Zeer vriendelijk, vakkundig en erg vlot!

Een dag na mijn bellen was er reeds een prima CV ketel geïnstalleerd, vakkundig en vriendelijk. Alle extra's die bij een aansluiting komen kijken werden meteen kosteloos afgehandeld.

netjes en vlot van prijsopgave tot uitvoering

Mijn aanvraag werd accuraat opgepakt en snel hadden we een overeenkomst. Installatiemonteur heeft netjes de installatie gemaakt en uitvoerig uitgelegd.

Prima zeer klantvriendelijk monteur.

Was op tijd bij mij aanwezig zoals afgesproken. Deed zijn werkzaamheden binnen de afgesproken tijd. Communiceerd prima mbt werkzaamheden Als laatste van zijn werkzaamheden controleerde hij bij mijn gasmeter. Daar constateerde hij dat bij meetnippel het schroefje stuk was. En hij mat gas verlies. Hij heeft tip gegeven de netbeheerder te bellen en heeft die zelf ook aan telefoon gehad om technische info te geven. Binnen 3 kwartier was netbeheerder monteur hier en alles gemaakt!

geweldig

Ik kan niks anders zeggen dat er goed werk is geleverd. Ook werken ze alles netjes af en ruimen de rommel zelf op.

Prima informatie en snelle plaatsing

Ik heb op zaterdag een offerte gekregen en donderdag is de nieuwe cv geplaatst, snelle service en goede info over diverse ketels.

Prima werk geleverd, zijn tevreden.

Offerte was lager dan werkelijke kosten. Daar kwamen een aantal zaken bij, thermostaat en rookgas afvoer. Had liever deze zaken direct in de offerte gezien.

Pech of toeval?

De eerste monteur is niet echt serieus bezig geweest, op vrijdag de 13de. De eerste dag na het installeren was er al waterlekkage. Dat is in die week nog verholpen, maar na het weekend stond het weer blank. De volgende monteur, van Ferroli, is uren bezig geweest om het in orde te maken en voor de laatste controle maakte mijn vrouw nog de opmerking dat ze dacht dat ze gas had geroken maar wij kennen de geur niet. Nog een keer controle en bleek er ook een gaslek te zijn. Uiteindelijk de dag erna zijn alle problemen opgelost en gaan wij ervan uit dat wij nu nog jaren van deze ketel gebruik zullen maken.

Geachte heer Driessen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard zeer vervelend wat hier gebeurt is. We zullen dit met de betreffende monteur opnemen zodat we hier van leren. Onze monteurs wordt aangeleerd dat ze zowel de gasleiding als de verbrandingsgassen moeten meten bij oplevering. We zullen hier extra aandacht aan besteden. Met vriendelijke groet, Feiken Verwarming Jeroen Feiken

Supergoede service en kwaliteit spul!

Ik ben erg goed geholpen met een telefonisch gesprek voor het uitzoeken welke ketel het beste bij ons paste. Deze is vervolgens in een ochtend kundig en goed bevestigd. De monteur was ook een fijne gast. Kortom 5 sterren en een erg fijne partij.

snelle en goede service. Alles volgens afspraak

de installatie is geheel volgens de afspraken verlopen. jammer dat er na dien sprake was van een druppelende verbinding. Hiervoor is de monteur de week erna terug gekomen en is verholpen

Super Service

Woensdag gebeld, zelfde dag al offerte en vrijdag gelijk ketel geplaatst. Dit is pas goed luisteren naar de klant. Super Service.

Top bedrijf

op 31/3/2020 nieuwe cv ketel laten plaatsen en nog wat overige zaken die daar betrekking op hadden, zoals het verwijderen van een Boiler met een inhoud van 300 ltr. De monteurs die zijn geweest zijn top mensen echt monteurs die weten hoe het moet en rekening houden met de wensen van de klant. Alles is voor ons perfect uitgevoerd we zijn meer dan 100% tevreden. Fa. Feiken en monteurs bedankt voor het goede werk

Beste Frans, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring. en fijn dat u zo tevreden bent. Ik heb de complimenten zojuist overgedragen aan Boudewijn en Youri. Ze vonden het een leuke uitdagende klus en waren zelf ook zeer tevreden. Met vriendelijke groet Jeroen Feiken

Sterk aan te bevelen.

Goedkoop, duidelijk, efficiënt, klantvriendelijk. Op korte termijn beschikbaar. Uitstekende monteur, Youri.

Snelle en goede service. Monteur is zeer vriendelijk en bekwaam. Ging pas weg toen hij vind dat het perfect was. Pascal is een topper. Bedankt.

Scherp geprijsd, zeer snel en geen enkele rommel achterlatend.

Zondag ketel stuk. Contact met Feiken zelfde dag. Woensdag zaten we er weer warmpjes bij. We waren niet thuis tijdens de installatie. Bij thuiskomst leek het alsof er niemand binnen was geweest, maar er hing wel een nieuwe ketel. Klasse jongens!

Snelle service, komt afspraken snel en vlot na

Goede service. Goede prijs. Dichtbij huis. Aanrader in Amersfoort.

Mooie service, goede contacten, scherpe prijzen en een hele kundige monteur. Niets op aan te merken.

Tot nu toe geen negatieve zaken. Afwachten op after-sale en service

Zeer net bedrijf en monteur

Op 13 maart een nieuwe CV ketel laten installeren. De monteur was wel veel later dan de afgesproken tijd, maar heeft keurig netjes gewerkt. Onze oude CV Ketel netjes gemonteerd, zodat wij deze aan de oude leverancier konden meegeven. De monteur nam de tijd op mijn vrouw uitleg te geven van de nieuwe CV ketel. Zelfs onze vaillant Smart thermostaat aangesloten en geïnstalleerd. Prima service!

In één woord zelfs: uitstekend!

Zoals ik al zei: uitstekend.

Ketel kapot volgende dag vervangen

Ketel was kapot. s'middags gebeld en volgende dag hing er een nieuwe. Prima service

Zeer vakkundig bedrijf, zoals je gewend mag zijn van een gerenommeerd CV-installatie bedrijf

Enige tijd geleden heb ik een nieuwe ketel aangeschaft bij Feiken Verwarming. Er zijn zoveel verschillende internet aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zag, toen ik echter bij Feiken Verwarming terecht kwam heb ik hier een aanvraag gedaan. Hier werd binnen een uur contact met mij opgenomen door Robin van de verkoop afdeling om mijn wensen en eisen in kaart te brengen, a.d.h van dit gesprek, wat ik overigens erg fijn vond, werd mij een half uur later een offerte op maat verzonden voor mijn CV-ketel en alle kosten die hier eventueel bij zouden komen. Vanwege de duidelijkheid en correctheid heb ik na niet te lang wikken en wegen het besluit genomen om akkoord te gaan. Dezelfde week kon de ketel al geïnstalleerd worden, en dus heb ik meteen een afspraak gemaakt. Stipt op tijd kwam de van Feiken eigen monteur de ketel bij ons ophangen, dat de ketel op een iets lastige plek hing dat was voor de monteur geen probleem. Ook heeft deze kundige monteur nog een duidelijke uitleg gegeven over de thermostaat. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het totale proces van zoektocht naar aankoop naar plaatsing. Ik raad iedereen in mijn buurt dan ook aan een ketel aan te schaffen bij Feiken Verwarming.

Arnhemseweg 149 3817CD Amersfoort

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.