Ik kan geen printericoon vinden om 'mijn kosten", 'verbruiken' e.d te printenmaken. Ik kan geen p

Heel mooie opgezette webside. Klasse! Maar moest wel de rechter muisknop gebruiken om de overzichten te printen. Het rechterdeel van het beeld werd over het verbruiksoverzicht en kostenoverzicht heen geprint. Het rechterdeel viel zo deels weg. Ik heb gezocht naar de printericoon, misschien wel aanwezig, maar niet gevonden!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima. Sta ik helemaal achter

Alles efficiënt en goed geregeld

Alles snel en goed geregeld. Energie zonder zorgen

Goede ervaring met Gezinsenergie

Het contact met Gezinsenergie is erg persoonlijk.

Zeer tevreden!

De zaken worden goed en netjes geregeld. Ik werd netjes en duidelijk geïnformeerd over de leverancier dat vond ik erg fijn. Mooi dat jullie goede doelen steunen ik vind dat een goed streven.

Alles word goed geregeld!

Wij vinden dat we een goede keus hebben gemaakt bij Gezinsenergie.

Geen klachten!

Prima ervaring in de afgelopen jaren, nergens geen klachten over. Toen ik ging verhuizen is alles ook super en op tijd voor mij geregeld.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat is heel goed!

Tevreden.

Alles verloopt prima, zeer klantvriendelijk.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik super!

Goede ervaring!

Altijd zeer klantvriendelijk!! Wij hebben een goede ervaring met gezinsenergie! Tot op heden geen klachten en of opmerkingen!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Sta ik zeker achter!

Helemaal Top!

Altijd positief en vriendelijk. Ik word altijd netjes, duidelijk en eerlijk te woord gestaan.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik een goed streven.

Super energiebedrijf

In één woord perfect. We hebben niet veel contact maar alles is in orde. Goed contract. Alles goed omschreven. Je kunt zelf inloggen en de gegevens bekijken. Mocht je er niet uitkomen is er altijd iemand die voor je klaar staat om uitleg te geven.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? perfect

Als je overstapt dan wijzigen er soms dingen die je niet wilt.

Je krijgt nu geen maandelijks overzicht meer per mail van je maand gebruik

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat is prima. ga er mee door

Zeer tevreden!

Goed en duidelijk contact! Zeer tevreden.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel belangrijk dat daar aandacht voor is.

Erg tevreden!

We krijgen alles altijd netjes te horen en nieuwsbrieven via de mail. Er zijn geen vragen nog geweest vanuit onze kant dus veel persoonlijk contact hebben we niet. Alles loopt zoals het moet.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik heel geweldig.

Goede ervaring.

Wij zijn tevreden, alles gaat en loopt zoals het zou moeten. Geen rare bijzonderheden.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat is positief.

Gezinsenergie denkt met je mee, als je een nieuw contract nodig bent.

Vanaf de eerste keer ca 7 jaar geleden zijn we steeds op tijd attent gemaakt op het aflopen van ons contract en hebben een passend nieuw contract aangeboden gekregen. Met zonnepanelen belangrijk, omdat dan de gasprijs telt. Ook tussentijds gebeld omdat een voortijdige wisseling interessant was.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? positief

Gezinsenergie bevalt prima

Gezinsenergie bevalt ons prima. We hebben weinig persoonlijk contact omdat het allemaal via internet gaat. Maar als het contract afloopt wordt je netjes gebeld voor een nieuw aanbod.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Mooi doel om te steunen

Tevreden over de leverantie van gezinsenergie

Wij zijn weer terug naar gegaan naar gezinsenergie na eerdere ervaring. Dit voelde weer vertrouwd. Erg tevreden over de dienstverlening.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? N.v.t.

Al vele jaren tevreden klant.

Prettige manier van zakendoen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Super

prettig bedrijf alles goed geregeld voor mijn energie

al jaren klant en dit blijf ik alles netje geregeld voor mijn energie

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? prima

Top service, klantgericht!

Al weer een aantal jaren krijgen wij ons gas en elctra geleverd via Gezinsenergie. Wekelijks, niet overdreven, worden we gebeld door concurrenten, die ons als klant willen. Als ik de tarieven noem die we bij Gezinsenergie hebben, is het gesprek snel afgelopen, want daar kunnen ze niet aan tippen. Bij eventuele vragen/problemen staat de klantenservice ons vriendelijk te woord en wordt er een gepaste oplossing gezocht. We zijn meer dan tevreden en hopen nog jaaaaren gebruik te mogen maken van jullie diensten!

Prima service!

Duidelijke overzichten. Goede service. Prima klantcontact.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed initiatief!

Onze ervaringen met gezinsenergie zijn goed.

Fijn dat je inzage hebt in verbruik. Mooie en duidelijke tabellen waarin je alles kan bekijken. Zelf mogelijkheid voor aanpassen van maandtarieven.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Hele goede idealen. belangrijk om goede doelen te steunen.

goed geregeld

het gaat gewoon goed

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goed

alles netjes geregeld geen vreemde constructies.

wordt prima geholpen. geen vreemde constructies transparant bedrijf echt een aanrader.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? het zelfde doel

Al jarenlang een betrouwbare leverancier van energie!

Eerlijke tarieven, heldere communicatie en een betrouwbare leverancier van energie. Ook na het afspreken van een contract houdt Gezinsenergie contact en peilt het de klanttevredenheid. Voor mij is er geen reden om te vertrekken. Sterker nog, andere leveranciers sta ik zo kort mogelijk te woord.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Duurzaamheid is in deze tijd steeds belangrijker aan het worden.

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!