Super goed voorgelicht en begeleid betreffende de verkoop van onze woning. Huize Muller zal door ons zeker worden aanbevolen! Patrick is erg correct, zorgvuldig en reageert erg snel op vragen. Komt op tijd, neemt de tijd en is absoluut deskundig en betrouwbaar.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De makelaar en zijn assistent zijn erg vriendelijk. Ze informeren je erg duidelijk en regelmatig over de bezichtigen en verkoop. Het was een erg prettige samenwerking

Uitstekende service

Goede communicatie Prettig in de omgang en kennis van de markt zelfs in deze tijden

Nakomen van gemaakte afspraken en extra service die door omstandigheden noodzakelijk was werd zonder vragen aangeboden en uitgevoerd. Absolute aanrader voor een goede service en correcte afhandeling.

Goed georganiseerd

Correcte afhandeling van de verkoop van ons huis Prettige samenwerking met het totale team

Vakkundig, betrouwbaar en betrokken.

Huize Muller makelaar is aan te bevelen omdat hij zijn afspraken nakomt, altijd op tijd is en bovendien zeer betrokken en vriendelijk is. Ook over zijn assistentes/secretaresses kan ik niets anders dan lof spreken. Ik zeg:" Wilt u uw huis verkopen en zoekt u een goede makelaar? Dan is Patrick Muller van Huize Muller de enige optie!"

Deskundige aan- en verkoopbegeleiding zonder poespas.

Betrouwbaar, vlotte afhandeling, duidelijkheid.

Transparant en betrokken

Aan de gehele transactie een betrouwbaar gevoel overgehouden

Goed geholpen van A tot Z.

Wij zijn geweldig begelijd tijdens en na het verkoop van onze woning. Je wordt vriendelijke en begrip vol op gevangen. Wij voelden ons zeer op ons gemak. In een woord een zeer goede makelaar en personeel. Echt een aanrader.

Fijne, betrouwbare, heldere en nuchtere makelaar.

Ondanks dat het verkoop proces niet ging zoals verwacht, heeft Huize Muller alles eruit gehaald wat erin zat. Goede communicatie en goed bereikbaar. Betrouwbaar.

Top makelaar!!!

Goeie communicatie, heldere afspraken met een nog beter resultaat!

Voldoet aan al je verwachtingen.

Makelaar met het hart op de juiste plek. Voldoet aan al je verwachtingen. Geven het beste vana hun zelf. Ze zijn snel en professioneel

Eerlijke en verstand van zaken makelaar.

Huize Muller was onze aankoop en verkoop makelaar en moet eerlijk zeggen dat er dan ook niets verkeerd gaat, alles is correct, vakkundig en perfect geregeld in spraak en geschrift. Onze dank is dan ook groot.

Als verwacht en volgens afspraak

De woning in zeer korte tijd verkocht in een professionele, zakelijke, klantvriendelijke en gemoedelijk sfeer. Helemaal goed!

is goed

Hij denkt mee in oplossingen

Fijne persoonlijke benadering en zeer respectvol

Ons huis heeft lange tijd te koop gestaan maar er was altijd ruimte voor overleg en we zijn erg tevreden over de manier waarop Patrick alles heeft afgehandeld.

Duidelijk, kennis van zaken en prettig in de communicatie

Goede communicatie en gebruik gemaakt van move.nl voor de digitaal aanleveren van de documenten. Sociale makelaar die altijd open staat voor een vraag omtrent de verkoop. Woning snel verkocht mede door snelle handelen.

De makelaar samen met de medewerkers hebben fantastisch werk verricht.

Zeer professionele makelaar heeft mijn huis snel verkocht en de medewerkers hebben tijdens de bezichtigingen mij goed op de hoogte gehouden.

Professioneel

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zeer tevreden over Partick en de dames achter de schermen. Ze zijn allemaal heel vriendelijk en je krijgt een gevoel van saamhorigheid bij hun. Heel erg bedankt voor alles

Prettige samenwerking, heldere afspraken.

Goede kennis van zaken, prettig in de samenwerking. Ik kan ze van harte aanbevelen!

Zeer klant vriendelijk

Zowel de makelaar als personeel zeer klant vriendelijk. Denken mee en zijn bereidwillig

Betrouwbaar, vakkundig en klantgericht

Betrouwbaar, vakkundig en klantgericht

Top makelaar!

Uitstekende begeleiding bij de verkoop van ons huis. Geeft een realistisch beeld van de situatie en communiceert goed en duidelijk. Een echte aanrader!

Goede communicatie en afspraken nakomen tussen alle personen

Vanaf het begin open en eerlijk na elkaar toe en daardoor tot een zo goed eindresultaat komen voor beide partijen. Voor de tweede keer samengewerkt met hun en ik zou het iedereen aanraden om van hun diensten gebruik te maken.

Prima contact

Werd op tijd geïnformeerd over alle dingen die speelde rond om huis.