Alles verloopt naar wens

Ik heb nooit klachten, alles verloopt naar wens. Er is een goede berichtgeving. Daarnaast steunen ze goede doelen!

Fijn geholpen bij Gezinsenergie

Ik ben altijd al een tevreden klant van Gezinsenergie geweest. Bij de overstap van onze vorige energiemaatschappij naar Gezinsenergie ben ik erg goed geholpen. Ze staan me altijd keurig netjes te woord.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima.

Tevreden.

Goede service en ook zeker betrouwbaar!

Netjes en duidelijk.

Ik vind alles bij jullie gewoon netjes en duidelijk! zeker overzichtelijk en alles verloopt naar wens, geen opmerkingen en geen omkijken meer naar.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Vind ik een goed streven dat je ook goede doelen kan steunen op deze manier.

Kennis van zaken!

Vriendelijk en met kennis van zaken. Niet agressief, dat vind ik een zeer belangrijk punt, want als je soms ziet hoe je benaderd word door sommigen is dat best vervelend.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Daar sta ik 100% achter.

Geen omkijken meer naar.

Mijn ervaring bij Gezinsenergie is zeker goed. Je word overal duidelijk over voorgelicht, je weet wat je kan verwachten. De overstap naar Gezinsenergie toe is helemaal soepel verlopen, geen omkijken meer naar.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel goed.

Super goede ervaring.

Super goede ervaring. Ik ben bij jullie terecht gekomen via een reclame blad en vond jullie aanspreken vanwege de goede doelen die jullie steunen. Stichting Stéphanos is zeker een stichting waar ik achter sta, mooi dat jullie dat op deze manier doen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat vind ik hele goede.

Zeer tevreden.

Vanaf het moment dat wij deelnemer zijn geworden van Gezinsenergie zijn wij zeer zeker tevreden deelnemers! Wat wij fijn vinden is dat het ook in de buurt zit, dus mochten wij ergens een vraag over hebben kunnen wij even naar binnen stappen met onze vraag.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel mooi.

Tevreden deelnemer van Gezinsenergie.

Ik ben al een langere tijd deelnemer van gezinsenergie, tot op heden verloopt alles volgens wens.

Goede ervaring.

Prima ervaring met Gezinsenergie. Een van de redenen dat ik bij jullie ben gekomen is vanwege jullie idealen. Fijn dat jullie een goed doel steunen als Stichting Stéphanos.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Fijn dat jullie nog iets uitdragen richting de samenleving.

Je krijgt wat je beloofd is.

Ik heb zeker een goede ervaring met Gezinsenergie. Je krijgt wat er beloofd is. En een van de redenen dat ik jullie gekozen heb is vanwege jullie idealen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Zeker goed.

Prettig bedrijf.

Alles verloopt netjes en goed. Altijd fijn contact geweest en de overstap is ook netjes en soepel verlopen. Geen omkijken meer naar. Jullie hebben een eerlijke manier van zaken doen en dat zijn zeer grote pluspunten! Ik ben bij jullie gekomen via een advertentie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? positief.

Altijd een prettig en fijn contact.

Wij vinden het prettig dat er altijd fijn contact is. Ik ben bij jullie terecht gekomen via het RD, sinds dien tevreden klant.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dat staat ons ook wel aan. duurzaamheid is zeer belangrijk deze tijd.

goede en prettige samenwerking

mijn vragen worden goed afgehandeld

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? ja belangrijk

Korte lijntjes

Zeker tevreden, korte lijntjes en snel contact. Geen negative ervaringen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Super goed.

Geen omkijken meer naar!

Alles verloopt prima, ik vind het fijn dat ik er zelf geen omkijken meer naar heb.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Mooi. Elk ideaal is goed.

Fijn geholpen

Mijn ervaring met gezinsenergie is goed. Ik heb toen der tijd zelf contact opgenomen met jullie, toen snel, helder en duidelijk geholpen. Alles verloopt goed en soepel, geen omkijken meer naar.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed.

Heel goed die concerten met opbrengst voor Stichting Stéphanos.

In het verleden zaten wij bij jullie collectief bij Energie Direct, nu zitten wij rechtstreeks bij Gezinsenergie. Wij zijn prima voorgelicht toen wij klant werden, alles word altijd keurig netjes en op tijd toe gemaild. Goede energie maatschappij met de gedachte van de achterban erbij. Wij vinden het ook jammer dat The Musix dit jaar helaas niet door kunnen gaan, zodra dit wel weer kan zijn wij weer aanwezig! En zeker mooi dat er hierbij ook gecollecteerd word voor Stichting Stéphanos. Wij zijn zeer tevreden met Gezinsenergie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima, een van de redenen dat wij klant zijn geworden bij gezinsenergie.

Alles verloopt goed.

Ik vorig jaar een contract afgesloten bij jullie, Het contact wat er is verloopt allemaal gewoon goed. Ik ben bij jullie terecht gekomen via het RD. Een van de redenen dat wij deelnemer zijn geworden bij geinsenergie is vanwege jullie idealen en dan in het bijzonder Stichting Stéphanos.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Daar staan wij volledig achter.

Tevreden klant

Ik ben tevreden met Gezinsenergie. Wij vinden het goed dat ze Stichting Stéphanos steunen.

Gezinsenergie heetf scherpe prijzen.

Wij zijn overgestapt naar Gezinsenergie, omdat zij scherpe prijzen hebben. Daarnaast vinden wij het een groot pluspunt dat zij Stichting Stéphanos steunen. De mensen van de klantenservice zijn erg vriendelijk en helpen je graag.

Gezinsenergie heeft een hele goede klantenservice

Wij hebben geen klachten over Gezinsenergie. Laatst hadden wij een vraag over de online portal. Wij hebben toen contact gehad met de klantenservice. Zij hebben ons erg goed geholpen, ze waren erg vriendelijk en hebben alles duidelijk uitgelegd.

Tevreden klant van Gezinsenergie

Ik vind dat jullie niet zo opdringerig zijn en dat vind ik bij anderen wel heel erg. Wij zijn even wegeweest bij Gezinsenergie, maar zijn snel weer terug gegaan. Het contact is altijd erg prettig. Daarnaast is het gewoon echt een pluspunt dat jullie Stichting Stéphanos steunen.

Overgestapt naar Gezinsenergie, omdat zij goede doelen steunen.

De voornaamste reden dat wij voor Gezinsenergie hebben gekozen, is dat zij Stichting Stéphanos steunen. Wij zijn tevreden klanten van Gezinsenergie. Het contact is goed, via de mail krijgen we af en toe wat informatie, dit is erg prettig.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Erg goed.

Geen hoge tarieven.

Alles verloopt prima, ik heb geen klachten. Ik heb een goed contract tarieven zitten altijd wel goed. Het contact met de klantenservice is ook zeker goed, je krijgt direct contact met een van de medewerkers.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prima, daar schaad ik mij volledig achter.

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!