een hele vriendelijke deskundige

u heeft mij deskundig en duidelijk, helder, beknopt, en professioneel alles uitgelegd.

Goed advies gegeven!

Ik was aan het onderzoeken of het rendabel is om op dit moment de hypotheek over te sluiten vanwege de lage rentes. Ze heeft een korte berekening gemaakt en een hoop duidelijkheid verschaft, waarvoor dank!

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prettig en adviserend telefonisch gesprek

Ik had een goed gesprek met de medewerkster Anja, op al mijn vragen had ze duidelijke antwoorden waar ik iets aan had. Ook had ze suggesties waar ik nog niet aan gedacht had. Ik ben een stuk wijzer geworden en heb meteen een afspraak laten maken voor een oriënterend gesprek met een hypotheekspecialist.

Professionele ondersteuning

Gewoon een goed gesprek met duidelijke info

Goede duidelijke vragen

Duidelijk, zakelijk, concrete vragen

Geweldig!!!

Telefoontje kwam op een moment dat ik druk was maar ik wil het toch kwijt, heel vriendelijk, duidelijk, precies zeggen waar ik rekening mee moest houden, kortom een echte topper. Wees zuinig op deze meid want ik heb echt andere ervaringen.

zeer tevreden

Mijn ervaring is positief en ben tevreden.

Prettig gesprek gehad

Zojuist een prettig gesprek gehad met Sandra Bosbaan met betrekking tot de mogelijkheden om te besparen op mijn vaste lasten. Ik had een goed gevoel bij het gesprek en verheug me op de afspraak.

Vriendelijk en duidelijk

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

belafspraken stipt nagekomen, informatie uitwisseling helder.

prettig en zakelijk gesprek.

Hoopvolle info

Zeer vriendelijk

Duidelijk en vriendelijk

Goed gesprek

Goed gesprek gehad , mogelijkheden bekeken

Een absolute 9+ ervaring

Ilona Doudart de la Grée is voor mij een zeer vriendelijke en vakkundige dame met bovendien een prettige stem. Ze voelt feilloos aan wat de vraag is, haalt expertise als het nodig is (getuigt van kracht) en is uiterst duidelijk.

Prettig en duidelijk gesprek

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Leuk en zeker niet opdringerig gesprek en reageert snel!

Anja blijft netjes en is niet opdringerig, wat je wel vaak ziet bij telefonische verkoop. Ze belt keurig terug en komt haar afspraak na. Alles snel en correct geregeld!

Kundig en vriendelijk

Duidelijke taal, een dame die wist waarover de het had.

Duidelijke uitleg.

Keurig te woord gestaan. Ben terug gebeld na slechte telefoon verbinding.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Netjes geholpen met duidelijke uitleg

Uitstekend.

• Contact gehad over? Overig

Prima duidelijk en netjes te woord gestaan

Aan het begin van het gesprek netjes gevraagd of het uitkomt en toen dit niet het geval was een tijdstip afgesproken waarop teruggebeld zou worden. Prettig gesprek gehad.

fijn gesprek

Anja had een luisterend oor. Een en ander is me nu wel duidelijk. Ik maak op dit moment nog geen gebruik van het aanbod voor een gratis adviseur. Maar over een jaar sta ik daar zeker voor open.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Prettig telefoon gesprek met Marianne Gouw

Heel vriendelijke en geïnteresseerd

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

rustig, duidelijk en absoluut niet opdringerig

Zo zouden er meer moeten zijn!

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Slecht, sturen veel spam!

Het is ook mij overkomen... spam... dit bedrijf benaderd via een vaag marketing kanaal klanten... zogenaamd doen ze zelf "niets". Toch betalen of een partnerkanaal om financieel gewin hier uit te halen. Jammer dat bedrijven niet op een transparante wijze handelen. Vage websites niet normale afmeld procedures. Buitenlandse partijen welke niet legitieme databases gebruiken... Jammer... ACM handel op dit soort bedrijven, schrijven die boetes!

• Contact gehad over? Overig

Beste Michiel, Erg vervelend om te horen dat u zoveel overlast ervaart van ongewenste mails die bij u binnen komen waarin ons bedrijf gepromoot wordt. Wij werken inderdaad samen met verschillende marketingpartijen en halen daar inderdaad positieve resultaten uit. Dat is ook de reden dat wij met deze partijen werken. Echter willen wij ook echt niemand tot last zijn en vinden het daarom belangrijk om uw klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze marketingpartners garanderen ons zich te houden aan de wettelijke regels door o.a. enkel te e-mailen naar e-mailadressen die zij middels een geldige opt-in hebben verkregen. Ook zou er in elke e-mail die verstuurd wordt een link moeten staan waarmee u zich kunt uitschrijven. Op het moment dat blijkt dat hieraan niet voldaan wordt willen wij daarin graag helpen. Om te achterhalen welke partij u de e-mails toestuurt, zou ik graag de ongewenste e-mail van u ontvangen. Via deze mail kan ik namelijk achterhalen welk bedrijf verantwoordelijk is voor de verzending en ik kan dan namens u een verzoek bij hen indienen om uw gegevens te laten verwijderen. Nogmaals vinden wij het ook erg belangrijk dat er adequaat gehandeld wordt uit onze naam. Daarbij heb ik uw hulp nodig, zodat wij voor u de mailstroom kunnen stopzetten en onze samenwerking met hen kunnen beëindigen. Ik hoop daarom ook dat u ons kunt helpen, zodat wij u kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Saske

correct te woord gestaan

Vrij snel gebeld Zeer correct te woord gestaan goede afspraken gemaakt

Over Nationaal Bespaarcentrum

Bij Nationaal Bespaarcentrum houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je flink besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.