Snel en gericht geholpen. Klantvriendelijke mevrouw met prettige telefoonstem. Pretiige te

- Snelle reactie -gerichte en relevante vragen - humor -echt geïnteresseerd

Goed info

Prima geholpen

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Contact gehad met een vriendelijke, duidelijke, behulpzame dame.

Prettig en duidelijk. Goede sfeer in het gesprek zonder valse verwachtingen.

Prima.

De dame was ter zake kundig, beleefd, vriendelijk en niet te beroerd om dingen te herhalen of uit te leggen.

Iedere dag spam

Jaren lang golven aan spam. 'klik svp op de afmeld link onderaan de email' is het devies. Dan ben je helemaal verloren omdat dit een bevestiging is van het bestaan van je mailadres. Deze club maakt zich simpelweg schuldig aan heling van persoonlijke data, gewoon aangifte bij ACM en politie doen als je een mail van deze ambachtelijk gebakken malafide bende krijgt. Van zonnepanelen tot energie boeren, aangifte doen! PS natuurlijk nooit in zee gaan met de opdrachtgevers van deze club, zij hebben dit soort 'affiliates' (dikke spam) gewoon nodig om handel te drijven. Ze zijn te zwak zelf klanten te vinden en hopen een visje te vangen in het grote net dat ze uitgooien door o.a. jouw mailbox te bombarderen met onophoudelijke rotzooi. Op een dag zullen er wel celstraffen geëist worden tegen dit soort praktijken, nog even geduld.

• Contact gehad over? Overig

Beste meneer Arkel, Ik zou graag willen reageren n.a.v. uw review op klantenvertellen.nl. U geeft aan dat u last heeft van ongewenste mail. Wij sturen zelfs geen mails, maar werkzaamheden voor het werven van klanten wordt gedaan door marketingpartijen. U geeft ook aan dat er mails worden gestuurd over zonnepanelen en energie, maar wij zijn enkel een bedrijf die mensen koppelt aan een hypotheekadviseur. De naam van ons bedrijf wordt nog wel eens verward met de naam van een energiebedrijf. Marketingpartijen zijn verplicht enkel te e-mailen naar e-mailadressen die zij middels een geldige opt-in hebben verkregen. Elke partij is verplicht om een datum en tijdstip bij te houden van het moment waarop zij uw inschrijving hebben verwerkt. Het is u niet gelukt om u uit te schrijven en we hebben inmiddels al meerdere mails heen en weer gestuurd. De marketingpartij in kwestie heeft inmiddels contact met u opgenomen en als het goed is ontvangt u geen ongewenste mail meer van hen. Met vriendelijke groet, Vera

sympathiek vertrouwenwekkend gesprek

Ik had een ontspannen, ongedwongen gesprek met Marianne Gouw

• Contact gehad over? Overig

Goed en duidelijk gesprek.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Keurig netjes en adequaat optreden.

Keurig en snel antwoord ontvangen/

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Ik ben uitstekend te woord gestaan.

Ik heb uiteindelijk zelf de afspraak geannuleerd omdat ik eigenlijk financieel geen extra lasten op mij kan nemen. Ik vind dat natuurlijk niet netjes, maar vond het ook raar om de afspraak door te laten gaan, terwijl ik wist dat ik geen extra financiële middelen heb.

Leuk en helder gesprek

Ondanks de slechte ontvangst per telefoon heb ik gesprek als positief ervaren.

Duidelijk en direct

mijn vraag en antwoorde goed wergegeven.

Duidelijk en klantgericht

een zeer klantgerichte medewerker belde mij

• Contact gehad over? Mogelijkheden woning kopen

Duidelijk

Goede uitleg

vriendelijk servicegericht informatief

geeft antwoord op vragen als ik doorvraag en verder zie hierboven

Goed uitgelegd

Is mij uitgelegd hoe de procedure gaat.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Prettig gesprek. Duidelijk en oprecht. Afspraken nagekomen.

• Contact gehad over? Mogelijkheden voor overwaarde verzilveren

Goede service, fijn gesprek, duidelijk

Was prettig gesprek

Vriendelijk deskundig gesprek gehad

Prettig gesprek met juiste informatie

Goede, degelijke dienstverlening

Zeer snelle reactie van Hypotheek Bespaarcentrum. Een goed, inhoudelijk nuttig gesprek met Michael Barendregt gehad. To the point, professioneel, denkt mee, eerlijk en deskundig.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Ik heb een zeer prettig gesprek gehad met mevrouw S. Bosbaan.

Afwachten wat het vervolg wordt.

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Zeer snel contact , duidelijke informatie en binnen 3 dagen afslpraak thuis die ook weer uitstekend was ! We gaan nu overstappen met heel goed gevoel

Goede en duidelijke informatie

Snel en goed geïnformeerd over status quo en vervolgafspraak.

Duidelijke communicatie

Ik heb een goede ervaring met deze mevrouw. Ze communiceert duidelijk. Ook ben ik binnen 24 uur gebeld om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen

• Contact gehad over? Mogelijkheden hypotheek oversluiten of aanpassen

Gaf voldoende informatie over de nog te volgen stappen

En er is een afspraak gemaakt met een financieel specialist

Over Nationaal Bespaarcentrum

Bij Nationaal Bespaarcentrum houden we van korte lijnen. Wanneer je jouw gegevens bij ons achterlaat, dan brengen we je direct in contact met een hypotheekspecialist die jou belt voor het berekenen van je hypotheekmogelijkheden. Mocht jouw hypotheekwens haalbaar zijn en/of kun je flink besparen op je huidige hypotheek, dan koppelen we je aan een bij ons aangesloten (externe) hypotheekadviseur die jou adviseert over wat het beste bij jouw persoonlijke situatie past. Wij brengen je enkel in contact met onafhankelijke hypotheekadviseurs die geldverstrekkers met elkaar kunnen vergelijken en jou het beste aanbod kunnen doen die past bij jouw persoonlijke situatie.