Goed geregeld!

Goede en duidelijke communicatie. altijd goed bereikbaar voor vragen, zeker als starter hier veel van geprofiteerd.! kortom gewoonweg TOP :)

Alles verliep soepel en Marco stond altijd voor ons klaar

Als we contact zochten werden we snel geholpen, de service en kennis was goed en prettig.

Prettige samenwerking

Fijne rondleiding in het huis en prettige begeleiding tijdens de koop.

Kundig, betrokken en professioneel!

Marco is een zeer kundig en professionele makelaar. Is betrokken, empathisch en begrijpt de emotionele lading van een huis kopen en verkopen. Staat voor je klaar en luistert oprecht naar je wensen. Opnieuw dank voor de prettig samenwerking!!

Prima!

Fijne benadering en staan open voor je wensen! Mijn appartement binnen 9 dagen verkocht! Verkoopbemiddeling (telefonisch) ging naar tevredenheid!

Fijn en professioneel

Fijn contact gehad met Marco van Estate Makelaar. Dacht erg mee in het belang van de verkoper en ook met het bezichtigen werd door Estate Makelaar goed mee gedacht naar de beste oplossing! Ik kan deze makelaar dan ook ten zeerste aanbevelen!

Super ervaring

Marco heeft ons goed geholpen bij de verkoop van de woning van mijn overleden tante. Het contact was prettig en de ondersteuning van Marco was perfect.

Prima geregeld !

Voorzien van goed en eerlijk advies. Fijne partij.

Prettig en een goede service

Ik ben blij dat onze keuze op Estate is gevallen om ons huis te verkopen en een ander huis te kopen. De uitleg was duidelijk en men had altijd tijd om vragen te beantwoorden of om even mee te denken.

Wij hebben een hele goede ervaring

Wij hebben een hele goede ervaring met Marco tijdens het hele verkoopproces. Tijdens ons eerste gesprek kon hij precies de pluspunten van ons huis benoemen zoals wij die ook zagen. Wij hadden er daarom vertrouwen in dat hij dit ook over kon brengen tijdens de bezichtigingen. Dat is goed gelukt. Marco heeft 25 jaar ervaring in deze branche en dat kun je merken. Ons huis is daarom goed en snel verkocht!

Top geen mooie verhalen maar daden

Marco van der kruk is een fijne, betrouwbare makelaar. Zijn reclame bij zijn kantoor heeft mij ertoe aangezet om hem uit te nodigen om hem uit te nodigen voor een verkoop gesprek. Tijdens zijn bezoek was hij open en eerlijk wist wat er in de Volgerlanden speelde en gaf een duidelijk advies met de daarbij horende verwachtingen. Tijdens dit gesprek ging hij uit van zijn eigen kunde en kennis . Dit was ook de doorslag om met hem in zee te gaan. Alles werd snel geregeld dezelfde dag werd en een afspraak met de fotograaf gemaakt kort er achter de verkoop tekst voor de brochure. Binnen 5 dagen was er een koper! Super blij met het resultaat en de afhandeling van documenten. Mocht ik nog eens een makelaar nodig hebben dan zal ik hem gelijkk benaderen en hem aanbevelen.

Zeer prettige en snel reagerende deskundige makelaar!

Bij Estate gekomen via de raamreclame voor 0,5% courtage voor de Volgerlanden. Afspraak voor waardebepaling gemaakt waarna we snel overgingen tot verkoop. Met snel ging het ook echt heel snel. Met 8 dagen van opdracht tot verkoop. Marco en het Estate-team: Nogmaals enorm bedankt voor snelle service en prettige samenwerking

Service was zeer goed!

Nette behandeling, contact met Marco was snel en duidelijk. En goed geholpen!

Betrokken makelaar met kennis en ervaring van de (lokale) woningmarkt

Wij hebben zeer goede ervaringen met Estate Makelaar. Onze woning is verkocht via Marco van der Kruk en hij heeft ons goed begeleid in het hele verkooptraject. Wij hebben met verschillende makelaars een oriënterend gesprek gehad om onze woning te verkopen en Marco is wat ons betreft onderscheidend in zijn werkwijze. Hij laat zich niet leiden door 'lijstjes', maar handelt uit eigen kennis en ervaring van de (lokale) woningmarkt. Ons gevoel over zijn werkwijze is succesvol gebleken, want onze woning is binnen enkele weken naar alle tevredenheid verkocht. Positieve punten voor ons zijn o.a. flexibel, goede bereikbaarheid (ook buiten werktijden), kennis en ervaring en persoonlijke benadering en contact.

Konden altijd terecht bij de makelaar! Was ook altijd bereikbaar

Uiteindelijk tevreden

Alberto Maas is een enthousiaste makelaar, die je goed op de hoogte houdt. De foto’s waren in 1ste instantie niet helemaal naar mijn smaak maar achteraf hebben we dat weten te corrigeren. Net als het filmpje wat even heeft geduurd voor deze online stond op Funda. Na 2 maanden heeft Marco het stokje overgenomen van Alberto (nieuwe baan) en is de woning binnen 3 maanden verkocht.

Alles is naar behoren afgehandeld.

I.v.m. de markt heeft het allemaal wat langer geduurd dan de bedoeling was. In het begin denk ik dat we te hoog hebben ingezet. Ik heb Marco niet veel gesproken en het meeste werk vindt plaats achter de schermen. Marco komt mij wel wat gehaast over. Uiteindelijk heb ik de vraagprijs twee keer moeten verlagen om uiteindelijk mijn huis verkocht te krijgen want daar gaat het tenslotte om. Estate makelaars werken op een now cure/ no pay basis en dat is prima. De 3000 euro die het heeft gekost. Ik weet niet of dit veel of weinig is. Ik weet niet hoeveel uur het heeft gekost om mijn huis te verkopen. Het voelt echter niet goed en vind het een hoop geld. Mijn vorige huis via de gratis makelaar verkocht en dat is toch een stuk transparanter en voordeliger.

Professioneel, vriendelijk, benaderbaar, duidelijk.

Als koper werd ik professioneel en vriendelijk benaderd. Zonder aankoopmakelaar voelde ik mij vrij te bieden en onderhandelen over de prijs voor de woning. Hierbij was de makelaar erg benaderbaar en gaf mij duidelijke uitleg over wat er precies van mij werd verwacht, wanneer ik zou worden teruggebeld en wat er na onze gesprekken zou worden doorgegeven aan de verkoper. Erg tevreden.

Vriendelijke makelaar Marco. Nam de tijd bij de bezichtiging. Vonden dat heel fijn ook liet hij ons nog even zelf door het huis lopen vonden we een plus!. Bij sommige makelaars is het allemaal snel snel. Is geen kleine aankoop die je doet.

Ervaren en goed begeleide verkoop

Het verkopen van mijn woning ging met Estate Makelaar prettig. Het eerste gesprek met Marco verliep goed, waarbij hij goed wist wat mijn wensen waren en kon dit uitwerken. Vervolgens belde de makelaar spoedig dat er bezichtigingen konden worden ingepland. Marco belde na de bezichtig direct op om te vertellen hoe het was gegaan. Dat was prettig. De afhandeling daarna verliep ook voorspoedig en ik ben erg tevreden over de verkoop van mijn woning.

Goed geholpen.

Netjes rondgeleid door de woning toen we deze voor het eerst kwamen bezichtigen. Vervolgens online een bod geplaatst, dit ging heel makkelijk. Vandaag de sleutel in ontvangst mogen nemen. Kortom een goede ervaring, zonder heisa.

Heel snel schakelen en zeer servicegericht!

Heel snel schakelen en zeer servicegericht! Ontzettend blij met Estate, aanrader!

Alles perfect geregeld

Fijn contact, duidelijk en alles netjes afgehandeld voor de verkoop

Top makelaar!

Vrolijke en attente makelaar ! Hij beantwoord alle vragen die we hebben en neemt de tijd voor je als het nodig is. Bedankt!

Super geregeld zonder zorgen

Alles snel en duidelijk geregeld. De verkoopzorgen werden direct uit handen genomen en als ik nog een vraag had stond het team van Estate direct klaar. Top geregeld en nogmaals een bedankje via deze weg!