Heel eenvoudig, snel en de goedkoopste!

Eén telefoontje en een medewerker die rustig de vraag aanhoorde en daarna deskundig antwoord gaf. Ik kreeg van het begin van het gesprek de indruk als klant gehoord te worden. Een voor mij passende aanbieding was binnen een enkele minuut gemaakt. Deze is voor mijn persoonlijke situatie precies wat ik zocht en ook nog eens de goedkoopste. Daar hoefde ik niet langer over na te denken. Heel fijn dat jullie me zo snel hebben geholpen. Dat kom je niet vaak tegen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Een goed doel met een christelijk geluid.

Slechte communicatie

Helaas bij hen ondergebracht nadat mijn energieleverancier failliet ging. De mails die ze sturen zijn erg verwarrend. Telefonisch niet bereikbaar en ze gaan niet in op mails die je stuurt

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Windowdressing

De grootste belachelijk bedrijf

Mijn energie leverancier was bankroet gegaan, gezinsenergie heeft overgenomen, naar 3 maanden ben ik over gestapt, voor deze 3 maanden moest ik 1300.- neer tellen zonder dat ik iets terug kreeg. Normaal betaalde ik 1300.- per jaar, dus reken maar uit! Dus deze prijzen zijn belachelijk!!! Ik hoop dat ze zelf bankroet gaan!!!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Doe prijzen omlaag denk aan mensen en niet de goede doelen

Oplichterij van de bovenste plank!

Ik dacht een contract met Gezinsenergie te hebben maar dan gaat Anode failliet en blijk ik daar onder te vallen. Ik betaalde €200 per maand aan voorschot en bij de eindafrekening blijkt dat ik €765 teveel heb betaald, het bedrag is bij de curator op de lijst gezet, daar kan ik dus naar fluiten. Mijn contract is overgezet naar van Helder en vervolgens wordt het maanbedrag opgehoogd naar €540, ik heb een mail gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ging, ik kreeg uiteindelijk een vaag antwoord dat ik mijn tarief online kon aanpassen (wat niet het geval was). Ik heb per 1 maart een nieuwe energieleverancier en heb nu de eindafrekening ontvangen. Voor 3 maanden enegie en gas moet ik €2100 afrekenen wat neerkomt op een maandbedrag van € 700!!!!!!! Compleet gestoord! De review score op de website laat een 7.6 zien, nou het mag duidelijk zijn dat al de 1e grote leugen is.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Welke idealen? Het vullen van je zakken!!!

Nooit geen zaken mee doen

Waardeloos behandeld. Wacht nog op geld. Zijn niet eerlijk in email en op hun website over de gang van zaken, die spelen en gespeeld hebben.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Help je klanten en ex klanten die geld tegoed hebben

Van Helder in Woerden/ Gezinsenergie in Papendrecht

Het bedrijf Van Helder in Woerden heeft Gezinsenergie in Papendrecht overgenomen. Onverwachts werden wij met torenhoge rekeningen van deze club geconfronteerd. Op mail/ correspondentie wordt niet gereageerd. Zeer slecht

Ronduit schandalig, pure oplichterij en onfatsoenlijke klantbenadering

Mijn eerdere review werd niet geplaatst, omdat deze negatief was. Binnen 7 werkdagen zou contact worden opgenomen. Uiteraard niet gebeurd. Nooit antwoord gehad op mijn mails, telefonisch niet te bereiken. Op de website staat nog steeds dat Gezinsenergie 15.000 klanten heeft. Ik dacht dat ik inderdaad klant was bij Gezinsenergie, maar toen Anode failliet ging, bleek ik daar klant te zijn en Gezinsenergie liet iedereen lekker in de kou staan. Gezinsenergie heeft dus helemaal geen klanten. Op de website staat ook dat Gezinsenergie eigen energie heeft, is dus helemaal niet waar. Het enige wat Gezinsenergie doe is trouwe 'klanten' bestoken met aanmaningen, dreigementen. GE stop nu met alle leugens en oplichterij. Kijk eens in de spiegel en durf eens in gesprek te gaan met uw 'klanten'.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Doe ik liever zelf, dan weet ik tenminste dat het goed terecht komt.

Wat een piep bedrijf

Ik bem overgezet van Anode, omdat het bedrijf failliet ging. Een curator heeft mij overgezet naar gezinsenergie. Goh wat baal ik ervan dat ze dat hebben gedaan. Inhoudelijk klopt er niks van,, de klantenservice doet beloftes die ze niet nakomen. Termijnbedrag automatisch op maximaal gezet en vervolgens liegen over mijn verbruik. Gigantische bedragen vragen, ik ga jurische stappen ondernemen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Geloof er niks van

Zijn echte dieven.

2 jaar contract in september 2021 aangegaan, voor €110 per maand. Anode gaat failliet, kan gebeuren risico van Ondernemen zei een woordvoerder van Anode. Dan verplicht naar Gezinsenergie. Dan vanaf 13-12 2021 tot 31-01 -2020 totaal €1070 moeten betalen. DIEVEN. PS.De prijzen in januari waren geen €1,94 voor gas maar €0.87 . Zwart Huizen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? N.v.t.

Gezinsenergie dat zijn cowboys

Voor 1 maand gas en elektra ipv Euro 220 Euro 980 moeten betalen??? zie ook: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/klanten-van-failliete-energiebedrijven-krijgen-niet-de-beste-deal-bij-nieuwe-leverancier/

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? dat betaald de klant dit he

Onvoorstelbaar slecht

Aanvankelijk goede contacten. Na faillissement van de partij waar zij inkopen veranderde dit. Vanuit het faillissement van Anode hebben zij over de rug van vele particulieren een grove winstmarge willen pakken. De tarieven waren echt buiten de orde. Zelfs niet op grond van de toen flink stijgende energieprijzen. Ze hebben geprobeerd bij de achterban om aan geld te komen via advertenties om de getroffen particulieren door de kou heen te helpen. Toen dit blijkbaar te weinig opbracht hebben ze besloten alles te verhalen op de klant. Voor zes weken heb ik ruim 1700 euro moeten betalen. Onvoorstelbaar

Oplichters die in monopoliemaand na faillissement woekerprijzen rekenen

Maandbedrag eerst EUR 222 / maand. Bij Gezinsenergie (omdat we 1 maand verplicht moesten afnemen - ACM bedankt) EUR 1,070 / maand. Na 30 dagen gelijk weggegaan natuurlijk. Zegt voldoende denk ik. Gezinsenergie gaat binnenkort ook failliet.

Een klantenservice die geen service verleent

Een maatschappij met hoogdravende beloftes die ze niet nakomen: Eerlijk?De maatschappij weigert juiste meterstanden door te geven aan de partij die Anode overneemt. De klanten’service’ heeft alleen maar mensen in dienst die twee zinnen kennen: ‘ik maak een notitie’ en ‘ik rond het gesprek nu af’. Ze kunnen geen wijzigingen doorgeven en je niet doorverbinden met iemand die dat wel kan. Die zijn op geen enkele dag aanwezig. Een aantal telefonistes zijn ronduit onbeschoft terwijl de klant toch echt zwaar gedupeerd is door deze organisatie. Transparant? Er wordt pas veel te laat gecommuniceerd over tarieven ed.Je krijgt geen of een algemene reactie terug op vragen via e-mail of telefoon. Die ‘notities’ die gemaakt worden wordt dus niets mee gedaan. En eerlijke meningen, daar moet 7 dagen over nagedacht worden voordat ze deze plaatsen. Waardoor er dus zeker geen eerlijk beeld ontstaat. Negatieve reviews worden niet geplaatst, om met hun eigen woorden te zeggen; hoe mooi is dat!?

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Lachwekkend onder het mom van goede werken de gewone gezinnen in NL duperen

Niet communiceren

Na constateren dat ik geen internet meer heb, een mail gestuurd met de omschrijving van het probleem. Daar kreeg ik een mailtje voor terug dat mij duidelijk maakte dat de mevrouw die de mail las het probleem niet snapte. Geen probleem, kan iedereen gebeuren. Ik zit nu vanaf 23 maart 20.00 uur zonder internet.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Mooi initiatief

Oplichters bende

Ik was aangesloten bij anode. Na faillissement is deze overgegaan naar Gezinsenergie. Dit was niet mijn keuze. Dit werd voor mij gekozen. Mijn maandbedrag werd 4x zo hoog en de eindafrekening was meer dan 1400 euro voor 1,5 maand gas. Meterstanden zijn niet gecommuniceerd, evenals de tariefsverhoging.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heb ik nooit voor gekozen

Is failliet, maar start toch door over de rug van de gebruiker

Ook een erg hoge afrekenen ontvangen, we zij er inmiddels weg

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? ???????

Wat een stelletje oplichters !!

Ik sluit me aan bij alle slechte beoordelingen, ik kan daar niets positiefs aan toevoegen. Alles is waar wat er geschreven wordt. Kortom gedwongen en zwaar opgelicht.

Judas was een heilige...

Lichten jullie die arme stakkers in Malawi ook zo op als jullie klanten? Inteelt NGO zeker? Diep triest hoe dit bedrijf mij en andere klanten bij de poot heeft met hun zogenaamde opzegtermijn (lees; niet ondertekend wurgcontract). Van 145 euro per maand naar 200 euro per week. Er waren vast andere mogelijkheden geweest om zieltjes voor je te winnen, in plaats van op deze manier snel zoveel mogelijk duiten in je zakje te proppen. Dit riekt naar pure weloverwogen oplichting binnen de mazen van de wet. Groeten daar en geniet van je welverdiende wintersportvakantie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Lekkere Gristenen jullie!

ronduit schandalig

Vanuit Anode automatisch ondergebracht bij Gezinsenergie. Van 110 euro bij Anode naar 267 euro bij Gezinsenergie. Op 1 februari met gierende banden overgestapt. Op 1 maart een eindafrekening gekregen van Gezinsenergie van let op.... 542 euro. Voor 1,5 maand stroom en gas voor 1100 euro!!!! Dit bedrijf is eigendom van een oplichter en ik stel voor om gezamelijk juridische stappen te nemen tegen deze hond!!!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Geld vinden ze belangrijk en verder niets

Slecht georganiseerd bedrijf

Waar moet ik beginnen, dit bedrijf heeft mij op zoveel manieren negatief verrast. Ik ben zelf ook ondernemer en als ik zo met mijn klanten om zou gaan dan zou ik mij diep schamen. Hun administratie is werkelijk 1 grote chaos. Je krijgt telkens geautomatiseerde e-mails, maar op de inhoud wordt niet gereageerd of je krijgt een antwoord wat totaal niet ingaat op de vraagstelling. Na mijn vele mails kan ik wel concluderen dat hier sprake is van een zeer onprofessionele klantenservice. Ik heb geen enkele maal het gevoel kunnen bespeuren dat er aandacht was voor de klant. Vanuit het faillissement van Anode hebben zij over de rug van vele particulieren een grove winstmarge willen pakken, dit in samenwerking met VanHelder. De tarieven waren echt buiten proportie en zijn gewoonweg niet te verantwoorden. Zelfs niet op grond van de toen flink stijgende energieprijzen in de gehele markt. Uiteindelijk heb ik besloten om te betalen om dit dossier maar snel achter mij te laten. Alle communicatie is namelijk zonde van de tijd geweest en leverde toch geen bevredigend resultaat op. Ondanks mijn betaling krijg ik nog steeds aanmaningen, wat al aangeeft dat hun administratie totaal niet op orde is. Hopelijk worden de vergunningen van dit soort malafide energiebedrijven binnenkort ingetrokken door de ACM, want dat zou een hoop leed besparen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Investeer liever in de klantenservice

Gezinsenergie bij de Hemelpoort

Petrus: en wie bent u? Aankloppende: directie Gezinsenergie Petrus: Waarom zou ik u toelaten? Aankloppende: Ik ben een trouw gelovige die als echt rentmeester de wereld heb verder geholpen. Petrus: Echt??? Bent u niet de man die velen in de problemen hebt gebracht door woekerprijzen te vragen aan mensen die aan u zijn toevertrouwd? Aankloppende: …ik ben een ware gelovige Petrus: U hebt het ware woord verloochend! Voor u is hier geen plek!! En hij werd verwezen naar de ingang van de hellepoort!! Wat een gerechtigheid!!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Waardeloos

zeer slecht

Zeer slechte klantenservice. Op maandag krijg ik een vaste prijs aangeboden. Daarna 4x gebeld, steeds afgepoeierd en aan het lijntje gehouden puntje bij paaltje komen ze hun afspraken niet na en doen ze of hun neus bloedt doirdat de prijzen kmhoog zijn gefaan. Ik ben overgestapt. Dit nooit meer.

Torenhoge prijzen

De eindafrekening van deze maand €95 voor 10 dagen inclusief het voorschot bedrag van €118. Nagenoeg geen gas verbruikt en dan deze eindafrekening te presenteren. Ronduit belachelijk. Kijk uit voor deze onderneming!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Het is een lokkertje om toch een goed doel te gaan steunen. Maar er blijft toch teveel aan de strijkstok van Gezinsenergie hangen. Kan beter rechtstreeks een gift geven

Wat een drama

Insturen van meterstanden niet bevestigd!!!! Opzeggen niet bevestigd. Eindstanden niet bevestigd!!!! Geen reacties op mail!. Tarieven VER boven de gemiddelde tarieven van andere leveranciers. Na anderhalve maand nog mijn eindnota niet ontvangen. en 76 euro moeten betalen. ik heb nog geen 6 euro verbruik gehad ( nagerekend met hun tarieven) tel daar netwerkkosten, aansluitkosten bij op zou ik ruim gerekend 25 euro kwijt zijn. ONGELOFELIJK dat ze niet reageren op mijn mails en geen bevestigingen sturen. NOOIT KLANT worden

diefstal

Ik betaalde bij anode €101 per maand. Na faillissement zonder te mogen kiezen 30 dagen bij gezinsenergie ondergebracht. De rekening was €417 voor 1 maand. Dat is meer dan 300% verhoging. ook na eindafrekening van vandaag bleek dat ik maar €9,34 terugkreeg. Dit is gewoon diefstal. Nu betaal ik bij vattenfal maar €165 per maand met €300 bol.com cadeau.

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!