Hartelijk dank voor uw positieve review! Daar doen we het voor!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie!
Het is jammer dat dit dan tot zo n review leidt. We hebben heel netjes uitgelegd dat de marktprijzen in augustus enorm omhoog zijn gegaan, en dat we daarom ook de voorschotten moesten aanpassen. Wij communiceren alles duidelijk per mail, soms zelfs wat teveel! Daarnaast hebben we ook uitgelegd dat een leverancier moet inkopen op basis van het standaard jaarverbruik dat bij de netbeheerder bekend is. Dat is een methode die door de ACM goedgekeurd is. U kunt het natuurlijk jammer vinden dat onze policy is dat wij niet zomaar voorschotten omlaag zetten op verzoeken van de klant, maar dat maakt ons nog geen slechte organisatie. Als je niet van pizza houdt, is de plaatselijke pizzeria niet plotseling een slecht restaurant toch?
We begrijpen dat u teleurgesteld bent in de hoge markttarieven van vorig jaar, maar zoals in heel veel mails uitgelegd, en onderbouwd met inkoopprijzen, piekten de energietarieven eind december 2021. Vanaf februari 2022 heeft u de kans gehad om een heel gunstig contract te kiezen voor een jaar. Voor de klanten die variabel zijn gebleven hebben we maand in maand uit bijzonder scherpe tarieven gerealiseerd.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie, daar doen we het voor!
We begrijpen dat u geschrokken bent van de hoge prijzen. Wij hebben meerdere keren onderbouwd hoe de prijzen tot stand zijn gekomen. We snappen de emotie, maar het is niet terecht dat u zich afreageert. In elke andere situatie na het faillissement had u te maken gehad met vergelijkbare of veel hogere tarieven. En dat u besluit om exact na een winterse periode weg te gaan, is uw keuze. Het is een logisch gevolg dat u dan een hele hoge eindnota krijgt, want de levering is precies over een winterse periode gegaan. In de winter verbruikt u 6x zoveel gas in de zomer, terwijl het voorschot een gemiddelde is. Dus uw verontwaardiging daarover is begrijpelijk maar niet terecht als u dat op u in laat werken.
We zijn bijzonder teleurgesteld dat zo'n prominent iemand uit onze achterban (uw review is anoniem maar vanwege uw bekendheid zal iedereen snel weten wie u bent) deze review durft te schrijven die volledig gebaseerd is op onwaarheid en roddel! U beschuldigt ervan dat wij dmv advertenties geld wilden inzamelen en toen dat tegenviel wij dit verwerkt hebben in de prijzen? Dit is pure laster en nergens op gebaseerd dan hooguit uw onderbuikgevoel. Hoe kan zo'n bekend en gerespecteerd persoon uit onze achterban zo iets dergelijks schrijven wat een enorme impact heeft op ons en onze medewerkers! Dat u veel geld moest betalen in korte tijd komt omdat u direct na de winter bent overgestapt! U verbruikt in 4 maanden tijd 70% van uw jaarverbruik voor gas. Net als bij ieder ander bedrijf zorgt dat voor een hoge eindnota.
Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd