Prima!

Het is duidelijk en ik heb nooit geen problemen. Ik vind het goed dat Gezinsenergie goede doelen steunt en zich bezig houdt met duurzaamheid.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? N.v.t.

Geen klachten

Alles verloopt naar wens. Het klantenportaal is erg overzichtelijk. Gezinsenergie is een eerlijk en transparant bedrijf. Ik vind het fijn dat iedereen eerlijk wordt behandeld.

ik vind het erg mooi om te zien dat gezinsenergie stichting stephanos steunt en de duurzaamheid erg belangrijk vind.

prima!

Het mooie aanbod die ik kreeg sprak mij zeker aan.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? De goede doelen die jullie steunen zijn sowieso een goed iets!

prima!

Het mooie aanbod die ik kreeg sprak mij zeker aan.

Ik heb een positieve ervaring met Gezinsenergie

Jullie benadering is erg positief en niet opdringerig. Ik kies voor een collectieve partij die zoekt naar alternatieve energiebronnen zoals zonnepanelen bij agrarische bedrijven en Gezinsenergie biedt dit.

Alles doet het

Alles doet het. Ik ben via vrienden lid geworden. Ik ben zelf christelijk dus ben erg blij met de christelijke achterban. Ik vind het ook erg goed dat jullie goede doelen steunen.

Naar wens!

Alles verloop helemaal naar wens. Heb totaal een problemen ervaren. Ik ben altijd erg prettig geholpen!

zeer goed!

Gezinsenergie trok mij door de goede doelen die zij steunen, ook dat jullie christelijk zijn vind ik erg fijn. Daarnaast kreeg ik ook een erg mooi aanbod van jullie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Heel best.

Alles verloopt naar wens.

goede tarieven alles naar behandeling

Goede communicatie. Als k vragen worden die goed beantwoord. Gezinsenergie heeft altijd goede communicatie en wanneer ik vragen heb, worden die altijd goed beantwoord.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Ik vind dit heel mooi. Één van de redenen waarom ik lid ben van jullie.

Duidelijke communicatie, helder, niet opdringerig

Niet alleen commercieel, kijkt naar het grote geheel, want ze kijken of het goedkoper kan voor de deelnemers. Ik ben erg tevreden

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Het spreekt mij aan dat Gezinsenergie zich ook maatschappelijk bezighoudt.

Goed!

Vroeger zat ik bij het collectief van Gezinsenergie, en toen jullie zelfstandig werden ben ik bij jullie aangesloten, omdat het goed voelt!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goeie zaak!

Gezinsenergie houdt de markt goed in de gaten en houdt mij ervan op de hoogte

Ik vind dat Gezinsenergie er goed op inspelen als contracten aflopen zodat je goed kan kiezen voor je volgende contract, zij bellen ook tegen het van het einde contract zodat je dit zelf niet hoeft te regelen Ook is alles duidelijk En ik vind dat ze goed bezig zijn en dat vind ik leuk, ze goed bezig met zonnepanelen. Van mij mogen ze zeker zo door gaan!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goed, ik vind het goed dat naast het verzorgen van energie zij zich ook bezig houden met goede doelen steunen en duurzame energie.

Snelle service en goed overzicht

Het is erg overzichtelijk, alles verloopt naar wens. Ga zo door!

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Ik vind dit prima!

Prima tevreden

Telefonisch ben ik altijd erg goed geholpen.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Ik vind het heel mooi dat Gezinsenergie stichting Stéphanos steunt!

Gewoon heel goed

Ze zijn altijd netjes op tijd, geven goede informatie door en je komt niet voor verrassingen te staan.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Dit vind ik erg belangrijk. Ik vind het ook erg mooi dat zij stichting Stéphanos steunen.

Ik ben zeer tevreden

Prijs kwaliteit verhouding is juist. Regelmatig lees ik de nieuwsbrieven, waarin ik gelezen heb over zonnepanelen bij bedrijven, dit vind ik een goed initiatief. Hiernaast vind ik de saamhorigheid onder elkaar mij een prettig gevoel geven bij Gezinsenergie.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Ik vind het goed dat Gezinsenergie een goed doel steunt.

Prijs kwaliteit verhouding op orde

Ik vind het mooi dat Gezinsenergie een Christelijk bedrijf is en dat zij een collectief voor gezinnen hebben om een betaalbare prijs aan te bieden voor de elektriciteit en het gas.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Goede uitgangspunten! Ik vind stichting Stéphanos een mooi initiatief waar ik volledig achtersta.

De identiteit van Gezinsenergie spreekt mij aan.

Alles verloopt naar wens.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? dat spreekt mij aan

De collectieve inkopen spreken mij aan.

Gezinsenergie doet collectieve inkopen dit houd de tarieven aangenaam.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? dat is een goed streven.

De identiteit van Gezinsenergie spreekt mij aan.

Alles verloopt erg naar wens.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Daar sta ik helemaal achter.

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb voor Gezinsenergie gekozen ivm de achterban en een mooi tarief.

De werkwijze van Gezinsenergie spreekt mij aan.

Gezinsenergie heeft mij goed geholpen met het uitzoeken van mijn contract.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? Prachtig.

Gezinsenergie is erg betrouwbaar

Ik heb gekozen voor Gezinsenergie omdat het een erg betrouwbaar bedrijf is.

• Gezinsenergie steunt Stichting Stéphanos en vindt duurzaamheid heel belangrijk, wat vindt u van onze idealen? goede idealen

Over Gezinsenergie

Begonnen als energiecollectief, kopen wij dankzij onze 18.000 deelnemers sinds januari 2019 zelf gas en stroom in. Wij bieden u een eerlijk, transparant en structureel scherp tarief zonder 'kleine lettertjes'. Wij zetten vol in op duurzaamheid, leveren op diverse plekken al 100% duurzame stroom aan onze deelnemers en helpen deelnemers bij het plaatsen van zonnepanelen op kerken, scholen en bedrijven. Hoe mooi is dat! Kom er ook bij: samen besparen we meer!