prachtige keuken.

vooral peter ervaren verkoper

goede service, goed behandeld

Heel concreet en helder advies! Prima prijs.

goede service, goed behandeld

Nadat wij al enige informatie hadden ingewonnen Kwamen we bij dhr Smithuis van dki terecht. na slechts 2 afspraken stond alles op papier en konden we het traject van prijs en levering in. Dit alles liep heel voorspoedig en ook toen wij wat krap in de planning kwamen werd dit adequaat opgelost. Alles ziet er top uit en na een kleine nazorg zijn wij dik tevreden

• Nazorg en garantie

Beste Maurice en Nancy, Hartelijk dank je voor de beoordeling en heel veel plezier van jullie nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Peter

goede service, goed behandeld

Heel positieve ervaren verkoper. Wij hebben onze keuken zelf ontworpen maar zijn erg tevreden met de keuken, het advies en hulp.

perfect, zeker aan te bevelen

Keurig behandeld, goed advies, prettig geholpen, alleen maar positief

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Niets

perfect, zeker aan te bevelen

Na twee vergeefse pogingen bij gerenommeerde bedrijven in de buurt, via vrienden bij de Duitse keuken import terecht gekomen. Vooral zeer te spreken over de eigenaar, Peter Smithuis. Zeer vakkundig, creatief en innovatief! Daar is deze beoordeling ook vooral op gestoeld.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Communicatie loopt niet met alle personeelsleden even soepel.

goede service, goed behandeld

Na de bestelling en reeds aanbetaling wilde wij nog wat aanpassen wat betreft de bestelling. Zo bleken koolstoffikters toch niet nodig en wilde wij graag nog een plintverwarming. Dit bleek geen enkel probleem en is vlekkeloos opgenomen in de levering. Voor vragen stond er altijd iemand geduldig paraat om deze te beantwoorden. Het personeel kwam mij zeer professioneel een oprecht meedenkend over. Wij zijn echt ontzettend blij met onze toch wat unieke keuken afkomstig van DKI!

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Nvt!

perfect, zeker aan te bevelen

Perfect advies en snelle afhandeling. Afspraken worden nagekomen en er wordt proactief gecommuniceerd. De keuken staat prachtig en is keurig afgewerkt. Wij zijn helemaal tevreden en raden Duitse keuken Import aan iedereen aan! Dit stukje klinkt een tikkie overdreven wellicht en normaal ben ik niet zo scheutig in het geven van dergelijke lovende beoordelingen. Maar als iets goed is, is het niet meer dan fair om dit ook gewoon aan te geven. Een dik compliment!

goede service, goed behandeld

Zeer netjes behandeld en geholpen bij de verkoop en het ophalen van de keuken!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Helaas waren er wat dingen niet aanwezig ( maar worden nageleverd 😆😆)

goede service, goed behandeld

Prima advies, eerlijk en geen gladde praatjes. Een kwalitatief goede keuken voor een goede prijs! De montageploeg werkt vakkundig en snel. DKI: een echte aanrader!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Niets negatiefs te melden...... compliment!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hadden losse rompen nodig voor de maatwerk keuken welke ik zelf aan het samenstellen was. Goed meegedacht over de mogelijkheden en uiteindelijk oerdegelijke kasten welke kant en klaar volgens afspraak door vriendelijke bezorgers worden geleverd.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen, bij een volgende keuken stap ik eerder hier binnen dan bij een grote keukenzaak

voldoende, een redelijke ervaring

Een bedrijf dat eerlijk zaken doet. Het traject liep niet helemaal vlekkeloos , maar uiteindelijk zijn we er in goed onderling overleg met elkaar uitgekomen. Al met al een positieve ervaring.

goede service, goed behandeld

Prettige en snelle service zonder te veel schakels ertussen! Zeker om aan te bevelen aan anderen.

goede service, goed behandeld

Kwalitatief goed voor een goede prijs! Echte vakman van NH montage heeft de keuken perfect afgemonteerd. Goed geholpen in het aankoop traject, verkoper denkt mee en in oplossingen, deze zijn ook niet perse duurder!! En verkoper wekt niet de indruk te moeten en meteen willen te verkopen (laatste aanbiedingen gezwets zoals bij concurenten)

• Prijs
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: levering kon helaas niet in de geplande week. En er miste een bakje in de gootsteen. Deze kon ik echter wel meteen op komen halen daar ik vlakbij woon. Tevens is het jammer dat er geen showroom is.

goede service, goed behandeld

Hele goede service, ook onderaanmener Jos Donkers wa vriendelijk en heel behulpzaam.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

goede service, goed behandeld

De heer Peter nam alle tijd, gaf goed en kundig advies , geen verkooppraatjes gewoon degelijk, en bovendien is hij zeer prettig in de omgang.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Wij hadden het gevoel tijdens het plaatsen van de nieuwe keuken dat we teveel waren in ons eigen huis, wat overigens niets af doet aan de vakkennis en montage van de heren monteurs. Onze nieuwe keuken is prachtig en we zijn er heel blij mee.

Beste Marieke en Dorien, Hartelijk dank voor de beoordeling. Ik wens jullie heel veel plezier van de nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Peter

perfect, zeker aan te bevelen

Hele vriendelijke benadering, er is veel keus en je krijgt ruim de tijd en advies om een keus te maken. Dit is mijn tweede keuken van de DKI en ook nu weer naar volle tevredenheid! Ik ben heel blij met mn mooie keuken, goede prijs kwaliteit verhouding dus zeker een aanrader.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen negatieve ervaring.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

Gelijk een goed gevoel bij het eerste gesprek . Prijs kwaliteit service prima.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Beste Edwin, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen Silvia heel veel plezier van de nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

perfect, zeker aan te bevelen

Na praktisch alle keukenzaken in Noord-Holland bezocht te hebben was het mij duidelijk dat het gros hiervan gebakken lucht verkochten en strooiden met zogenaamde hoge kortingen welke er in werkelijkheid niet waren. Er bleek slechts 1 aanbieder in Alkmaar te zijn die mij op een heldere en eerlijke manier van dienst was, deze kon echter de gewenste keuken niet leveren dus ben ik op internet verder gaan zoeken en kwam uiteindelijk op de website van DKI terecht waarna ik een afspraak voor het opstellen van een offerte gemaakt heb. Tijdens het eerste gesprek met Anselmus (adviseur DKI) was ik er al uit, dit ging 'm worden. Geen nonsens verhalen, goede voorlichting, geen niet bestaande kortingen maar gewoon heldere uitleg en een eerlijke prijs. Absoluut een aanrader! PS. Ik heb de keuken net dus de punten kwaliteit en nazorg/garantie zijn lastig te beoordelen, dat zal de toekomst moeten leren.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste heer Krab, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

Graftermeerstraat 59

2131AB Hoofddorp

Over Duitse Keuken Import

Wij zijn al geruime tijd gestopt met het vragen aan onze klanten om een review, omdat we merkten dat men een beetje "reviewmoe" begint te worden. Tenzij men heel erg ontevreden is. Gelukkig staan er er in ieder geval nog zo'n 400 reviews op onze site. Nu, na ruim 31 jaar en inmiddels vele duizenden geinstalleerde keukens, komen onze klanten veelal op recommandatie. En natuurlijk voor onze lagere Duitse prijzen, prima service en betrouwbaarheid.