Klantvriendelijk, goede communicatie

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima

Klantvriendelijk en transparant

Qua prijzen weinig verschil met andere bedrijven, maar de mensen aan de telefoon zijn zeer correct, hebben humor en denken op een goede manier mee. Daardoor heb ik nu een contract voor langere tijd en hoef me voorlopig geen zorgen te maken over wijzigingen in de energieprijzen. Het enige minpuntje is een app waarop het actuele verbruik te zien is. Anders hadden ze de laatste ster ook gekregen.

Goede service en vriendelijk

Ze zijn vriendelijk aan de telefoon Ze beloven wat ze na komen Gaan geen contracten open breken

Gezinsenergie laat je niet in de kou staan!

Blij dat we enkele jaren geleden overstapten op Gezinsenergie: Gunstige tarieven, betrouwbare informatie, goede (na)zorg, prettig in de contacten!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel goed om van onze welvaart, anderen tot een hand en voet te zijn..

Fijn bedrijf met goede service

Altijd fijn contact en goede kennis van zaken. Geen gouden bergen beloven, maar realistisch en eerlijk advies. Ga zo door!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed doel en streven.

Heldere uitleg bij vragen omtrent het contract

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed om duurzaam en aan her goede doel te denken

het overgaan naar Gezinsenergie is zeer soepel verlopen!

We hebben als bedrijf een mooi groen energie contract kunnen afsluiten. De overgang is zeer soepel verlopen en afmelding bij vorige Energieleverancier is correct uitgevoerd. We gaan met vertrouwen de komende (3jaar) levering van energie tegemoet!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goed ideaal

Goede en betrouwbare energiemaatschappij

Goede ervaring

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goede zaak

Goed!

Alles loopt goed met Gezinsenergie

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dit vind ik ook belangrijk!

Goed betrouwbaar bedrijf

Een prettig, betrouwbaar bedrijf, wat bereid is zaken op te lossen als ze niet lopen naar behoren. Zou het iedereen aanraden!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Duurzaamheid is een belangrijk onderdeel van het leven, en door er via jullie aan bij te dragen is de impact groter dan van 1 huishouden alleen.

eerlijke energie

Allemaal geweldige aanbiedingen, super lage prijzen en fantastische grote cadeaus, je wordt er mee platgebeld! Dat kost mij meer energie dan dat het mij oplevert! Doe mij maar gewoon een eerlijk verhaal, een eerlijk aanbod en geen lok cadeau! Ik weet liever waar ik aan toe ben! En daarom ben ik klant bij Gezinsenergie: altijd tijd voor mijn vragen, altijd vriendelijk, altijd meedenken, dat noem ik energie waar ik energie van krijg!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? prima, ga zo door

Positief!

Ik ben positief over Gezinsenergie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Daar sta ik achter

Tevreden

Tot op heden zijn wij tevreden over Gezinsenergie!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik ook goed

Goed!

Het was makkelijk om een contract af te sluiten. De kosten zijn duidelijk en het is leuk om mijn verbruik in te kunnen zien.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed uitgangspunt!

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Op de valreep een contract af kunnen sluiten voor een voordelig tarief. De volgende dag telefonisch contact gehad en deskundig en vriendelijk geholpen, met als resultaat: het contract kunnen omzetten in een nog betere deal en dat met de tarieven van de vorige dag. Twee dagen later (na een enorme landelijke prijsstijging) voelt het contract bij Gezinsenergie als het winnen van een hoofdprijs...

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Fijn om onze medemens, die zoveel minder heeft dan wij, te kunnen steunen

Mooie aanbieding in deze woelige energietijden

Prettig telefoongesprek. Ondanks de drukte op het juiste tijdsvak gebeld. Verder een duidelijke uitleg.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? De kinderen in Malawi en Zambia hebben hele andere zorgen dan wij ons kunnen voorstellen. Prachtig dat jullie hier op grond van de plichten de Bijbel een bijdrage aan leveren. Daarnaast is ook de zorg voor de natuur onze plicht..

Uitstekend advies, uitstekende service, prettig contact

Ik verdiep me nauwelijks in energiecontracten. Anderen raadden mij 3 jaar geleden bij een verhuizing aan om bij Gezinsenergie klant te worden. In juni 2020 sloot ik een contract voor 5 jaar af bij hen, nadat zij mij per mail over de voordelen daarvan hadden geinformeerd. Vanavond werd ik door Gezinsenergie gebeld met de vraag of alles naar wens verloopt en of ik nog vragen had. We hebben alles weer op een rijtje gezet en gezien de enorm stijgende gaskosten ben ik erg blij dat mijn contract met lage gasprijzen komende vier jaar doorloopt. Kortom: een prima bedrijf, lage tarieven en vriendelijke attente mensen!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Ik steun deze idealen van harte en waardeer jullie inzet daarvoor!

Perfect geregeld!

Gezinsenergie werd aangeraden door mijn schoonzus. Uiteindelijk klant geworden, omdat de prijzen zeer gunstig zijn. Ook werd ik netjes te woord gestaan.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Mooi doel

Zeer tevreden klant van Gezinsenergie

Wij hebben voor Gezinsenergie gekozen, omdat wij achter hun idealen staan. Daarnaast is het contact met Gezinsenergie is altijd erg prettig. Kortom, wij zijn tevreden.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prettig!

loopt soepel

contact is duidelijk, geen problemen

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goed dat ze de stichting stéphanos.

uitstekend

we houden goed de markt in de gaten, je word goed op de hoogte gehouden en goede communicatie

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? heel goed, fijn dat ze dat soort stichtingen blijven steunen.

prima, goed

we hebben geen klachten, hele fijne ervaring

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goed om een goed doel te steunen

vriendelijke energie leverancier

alles wat we afgesproken hebben word nagekomen.

eerlijk

de informatie die wij geven is altijd eerlijk, altijd duidelijk

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? het is goed dat ze dat als bedrijf doen

Vriendelijk en deskundig personeel

Geen wachttijd aan de telefoon. En niet onbelangrijk: de tarieven zijn verreweg het voordeligst op dit moment.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Top

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!