Prettig en informatief gesprek

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Duidelijke informatie gekregen cq prettig gesprek met zeer vriendelijke medewerkster gehad.

Nog niet van toepassing

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Duidelijke uitleg en vertrouwd.

Het was een prettig gesprek. Duidelijk en vertrouwd.

Positief

Vriendelijke medewerker, duidelijk en houdt zich aan afspraken.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Prettig, helder en duidelijk informerend gesprek!

Vriendelijk, voorkomend. Gesproken over een geheel nieuw af te sluiten hypotheek bij aankoop nieuwe woning maar ook over het oversluiten om te bezien of de maandlasten lager kunnen.

Klant vriendelijk gesprek.

Heb morgen een afspraak met de adviseur deze komt bij mij thuis. Het telefoongesprek heb ik zeer prettige ervaren.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Doet niet wat het beloofd.

Als je alles invult verwacht je direct daarna een berekening, maar nee je wordt gebeld, waar ik niet op zit te wachten. zonde van je tijd.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Geachte heer Boonstra, Onze dienstverlening bestaat uit het berekenen van de hypotheekmogelijkheden, waarna wij de consument koppelen aan een (externe) hypotheekadviseur voor een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek. Op onze websites en boven onze invulformulieren communiceren wij duidelijk dat wij online een indicatieve berekening maken, waarna een van onze hypotheekspecialisten voor een nauwkeurigere berekening telefonisch contact opneemt. Wij willen de consument namelijk online niet het hemd van het lijf vragen en onze dienstverlening laagdrempelig houden. Veel consumenten laten nog steeds flinke besparingen liggen en dat is zonde. Juist door het laagdrempelig te houden, zien we dat wij veel consumenten weten te triggeren de mogelijkheden eens voor hen uit te mogen rekenen. Ik vind het jammer om te lezen dat u andere verwachtingen van onze dienstverlening had. Met vriendelijke groet, Vera (info@nationaalbespaarcentrum.nl)

Nette en correcte communicatie.

Naar aanleiding van mij reactie op een e-mailbericht "OVERWAARDE VERZILVEREN" werd ik keurig teruggebeld en correct te woord gestaan.

Prima ervaring

Vriendelijk en zakelijk correct,duidelijke vragen en antwoorden

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

wat een verschrikkelijk irritant bedrijf, doen niks anders dan spam (laten) versturen naar je email,

heb me nooit aangemeld voor nieuwsbrieven reclame of iets dergelijks. hoogst irritant heb ze nu ook aangemeld bij het ACM. ze sturen of laten sturen vanaf Stephan_de_Vries <replyOTYANYCU@opendnsQpJ.com> en dan deze tekst Stephan_de_Vries | Uw hypotheeklasten zijn mogelijk te hoog.

• Contact gehad over? Overig

Beste meneer, Wat vervelend dat u steeds wordt lastig gevallen met ongewenste e-mails waarin onze organisatie gepromoot wordt. Wij versturen deze e-mails niet zelf, maar deze worden verstuurd door verschillende marketingpartijen die voor ons klanten proberen te werven. Zij garanderen ons zich daarbij te houden aan de wettelijke regels door o.a. enkel te e-mailen naar e-mailadressen die zij middels een geldige opt-in hebben verkregen en te voldoen aan de verplichting om u te kunnen uitschrijven met een link onderaan de mail. Mocht het u niet lukken om u uit te schrijven, zou u mij dan de desbetreffende mail kunnen doorsturen? Dan kan ik kijken welke partij deze mail heeft verstuurd en ervoor zorgen dat u geen mail meer van hen ontvangt. Met vriendelijke groet, Vera (info@nationaalbespaarcentrum.nl)

prima intake

goed geluisterd

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Crimineel bedrijf wat illegaal spam verstuurt

Nationaal bespaarcentrum verstuurt spam op illegale wijze. Je kunt je namelijk niet afmelden. De mails komen ook elke dag van andere, met niet logische namen van afzenders.

• Contact gehad over? Overig

Beste meneer, Uit uw review begrijp ik dat u een ongewenst e-mails toegestuurd heeft gekregen waarin onze organisatie gepromoot werd. Onderaan de door u ontvangen e-mail moet inderdaad een link staan waarmee u zich kunt uitschrijven. Wij versturen zelf geen commerciële e-mails. De werkzaamheden voor het werven van nieuwe klanten besteden wij uit aan verschillende marketingpartijen. Zij garanderen ons zich daarbij te houden aan de wettelijke regels door o.a. enkel te e-mailen naar e-mailadressen die zij middels een geldige opt-in hebben verkregen en te voldoen aan de verplichting om u te kunnen uitschrijven met een link onderaan de mail. Lukt het u niet om u uit te schrijven of wilt u meer weten over de partij waar de e-mail van afkomstig is? Wilt u mij dan de ongewenste e-mail doorsturen, zodat ik navraag kan doen naar de geldigheid van de door u afgegeven opt-in voor de ontvangst van promotionele e-mails en ervoor kan zorgen dat de ongewenste e-mails zo spoedig mogelijk stoppen? Ik zal u dan ook op de hoogte brengen welke partij achter de e-mail zit, zodat u zich daar kan melden voor het eventueel laten verwijderen van uw gegevens. Wij hebben zelf geen gegevens van u vastgelegd in ons systeem. Ik kan er alleen achterkomen welk bedrijf verantwoordelijk is voor de verzending van de e-mail wanneer u mij de e-mail in kwestie doorstuurt. Met vriendelijke groet, Vera (info@nationaalbespaarcentrum.nl)

Prima gesprek

Uitleg duidelijk, efficiënte

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Zij weet waar zij over spreekt

Dit was een fijn gesprek. Goed informatief maar ook met af en toe een tikje humor.

Prima en betrokken

Goede uitleg, helder advies, meedenken in mogelijkheden. Niet opdringerig.respecteert ook collega's van andere bedrijven/adviesbureau. Kortom wil het beste voor jou.

Prettig rustig gesprek

Eén dag na het invullen van mijn gegevens via de mail die ik had ontvangen ben ik gebeld door Sandra die mij heel prettig te woord stond. Ze inventariseerde op een rustige en goede manier onze situatie en wensen. Het bleek dat zij een soort voorgesprek deed om te beoordelen of een gesprek met een adviseur zinvol is. Dat is het geval bij ons en al begin volgende week kan deze adviseur langskomen bij ons. We zijn benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

goede en snelle reactie

Ik was op m'n tablet aan het zoeken naar boetes voor oversluiten en heb de gevraagde data ingevuld. De tablet was nog niet afgesloten of ik werd al gebeld door Sandra. Alle punten systematisch doorgenomen en Sandra gaf aan dat het mogelijk is om een vrijblijvende afspraak met een adviseur te maken binnen op korte termijn. Afspraak is gemaakt.

goede informatie,aardig

Prettig gesprek

zeer vriendelijke dame en in het bezit van informatie over het onderwerp waarover het gesprek ging!

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Weliswaar is mijn contact maar kort geweest maar mijn eerste indruk is uitstekend. Geeft een stimulans om verder met dit bedrijf door te gaan!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Goed gesprek. Heel behulpzaam en duidelijk.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Correct en bondig te woord gestaan

correct en bondig te woord gestaan

Het gesprek was prettig

Mevrouw Gouw heeft duidelijke info gegeven, met voldoende informatie.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Kordaat, snel, vruchtbaar en vriendelijk gesprek

Zie boven.

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen

Terzake deskundig en vriendelijk geholpen

Over Nationaal Bespaarcentrum

Bij Nationaal Bespaarcentrum houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je flink besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.