Slechte of eigenlijk gewoon geen klantenservice

Na het product in elkaar gezet te hebben (2 dagen bezig ivm bizarre gebruiksaanwijzing maar oké) het blauwe folie van de hoogglans planken afgehaald. Blijken de planken beschadigd, allemaal. Alles moest weer uit elkaar om nieuwe planken erop te zetten, met kans op defecten omdat in en uit elkaar halen van de bedkast meerdere malen niet te doen is met deze kwaliteit. Mijn eigen probleem zeggen ze. Totaal geen service en tegemoetkoming geboden, voor zo een prijzig product. Zelf achter alles aan moeten gaan en nog niks van klantvriendelijke service behalve “u krijgt toch planken en zoek het uit”. Echt SLECHT. Afrader!!!

Klote, kromme schotten

Mooi ingepakt, slechte beschrijving, communicatie verliep slecht, bedrijf wilde enkel haar gelijk halen.

OK

KWALITEIT OK BEZORGING OK

schuifplanken niet geleverd

Prachtige bedden (travelbed) gekocht maar missende planken maken het onmogelijk om de schuiven onder het bed ineen te steken. Dit is gemeld aan de dienst maar tot op heden (2 maanden geleden) nog geen zicht op wanneer deze zullen binnenkomen. De bedden zelf zijn van goede kwaliteit maar hebben een zware montage nodig. dit zal waarschijnlijk wel aan hun stevigheid toevoegen. Al bij al tevreden van de design, de materialen, de bedden slapen goed etc. Ik kijk uit naar de bedden wel finaal te kunnen installeren met alle accessoires (schuiven) erop en eraan.

Voordelige kledingkast met spiegel

Voordelige kledingkast gekocht en voldoet prima na een half jaar. De laden lopen zeer soepel op lagertjes. De wat kwetsbare achterwand van hardboard heb ik op de kanten waar ze aansluiten tegen elkaar, vastgeplakt met duct tape om wat meer stevigheid te garanderen en om naadloos af te sluiten. Voorzichtig met de randen van de laden, want dat is een dunne folie. Dit had een betere constructie kunnen zijn. Ik heb de hoeken verstevigd en dunne schroeven. Niet aan te bevelen voor mensen die niet al te handig/technisch zijn.

Prima bed, snel geleverd, goede voorlichting.

Wij hebben een Murphy horizontaal bed + matras aangeschaft die keurig netjes op tijd werd geleverd. Het monteren was een best klusje, maar als je dat serieus aanpakt en de tijd neemt dan is dat prima te doen als je een beetje handig bent. Vooraf was ook duidelijk verteld (shop Utrecht) dat je dat niet te makkelijk moet opnemen. Het materiaal is van goede kwaliteit en het bed staat als een huis. Aanrader!

Helemaal top!

Goed geholpen in de showroom in Utrecht en binnen een aantal weken had ik het bed in huis. LED verlichting moest wel nog nageleverd worden en dat had sneller gekund.

Keurig afgehandeld

Spullen netjes gebracht en veel plezier van

Netjes geholpen met goed advies in showroom Utrecht.

Complete slaapkamer + 2 schuifdeurkasten gekocht. Alles keurig volgens afspraak geleverd en gemonteerd.

Komen hun afspraken perfect na

Zeer goede ervaring!

Goede service in de winkel. Snel geholpen. Goede voorlichting over de mogelijkheden. Komen afspraken goed na. Het bedrijf wat met ze samenwerkt is ook prima. Alles ging snel. Bed bevalt erg goed.

Top kwaliteit , meedenkend , goede service

Een mooie bedkast gekocht,

Maakt afspraken in de showroom waar

Opslag en levering op tijd. Nette behulpzame bezorger 3e verdiepingen probleem.

goede kwaliteit en service

Goed advies in de winkel Nette bezorging Makkelijk in elkaar te zetten (beter als ikea)

Alles keurig geleverd. Goed materiaal. Top.

Netjes geleverd door bezorger. Aardige man. Alles was goed verpakt. De instructies om de kast in elkaar te zetten waren wel moeilijk maar goed. Gewoon rustig lezen en de tijd ervoor nemen. Dan komt het goed.

Goede kwaliteit en prima service

Alles op tijd geleverd volgens afspraak Kwaliteit prijsverhouding ook prima

Fantastische dienst verlenging en klantgerichte benadering

Bij een verhuizing spelen altijd veel aspecten waar mensen rekening mee moeten houden en bij de koop van spullen kom je weleens hiermee in de knoop. Misterbed was zeer flexible en heeft ons super goed geadviseerd en geholpen. Uiteindelijk is een topbed geleverd voor een scherpe prijs!!

Good but clumsy.

I chose to buy at Misterbed because I needed a bunkbed and their website had the best options. I ended up choosing the "Jules Stapelbed met Lades - Wit". It is a nice bed which fits my daughters' room. However, I found the assembly quite complicated and the instructions a bit messy. The wardrobe and drawers are too deep which makes it difficult to fetch things that are far behind (especially the wardrobe). Plus, the drawers are very fragile, and both broke down after some weeks and had to be put together again. All in all, even though it's a robust piece of furniture I don't think it's worth the price– if it were less expensive I might recommend it.

prima, artikel was goed verpakt en netjes bezorgd

goede prijs-kwaliteit, verzending ging ook goed, prima dus

Zeer slechte service

Ik had een hele mooie kast gekocht. Daar had ik 5 weken op gewacht. Bij de eerste levering was een doos omgevallen in de vrachtwagen, waardoor de inhoud wat gebogen was. Kan gebeuren natuurlijk, de koeriers beloofde me zo snel mogelijk een nieuw onderdeel te leveren. Na een aantal weken niets gehoord te hebben, heb ik zelf contact gezocht met de klantenservice, maar niemand wist ergens van en het onderdeel moest besteld worden. Ik druk in de weer om het kapotte onderdeel en code van de doos te fotograferen, alles toe te sturen.. werd er na 5 weken een hele doos onderdelen geleverd, zonder het betreffende onderdeel. “Of ik wel goed in de doos had gekeken?” Over de telefoon kreeg ik steeds een arrogante man aan de lijn die het vooral zelf vervelend vond maar niet vervelend voor mij. Na weer contact over en weer, wederom een levering gekregen met verkeerde onderdelen. Inmiddels waren we weer een aantal maanden verder. Daar raak je behoorlijk gefrustreerd van. Heb toch elke keer een vrije middag moeten nemen om de levering te laten komen en elke keer voor niets. Daarnaast kon mijn kast niet in elkaar. Inmiddels heb ik (half jaar later) het goede onderdeel ontvangen maar helaas heb ik nooit een excuus of iets gehad. De kast is mooi maar ik zou het bedrijf absoluut niet aanraden om iets van te kopen.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Hele goede verticale opklapbedden voor een hele acceptabele prijs en ook nog prima gemonteerd .

Prima prijs kwaliteit verhouding

Heel tevreden

Aankoop kledingkast! Goed advies in showroom van Misterbed.nl over soortgelijk product, kwaliteit en mogelijkheden van de kast kunnen bekijken, op voorraad en dezelfde week nog in huis, aardige bezorgers btw!

Fantastisch ‼️ mooi

Ik ben reuze enthousiast en tevreden over deze firma dus ik zal mijn volgende kast die ik nog echt hartstikke hard nodig heb zeer zeker wel bij deze firma gaan bestellen juist ook omdat het ook een ideale kast is met zoveel opbergruimte aangezien ik ben verhuisd naar een kleinere huis en ik nu 1 Kamer minder heb maar wel de spullen van mezelf en mijn jongens de honden en de Kater) en mijn gevleugelde Vriendjes (de vogels) toch een plekkie moet kunnen geven