Een winkel naar mijn hart.

Een gezellig huislijke winkel en tuin. Altijd word je fijn geholpen, men denkt en helpt (niet opdringerig!) mee naar waar je op zoek bent. Neem lekker de tijd als je naar de winkel gaat, er is zoveel moois te zien …..

Uitstekend!

Zeer smaakvol ingerichte zaak en zeer behulpzame medewerkers

geweldig

Wij hebben bij de Potstal nu al 2x kalkverf besteld, en het is echt prachtig geworden

Eigenlijk rust in huis

Onze Stijl was altijd al stoer, maar met de aanvulling van leuke en oud houten meubelen is het echt onze thuis basis geworden. Heerlijk thuis komen.

Fijne woonwinkel prachtige woonaccessoires

Klantvriendelijk

Toppers bij de Potstal!!!

De Potstal, wat een ontdekking, prachtige spullen ! Fantastisch kleuren advies gekregen om ons jaren 30 huis te schilderen van binnen. Mijn enthousiasme deel ik met iedereen.

Binnengaan bij de Potstal voelt als thuis komen.

Een goed interieuradvies en mooie producten van goede kwaliteit, dat is de kracht van de Potstal.

Blij met de Potstal !

Heel fijn geholpen door het team van de Potstal ! Invoelend onze woonwensen gerealiseerd ! En dit tot in detail ! Verrassend !

Over het algemeen prima

Fijne winkel , vaak slaag ik. Maar ik ben ook een enkele keer teleurgesteld op de manier van verkopen… als het duur is , beslis ik dat niet alleen maar ook met mijn man, toen ik dat zo vertelde, liet een van jullie collega’s me zo staan, van dan ga ik iemand anders helpen. Ik was echt zo verbaasd en teleurgesteld en dat gevoel heb ik soms nog als ik naar de Potstal ga…

Geweldig, met veel gevoel voor stylingset!

Een prettige, open ontvangst en benadering .en een fantastisch resultaat!

Top winkel, leuke mensen.

Bezoek deze winkel en ervaar de beleving. Het team is vriendelijk en behulpzaam. Service is top.

Fijne winkel en bijna alles vind ik mooi

Advies is goed, de stoelen kwamen wat laat, maar dat was overmacht en lag aan de leverancier. We kregen hier netjes een email over.

de leukste winkel op woongebied van de hele regio !

altijd slaag je bij de Potstal, voor een meubel maar ook voor een klein cadeautje, geen 13 in een dozijn en heel vriendelijke deskundige medewerkers. Ook goede service achteraf, bij een fout gestoffeerd kussen van een chaise longue wordt alles prima in orde gemaakt. Even naar de Potstal is altijd een "uitje", je doet er inspiratie op en komt met leuke ideën weer thuis, ze maken er prachtige combinaties qua kleur en stijl en als je van brocante houdt kun je er je hart ophalen aan unieke exemplaren van van alles en nog wat. Ook om muren in diverse verftechnieken te zien ben je hier aan het juiste adres.

Mijn llievelings woonwinkel! Mooie uitstraling en de stijl waar ik van houd.

Wij hebben al div spullen bij jullie gekocht. Zeer blij mee. Altijd vriendelijke begroeting en service en advies. Wat ik wel jammer vind is dat er steeds meer wat minder exclusieve spulletjes te koop aangeboden worden , die in andere winkels ook te vinden zijn... Dat vind ik persoonlijk soms wat jammer. Het is altijd een feestje om bij jullie rond te neuzen en inspiratie op te doen. En rond de kerst moet ik naar jullie toe..super mooie kerstsfeer

Buitengewoon

Persoonlijk advies gekregen mbt verf en gordijnen en lampenkap. Bijzonder aan te bevelen.

Uniek en toch betaalbaar

De artikelen bij de Potstal zijn vrijwel nergens anders te koop en zodoende uniek en prachtig om in huis te hebben en desondanks betaalbaar.

Sfeervolle winkel waar je gastvrij geholpen wordt

Ik bezoek al jaren de Potstal , zo ook meerdere leden van onze familie en zijn blij met de items die we gekocht hebben .

Wij zijn meer dan tevreden met onze aankopen en uiteraard de adviezen!

Zeer prettige ontvangst, én klasse meubelen. Correct en zorgzaam

Wij hebben één prima gevoel bij deze zaak. Men ' proeft ' de familie traditie ,van ' de klant is koning.

Super winkel!

Super mooie en fijne winkel, Waar je goed wordt ontvangen en adviezen krijgt.

Superleuke winkel met mooie spullen en goede service

We hebben meerdere meubelstukken gekocht en zijn daar erg blij mee!

Leuke winkel, super service!

Altijd gezellig rondneuzen bij de Potstal. En voor interieuradvies raden wij Cathalijne zeker aan! Wij zijn heel happy met dit pareltje in Valburg.

Fantastisch en eerlijk

Altijd denken ze mee, je mag zelfs een bank op proef thuis neerzetten. Kennis van inrichten en kleuren is fantastisch. Winkel straalt gezelligheid uit!!

Surprise!

Elke keer is het een feest bij bezoek aan deze gezellige winkel. Prachtig , stijlvol en tijdloos assortiment, vriendelijke en behulpzame medewerkers, er is altijd wel wat nieuws te scoren.

Hele goede winkel met mensen met veel kennis en ervaring

Wij zijn bij de Potstal heel prettig geholpen. Jeroen en Cathelijne en collega's luisteren goed naar je wensen en voelen heel goed aan welke stijl bij je past. Een echte aanrader als je op zoek bent naar een mooie stijlvolle betaalbare inrichting.

Tielsestraat 55 6675AB Valburg