Meer dan tevreden!

Ben heel tevreden , denk mee, heel deskundig , vriendelijk, nam te tijd! Écht een aanrader….

Super service, nette levering

Had snel een uitbreiding nodig van ons trapgat. Werd aan de hand van foto’s opgepakt, ontworpen en verstuurd. Echt een aanrader als u een trap en toebehoren nodig heeft

• Nazorg en garantie

Mooi werk en vlot geleverd!

Vakmanschap i.c.m. ter plekke nog extra meedenken met de klant: Trap direct is een aanrader.

perfect, zowel naar kwaliteit als planning

perfect, zowel naar kwaliteit als planning

Aanrader

Heel goede service, snel en vriendelijk

Top maatwerk!

Wij wilden 6jr geleden graag een bamboe trap en andere leveranciers vroegen de hoofdprijs; we hebben onze woning toen maar zonder trap laten opleveren en verder gezocht. TrapDirect bleek gespecialiseerd in hetgeen wij wilden en konden deze perfect op maat leveren en dachten ook nog verder mee over het ontwerp; echt naadloos ingemeten met laser. We zijn nog steeds erg blij met de trap; de eyecatcher van ons huis en nog steeds niet opnieuw hoeven behandelen.

Top ! Uitstekend!

Zeer goede begeleiding !

• Nazorg en garantie

Snelle en perfecte service zelfs op een trap die gekocht is voor 2005.

Waarschijnlijk door krimpen was de trap een stukje losgekomen van de muur. We vertrouwden het niet en stuurden een foto van het probleem. Er kwam meteen een reactie en een oplossing. De volgende dag kwam een monteur die de trap netjes extra heeft vastgezet in de muur en gesteld. Het is en blijft een kwalitatief mooie en stevige trap waar we nog lang van kunnen genieten.

Gewoon geweldig.

Goede begeleiding bij het ontwerpproces. Creatieve voorstellen leidden tot een mooi passend geheel. Prima opvolging richting uitvoering (afspraak is afspraak) met goede afstemming met aannemer en prima uitvoering.

Wisselend

Had ergens voor de totaal prijs gehoopt op een wat netter eind product. Het was allemaal duidelijk qua afspraken en Facturatie. Dus is ook mijn eigen naïviteit geweest, maar bijvoorbeeld niet monteren van leuningen en traphekjes stoorde mij wel. Nogmaals, dit was aangegeven maar kwam ik zelf wat laat achter. Verder was het product van goede kwaliteit maar een behoorlijke bouwval. Denk wat het meest dwars zit is ons eindgevoel en dit zit hem m.n. in wat we hebben gekregen voor het geld. En dat vind ik dan licht teleurstellend. Ik kon de “aanbevelen” optie niet betreur laten. Heb gekozen voor ja , maar weet dit niet zeker. Communicatie, vakmanschap en betrouwbaar waren moeite waard. Overal resultaat, planning door vakantie en hoe het gat 4 weken onbeschermd achterlaten, waren echte twijfelingen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede kwaliteit en goede service!

Ondanks vakantie en drukte zijn de trapleuningen gemaakt en binnen 2 maanden geplaatst. Zien er prachtig uit, heel blij mee!

Betrouwbaar, Vakmanschap en innovatief bedrijf

Trapdirect heeft al zijn afspraken nagekomen. Heeft een 100% goede kwaliteit geleverd. Het klopte op alle fronten, 1. Goed advies 2. Perfecte uitvoering 3. Goede nazorg. Kortom een betrouwbaar vakbedrijf, een voorbeeld voor veel bedrijven.

• Nazorg en garantie

Vriendelijk personeel, super snel geleverd en super mooie trap

Goed geholpen en mooie trap

• Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer aangename en correcte samenwerking voor de plaatsing van een prachtige trap

Voor verkoop werd er duidelijke informatie gedeeld in een aangenaam gesprek. Onze vraag voor bamboe ging buiten het standaard gamma, wat op geen enkel moment als probleem werd aangehaald. De afspraken werden correct nageleefd bij de installatie en oplevering van de trap. Alles werd ook netjes opgeruimd. De trap stond enkele weken na bestelling reeds in ons huis. Toen we toch nog een klein probleempje ontdekte enkele weken na oplevering, werd dit zonder discussie zeer snel aangepakt. We zijn zeer tevreden over de trap en krijgen ook steeds complimenten van mensen die bij ons op bezoek komen.

Snel en professioneel

Belde voor informatie, kreeg een schatting van de uiteindelijke prijs, maakte een afspraak voor het opmeten, kreeg een offerte en kreeg de trap geïnstalleerd in minder dan een maand. EN hij is beter dan de vorige! UITSTEKEND!

Uiterst tevreden

Fijne mensen die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Keurig werk geleverd.

Mooie afronding project

Na het tekenen van de offerte werd direct een planning opgesteld die stipt werd gevolgd. De afwerking van de trap is ook goed gebeurd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Topservice alles naar wens perfect afgewerkt

Alles perfect verlopen

• Nazorg en garantie

Goed, vriendelijk, behulpzaam, profesioneel, kwalitatief

Goed, vriendelijk, behulpzaam, profesioneel en kwalitatief enkel paar kleine details in de afwerking michten iets beter.

Goede service en communicatie

Erg goed geholpen van begin tot eind. Ze hebben goed meegedacht met de werkzaamheden die wij uit wilden laten voeren en wat daar allemaal voor benodigd was. Afspraken werden netjes nagekomen en de communicatie verliep soepel. Ze hebben ons aangenaam verrast met de goede en vlotte service, wij zouden het bedrijf zeker aanbevelen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vakspecialist die goed meedenkt...

Fijn bedrijf om mee te werken, denkt mee, levert snelle tekeningen en nog beter...de trap wordt snel geleverd. Dit in tegenstelling tot andere trap leveranciers waar je 12 weken moet wachten. Een echte aanrader dus.

• Nazorg en garantie

Prachtige trap! Goede service!

Nadat de trap die bij onze verbouwing geplaatst zou worden bouwtechnisch afgekeurd werd zijn wij in contact gekomen met Trapdirect: Er werd meteen met ons meegedacht en we kregen al snel een aantal 3D ontwerpen toegestuurd. Met deze ontwerpen zijn we om de tafel gegaan en hebben ze de trap geheel naar onze wensen gemaakt. De trap is gemonteerd door 2 hele kundige vriendelijke mannen. Ook de glaswanden zijn geplaatst door deze mannen. Wederom erg vriendelijk en behulpzaam! Na afloop bleek er een kras in de glaswand te zitten. Na een telefoontje werd er meteen gekeken naar een oplossing en 2 dagen later was het al opgelost. Prachtige trap! Super service! Echt een aanrader!

• Nazorg en garantie

Zeer goede ervaring op alle vlakken. Een echte aanrader!!

De trap is zeer netjes afgewerkt. Ook werken ze zeer goed op tempo.

Snelle en correcte service

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Heel het project is zeer soepel verlopen en het resultaat is zeer mooi.

Zeer tevreden.

Over TrapDirect

TrapDirect is de producent van trappen van merken zoals HR Trappen, Basistrappen, Ecotrappen en iStairs. TrapDirect verzorgt voor deze merken het maken van de offertes, het inmeten van de trappen, de fabricage en het voorbehandelen van de trappen. Met het unieke TrapDirect concept bent u er zeker van dat u de trap krijgt die het beste bij u past. Modern, klassiek, basis of juist ecologisch? Bij TrapDirect heeft u de keuze.