Woning snel en goed verkocht

Marco heeft onze woning binnen 3 dagen verkocht. Duidelijk traject, korte lijnen en prima begeleid.

Goede begeleiding

Goede begeleiding en prettige bezichtiging gehad van Marco, Goed contact via de app. En snel reactie. Daardoor een goede keuze kunnen maken en onze nieuwe woning kunnen kopen.

Goede communicatie

Weet goed wat de verkopers willen en fijne communicatie!

Goede, duidelijke en fijne ervaring met Estate

Vanaf het begin duidelijkheid over alle aspecten die voorbijkomen bij het verkopen van onze woning. Communicatie telefonisch en schriftelijk perfect. Hele fijne en prettige ervaring dus met alle werknemers van Team Makelaar Estate. Bedankt!

Goede Service!

Binnen een nog geen maand mijn huis verkocht.

Deskundige, persoonlijke en betrokken manier van handelen.

Prettige manier van zakendoen. Open en eerlijke uitleg over mogelijkheden en kosten. Komt afspraken stipt na.

Ontzettend betrokken en hart voor de goede (ver)koop!

Toen wij een bezichtiging aanvroegen konden we ontzettend snel terecht. De makelaar is zeer betrokken bij ons en liet ons echt even goed kijken in het huis. Het mail- en belcontact verliep erg soepel. Er werd snel gereageerd en alles werd netjes verzorgd. Toen wij een bod plaatsten werd deze snel in onderhandeling genomen met de verkopers. De onderhandeling verliep heel erg fijn. Alles werd mooi en ordelijk over en weer gecommuniceerd. Estate Makelaar heeft een ontzettend goed oog voor de koper en verkoper! Het beste voor de koper, het beste voor de verkoper. Wij hebben ervaren dat de Makelaar pas tevreden is, als de koper en verkoper tevreden zijn! Zeer aan te bevelen!

Prima verkoopervaring.

Goede begeleiding en goed eindresultaat.

Goede begeleiding en communicatie, vlotte verkoop

Vanaf het eerste gesprek tot aan het passeren een goed contact gehad, duidelijke communicatie op de juiste momenten. Reageert snel en denkt mee. Marco heeft een vlotte verkoop gerealiseerd met een tevreden koper en verkoper.

Fijne no-nonsense makelaar!

Wij zijn zeer tevreden over het verkooptraject van onze woning. Goede verkoop presentatie, waarbij Marco alles uit de kast heeft getrokken. Snelle en goede begeleiding van bezichtigingen. Goede feedback over ontwikkelingen, direct reageren en goed bereikbaar. Ook duidelijke prijsafspraak vooraf. Aanrader!

Fijne no-nonsense makelaar!

Fijne no-nonsense Makelaar!

Marco heeft goed zicht op de markt en heeft voor de verkoop zeker het verschil gemaakt

Estate makelaars komen hun afspraken na, goede communicatie; voor, tijdens en na de verkoop. Zowel de makelaar als het kantoor waren goed bereikbaar. Uiterst tevreden!

Prima ervaring, goed geïnformeerd.

Vriendelijke mensen. Staan je altijd te woord als je vragen hebt.

Alle beloftes waargemaakt!

Vanaf het eerste gesprek alles duidelijk en niets was te veel. Concrete afspraken kunnen maken, die ook iedere keer weer nagekomen werden. Ook op kantoor altijd iemand die bereid was om ons kundig en vriendelijk te woord te staan.

Professionele makelaar, denkt mee met klant.

Wij, mijn broer en ik, hebben onlangs het appartement van mijn vader in de verkoop gegeven bij Estate. Appartement was binnen drie weken verkocht zonder rompslomp. Er werd gewerkt met een digitaal dossier waar alles keurig op rij was terug te vinden. Als je een afspraak hebt bij de notaris of anderszinds wordt er voor de afspraak gecheckt of je het niet vergeten bent. Goede werkwijze. Waarom dan geen vijf sterren? Omdat er altijd zaken zijn die beter kunnen. En er moet iets te wensen blijven nietwaar ;-)

een makelaar die open, eerlijk en een gevoelsmens is.

Onze ervaringen met deze makelaar was goed. We hebben regelmatig contact gehad en de woning drie maal mogen bezichtigen. Wij vinden dat je tijdens de bezichtiging gewoon rond mag lopen en vrij kan kijken. Bij deze makelaar was dit gewoon en als wij vragen hadden kregen we netjes antwoord. Ons bod werd geaccepteerd maar door een terug kerend gevoel dat wij toch niet in het huis zouden passen hebben we een 3e bezichtiging gekregen en hebben wij besloten het huis alsnog niet aan te kopen. Deze makelaar stond open voor ons gevoel en accepteerde en respecteerde onze beslissing. Top. Wij hopen in de toekomst zeker met deze makelaar aan de slag te mogen voor de aankoop van een ander huis,

Fijne makelaar met goede service en aantrekkelijk tarief!

Marco is een prettige makelaar die zich inzet om je woning snel en efficiënt te verkopen!

Hele goede ervaringen met deze makelaar

Ik heb 2 maanden geleden mijn appartement in Ridderkerk te koop gezet met behulp van Estate makelaars. Het hele traject van de kennismaking met makelaar Marco van der Kruk tot aan de verkoop heeft 3 weken geduurd. Wat een top team van Estate makelaars. Ik ben jullie heel dankbaar dat de verkoop zo vlot is gegaan.

Hele fijne makelaar!

Er wordt geluisterd en meegedacht. Je krijgt goed marktconform advies en er wordt snel doorgepakt. Door deze snelle en prettige manier van werken behaal je de besproken wensen. Verder een eerlijke en transparante makelaar. Altijd goed bereikbaar en denkt mee in mogelijkheden.

Persoonlijk waar het kan, zakelijk waar het moet.

In de aandacht naar mijn moeder was de hulp van Estate makelaar zeer prettig en snel.

De Veldoven 6 3342GR Hendrik-ido-ambacht