25 jaar geleden een keuken hier gekocht! Was prima,dus zodoende dat we weer een keuken hier wilde kopen!Er ging per ongeluk iets fout maar dat is keurig hersteld! Top! Dus zou iedereen aanraden om uw keuken hier te kopen!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Half jaar DIV keukenzaken bezocht met schrikbarende ervaringen, oa opdringen, geen duidelijke offerte en grote prijsverschillen . Uiteindelijk bij DKI terecht gekomen, wij hadden wel al een compleet plan hoe de keuken eruit moest zien plus ook het merk Häcker Systemat Gl 6000 mat wit moest zijn. Dus dat was makkelijk. Alles met een medewerker besproken ook gelijk bestelt. Afspraken en levering goed nagekomen plus dat de keuken ook compleet was en ook geen beschadigingen had. De monteur was heel vriendelijk heeft alles naar tevredenheid geplaatst . Zeker een aanrader! Erg blij met mijn keuken !

• Nazorg en garantie N.v.t.

We zijn super tevreden over de keuken en het bedrijf er achter, de duitse keukenimport. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. De opstelling van de keuken overtrof onze verwachting. Je weet wat je hebt gekozen, maar het geheel bij elkaar, de installatie, de details. Alles is prachtig afgewerkt. Het is chique geworden. De duitse keukenimport heeft 20 jaar geleden al aan ons geleverd. Het was een goede en juiste beslissing om naar het vertrouwde adres terug te gaan.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Zeer aardig geholpen bij het bestellen van de keuken en de monteur was ook heel vriendelijk en vakkundig.

• Nazorg en garantie N.v.t.
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Helaas werd de keuken 1 dag later afgeleverd dan was afgesproken, dit kwam door een fout in de planning bij het transportbedrijf. Hierdoor 1 hele dag voor niks zitten wachten.

Geachte her Rijnen, Sorry dat de keuken één dag later is geinstalleerd dan gepland. Gelukkig is voor de rest alles goed gegaan en heeft u een prachtige keuken, waarmee wij u veel plezier wensen. Vriendelijke groeten, Team Duitse Keuken Import

bij de aankoop ging het gesprek heel gemoedelijk niets geen druk om te kopen. goeie prijs en dan de monteur dacht overal over mee en kwam met advies als het nodig was gewoon super. en dan de keuken ziet er echt grandioos uit. super.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Duidelijk verhaal, duidelijke prijzen. Goede gasten die rustig en kundig met je meedenken. De monteur verdient echt een pluim, want die heeft alles met uiterste zorg geinstalleerd.

• Nazorg en garantie

Prima traject gehad bij uitkiezen nieuwe keuken. Kundig en ervaren adviseurs en zeer vaardige monteur. We hopen nog vele jaren plezier van onze nieuwe keuken te hebben.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prettige samenwerking en bereid om mee te denken en oplossingen te vinden bij tegenvallers.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Personeel: prettige telefonische afhandeling, tenzij je belde met problemen, dan was de toon nogal kortaf.

Doordat wij onze nieuwe keuken zelf op tekening hadden was er voor ons geen showroom met 40 keukens nodig! Er is genoeg keuze, en daarbij een prima afhandeling van het hele traject.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Goed geholpen in de showroom. Daarna is onze keuken in de “wacht” gezet, omdat wij nog niet exact wisten wanneer ons huis klaar zou zijn. Regelmatig contact gehad van beide kanten en daarna de keuken definitief besteld. In de afgesproken week, is de keuken geleverd en een dag daarna geplaatst. Tussendoor ook weer regelmatig gebeld door DKI. (Leverweek, dag en dag van plaatsen checken). Keuken is prima geplaatst. Er is in het hele traject niks misgegaan. We hebben eerder met een aantal andere keukenboeren om tafel gezeten: opdringerig, slechte communicatie, hele hoge prijzen en daarna uitkomen op bv 10000 euro minder. Dit was bij DKI niet het geval: openheid, eerlijkheid en de prijs is de prijs. Inmiddels hebben meerdere vrienden/kennissen een keuken gekocht bij DKI. Ook hierbij een hele goede en positieve ervaring! DKI is een aanrader! Goede kwaliteit keuken, goede communicatie en prijs is prijs (en reële prijzen).

• Nazorg en garantie

Tijdens een fijn gesprek met Peter hebben we de juiste keuken kunnen samenstellen, hij gaf goed advies en verwerkte onze punten in de offerte. Na het eens kunnen worden over de offerte en gelukkig prijs is prijs hebben wij een afrondend gesprek gehad. Wij zijn blij met onze keuken die op tijd geleverd en geplaatst werd door een vakbekwame monteur.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Kwalitatief is er niets mis mee, gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel.

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Communicatie laat te wensen over als er iets wijzigt, dat moet echt béter. Klant moet koning zijn over de keuken die hij wenst.

• Nazorg en garantie

Na veel keukenzaken in onze eigen omgeving te hebben bezocht kwamen we via internet in contact met Duitse Keuken Import. De offerte die we van een andere zaak hadden, werd beoordeeld waarna we een afspraak hebben gemaakt voor een bezoek in Hoofddorp. We zijn ontzettend blij met hoe we geholpen werden, zowel in het maken van keuzes als in de begeleiding daarna. Dit ging in ons geval per email en telefoon vanwege de afstand. Het enthousiasme van Martin over de keuken en het proces vonden wij erg boeiend en mooi! Bij de plaatsing van de keuken bleek dat er wat onderdelen niet geleverd waren en die werden direct gebracht zodat de keuken helemaal af was op de dag van levering. En dat terwijl het ruim anderhalf uur rijden is naar onze woonplaats! Echt super! De keuken zelf is een plaatje waar we echt een hoop plezier van gaan hebben! Top!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen!!!

Na 20 jaar de keuken van onze ouders/schoonouders te hebben vervangen, waar nog niet veel mis aan was op de apparaten na die een beetje slechter werden. Hopen wij weer zoveel plezier ervan te mogen hebben. Vriendelijke mensen met veel kennis en ook leuke eigen ervaringen gedeeld.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Hele goede informatie over de mogelijkheden. Montage verliep zeer vakkundig en plezierig.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede kwaliteit/goede service en een goede nazorg/nalevering. Dus een prima zaak met mooie kealiteitskeukens en zeker aan te bevelen.

• Nazorg en garantie

Nadat een collega mij DKI had aanbevolen, heb ik een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag en daar met Anselmus gesproken. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en toen hebben we samen gekeken naar de mogelijkheden en opties. Hij kwam met veel goede adviezen en bruikbare suggesties. De week daarna ben ik nog een keer samen met mijn vriendin heen geweest en hebben we alles nog een keer doorlopen en toen gelijk de keuken besteld. De levertijd was voor een keuken heel erg kort, waar wij heel erg te spreken over te zijn. Ook de service na het plaatsen van de keuken was perfect. Er miste namelijk nog een afstandsbediening bij onze inbouwunit, maar na een belletje werd dat gelijk geregeld. Wij zijn erg blij dat wij onze keuken bij DKI hebben gekocht en kunnnen iedereen DKI aanraden.

• Nazorg en garantie

Zeer positief maar dat waren we ook al van onze vorige keuken die kwam daar ook vandaan 20 jaar geleden

• Nazorg en garantie

Geweldig bedrijf, van het eerste prettige gesprek met Martin- betrouwbaar, meedenkend, oplossingsgericht- tot de 100 % vakkundige plaatsing van de keuken door Jos en Rob zijn we meer dan tevreden. Schitterende keuken als eindresultaat. Kan DKI oprecht zonder terughoudendheid aanbevelen!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afstemming communicatie tussen de verschillende diciplines kan nog iets scherper

• Nazorg en garantie N.v.t.

Geen opmerkingen eigenlijk. Goed advies gehad bij keuken ontwerp. Snelle communicatie, afspraken nagekomen en goede prijs. De keuken staat nu een aantal dagen. Alles werkt en is prima geplaatst. Alleen een pieptoon in de vaatwasser, maar daar hebben we al met DKI contact over. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen, maar ik ga ervan uit dat dit ook prima is!