prima service

Zoekt zaken goed uit, komt er snel op terug

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? N.v.t.

Scherpe prijzen!

Bij Gezinsenergie zijn ze erg duidelijk. Ze staan je vriendelijk te woord en helpen je graag. Daarnaast steunt Gezinsenergie, Stichting Stéphanos, dat is zeker een meerwaarde.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Een meerwaarde

Tevreden klant van Gezinsenergie

Als ik mijn ervaring met Gezinsenergie in drie woorden zou moeten omschrijven zou ik de woorden, prettig, terugkerend en ontzorging, gebruiken. Daarnaast vind ik het erg goed dat Gezinsenergie zich bezig houdt met duurzaamheid en Stichting Stéphanos steunt.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel goed.

Ik voel me thuis bij Gezinsenergie

Mijn oordeel over Gezinsenergie is prima. Er is geen gezeur zoals bij andere maatschappijen vaak het geval is. Gezinsenergie voelt echt vertrouwd.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Uitstekend.

Zeer goede ervaring met Gezinsenergie!

Voorheen zaten wij via het collectief bij Energie Direct. Toen kregen wij een telefoontje dat Gezinsenergie zelf stroom en gas in ging kopen. Gezinsenergie had toen al erg scherpe prijzen, dus wij zijn toen overgestapt. Het contact met Gezinsenergie is altijd erg prettig. Ze zijn erg betrokken met hun klanten, daarnaast zijn ze ook eerlijk. Bij de klantenservice nemen je ze serieus. Ze staan je vriendelijk te woord en helpen je goed. Wij zijn zeker een tevreden klant van Gezinsenergie en hebben niks te klagen!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goede zet.

Tevreden

Niks op aan te merken, alles verloopt naar wens.

Ik het verleden niet helemaal goed verlopen, maar nu tevreden.

Toen gezinsenergie van een collectief naar een individuele maatschappij ging is de communicatie met ons niet helemaal goed gegaan. We zaten ineens bij gezinsenergie terwijl we eerst via gezinsenergie bij energiedirect zaten. Hier waren we behoorlijk ontevreden over. Gelukkig zitten we nu wel tevreden.

Voordelig voor ons

We vonden het fijn dat we voor een maatschappij konden kiezen waarbij niet alles ik geld draait en ook naar bepaalde principes wordt gekeken. Toen het voor ons tijd was om over te stappen was de prijs voordelig. Later hebben we samen met gezinsenergie gekeken of onze tarieven voordeliger konden, hierin zijn we goed geholpen.

Alles naar wens

Wij zaten eerst bij gezinsenergie als collectief, toen we zagen dat het een eigen maatschappij was geworden zijn we meteen meegegaan. We zijn goed geholpen met de overstap en de aangeboden boete vergoeding. Alles loopt naar wens en we worden weinig gebeld, dit vinden we prettig.

Passende aanbiedingen.

Tevreden, we krijgen als het contract verloopt en als de prijzen voordelig veranderen een passend nieuw aanbod. Gezinsenergie past goed bij ons als een groot energie, ook vinden we het erg fijn dat we zo goede principes kunnen steunen.

Positieve overstap.

Tijdens het overstappen is het goed gegaan. Het contact is prettig en duidelijk verlopen.

Niks anders dan lof!

Ik ben echt tevreden, als er iets aan de hand is word je goed en snel geholpen. Ik heb niks anders dan lof voor gezinsenergie.

Geen gedoe, eerlijke prijs

Eerst via gezinsenergie bij een goedkope aanbieder geplaatst. Toen gezinsenergie zelf energie ging verkopen, heb ik dat gedaan. Ik houdt het niet meer in de gaten of alles wel goed verloopt, maar ik vertrouw erop dag ze netjes me op de hoogte blijven houden.m van mogelijkheden en bijzonderheden

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goede strevens

Gezinsenergie ontzorgt!

Wij maken al langere tijd gebruik van de diensten van Gezinsenergie. We weten dat ons contract in goede handen is en er pro-actief wordt geadviseerd wanneer er betere voorwaarden mogelijk zijn. Blij zijn we met de investeringen in duurzaamheid en de bijdragen aan goede doelen. Kortom, wij zijn van plan nog lang te blijven!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Voor ons een plus!

Verloopt prima, er is weinig contact maar geen gehoor is goed gehoor! Dat jullie stichting Stéphanos steunen is de voornaamste reden dar wij naar jullie zijn over gestapt!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Perfect

Geen lasten.

Geen lasten, niks te klagen. Alles gaat zoals het zou moeten gaan.

Duidelijk en helder

Heel prettig dat we niet constant gebeld worden op een aandringende manier, dit is zeker een pluspunt vergeleken met andere maatschappijen waar wij contact mee hebben gehad. Tijdens de overstap was alles duidelijk en helder, hier zijn we zeer tevreden over.

Mooi!

Op het moment van overstappen was de prijs voor ons erg goed. Aan het begin zijn we vaker dagelijks meerdere keren gebeld, dit was niet fijn, maar dit was goed opgelost. Algemeen zijn we tevreden.

Fijne goede doelen!

Het was een aantrekkelijk aanbod, hiernaast waren de goede doelen met mooie principes ook nog een pré. Erg fijn dat we aan het eind van het contract gebeld worden of we nog willen blijven ipv automatisch verlengen.

Alles werkt.

Wij zijn een aantal jaar terug telefonisch benadert met een aanbod, dit was voor ons zeer voordelig dus hebben we besloten om ons aan te sluiten. Sinds die tijd is het altijd voordelig gebleven voor ons. We hebben gas en stroom en krijgen maandelijks een rekening, alles werkt dus zoals het moet.

Transparant.

Kant en klare service, alles wordt voor me geregeld! Ik vind het heel prettig dat alles transparant is, ook mooi dat ik een goedkope prijs aangeboden krijg.

Fijne samenwerking.

Wij hebben geen klachten, alles loopt goed. Er is weinig contact waardoor we er niet vaak naar om hoeven te kijken. Wij zijn tevreden over onze samenwerking.

Netjes en duidelijk.

Zeker tevreden deelnemer zijn wij! Alles word netjes en duidelijk uitgelegd. Als wij een vraag hebben krijgen wij ook gelijk heel snel een duidelijk antwoord.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goede stichting om te steunen. Duurzaamheid is zeker een belangrijk puntje!

Tevreden.

Alles verloopt goed, zeer tevreden over de geleverde resultaten.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Altijd goed om aan je medemens te denken.

Tevreden.

Onlangs ons contract weer verlengd. Wij zijn zeker tevreden deelnemers!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Zijn we het helemaal mee eens! Goede stichting.

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!