Top geregeld.

De samenwerking met makelaar Müller hebben we als zeer prettig ervaren. Communicatie is helder en transparant. Afspraken werden nagekomen. Al met al zeer tevreden.

Zeer adequaat én betrouwbaar

Verkoop van mijn woning was in zeer betrouwbare handen van Huize Muller! Alles netjes en correct verlopen. Zeer tevreden.

Zeer positief

Altijd bereikbaar, direct reactie op vragen. Mijn indruk zeer kundig en ervaren

Fijne samenwerking

Alles is snel en correct afgehandeld Met vriendelijke groet, Fam Keuter

we konden allesaan hemoverlaten

een ervaren, deskundig en betrokken makelaar

Uiterst ervaren

Ik geef de makelaar en zijn team 5 sterren in reden dat deze mensen uiterst bekwaam zijn in hun vak, Altijd bereikbaar zijn, snel reageren en meedenkend zijn

voldoende

Wij hebben in de provincie Groningengeen andere ervaringen het heeft lang geduurd maar uiteindelijk toch een klant gevonden

Alles klopt

Vanaf de intake, het ontvangen van de verkoopovereenkomst, de begeleiding, de afwikkeling van de verkoop en tot slot de inspectie van mijn appartement en het inspectie rapport. Bedankt Patrick en Team voor de service. Ik weet het is jullie werk maar toch de manier waarop XXXXX

Kan niet beter

Patrick is een uitstekend makelaar. Luistert goed naar de wensen van de koper. Altijd bereikbaar en reageert snel en duidelijk op alle vragen. Ook onze complimenten voor de medewerksters achter de schermen die snel, zorgvuldig en adequaat werken. Kortom wij zijn super blij met Huize Muller Makelaars.

Eerlijk een oprecht, denkt met je mee en luistert naar je wensen

Heldere communicatie. Prettig in de omgang

Geen mooie praatjes, eerlijk verhaal, fijne samenwerking, tevreden klant.

Geen mooie praatjes, eerlijk verhaal, fijne samenwerking, tevreden klant.

prima begeleiding

prima begeleiding

Vertrouwd en bekwaam

Weer prima geholpen als vanouds

Professioneel en klantgericht.

Van begin verkoop t/m overdracht van de woning zeer goed begeleid. Onze ervaring is zeer goed en zal deze makelaar zeker aanbevelen.

Mijn ervaring met Huize Muller makelaars was zeer prettig

Goede communicatie , prettige samenwerking , kortom een makelaar om aan te bevelen!!!

Super goeie makelaar

Super goed geholpen top makelaar

Patrick is een super makelaar. Van het begin tot het eind alles zeer goed geregeld. Wij raden Huize Muller Makelaars aan iedereen aan!

Vakman

Is eerlijk geeft raad en advies . Helpt je van het begin tot en met de overdracht. Vriendelijk personeel op kantoor.

Fantastische service!

Voor mij was dit de 1e keer dat ik een huis verkocht. Ik ben hierin heel erg goed begeleidt. Daarnaast is de woning ook nog eens binnen 2 weken verkocht. Kan je alles goed en duidelijk uitleggen en neemt ook alle tijd daarvoor.

Goed meedenkende makelaar

Patrick neemt de tijd, weet waar hij het over heeft en zullen hem zeker aanraden om als makelaar aan te nemen om je huis te verkopen

Correct, oprecht, klantvriendelijk en duidelijk

Onze ervaring met Makelaar Huize Muller is zeer positief. Oprecht, duidelijk, klantvriendelijk en je wordt goed begeleid.

Heel fijn en duidelijk

Hele goede ervaring. Een huis kopen doe je gelukkig niet elke dag, maar Patrick heeft ons heel goed geholpen. Dikke 10!

Super ervaring

We zijn zeer tevreden over alles. Zeer goed geholpen en gelijk antwoord op de vragen. Zou jullie ook echt aanbevelen. Echt top.

helder en eerlijk

In het eerste gesprek was de makelaar helder over hoe de gang van zaken en weet waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Hij is tevens eerlijk in je kansen op de huizenmarkt. Daarnaast pakt hij alles op en is het een compleet pakket. bij ons was ons huis binnen 1 week verkocht.

helder en eerlijk

In het eerste gesprek was de makelaar helder over hoe de gang van zaken en wat je kan verwachten. Hij is tevens eerlijk in je kansen op de huizenmarkt. Daarnaast pakt hij alles op en is het een compleet pakket. bij ons was ons huis binnen 1 week verkocht.