Fantastisch ‼️ mooi

Ik ben reuze enthousiast en tevreden over deze firma dus ik zal mijn volgende kast die ik nog echt hartstikke hard nodig heb zeer zeker wel bij deze firma gaan bestellen juist ook omdat het ook een ideale kast is met zoveel opbergruimte aangezien ik ben verhuisd naar een kleinere huis en ik nu 1 Kamer minder heb maar wel de spullen van mezelf en mijn jongens de honden en de Kater) en mijn gevleugelde Vriendjes (de vogels) toch een plekkie moet kunnen geven

Fantastisch ‼️ mooi

Mooie showroom met veel keus en prima advies van de verkoper.

2 schuifdeurkasten + complete slaapkamer aangeschaft. Alles keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Mooie showroom met veel keus en prima advies van de verkoper.

Zeer slechte service

Ik had een hele mooie kast gekocht. Daar had ik 5 weken op gewacht. Bij de eerste levering was een doos omgevallen in de vrachtwagen, waardoor de inhoud wat gebogen was. Kan gebeuren natuurlijk, de koeriers beloofde me zo snel mogelijk een nieuw onderdeel te leveren. Na een aantal weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf contact gezocht met de klantenservice, maar niemand wist ergens van en het onderdeel moest besteld worden. Ik druk in de weer om het kapotte onderdeel en code van de doos te fotograferen, alles toe te sturen.. werd er na 5 weken een hele doos onderdelen geleverd, zonder het betreffende onderdeel. “Of ik wel goed in de doos had gekeken?” Over de telefoon kreeg ik steeds een arrogante man aan de lijn die het vooral zelf vervelend vond maar niet vervelend voor mij. Na weer contact over en weer, wederom een levering gekregen met verkeerde onderdelen. Inmiddels waren we weer een aantal maanden verder. Daar raak je behoorlijk gefrustreerd van. Heb toch elke keer een vrije middag moeten nemen om de levering te laten komen en elke keer voor niets. Daarnaast kon mijn kast niet in elkaar. Inmiddels heb ik (half jaar later) het goede onderdeel ontvangen maar helaas heb ik nooit een excuus of iets gehad. De kast is mooi maar ik zou het bedrijf absoluut niet aanraden om iets van te kopen.

Zeer slechte service

Prima bed, snel geleverd, goede voorlichting.

Wij hebben een Murphy horizontaal bed + matras aangeschaft die keurig netjes op tijd werd geleverd. Het monteren was een best klusje, maar als je dat serieus aanpakt en de tijd neemt dan is dat prima te doen als je een beetje handig bent. Vooraf is ook duidelijk verteld (shop Utrecht) dat je dat niet te makkelijk moet opnemen. Het materiaal is van goede kwaliteit en het bed staat als een huis. Aanrader!

Prima bed, snel geleverd, goede voorlichting.

Prachtig stevig bed! Gamecube bed me zoon is er helemaal blij mee

Zeer Slecht

Ik heb er 7 dagen over gedaan om de kast van de voorzijde er nog vrij redelijk uit te kunnen laten zien. Het rechter buitenschot is krom, daardoor heb ik de deur die daar aan hangt, daarvan de scharnierschroeven moeten verwijderen om daar schroeven met moeren op te zetten, zo ook bij de rechter spiegeldeur die daardoor afhing, de voorfronten van de rechter lades er af moeten halen en deze moeten vermaken, zodat het nog enigszins lijkt of de kast van de voorzijde af recht lijkt. Als je binnenin kijkt zie je dat de schappen scheef zitten, het bovenschot van de kast aan de rechterkant is hierdoor afgezakt. Ik heb hierover gebeld met de bedrijfsleider, en in het gesprek dat volgde heb ik opgehangen omdat hij alleen maar bezig was om zijn gelijk te halen. Hij stuurde me daarna een email met een gebruiksaanwijzing die duidelijker zou zijn als de originele gebruiksaanwijzing die bij de kast meegeleverd wordt, ik vind het gek dat er niet direct een deugdelijke handleiding bij verzonden wordt, maar dat zal best een reden hebben, dat mensen dan spullen opnieuw moeten gaan bestellen enz. Aanbevelen, NOOIT, dit is een kast van 849 euro, ik heb nog extra kosten gemaakt om het enigszins te kunnen laten ogen vanaf de buitenkant, maar het is wat mij betreft een keuze die ik nooit zou maken, het leek zo mooi op de afbeelding in de advertentie. Jammer, heel erg jammer dit !!

Zeer Slecht

Heel Goed

Ik had voor myn zoontje het moderne srapelbed/gaming besteld (compleet) Dit was een enorme verrassing voor hem! Sinds ik het bed heb…zit hy constant in zyn kamer.. genieten van zyn stapelbed (kyken naar tv,spelen,… Zyn huiswerk doet hy nu met vele toewijding…door de magie van zyn stapelbed! Dus als zoontje blij is,mama ook! Dankjewel Misterbed nl

Heel Goed

Ik had voor myn zoontje het moderne srapelbed/gaming besteld (compleet) Dit was een enorme verrassing voor hem! Sinds ik het bed heb…zit hy constant in zyn kamer.. genieten van zyn stapelbed (kyken naar tv,spelen,… Zyn huiswerk doet hy nu met vele toewijding…door de magie van zyn stapelbed! Dus als zoontje blij is,mama ook! Dankjewel Mister bed

Hoogslaper 140 cm breed en 150 cm hoog

Wij zijn zeer tevreden van de bedden zelf, de ladder maakt helaas zeer veel lawaai ! De bestelling, opvolging en het contact en levering verliepen uitstekend. Ik kan het aanbevelen indien er iets wordt gedaan aan het geluid van de ladder.

Hoogslaper 140 cm breed en 150 cm hoog

Kampweg 70 3941HK Doorn