goede service, goed behandeld

Gewoon, gedaan wat beloofd is. Goed, netjes en snel geplaatst. Wij zijn uitermate happy met onze nieuwe keuken!

perfect, zeker aan te bevelen

Heel plezierig vond ik de deskundige adviezen en de ruimte die werd gegeven om daarin eigen keuzes te maken. Ik kon altijd opbellen en wanneer we toch iets net iets anders wilden, was dit ook mogelijk. De installatie gebeurde netjes en volgens afspraak. Kortom, we genieten echt elke dag van onze nieuwe keuken. Zeer content met de dienstverlening van Duitse Keukens!

goede service, goed behandeld

Vanaf het eerste telefonische contact tot de installatie is uitstekend geweest. Duidelijke uitleg, adviezen en helder over de prijs. Afspraken werden keurig nagekomen en spullen op tijd geleverd. De installatie werd netjes en vakkundig verzorgd binnen de afgesproken tijd. We zijn zeer content met het eindresultaat.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Slechts 1 keer werden we telefonisch kortaf en enigszins geïrriteerd te woord gestaan toen we een technische vraag over de oven hadden. Maar goed, iedereen kan weleens een off-day hebben. Uiteindelijk op een later moment door een collega weer netjes geholpen.

goede service, goed behandeld

We hadden heel hoge verwachting van de keuken, deze verwachting werd overtroffen .

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden met nieuwe onze keuken,het overtreft onze verwachting, met de nieuwe keuken met alle nieuwtjes en mogelijkheden verbazend goed. De oude keuken die 23 jaar is meegegaan (die wij ook hebben gekocht bij Duitse Keuken Import ) was nog niet helemaal op maar wij wilden wat anders. Wij zijn zeeer tevreden met de keuken en de service die Duitse Keuken Import heeft geleverd. Duitse Keuken nog maals bedankt en ik kan jullie iedereen aanbevelen.👍👍👍

goede service, goed behandeld

Wij als leken weten weinig van keukens af, en zijn zo goed geadviseers in de mogelijkheden waar wij geen otie van hadden. bv vaatwasser verhoogd i.v.m. ouder worden nooit gezien bij iemand en dat was de kers op de mooie keuken.

perfect, zeker aan te bevelen

25 jaar geleden een keuken hier gekocht! Was prima,dus zodoende dat we weer een keuken hier wilde kopen!Er ging per ongeluk iets fout maar dat is keurig hersteld! Top! Dus zou iedereen aanraden om uw keuken hier te kopen!

perfect, zeker aan te bevelen

Half jaar DIV keukenzaken bezocht met schrikbarende ervaringen, oa opdringen, geen duidelijke offerte en grote prijsverschillen . Uiteindelijk bij DKI terecht gekomen, wij hadden wel al een compleet plan hoe de keuken eruit moest zien plus ook het merk Häcker Systemat Gl 6000 mat wit moest zijn. Dus dat was makkelijk. Alles met een medewerker besproken ook gelijk bestelt. Afspraken en levering goed nagekomen plus dat de keuken ook compleet was en ook geen beschadigingen had. De monteur was heel vriendelijk heeft alles naar tevredenheid geplaatst . Zeker een aanrader! Erg blij met mijn keuken !

goede service, goed behandeld

We zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de duitse keukenimport. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden. De duitse keukenimport heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd. Het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.

goede service, goed behandeld

Zeer aardig geholpen bij het bestellen van de keuken en de monteur was ook heel vriendelijk en vakkundig.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Helaas werd de keuken 1 dag later afgeleverd dan was afgesproken, dit kwam door een fout in de planning bij het transportbedrijf. Hierdoor 1 hele dag voor niks zitten wachten.

Geachte her Rijnen, Sorry dat de keuken één dag later is geinstalleerd dan gepland. Gelukkig is voor de rest alles goed gegaan en heeft u een prachtige keuken, waarmee wij u veel plezier wensen. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

goede service, goed behandeld

bij de aankoop ging het gesprek heel gemoedelijk niets geen druk om te kopen. goeie prijs en dan de monteur dacht overal over mee en kwam met advies als het nodig was gewoon super. en dan de keuken ziet er echt grandioos uit. super.

goede service, goed behandeld

Duidelijk verhaal, duidelijke prijzen. Goede gasten die rustig en kundig met je meedenken. De monteur verdient echt een pluim, want die heeft alles met uiterste zorg geinstalleerd.

goede service, goed behandeld

Prima traject gehad bij uitkiezen nieuwe keuken. Kundig en ervaren adviseurs en zeer vaardige monteur. We hopen nog vele jaren plezier van onze nieuwe keuken te hebben.

goede service, goed behandeld

Prettige samenwerking en bereid om mee te denken en oplossingen te vinden bij tegenvallers.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Personeel: prettige telefonische afhandeling, tenzij je belde met problemen, dan was de toon nogal kortaf.

goede service, goed behandeld

Doordat wij onze nieuwe keuken zelf op tekening hadden was er voor ons geen showroom met 40 keukens nodig! Er is genoeg keuze, en daarbij een prima afhandeling van het hele traject.

goede service, goed behandeld

Goed geholpen in de showroom. Daarna is onze keuken in de “wacht” gezet, omdat wij nog niet exact wisten wanneer ons huis klaar zou zijn. Regelmatig contact gehad van beide kanten en daarna de keuken definitief besteld. In de afgesproken week, is de keuken geleverd en een dag daarna geplaatst. Tussendoor ook weer regelmatig gebeld door DKI. (Leverweek, dag en dag van plaatsen checken). Keuken is prima geplaatst. Er is in het hele traject niks misgegaan. We hebben eerder met een aantal andere keukenboeren om tafel gezeten: opdringerig, slechte communicatie, hele hoge prijzen en daarna uitkomen op bv 10000 euro minder. Dit was bij DKI niet het geval: openheid, eerlijkheid en de prijs is de prijs. Inmiddels hebben meerdere vrienden/kennissen een keuken gekocht bij DKI. Ook hierbij een hele goede en positieve ervaring! DKI is een aanrader! Goede kwaliteit keuken, goede communicatie en prijs is prijs (en reële prijzen).

goede service, goed behandeld

Tijdens een fijn gesprek met Peter hebben we de juiste keuken kunnen samenstellen, hij gaf goed advies en verwerkte onze punten in de offerte. Na het eens kunnen worden over de offerte en gelukkig prijs is prijs hebben wij een afrondend gesprek gehad. Wij zijn blij met onze keuken die op tijd geleverd en geplaatst werd door een vakbekwame monteur.

goede service, goed behandeld

Kwalitatief is er niets mis mee, gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Communicatie laat te wensen over als er iets wijzigt, dat moet echt béter. Klant moet koning zijn over de keuken die hij wenst.

goede service, goed behandeld

Na veel keukenzaken in onze eigen omgeving te hebben bezocht kwamen we via internet in contact met Duitse Keuken Import. De offerte die we van een andere zaak hadden, werd beoordeeld waarna we een afspraak hebben gemaakt voor een bezoek in Hoofddorp. We zijn ontzettend blij met hoe we geholpen werden, zowel in het maken van keuzes als in de begeleiding daarna. Dit ging in ons geval per email en telefoon vanwege de afstand. Het enthousiasme van Martin over de keuken en het proces vonden wij erg boeiend en mooi! Bij de plaatsing van de keuken bleek dat er wat onderdelen niet geleverd waren en die werden direct gebracht zodat de keuken helemaal af was op de dag van levering. En dat terwijl het ruim anderhalf uur rijden is naar onze woonplaats! Echt super! De keuken zelf is een plaatje waar we echt een hoop plezier van gaan hebben! Top!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen!!!

goede service, goed behandeld

Na 20 jaar de keuken van onze ouders/schoonouders te hebben vervangen, waar nog niet veel mis aan was op de apparaten na die een beetje slechter werden. Hopen wij weer zoveel plezier ervan te mogen hebben. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook leuke eigen ervaringen gedeeld.

goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele goede informatie over de mogelijkheden. Montage verliep zeer vakkundig en plezierig.

Graftermeerstraat 59

2131AB Hoofddorp

Over Duitse Keuken Import

Wij zijn al geruime tijd gestopt met het vragen aan onze klanten om een review, omdat we merkten dat men een beetje "reviewmoe" begint te worden. Tenzij men heel erg ontevreden is. Gelukkig staan er er in ieder geval nog zo'n 400 reviews op onze site. Nu, na ruim 31 jaar en inmiddels vele duizenden geinstalleerde keukens, komen onze klanten veelal op recommandatie. En natuurlijk voor onze lagere Duitse prijzen, prima service en betrouwbaarheid.