vriendelijk

ik ben altijd keurig geholpen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? vindt ik heel goed

keurig

tot op heden loopt het helemaal naar mijn zin

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? dat vindt ik prachtig

goede service

het contact telefonisch en via de mail is de informatie goed .

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? duurzaamheid vindt ik altijd goed

klant vriendelijk

klant gericht en dat spreek ons aan

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? duurzaam vindt ik heel belangrijk ,

Prima tevreden!

Omdat Gezinsenergie goede doelen steunt heb ik een goed gevoel bij Gezinsenergie. Het contact verder verloopt goed. Zij bieden mij daarnaast ook goede tarieven aan. Hierom ben ik zeer tevreden!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik ook belangrijk. Ik vind het mooi dat Gezinsenergie stichting Stéphanos steunt.

We vinden het erg belangrijk dat gezinsenergie goede doelen steunt, we zijn hier zelf verder ook druk mee. We vinden het daarom ook prettig dat we daardoor samen kunnen werken met de achterban en op die manier collectief wat op kunnen bouwen met elkaar!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel belangrijk

Voordeel voor gezinnen

Erg betrouwbaar. Fijne communicatie waardoor alles duidelijk is voor ons! Prettig dat we door gezinsenergie onze achterban kunnen steunen!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed voor onze achterban

Het kan niet beter

Goed advies gekregen en fijne ondersteuning bij het overstappen. Gezinsenergie heeft ons goed geholpen om alles duidelijk te krijgen en uiteindelijk in rustig vaarwater te komen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Groot pluspunt

Betrokken bedrijf

We hebben geen problemen ondervonden bij gezinsenergie. We vinden het fijn dat ze zo eerlijk en open zijn in de communicatie. Ook vinden we het prettig dat ze een christelijke achtergrond hebben, dit was zeker meegenomen in onze beslissing! De betrokkenheid spreekt ons ook erg aan, fijn dat we goed op de hoogte gehouden worden.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Gaf zeker de doorslag in onze beslissingen!

Goede en duidelijke maatschappij!

We vinden het fijn dat alles goed geregeld wordt. De communicatie is ook erg prettig, duidelijke berichten vanuit gezinsenergie. Fijn dat we er geen omkijken naar hebben omdat het op de achtergrond goed geregeld is. Gelukkig is er ook de mogelijkheid om dat allemaal zelf in te zien in een duidelijke omgeving.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Zeker een reden van onze overstap! Fijn dat we hierdoor ook kunnen bijdragen!

Prettige hulp, erg duidelijk!

Het verlengen van mijn contract verliep zonder moeilijkheden wat zeker een pluspunt is! Hiernaast vind ik het ook fijn dat het administratief goed geregeld is waardoor er geen onnodig extra werk nodig is.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima, is altijd mooi meegenomen!

Goede prijs t.o.v. andere leveranciers, fijne klantenservice

Gezinsenergie biedt mij goede contracten aan.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik ook zeer belangrijk.

geen problemen

alles gaat zoals het moet , geen vervelende dingen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? ik sta er helemaal achter

bevalt goed

mijn ervaring zijn goed , goede communicatie . geen lange wachttijden

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? mooie projecten

Jullie doen wat jullie moeten doen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? stichting Stéphanos vindt ik prima

ik heb geen klachten

ik vindt het een goed leverancier , ze beloven wat ze doen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goed

altijd duidelijk en heldere communicatie

is tevreden met het klanten portal

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? vinden wij prima en belangrijk

betrouwbare leverancier

Jullie zijn duurzaam en steunen goede doelen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? geweldig en prima

prettig gesprek

Fijne onderneming die met het gezin mee denkt

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? prima heel goed

Altijd prettig contact, helder over de prijzen en duidelijk in informatie.

Positief, vriendelijke medewerkers, er wordt niets opgedrongen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Mooi om niet alleen eigen idealen na te streven maar een goed doel te steunen.

probleemloos

ze hebben me goed geholpen met overstappen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? ik steun zelf ook diversen goede doelen dus vindt het prima

werkt allemaal goed

contacten zijn goed , het loopt goed dus weinig contact

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? heel goed , vinden wij heel fijn

Nette en eerlijke tarieven

Het eerste contact met gezinsenergie was gelijk goed. Niet te brutaal en opdringerig als bij veel andere energieaanbieders. En nette prijs. Ook fijn dat er gebeld word als er een betere aanbieding is.

prettige samenwerking

scherp tarief , klant vriendelijk , reageren snel

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? prima , als groene energie

ik vindt de samenwerking met gezinsenergie heel goed .

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? vindt ik een goed initiatief .

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!