heel goed

heel fijn samengewerkt

Persoonlijk en goed!

Fijne ervaring! Alles goed geregeld en volgens afspraken gegaan. Vooral persoonlijk en laagdrempelig. Heel fijn en dank je wel!

Mijn ervaring is als zeer goed en bijzonder ondervonden.

in een woord, "SUPER" georganiseerd.

alles super / netjes georganiseerd en afgehandeld.

Weer zeer tevreden

Zeer tevreden, dit was onze derde ervaring met Huize Muller, netjes, deskundig. Zeer aan te raden.

Het resultaat van de verkoop van ons huis overtrof alle verwachtingen. Correcte en duidelijke benadering.

Goed geadviseerd en ontzorgd, erg tevreden over resultaat.

We moesten het appartement van mijn moeder verkopen. We hadden zelf geen kennis van de huizenprijzen in Stadskanaal, dus moesten we 'blind varen' op de in te zetten makelaar. Goed gekeken naar reviews. Na eerste gesprek met Patrick hadden we een goed gevoel over de realistische doelstelling en de te kiezen aanpak. Communicatie was helder en de aanpak pragmatisch en transparant. Patrick heeft geleverd wat afgesproken is en we zijn erg tevreden over het verloop en resultaat van de verkoop.

Duidelijk. Helder. Geen zorgen.

Duideljk. Helder. Geen zorgen. Snel verkocht.

Professioneel en uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Zie korte zin hierboven.

Super tevreden en een zeer goede service.

Zeer goed voorgelicht en goede begeleiding tot het eind van de verkoop.

Alles prima geregeld

Vriendelijke mensen met kennis van zaken. Ze hebben het hele proces goed begeleid en me steeds goed op de hoogte gehouden.

Super werk geleverd

Vlotte verkoop Goede communicatie Prettige omgang

Helemaal perfect

Alles is zeer goed verlopen. Goed contact, ook met de kopende partij.

Huize Muller voor mij de makelaar

Accuraat, Komt afspraken na, Geeft vertrouwen, Vriendelijk niet alleen de makelaar maar ook de medewerkers.

Top!!

Als aankoop- en verkoopmakelaardij zeer aan te raden!

Zeker een aanbeveling.

Ik heb het als prettig ervaren hoe snel en hoe professioneel ons huis is verkocht, ik zou Patrick Muller zeker aanbevelen.

Prima makelaar

Prima makelaar weet waar die over praat Neemt ook rustig de tijd om alles uit te leggen

Super!!!

Contact en advies was uitstekend.

Prima service met resultaat

Prima service en prettige samenwerking. Tevreden met resultaat!

Makelaar met kennis kunde en vriendelijkheid in 1 pakket

Super goed voorgelicht en begeleid betreffende de verkoop van onze woning. Huize Muller zal door ons zeker worden aanbevolen! Patrick is erg correct, zorgvuldig en reageert erg snel op vragen. Komt op tijd, neemt de tijd en is absoluut deskundig en betrouwbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De makelaar en zijn assistent zijn erg vriendelijk. Ze informeren je erg duidelijk en regelmatig over de bezichtigen en verkoop. Het was een erg prettige samenwerking

Goede communicatie Prettig in de omgang en kennis van de markt zelfs in deze tijden

Nakomen van gemaakte afspraken en extra service die door omstandigheden noodzakelijk was werd zonder vragen aangeboden en uitgevoerd. Absolute aanrader voor een goede service en correcte afhandeling.

Goed georganiseerd

Correcte afhandeling van de verkoop van ons huis Prettige samenwerking met het totale team