Geachte heer Baars, We vinden het uiteraard zeer vervelend dat u niet tevreden bent over de gemelde situatie. Wij hebben nu 3 keer een bezoek bij u gedaan waarbij we uitleg hebben gegeven hoe de thermostaat werkt en hoe u moet bijvullen. We hebben u geïnformeerd dat er aan een nieuw bezoek kosten zijn verbonden omdat deze niet onder door het onderhoudscontract gedekt worden. U heeft ons aangegeven niet voor het bezoek te willen betalen en dat u een ander installatiebedrijf gevonden heeft. Het contract heeft u per email bij ons opgezegd en wij hebben deze opzegging administratief behandeld. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming
Originele beoordeling
Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.