• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na al de eerste keer geslaagd te zijn voor mijn scooterrijbewijs en autorijbewijs ben ik nu geslaagd voor de motor A2 Ook de eerste keer.\r\nBen dik tevreden, nogmaals bedankt ed godding en instructeurs. Toppie!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige instructeur, heldere taal en veel rijplezier. Zeer aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bjj Ed Godding mijn motorrijbewijs gehaald. Ed is een fijne instructeur met heel veel geduld. Dat was ook wel nodig bij mij. Ik heb het examen in een keer gehaald en dat heb ik zeker aan hem te danken. Ed bedankt!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige lessen en fijne instructeur (Math)! De lessen beginnen altijd op tijd en eindigen met een leerzame en nuttige evaluatie. \r\n\r\nDe proefles op het oefenterrein was daarnaast een prettige manier om met de lessen te beginnen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De autorijlessen waren erg leerzaam en heb de afgelopen paar maanden hele fijne feedback gekregen van mijn rijleraar Math Janssen. Bedankt !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen met kwaliteit. En rij instructeur doet er alles aan om je in een keer je rijbewijs kunt halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in 1 woord TOP Lessen !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super prettige en leerzame rijlessen gehad! Heel erg tevreden en zou iedereen verkeersschool Ed Godding aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige instructeur die gericht is op het behalen van het rijbewijs. Alles wordt eraan gedaan zodat men veilig en vlot de weg op kan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super leuke tijd samen met math gehad ! Super begeleid geworden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een hele leuke ervaring. Het waren hele fijn maar zeker ook leuke en goede rijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool,beveel het iedereen aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf duidelijke en leerzame lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijlessen. Goede uitleg waardoor je het snel onder de knie hebt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele leuke lessen gehad!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met enorm veel plezier mijn auto-rijlessen gevolgd bij Ed Godding en ben zeer trosts om te zeggen dat door de geweldige begeleiding van deze rijschool ik mijn theorie, tussentijdse toets en mijn auto-rijexamen helemaal in één keer heb kunnen halen.