goede service, goed behandeld

Wij zijn erg tevreden over DKI. 25 jaar geleden onze eerste keuken bij hen gekocht en nu onze derde. Dit zegt denk ik al genoeg !!! Ook deze keer geweldig geholpen door Peter om een mooie keuken uit te zoeken. Ook de planning was top vooral ook kmdat wij, helaas door waterschade in huis de plaatsing op het laatste moment moesten uitstellen maar gelukkig was dit geen probleem. Dit scheelde een hoop stress. Plaatsing ook prima verlopen. Er waren een paar klejne puntjes maar deze zijn meteen opgelost. Wij raden iedereen DKI aan.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Beste Jacqueline en Ed, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik wens jullie heel veel plezier van de nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Peter en collega's

perfect, zeker aan te bevelen

Vanaf het begin goed ontvangen en geholpen door Peter, daarna super geregeld met Dennis, ook met het veranderen van ijskast op het laatste moment. Monteurs goed en netjes gewerkt en schoongemaakt. Mijn vrouw en ik zijn heel blij met de nieuwe keuken en blij dat we het met DKI hebben gedaan. Bedankt.

goede service, goed behandeld

Goed advies en efficiënte coördinatie van de werkzaamheden. Vakbekwame, goed op elkaar ingespeelde monteurs. Een verzorgd en mooi resultaat, waarmee ik erg tevreden ben.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen.

goede service, goed behandeld

Fijn geholpen door martin. Denkt mee en uiteindelijk een goed resultaat.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: n.v.t.

Prettig en professioneel

goede service, goed behandeld

Meedenken en samen ontwerpen op onze wensen met een goeie prijs kwaliteitverhouding

perfect, zeker aan te bevelen

Helemaal top gegaan. Enige puntje in de verbouwing zonder zorgen

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Nvt

goede service, goed behandeld

ziet er voor de rest geweldig uit. en de monteurs hebben netjes gewerkt

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: de keukenblad is zelf door de firma opgemeten zelfs de monteurs vroegen wie het opgemeten had er zitten aan de zijkanten wat aardige sleuven (doet daar zelf niet zo moeilijk over maar het had beter gekund??) en de nieuwe cooker werkte niet naar behoren maar dat is zeer netjes verholpen.na we zelf een aantal telefoontjes moesten plegen.. (vakantie tijd)

Geachte heer Kulsen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u blij bent met uw nieuwe keuken. Op één dingetje willen we even reageren en dat is de maat van het aanrechtblad. Deze was niet verkeerd gemeten, maar in een overmaat geleverd. Uw blad loopt n.l. door in de vensterbank en dan wordt het blad ter plaatse ingezaagd. Vandaar. We wensen u heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import BV

goede service, goed behandeld

snel en vakkundig, niet passend blad ter plaatse passend gemaakt, extra aansluitmateriaal geleverd.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: verkeerde plinten gemonteerd

goede service, goed behandeld

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding, flexibel met plannen en er wordt proactief meegedacht.

perfect, zeker aan te bevelen

3de keuken gekocht en weer een goeie ervaring. Kwaliteit/prijs de service en vakkundig ingebouwd...een aanrader deze keukenzaak !

goede service, goed behandeld

Goede kwaliteit, goede prijs, levering volgens afspraak

perfect, zeker aan te bevelen

Goede deskundige informatie tijdens verkoopgesprek Tussentjdse telefonische communicatie perfect Levertijd en afgeleverd volgens afspraak.

goede service, goed behandeld

Prachtige keuken gekocht bij dit bedrijf. Keuken in 1 keer opgeleverd. Uitstekende Service en adviseurs die vakkundig zijn. Kortom een dikke aanrader als je opzoek bent naar een Duitse Keuken.

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer tevreden over dki. Ten eerste zijn we heel goed ontvangen door een van de adviseurs van dki, we hebben een goed gesprek gehad over wat we wilde en hoe we het graag wilde en de adviseur kwam met goede ideeën en een mooie 3d tekening.We waren er al snel uit hoe het eruit moest komen te zien. We waren bij de concurrent geweest, en voelde ons verplicht om meteen een keuken te kopen daar , terwijl we nog niet eens wisten wat we precies zouden krijgen,erg opdringerig. Dit was bij Duitse keuken import helemaal niet aan de orde .We werden vriendelijk geholpen en kregen goede adviezen. De levertijd was binnen 4 wkn, wat erg snel is. Dat was zeker ook een pluspunt. Na de keuken te hebben besteld ,hadden we regelmatig contact via mail en telefoon om alles goed door te nemen. 3 wkn voordat de keuken kwam , kwam er iemand langs die alles keurig kwam inmeten , en kregen we via de mail alle 3d tekeningen en een beschrijving waar alle belangrijke punten moesten zitten voordat ze langs kwamen.(stopcontacten,waterafvoer,ect...). De monteur die de keuken kwam plaatsen ging zeer netjes te werk,en de keuken stond binnen 3 dgn. En alles is precies zoals we het graag wilde hebben. Wij zijn er ontzettend blij mee,en zijn vol lof over de samenwerking met dki. ik zou het iedereen aanbevelen. Bedankt dki voor het mooie ontwerp van onze prachtige keuken. Jullie hebben prachtig werk afgeleverd!! Vriendelijke groet, FAM hazevoet uit alkmaar.

goede service, goed behandeld

Hoge kwaliteit en nakomen van afspraken

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Uiteindelijk duurde de levering van het aanrecht blad 2 weken langer als toegezegd, maar het resultaat is er uiteindelijk ook naar. Top!

Geachte heer Beukers, Fijn dat u zo blij bent met uw nieuwe keuken. Het keramieken aanrechtblad kwam inderdaad later, omdat we het verstandiger vonden eerst een mal te maken i.v.m. de complexiteit qua maatvoering. Het risico was n.l. te groot dat het anders niet zou passen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import BV

goede service, goed behandeld

goed advies over inrichting, afspraken nakomen, goede montage

perfect, zeker aan te bevelen

Via vrienden bij DKI-Peter terecht gekomen. Wij werden ontzettend fijn en prettig geholpen. Wij hadden iets in gedachte was ons leuk leek... we kregen alle voor- en nadelen te horen. Met DKI werd goed er over nagedacht. Een goede offerte (binnen ons budget...) en wij hebben nu een prachtige en functionele keuken. Contact met DKI is/was erg goed en zeer prettig.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: -

goede service, goed behandeld

- betrouwbaar - uitstekend service, communicatie en kennis van zaken - Personeel neemt de tijd voor een goede uitleg.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Jammer dat de verpakkingen achter gelaten werden.

Geachte heer Nuamah, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat u zo blij bent met uw nieuwe keuken. Even een reactie op het minpuntje. Op de orderbon vermelden wij wel dat we geen verpakkingsmateriaal meenemen. Vaak proberen we het wel, wanneer er plaats voor is in de monteurswagen. Onze keukenprijzen zijn echter te scherp om speciaal een vrachtwagen te sturen om afval op te halen en weg te brengen naar de vuilstort, waar wij als bedrijf ook nog eens voor moeten betalen, terwijl grofvuil het gratis bij u weghaalt. We hopen dat u daar begrip voor heeft en wensen u heel veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

DKI heeft een scherpe prijs geleverd voor een mooie keuken. Afspraken tijdens verkooptraject zijn geheel nagekomen. Tevreden.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Bij de levering van de keuken ontbraken de plankendragers. Na levertijd: 3 weken. Na levertijd plint die ontbrak 6 weken. Toen ik vroeg om de plint spoedig na levering bij DKI bij mij te leveren werd mij gemeld, dat deze bij een andere levering in Den Haag werd meegeleverd. Op de vraag wanneer de volgende levering zou zijn, konden ze nog geen antwoord geven. Dan maar zelf een week later de plint ophalen. Net diezelfde dag ontving ik een email, dat de plint die week erop alsnog separaat zou worden geleverd.

Geachte heer van Heiningen, De nalevering van de plint verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. De toezegging van ons om de plint langs te brengen naar Den Haag kruiste net uw rit op weg naar ons. Nogmaals sorry. Gelukkig bent u overall wel tevreden. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe keuken. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import BV

goede service, goed behandeld

Een prima bedrijf met veel kennis en kunde, die ik aan een ieder kan aanbevelen

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

goede service, goed behandeld

Prima service en goede prijs kwaliteit

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

voldoende, een redelijke ervaring

Ruime kennis van DKI, fijn gesprek, goed advies en snel kunnen schakelen. Keuken werd netjes volgens afspraak (en snel) geleverd.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Naast de miscommunicatie over de lades loopt er momenteel nog het eea ivm beschadigde frontjes.

Geachte mevrouw van Kooten, Even een reactie op uw beoordeling. We hebben de keuken 16 februari bij geleverd. U heeft de keuken zelf geplaatst. Een paar dagen geleden, oftewel ruim een maand (!) later mailt u foto's dat er beschadigingen zijn. Zonder moeilijk te doen bestellen we nieuwe fronten voor u, terwijl menig keukenbedrijf zou zeggen dat u daar wel erg laat mee komt! Dat kun je toch geen slechte nazorg en garantie noemen! Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

perfect, zeker aan te bevelen

Opnieuw een keuken bij Duitse Keuken Import gekocht! Mijn 1ste keuken zag er na 14 jaar gebruik nog als nieuw uit. Dat was een goede koop; met een goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik heb in de afgelopen 14 jaar ervaren dat; advies, klantvriendelijkheid en service bij het DKI-team hoog in het vaandel staan. Nu, voor mijn nieuwe woning, natuurlijk weer een keuken bij Duitse Keuken Import gekocht. Men kwam met verbetervoorstellen qua indeling keuken en ik kreeg een uitmuntend kleuradvies. Over de prijs/kwaliteit niets anders dan lof. Geen afding gezeur. Direct een goede prijs. Opnieuw gemerkt dat dit nog steeds een TOPzaak is.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: -

Over Duitse Keuken Import

Wij zijn al geruime tijd gestopt met het vragen aan onze klanten om een review, omdat we merkten dat men een beetje "reviewmoe" begint te worden. Tenzij men heel erg ontevreden is. Gelukkig staan er er in ieder geval nog zo'n 400 reviews op onze site. Nu, na ruim 31 jaar en inmiddels vele duizenden geinstalleerde keukens, komen onze klanten veelal op recommandatie. En natuurlijk voor onze lagere Duitse prijzen, prima service en betrouwbaarheid.