Zeer slechte service

Ik had een hele mooie kast gekocht. Daar had ik 5 weken op gewacht. Bij de eerste levering was een doos omgevallen in de vrachtwagen, waardoor de inhoud wat gebogen was. Kan gebeuren natuurlijk, de koeriers beloofde me zo snel mogelijk een nieuw onderdeel te leveren. Na een aantal weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf contact gezocht met de klantenservice, maar niemand wist ergens van en het onderdeel moest besteld worden. Ik druk in de weer om het kapotte onderdeel en code van de doos te fotograferen, alles toe te sturen.. werd er na 5 weken een hele doos onderdelen geleverd, zonder het betreffende onderdeel. “Of ik wel goed in de doos had gekeken?” Over de telefoon kreeg ik steeds een arrogante man aan de lijn die het vooral zelf vervelend vond maar niet vervelend voor mij. Na weer contact over en weer, wederom een levering gekregen met verkeerde onderdelen. Inmiddels waren we weer een aantal maanden verder. Daar raak je behoorlijk gefrustreerd van. Heb toch elke keer een vrije middag moeten nemen om de levering te laten komen en elke keer voor niets. Daarnaast kon mijn kast niet in elkaar. Inmiddels heb ik (half jaar later) het goede onderdeel ontvangen maar helaas heb ik nooit een excuus of iets gehad. De kast is mooi maar ik zou het bedrijf absoluut niet aanraden om iets van te kopen.

Geweldig bed

Volgens verwachting

Zowel de levering als het product volgens verwachting

Volgens verwachting

Beschadigde levering en geen passende oplossing, slechte service

Na het product in elkaar gezet te hebben (2 dagen bezig ivm bizarre gebruiksaanwijzing maar oké) het blauwe folie van de hoogglans planken afgehaald. Blijken de planken beschadigd, allemaal. Alles moest weer uit elkaar om nieuwe planken erop te zetten, met kans op defecten omdat in en uit elkaar halen van de bedkast meerdere malen niet te doen is met deze kwaliteit. Mijn eigen probleem zeggen ze. Totaal geen service en tegemoetkoming, voor zo een prijzig product. Zelf achter alles aan moeten gaan en nog niks van klantvriendelijke service behalve “u krijgt toch planken en zoek het uit”. Echt SLECHT.

Mooie prijs kwaliteit verhouding

Mooie half hoogslaper, wat moeilijk in elkaar te zetten maar uiteraard gelukt! Onze dochter is er super blij mee

Van bestellen tot en met de bezorging gewoon helemaal top!

Van bestellen tot en met de bezorging gewoon helemaal top!

Heel tevreden

We kregen goede informatie en hebben een opklapbed gekocht van goede kwaliteit. Ook de vakman die het bed in elkaar heeft gezet, waren we blij mee.

Keurig afgehandeld

Kampweg 70