Uitstekende service!

Ons huis is snel verkocht door makelaar Marco van der Kruk, ons huis moest snel in de verkoop en dit is ook snel gebeurd door de aanpak van Estate makelaar. Communicatie was goed , als je een vraag had kreeg je snel een reactie terug. Goed persoonlijk advies bij de biedingen. Kortom, wij raden deze makelaar aan !

Super makelaar doet wat er wordt beloofd

De verkoop van onze woning is heel goed verlopen. Vanaf het eerste contact tot aan de eindinspectie voor de overdracht was er een prettig contact. We werden goed op de hoogte gehouden gedurende de bezichtigingen. De prijs was ook goed. Zeker aan te raden!

Fijne makelaar, reageert snel

Duidelijke afspraken, makkelijk te benaderen, en reageren snel. Het huis kwam vervroegd in de verkoop, en het verkoopbord zat op de woning voordat wij thuis kwamen. De bezichtingen werden duidelijk gecommuniceerd, en ook de verdere afhandeling na de verkoop verliep pettig.

Betrouwbare en professionele makelaar met kennis van zaken

Na ons huis via Marco gekocht te hebben nu ook het huis via hem succesvol mogen verkopen. Marco is een echte professional met overduidelijk veel ervaring en kennis van de markt. Goed netwerk en flexibel in de inrichting van het verkoopproces, zoals kijk-momenten over meerdere dagen spreiden, waaronder in het weekend, pluspunt. We kunnen Marco van harte aanbevelen!

Behulpzame, realistische en fijne begeleiding

Wij zijn door Estate erg prettig geholpen bij de verkoop van ons appartement. Marco van der Kruk reageerde snel op berichten en schepte realistische verwachtingen! Wij hebben de samenwerking als zeer prettig en persoonlijk ervaren.

Vriendelijke service van goede kwaliteit

Vriendelijke services van goede kwaliteit. Snelle opvolging, heldere communicatie.

Zou de makelaar zo weer nemen

Vanaf aankoop huidig appartement tot verkoop voorgaande woning, zeer correcte houding en behandeling van persoon van makelaardij Estate. Goeie taxatie en dien ten gevolge goed advies verkoop prijs , met als gevolg een snelle verkoop. Zelfs geen moeite bij meerdere bezichtigingen.

Goeie afspraken, en goed nagekomen

Gewoon gedaan wat is beloofd, en waar Cor betaald is. Verder goeie marktkennis en goeie tips gegeven.

De makelaar dacht echt met ons mee.

Fijne, persoonlijke benadering. De makelaar dacht echt met ons mee en we konden zelfs nog een tweede keer langskomen in het huis dat we op het oog hadden. Dat is in de huidige tijd echt niet overal. De makelaar was vriendelijk en rustig, maar toch ook zakelijk.

Perfect!

Marco van der Kruk, van Estate makelaar is bij ons geweest. Zeer tevreden over het gehele verkooptraject. Prachtige verkooppresentatie. Snelle en goede begeleiding van bezichtigingen. Goede feedback over ontwikkelingen en altijd direct reageren en snel bereikbaar. Duidelijk prijsafspraak. Kortom voor herhaling vatbaar.

Het is een goede makelaar die eerlijk, zakelijk en betrouwbaar is. Zeker een aanbeveling voor een evt. vervolg in de toekomst.

Snel en winstgevend

Het was leuk om zaken te doen met Estate makelaar

Over de verkoop niets te klagen!

Marco heeft ervoor gezorgd dat mijn woning binnen no-time verkocht werd. Alles was zeer snel geregeld.

Marco is een ervaren verkoper! Heeft ons goed geholpen en geadviseerd. Zowel bij het verkopen als het nieuw kopen.

deskundig en ontzorgend

Deskundige begeleiding bij de verkoop van de woning. Ontzorgend voor wat betreft de formele afwikkeling.

Prima dienstverlening

Prettig. Komen gied afspraken na, prettig contact en snel handelend.

Prima samenwerking en goede afhandeling

Proactief, reageert heel snel, vriendelijk, denkt mee,

Edwin Tijssen is een topmakelaar

Bij de verkoop van het appartement van mijn moeder hebben wij veel gedoe gehad met de Vereniging van Eigenaren. Edwin heeft ons daarbij heel goed geadviseerd. Hij is zeer kundig, heeft veel ervaring, en communiceert en luistert uitstekend.

Een ervaren makelaar, die het huis naar waarde beoordeeld

Het contact met Marco, van estate makelaar was een prettig en eerlijk contact. Voor de verkoop van het huis ontvingen wij goed advies en de verkoop was snel geregeld.

De verkoop van het huis is uitstekend gedaan

Efficiënt, goede communicatie, prettige manier van werken

Info en contact duidelijk en transparant

Goed geïnformeerd en goed contact.

Snelle verkoop, goede service

Duidelijk intakegesprek met handige tips, huis snel verkocht voor een goede prijs, correcte afhandeling.

Prettige, vriendelijke en goed bereikbare makelaar

Bij het bezichtigen van een woning was Estate betrokken als verkopende makelaar. De heer Van Der Kruk is een vriendelijke en prettige makelaar die de tijd had en voldoende informatie gaf over de woning. Een fijne, menselijke sfeer. De heer Van Der Kruk kon enkele tips meegeven waarmee we de kansen op de woning konden verhogen. Dit is uiteindelijk ook gelukt en wij hebben, onder voorbehoud, de woning aan kunnen kopen. Wij vonden het prettig dat er werd gewerkt met een inschrijving en een hierbij behorende sluitingsdatum. Dit is naar mijn idee een eerlijke werkwijze op de huidige, snelle woningmarkt waarbij iedereen een kans krijgt. Direct na de sluitingsdatum is er gecommuniceerd over de woning. Dit maakt dat we niet lang hebben gewacht. Er wordt snel op e-mails en telefoontjes gereageerd en er is prettig contact. Er wordt voldoende uitleg gegeven over de stappen gedurende de aankoop.

Fijn en behulpzaam.

Marco is een fijne makelaar, Hij heeft ons goed geadviseerd waardoor ons huis snel is verkocht.

Buitengewoon correct en goed.

Bij aankoop van appartement Veerplein keurig ontvangen en goed ingelicht. Het was ook geen probleem voor extra bezichtiging N.a.v hierboven genoemde ervaring, ook het huis op de Welhorst bij Estate in de verkoop gezet.

De Veldoven 6 B

3342GR Hendrik-ido-ambacht