Spontane, vriendelijke, ter zake kundig

ik werd op een prettige manier te woord gestaan. Enigszins informeel maar geeft daarbij zeker blijk van haar kennis van zaken. Voor mij werkt dit juist heel goed.

• Contact gehad over? Overig

Goed gesprek met vriendelijke medewerkster

Duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkster en belde op de afgesproken tijd.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Netjes tewoord gestaan en goed geholpen

Sandra was beleefd en leidde me netjes door het eerste proces heen. Ze was duidelijk u haar vraagstelling en heeft me helder uitfelegd wat de vervolgprocedure is.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

De gegeven uitleg was helder en duidelijk.

De wijze waarop zij het gesprek aanging maakte meteen duidelijk dat zij ter zake kundig is. Zij deed haar verhaal op een rustige manier. Deze aanpak gaf mij het vertrouwen dat wij zaken konden doen.

Vriendelijk geholpen. Zeer informatief

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ik ben keurig te woord gestaan en netjes geholpen.

Ik zou terug gebeld worden op maandagmorgen, maar dat gebeurde niet. Ik heb toen zelf terug gebeld en kreeg een andere mevrouw die mij te woord stond. Nadat ik mijn verhaal had gedaan zei zij *ik kan U ook wel informeren als U dat wilt*. Ik werd dus direct en naar tevredenheid direct geholpen.

• Contact gehad over? Overig

Erg duidelijk, heel prettig gesprek

Erg duidelijk en een heel prettig gesprek.

Zeer vriendelijk en duidelijkheid

Zeer vriendelijk

heel goed

prima geholpen

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

zeer positief en duidelijke uitleg.

snelle reactie op mijn vraagstelling met een aangenaam telefoon gesprek als gevolg.

Dikke oke

Het was een fijn en duidelijk gesprek..

Prima gesprek

Kwam bekwaam over nam te tijd om mijn te informeren

Prima ervaring

Komt afspraak na, is duidelijk en geduldig.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Zeer vriendelijk, behulpzaam and vakkundig

Zeer betrouwbaar, komt gemaakte afspraken na. Vriendelijk, empathisch.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Ilona is vriendelijk en duidelijk

Ilona dacht mee, was vriendelijk, aardig vrolijk duidelijk en gaf eerlijke informatie. Zeker niet opdringerig. Heel prettig en professioneel.

vakkundig en netjes

ik heb het gepsrek als prettig ervaren, niet opdringerig of zo, en ze wist waar ze het over has

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Snelle reactie en positief resultaat

Snelle reactie en het telefoongesprek verliep soepel en plezierig. Deskundige vragen en een groen scherm na afloop. Duidelijke uitleg over vervolgtraject met een financieel adviseur. Tot nu toe ben ik enthousiast en wacht met vertrouwen de uitkomst af.

Vriendelijk en behulpzaam

Na een vriendelijke tel. kennismaking was mij uitgelegd wat ik van een advies gesprek kan verwachten.

• Contact gehad over? Overig

Fijn gesprek met een luisterend oor en advies

Fijn gesprek

vriendelijk

vriendelijk

• Contact gehad over? Overig

Prettig gesprek, snelle reactie, verstand van zaken.

Zie bovenstaande

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Fijne medewerkster, luisterend oor, geduldig !

Goedemiddag, Kon even niet zo snel in m’n bestanden Alle tijd werd voor mij uitgetrokken Aangenaam gesprek

Vriendelijk en professioneel

Vanmorgen gebeld na gebruik te hebben gemaakt van een online rekentool voor een financieel product. Ik ben niet echt van het actief telefonisch benadert worden maar ik moet zeggen dat ik zeer vriendelijk en professioneel werd geïnformeerd waardoor ik enthousiast ben over deze ‘organisatie’. Dus ja ik heb maar eens de moeite genomen om een positieve beoordeling te geven. Klagen kan ik ook dus als het goed is moet ik het ook maar eens laten weten dacht ik zo.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Vond het een prettig en duidelijk gesprek

Keek op de site vulde mijn gegevens in en werd kort daarna gebeld, prima service!

Over Nationaal Bespaarcentrum

Bij Nationaal Bespaarcentrum houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je flink besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.