goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met enorm veel plezier mijn auto-rijlessen gevolgd bij Ed Godding en ben zeer trosts om te zeggen dat door de geweldige begeleiding van deze rijschool ik mijn theorie, tussentijdse toets en mijn auto-rijexamen helemaal in één keer heb kunnen halen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles als heel prettig ervaren! Een vriendelijke rijinstructeur (Math) waarbij ik me volledig op mijn gemak voelde. Altijd stipt op tijd was om me op te halen. En hij voelde heel goed aan welke aanpak bij mij het meest effectief was. Een top kerel!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en deskundig bedrijf. \r\nWaar ik goede ervaring heb opgedaan met motor lessen. \r\nEn ook goede uitleg geef.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier aan de lessen mijn motorrijbewijs gehaald! ik voelde me op mijn gemak en heb veel geleerd met veel geduld ;)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruud is een zeer goede en rustige leraar,dank je wel ruud je hebt mij veel vertrouwen gegeven.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! Rijles gehad van Kevin Sullot. Met 20 lessen geslaagd. Echt een topbedrijf met aardige mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geduldige en duidelijke instructeur die zich de tijd neemt om je het motor rijden bij te brengen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool en Kevin is een super instructeur!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende motor rij-instructeur, vriendelijk en open. Ben op profssionele wijze het motor rijden onder de knie gekregen. Zeker een aanrader!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top rijlessen met een prima sfeer en een top instructeur!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hele goede ervaringen met dit bedrijf.\r\nZowel mijn man als ik zijn jaren geleden allebei de eerste keer geslaagd voor ons auto rijbewijs. Mijn man vorig jaar ook nog de eerste keer voor zijn motorrijbewijs met maar 18 rijlessen. 2 Weken geleden zijn ook allebei onze kinderen de eerste geslaagd, eentje voor de scooter en de andere voor zijn autorijbewijs. Kortom wij zijn super tevreden over dit bedrijf.\r\nEd Godding en instructeurs heel hartelijk bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theorie en praktijk in 1x gehaald!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met dit bedrijf is negatief te noemen. Mijn zoon heeft een beperking en werd voortdurend overvraagd. En wat nog ik nog het meeste betreur is dat dit bedrijf de volledige factuur betaald wilt hebben over de overige lessen.

Beste, Wij betreuren het dat uw ervaring negatief is geweest. Juist omdat wij veel rekening houden met eventuele beperkingen van onze leerlingen, vragen wij voor het begin van de lessen altijd of er bepaalde zaken of beperkingen zijn waar wij rekening mee dienen te houden. U heeft echter aangegeven dat dit niet het geval was, dus het verbaast en betreurt ons dat dit ons nu pas ter ore komt. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken of we deze kwestie alsnog naar tevredenheid af kunnen ronden. U kunt hiervoor contact met mij opnemen. Wij hopen iets van u te mogen horen. Met vriendelijke groet, Auto- en motorrijschool Ed Godding.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne rijschool, doen er alles aan om de leerling te laten slagen. Komen hun afspraken goed na.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede lessen en leuke lessen

Over Auto- en motorrijschool Ed Godding

Wil jij veilig en snel de weg op? Volg dan een van de rijopleidingen van Auto- en Motorrijschool Ed Godding, de beste rijschool van Maastricht. Met een vaste, ervaren instructeur werk je toe naar een succesvol rijexamen en ga je gauw de weg op met je nieuwe auto, motor of bromfiets.