Goed en vriendelijk geholpen

Onze halve inboedel komt inmiddels bij de Potstal vandaan. Hele mooie spullen hebben ze hier. Iedere keer weer word je goed en vriendelijk geholpen. Ook voor stijl- en kleuradvies kan je hier goed terecht.

Uitstekende service en kwaliteit

Goed advies en klantvriendelijk. Mooie kwaliteit.

Helemaal top

Altijd een warm welkom, er wordt meegedacht en fijn geholpen. Meubels allemaal op tijd geleverd volgens afspraak. Wij zijn fan! Jammer dat het niet in onze buurt is, alhoewel, misschien maar goed ook ;-)

Echt mn lievelings winkeltje

Mooie spullen mix met echte oude vondsten en af en toe n kopje koffie ook

Fijn personeel Ruime sortering Mooie artikelen 0riginele producten

Geweldige winkel

Met al mijn aankopen, groot of klein, elke dag nog blij mee. De verf is geweldig, dat veranderd dus regelmatig bij mij. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader

Geweldige winkel, goede service!

Prachtige spullen, gezellige sfeer. Erg behulpzame medewerkers. Bezorgen geen probleem!

Leukste en meest originele woonwinkel in de regio !

Altijd een klein uitje, even naar de Potstal, inspiratie opdoen, een klein kadootje kopen, een mooi kussen of een nieuwe bank of kleed, alles even geslaagd. Fijne medewerkers en leuke sfeer, veel keuze en sluit goed aan bij mijn woonsmaak die heel divers is.

Vriendelijke, meedenkende, gezellige winkel

Ik kom graag in woonwinkel de Potstal. Personeel is vriendelijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. Ik ben erg goed geholpen met het uitzoeken van verschillende verfsoorten, gordijnen en stoelen. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Vanaf het begin tot aan de levering brengen ze gezelligheid met zich mee, wat maakt dat winkelen bij hun echt een feestje is!

Geweldig mooie winkel en super service

Vorig jaar mooie oude tafel gekocht . nu is er in een poot houtworm gekomen . ondanks dat we verder weg wonen in Limburg heft men dit gelijk goed opgepakt Dit is meteen goed opgepakt men heeft de poot opgehaald en een nieuw tussen stuk op maat gemaakt . daarna weer mooi gemonteerd .

Persoonlijke aandacht

Heb hier muurbeugels en gordijnen gekocht. Cathelijne heeft ons zeer goed geholpen met advies mbt de kwaliteit en kleuren.

De mooiste winkel die er bestaat

Elke keer weer feest

Fijne gezellige,steeds in beweging zijnde winkel,

Ik kom al bijna 20 jaar in deze fijne winkel welke eigenlijk een inspirerende beleving is. Vol vernieuwende ideeën,altijd in beweging en nimmer saai... Het advies,de suggesties en ideeën zijn fijn om te krijgen en om out of the box te blijven kijken binnen je interieur.

goede en vriendelijke communicatie, klantgericht en een mooie collectie antiek en details.

Je krijgt uitgebreid de tijd om te snuffelen en voor vragen is er altijd iemand om te helpen. Mooi aanbod aan meubels en details.. prijzen zijn oke.. mooie verzameling aan soorten verf en stoffen.

Geweldige winkel en zeer behulpzaam mensen

Het winkel heeft een geweldige assortiment met landelijk meubels en decoratie artikelen. Wij zijn vanuit Dordrecht daarheen gegaan en het was zeker waard! Het is zeker een aanrader !!

Ontzettend klantvriendelijk

Ontzettend klantvriendelijk

Mooie winkel, prachtige spullen en goede adviezen

Als je wilt slagen voor de inrichting van je woning in een rustieke, landelijke stijl dan moet je bij De Potstal zijn. De medewerkers zijn erg klantvriendelijk en als je adviezen nodig hebt, krijg je die ook op professioneel niveau. Ons heeft dat erg geholpen bij de inrichting van onze woonboerderij. Afspraken komen ze na en als er onverhoopt iets anders loopt, dan lossen ze dat op.

Het totaal plaatje van deze winkel klopt helemaal.

Mooi bedrijf met mensen die de klant kunnen inspireren. Geweldige sfeer in de zaak, goed advies. Mooi totaal concept. Zelfs de muziek is passend. Wij voelen ons er erg thuis.

vriendelijk en behulpzaam

Zelfs in covidtijd telefonisch bereikbaar en behulpzaam bij kleurkeuze muurverf

mooie dingen en leuke ervaren medewerkers

ben goed geholpen en lekkere koffie. heel gezellige sfeer en goede adviezen.

Uniek, sfeervol, inspirerend,

Regelmatig neem ik een kijkje in deze fijne winkel. Iedere keer ben ik weer verrast omdat de winkel opnieuw is ingedeeld en ik weer andere dingen zie dan de vorige keer. De Potstal heeft een heel eigen concept met vriendelijke eigenaren.

Super fijne winkel. Volledig mijn stijl. Gezellig personeel

In de coronatijd lang niet in de winkel geweest. Wel via internet 2 prachtige replica's van Marius van Dokkum gekocht. Heel blij mee. Service en brzorging was top! Word altijd heel blij van winkel en website.

De leukste woonwinkel die ik ken.

Als ik iets leuks voor mijn huis wil, of dit verf, gordijnen, kussen of 'n brocante is, ga ik het liefst naar de potstal. Voor de sfeer waar ik mij helemaal in thuis voel. Ik heb daar al zoveel leuke dingen gekocht. Goede service en ook belangrijk; aardige mensen

Geweldig geadviseerd!

voor advies naar de potstal gegaan, wij wilde wat nieuwe meubels en kleuradvies. Super advies gekregen, en nog steeds blij met de keuze die we samen met Cathelijne hebben gedaan. Er staat nog een nieuwe stoel op de planning, en natuurlijk gaan we weer terug.

Een prachtige winkel!

Wij hebben onze eethoekstoelen bij de Potstal gekocht en zijn daar erg blij mee. We vonden de winkel zo mooi dat we zeker nog eens terug zullen komen.