Mijn ooglidcorrectie voldoet helemaal aan mijn wensen

Ik heb Ilse als een zeer prettige dokter ervaren. En ik ben 100% tevreden.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Erg tevreden! Mooi resultaat!

Mijn ervaring is erg positief! Goede informatie en persoonlijke begeleiding! Ik zag er toch wel tegenop maar het is heel erg meegevallen. Ik zou het iedereen aanraden! Met dank aan Ilse en Bianca!!

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Heel blij ben ik met mijn ogen

Wat een verschil van voor en na mijn ooglidcorrectie. Bijna niets meer te zien van de ingreep. Dank aan Ilse en Bianca.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Netjes en goed geholpen met een goed resultaat

De intake werd goed uitgelegd wat er gedaan werd De ooglidcorrectie zelf is naar wens gedaan Heel ontspannend

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Prima uitleg,prima werk en prima gelukt!

• welke behandelaar? Mevr. Van Tiel én Bianca

Super resultaat

Ik ben heel tevreden met het resultaat. Heb geen hoofdpijn meer van het constant fronsen. Zie er niet meer vermoeid uit. Heb meer zelfvertrouwen hierdoor gekregen. Kortom een echte aanrader voor mensen die tegen dezelfde dingen aanlopen. Had ik het maar eerder gedaan.

• welke behandelaar? Dr. Ilse van Tiel

Ik kan het iedereen aanraden

Op aanraden van een familielid vanuit Zevenaar de verre reis gemaakt naar Venray, maar zeer tevreden. Van intake, ingreep, hechtingen en nacontrole is het contact erg goed. Ook als je vragen hebt tussendoor zijn Ilse van Tiel en Bianca van Dijck altijd bereikbaar. Eind resultaat: open blik en minder vermoeid.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel en Bianca van Dijck

Zo blij met het eind resultaat

Ik ben super fijn geholpen. Een enthousiast team waar ik me meteen prettig bij voelde. De ingreep is me erg meegevallen en ben erg blij met het eind resultaat.

Had niet beter gekund.

Zeer tevreden wat betreft de voorlichting, de behandeling en het resultaat.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel en Bianca van Dijck

Naar een mooi resultaat gewerkt.

Na een vrijblijvend intakegesprek, al snel besloten om de ooglidcorrectie te laten doen. De ingreep zelf verliep heel vlot, in anderhalf uur tijd was het gebeurd. Na een week mochten de hechtingen eruit. Toen was het gewenste resultaat al deels te zien. Nu drie maanden later de eindcontrole gehad. Ziet er prima uit. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Met dank aan Ilse en Bianca. Ik durf iedereen die deze ingreep ook zou willen laten doen, door te verwijzen naar jullie.

• prijs en kwaliteit
  • welke behandelaar? N.v.t.

Tegenop gezien maar proces viel reuze mee en resultaat is geweldig!

Zeer vriendelijk en heel professioneel. Stellen je echt op je gemak tijdens de behandeling. Ik vond het heel spannend. Ben er doorheen gekomen door de 2 toppers die mij behandelden. Geen centje pijn gehad en ik was in zeer goede handen. Het resultaat is top. DANK Ilse en Bianca!

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Zeer tevreden over behandeling en resultaat

Ik heb voor Ilse en Bianca gekozen na het lezen van de positieve berichten hier. Ze stellen je echt op je gemak tijdens de intake en tijdens de behandeling. Alles gaat zeer gemoedelijk en relaxed. Ik was best nerveus, vooral voor de verdoving, maar dat valt net als de rest van de ingreep voor 100% mee. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, een mooie open blik en geen hoofdpijn meer.

• welke behandelaar? Ilse en Bianca

Alles heel professioneel gedaan.

Heel vriendelijk, ik voelde me meteen op mijn gemak .

Erg goed in hun werk

Ben ontzettend tevreden over hoe de ingreep en nacontrole is gegaan. Ben van mijn klachten af en een mooi resultaat. Had ik het maar eerder gedaan. Was erg bang maar door de geruststelling viel het 100% mee. Erg vriendelijk en behulpzaam. Raad hun zeker aan als je deze ingreep overweegt

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Arts en assistente komen proffesioneleel en zeker ook empathisch

Ik zag op tegen de verdovings injectie, nou ja daar voelde ik dus helemaal niets van. Elke ingreep wordt van te voren aan gegeven wat wel prettig is. Tijdens de behandeling ruik je wel iets raar. Ik heb dit niet als vervelend ervaren. Ik heb ontspannen in de stoel kunnen liggen. Er is erg netjes gewerkt. Ik ben er blij mee, mijn ogen voelen zoveel lichter aan. Ik ben echt tevreden hoe alles gegaan en gedaan is. Anja

Blij!

Een fijne behandeling en zeker geen 'lopende band werk'! Persoonlijk en voldoende aandacht, blij met het resultaat!

• welke behandelaar? Ooglidcorrectie

Prettige omgeving en goede begeleiding tijdens de behandeling. Ik voelde me al snel op mijn gemak. De behandeling verliep goed en alles werd goed uitgelegd. Ook de nabehandeling was goed.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel-Knops

Tevreden over de behandeling.

Gemoedelijke sfeer en goede uitleg over de behandeling. De ingreep verliep rustig en professioneel. Prettig team. Goede nacontrole met de mogelijkheid om te bellen in geval van vragen.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Zeer mooi resultaat behaald.

De behandeling en ingreep zijn heel duidelijk uitgelegd en ook de na behandeling en zorg is uitstekend.

• welke behandelaar? Ilse Van Tiel

Vertrouwd en geruststellend

Intake zorgvuldig en concreet advies Behandeling aangenaam, geruststellend, professioneel, en zeer zorgvuldig. Het gevoel dat ze echt het beste resultaat willen bereiken. Na zorg, altijd bereikbaar per sms en email en telefoon. Zou iedereen aanraden hier de behandeling te doen.

• prijs en kwaliteit
  • welke behandelaar? Ilse van Tiel.

Had ik veel eerder moeten doen.

Prima verlopen.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Enorm blij met het resultaat

Ik had gekozen voor een boven ooglid correctie . Het was spannend maar achteraf viel het erg mee. En zou ik eenieder die deze ingreep wil laten doen naar Ooglidcorrectie Venray sturen . Je krijgt een duidelijke, eerlijke uitleg. Op de dag van de ingreep stellen Ilse en Bianca gerust en leggen ze stap voor stap uit wat ze doen . Het doet geen zeer alleen even vervelend. Daarna is er ook de juiste nazorg en kun je ten alle tijden iemand bereiken met vragen . Rust nemen een weekje en beste vrienden zijn met diepvrieserwtjes is het beste . Nu enorm blij met het resultaat geen hoofdpijn meer ! En een frissere geen vermoeide blik meer . Dank je wel Bianca en Ilse heel blij mee !

Snelle en correcte behandeling

Goede uitleg, En er word gedaan wat er beloofd is. Zeer blij met het resultaat!!

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Heel prettig geadviseerd en ooglidcorrectie keurig uitgevoerd!

Heel netjes geholpen en geadviseerd. Ooglidcorrectie is keurig uitgevoerd, prettige contacten en goed uitgelegd. Heel tevreden met het resultaat.

• welke behandelaar? Ilse van Tiel

Ik vond het spannend maar ging met een gerust gevoel de behandeling aan.

Intake was gemoedelijk en goed. De behandeling verliep rustig, werd steeds goed op de hoogte gehouden van wat er ging gebeuren. Heel vriendelijk en rustgevende benadering. Alles netjes afgewerkt en duidelijke instrukties voor nabehandeling. Had wel graag enkele dgn of een week voor de behandeling een afspraak bevestiging gehad omdat er lange tijd tussen de intake en behandeling zat

De Wieenhof 45 5802 EZ Venray

06 52460117

Over Ooglidcorrectie Venray

Ilse van Tiel is aangesloten bij de NVCH (Ned. Ver. cosmetisch Huisartsen). Bij deze vereniging zijn huisartsen aangesloten die cosmetische ingrepen uitvoeren. Huisarts Ilse van Tiel vormt samen met haar assistente Bianca van Dijck een vast team. Wij voeren ooglidcorrecties en botoxbehandelingen uit bij Vievermans Huidkliniek.