Zeer goede ervaring op alle vlakken. Een echte aanrader!!

De trap is zeer netjes afgewerkt. Ook werken ze zeer goed op tempo.

Snelle en correcte service

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Heel het project is zeer soepel verlopen en het resultaat is zeer mooi.

Zeer tevreden.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Alles was tot in de puntjes geregeld!

Van het begin tot het einde was alles perfect geregeld.Vanaf inmeten tm het plaatsen van de trap. Ook moest er bij mij een vlizotrap dichtgemaakt worden met beton en er moest een nieuw trapgat in het beton gemaakt worden,dit ging perfect. Ook de electricien die de doorgesneden leidingen weer moest maken zorgde er voor dat dit perfect gedaan werd. Kortom Trap Direct is echt een aanrader! Mvg Frank

Aangenaam verrast!

We vroegen prijs voor zowel de trap als een trapgat (in betonnen welfsels) De offerte viel heel goed mee, echter zullen wij onze zolder nog niet onmiddellijk gebruiken en hebben we gekozen om enkel het echte vuile werk te laten uitvoeren. (Dit omdat we de boven nog niet echt in gebruik hebben en we in één keer door al het stof heen willen). Vandaag kwamen ze het trapgat maken, hier stond één iemand, maar ik kan enkel maar bewondering hebben voor deze man, hij heeft op zijn eentje een trapgat gemaakt en alles proper achter gelaten. Uiteraard moet je achteraf poetsen, maar dit valt zeer goed mee. Ik kan geen schade benoemen naar aanleiding van het maken van het trapgat. Door één muur hebben ze doorgezeten met het steken van de steunbalken, maar dit werd vooraf duidelijk gecommuniceerd dat dit kon gebeuren. De prijs kan ik niet vergelijken, ik had vooraf wat reviews gelezen qua prijs/kwaliteit en kwam bij hen uit. In de loop van deze maand zal ik bevallen en het was een pluspunt dat deze stoffige bedoeling achter de rug zou zijn voor er een baby in huis zou zijn. Op een kleine 3 weken was alles in orde, van de opmeting tot het maken van het gat. Ik raad hen zeker aan en zal in de toekomst opnieuw contact opnemen voor het plaatsten van de vaste trap naar de zolder toe.

• Nazorg en garantie

Expert in their job and highly recommended

They did a very good job for us and we are satisfied about communication, quality and delivery time.

Geweldige service met topproduct

Zorgeloos een trap laten zetten: -Professioneel ingemeten. -Vakkundig geplaatst. -Super flexibel in te plannen. In ons geval hadden we 3 activeiten. -Schoorsteen en ketel weghalen + trapgat maken. (Maandag) -Nieuwe ketel plaatsen + leidingwerk verleggen (dinsdag door loodgieter) -Trap maken (woensdag) Waar de loodgieter de planning dicteert... Was Trapdirect zo flexibel dat alles goed is gekomen.

Prima resultaat.

Afgesproken afspraken goed nagakomen. Trap geplaatst door prima vakmensen die tevens door hun sociale contact met ons als klant een uitstekend verlengstuk zijn van jullie bedrijf. Niet het goedkoopste maar wel mooi werk geleverd.

Prachtig vakwerkmanschap

Heel snelle, correcte communicatie, snelle levring na opmeting, prijs-kwaliteit is ongelofelijk. De trap zelf is een staaltje vakwerkmanschap. We zijn ongelofelijk tevreden.

• Nazorg en garantie

Betrouwbaar, netjes en snel!

Vakkundig, betrouwbaar en netjes. Denken echt met je mee en bieden het hele plaatje aan. Komen ook echt kijken op locatie en geven advies op maat. 1 contactpersoon (die gewoon te bereiken is) is ook fijn.

Prima bedrijf

Wij zijn erg content over de werkwijze van trapdirect, ze reageerden snel zowel bij de offerte aanvraag als toen bleek dat bij montage van de vide dat het materiaal niet correct was ingemeten/geleverd. Ik werd dezelfde middag nog gebeld om een vervolgafspraak te maken, zodat ze de vide alsnog volledig konden monteren. Dit hebben ze dan ook naar tevredenheid afgehandeld. Wij hebben voor rustiek eiken gekozen, niet goedkoop, maar wel een eye catcher bij binnenkomst van de woning geworden. Erg mooi!

Goede en snelle actie

Snelle en goede service

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goed geholpen netjes werk geleverd

Prettig geholpen en net werk geleverd

Maakt naam waar.

Zeer snel en vakkundig. Goede kwaliteit en prettig in communicatie.

Goede en snelle service

Zeer goed geholpen, en zeer mooie trap hebben we zelfstandig geplaats. Prijs kwaliteit is echt heel goed. Snelle communicatie en korte lijntjes. Fijn om mee te werken.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Afwerkingsgraad bij aflevering is ronduit triest

Het gaat hier niet om een trap van een paar honderd euro maar toch krijg je zo een trap afgeleverd. Beschadigingen en krassen overal, de schroeven overal zichtbaar en slordig. Ik had een net iets meer kant en klare trap willen zien.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Dank u voor uw reactie. Wat jammer dat de geleverde trap tegenviel. We proberen op onze offerte zo duidelijk mogelijk aan te geven dat de bevestigingspunten en evt ontstane krassen na afloop dienen worden bijgewerkt alvorens u de 2e grondlaag en de laklaag aan gaat brengen. Vaak wordt dit ook besproken, om teleurstelling te voorkomen. Bij hardhouten trappen welke gevernist of geolied worden, worden alle schroefgaten dmv proppen gestopt, maar in dit geval, bij een zwart gegronde trap is dat dus dmv stopmiddel te doen. Zeker bij een zwarte trap snap ik dat de schroefgaten erg opvallen, het contrast tussen houtkleur en verf is immers groot. Maar ik weet zeker dat de trap na het aanbrengen van de laatste laklaag er weer piekfijn uit zal zien!

Mooie trap snel geleverd en gemonteerd

Netjes ingemeten en meerdere mogelijkheden. Trap binnen 2 weken geleverd na bestelling.

Fijne samenwerking

Prettige samenwerking, producten goed, snel geleverd en gemonteerd.

Positieve

Blij met mijn trap

het werk is gedaan, en mijn trap staat op de plek waar die moet staan. WAt het werken betreftwek is top!!!!Goed werk geleverd. Hier een daar wat steekjes, maar menselijk is om paar foutjes te maken. Tip voor het bedrijf, werkplek zou wat schoner achergelaten kunnnen worden.

• Nazorg en garantie

Goed vakwerk dat snel geleverd is

Wij hebben een nieuwe trap laten maken en plaatsen bij Trapdirect. Al het contact was vriendelijk, professioneel en vlot. Onze trap is binnen één dag geplaatst en ziet er fantastisch uit. Dankjewel!

Uitstekend !! top !!

Geweldige firma die de complete werkzaamheden voor ons hebben verricht zowel het gat zagen voor de trapgat als het plaatsen van de trap ! Dit alles is zeer vakkundig gebeurd. Wij raden dan ook aan met deze firma in zee te gaan !!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prima trap, snelle levering en netjes gewerkt

Prima werk, alleen vind ik dat randjes langs de muur afgekit zouden moeten worden. Verder alles volgens afspraak

heel klantvriendelijk !

De mensen van TrapDirect zijn heel hulpvaardig en klantvriendelijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Echt goed meegedacht en snel en top geregeld

Ze zijn vrijblijvend langs geweest. Doe dit natuurlijk alleen als je wel echt serieus bent. Ze hebben bij mij een vaste trap naar zolder geplaatst in een betonnen vloer. Het is een van de weinige bedrijven die dit compleet onder 1 dak doen. Ze denken echt goed en realistisch mee. Niet vanuit het oogpunt om het duurste of meeste te verkopen. Dat mee denken gaat echt verder dan je je kan bedenken. Zo heb ik de leuningen al gratis voorgeschilderd gekregen in de kleur die ik wilde toen ik uitlegde wat mijn bedoeling thuis was.... echt heel sterk. Ze zijn langs geweest bij mij voor het inmeten. Ze konden het daarna installeren en afmaken binnen een paar weekjes. Volgens mij had ik gelukt en was ik sneller als normaal want van begin zoektocht tot einde uitvoering , heeft mij 5 weken gekost. Half november 2022 dacht ik dat het slim was om mijn huis uit te breiden. Trapdirect heeft dit 1 week voor kerst 2022 opgeleverd. Dit was echt helemaal top. Qua prijs zitten ze ook goed en het is fair. Zeker als je mee neemt dat ze voor mij hekje, leuningen, randje en aftimmering hebben gedaan. Ik ben er helemaal blij mee. Ik zal foto's van mijn klus bij mijn Google review toevoegen. Je kan deze erbij zoeken als jullie hier geïnteresseerd in zijn.

Schouwslootweg 15 5145PG Waalwijk

+31 416 65 08 70

Over TrapDirect

TrapDirect is de producent van trappen van merken zoals HR Trappen, Basistrappen, Ecotrappen en iStairs. TrapDirect verzorgt voor deze merken het maken van de offertes, het inmeten van de trappen, de fabricage en het voorbehandelen van de trappen. Met het unieke TrapDirect concept bent u er zeker van dat u de trap krijgt die het beste bij u past. Modern, klassiek, basis of juist ecologisch? Bij TrapDirect heeft u de keuze.