Snelle onderhoud?

Vandaag monteur geweest voor de 2 jaarlijkse onderhoud voor onze 4 jaar oude cv. Deze monteur was er om 10 voor half 9 en was klaar om 10 over half 9, dus een kleine 20 min. Ik vond dit zeer snel en zie tegen de monteur zo jij bent snel hij antwoorden" ja ff een pakking vervangen de rest was oke". De vorige keer bij de 2 laarlijkse onderhoud was de monteur 1,5 uur bezig, waar zit hier het verschil is de laatste onderhoud wel grondig gedaan?

Beste meneer Vernooij, Onze monteur heeft alle onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd volgens de voorschriften van de fabrikant. Ik zal u het rapport met de checklist naar u mailen. Deze is ook terug te vinden in het klantenportaal bij uw gegevens. Bij het voorlaatste bezoek zijn we langer bezig geweest omdat er toen een storing was aan de print en de display van de ketel. Dit hebben we toen opgelost. Als u nog vragen heeft dan horen we het graag. Team Feiken

Uitstekend en op tijd volgens afspraak.

Professioneel en uitstekende monteurs, vriendelijk en goed advies en uitleg. Afvoeren van oude ketel netjes geregeld. Bedankt!

positieve ervaring van een goed georganiseerd bedrijf

vanaf de offerte tot en met de levering en de montage van de CV ketel is het duidelijk dat het een klantgericht bedrijf is.

Prima,snel en vakkundig, alleen de monteur was af en toe erg grof in de mond met uitspraken waar niemand op zit te wachten.

De nieuwe cv-ketel is naar volle tevredenheid keurig geïnstalleerd. Goede communicatie, snelle en zeer nette installatie.

Controleer uw factuur

Feiken CV heeft voor mij een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan de CV-ketel (10 jaar oud). Het onderhoud is zover ik kan beoordelen juist uitgevoerd, alleen tegen hoge kosten. Er werden initieel arbeidsuren in rekening gebracht die niet zijn gewerkt. Ook is er materiaal gebruikt en zijn er onderdelen geplaatst zonder overleg. Tot slot zijn de prijzen voor die onderdelen bijzonder hoog (13 euro online versus 48 euro op de factuur). Na een aantal keer heen en weer e-mailen is de factuur aangepast. Dus mijn tip: controleer uw factuur en vraag een exacte prijsopgave voor alle onderdelen / werkuren vooraf. Nu viel een eenmalige onderhoudsbeurt voor 135,- ex materiaal met uiteindelijk 360,- best tegen.

Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u onze werkwijze zo heeft ervaren. Wij communiceren ten alle tijden naar de klant de voorwaarden voor het maken van een afspraak. Over de kosten van onderdelen zijn we ook heel duidelijk op voorhand. U heeft de afspraak met ons geboekt via de website: https://www.feikencv.nl/onderhoud/cv-ketel-controle/ U gaf in uw aanvraag aan dat het niet alleen om onderhoud ging maar dat er gelijktijdig ook een storing was die wij verholpen hebben. Mochten we in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dat graag. Met warme groet Feiken Verwarming

Installatie was vlot en nauwkeurig evenals de administratie

Mannen begonnen op tijd, waren vlot, nauwkeurig en dachten mee. Telefonisch/email contact was eveneens zeer vlot en kundig

CV Geleverd met gebreken en zeer dreigende adminstratie

Afgelopen november is er een CV geïnstalleerd door Feiken, waarbij helaas direct gebreken bleken te zijn. Hierbij is direct melding van gemaakt en heeft ruim 3 maanden geduurd voor het probleem was opgelost. Daarbij hebben wij zeer dreigende berichten van de administratie ontvangen met "ingebreke gestellingen" ipv van een excuses voor het ongemak. Inmiddels is door het service team van Vaillant het probleem opgelost.

Beste Sebastiaan, Sinds de montage van de nieuwe cv-ketel waren er geluidsklachten. Deze klachten moesten door een fabrieksmonteur worden opgelost. Vaillant heeft de klacht als niet spoedeisend opgepakt en mede door een gebrek aan bezetting op hun technische dienst is deze klacht achteraan in de rij geplaatst. Dat dit uiteindelijk 7 weken heeft geduurd is onacceptabel en we hebben dit met Vaillant inmiddels besproken. Daarnaast zijn we per abuis vergeten om de factuur van de nieuwe cv-ketel op dispuut te zetten in afwachting van het bezoek van Vaillant. Daardoor heeft u geautomatiseerde betalingsherinneringen ontvangen. Wij snappen dat dit vervelend overkomt en hebben onze werkwijze inmiddels aangepast op de afdeling. Na de publicatie van je klacht hebben we je wekelijke diverse keren benaderd maar helaas wens je geen contact om dit nog te bespreken. We gaan ervoor zorgen dit in de toekomst beter gaat. Met vriendelijke groet Feiken Verwarming Afdeling service

Wat er toegezegd is wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd

Goede en snelle communicatie dmv App-berichten of telefonisch. Duidelijke Offerte Montage goed en netjes uitgevoerd Alle materialen en oude ketel afgevoerd Na afronden montage volledige instuctie ontvangen adhv onze vragen Kortom een prettige ervaring met dit bedrijf. Mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt! Dat is helaas niet overal zo.

Installatie perfect, hele aardige monteur!

Dag ervoor kwam monteur voor onderhoud, conclusie nieuwe CV ketel, ik zou het sieren als die kosten bij aanschaf nieuwe CV ketel niet in rekening gebracht worden, mede gezien dat er een onderhoudscontract wordt afgesloten.

Wij hebben een nieuwe CV ketel geplaatst gekregen. De vrolijke installateur Yuri kwam met een aardige assistent en ze hebben het allemaal heel vakkundig en vooral ook erg netjes gedaan. Goede uitleg ook gekregen. Erg blij met onze nieuwe en stuk kleinere en stille (op de pomp na) CV ketel. Ik beveel Feiken zeker aan.

Beste Sies, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over het plaatsen van de nieuwe CV-ketel, en onze medewerkers die dit bij u hebben uitgevoerd. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Jammer dat de eerste afspraak voor het plaatsen van de ketel werd geannuleerd.

Netjes gewerkt en goede communicatie!

Wij hadden een nieuwe ketel nodig, hebben goed advies gehad en alle vragen werden van tevoren goed beantwoordt! Service zelf ( op donderdag) was helaas niet in 1 keer gelukt, maar de kleine dingen die nog aangepast moesten worden zijn meteen op dinsdag gedaan. Echt fijne service en goede uitleg over de cashback actie. Ik zou jullie zeker aanraden!

Goed contact en professioneel.

Ik ben goed geholpen met het plaatsen van mijn nieuwe ketel. Goede prijs, duidelijke offerte, prettige communicatie en twee toppers van monteurs!!! Het aanbevelen zeker waard.

Monteur wat er gedaan oet worden

Wil mijn beoordeling van onlangs beetje bijstellen, werd als nog geholpen op zaterdag en die monteur kon even een noodreparatie doen zo dat we ieder geval warm water en verwarming hebben.. maar dit alles had bij de eerste bezoek ook al gekund.

Super ervaring en installatie

Monteur was deskundig; firma denkt mee met de wensen van de klant. Installatie is netjes uitgevoerd. Goede service ook bij vragen na de installatie. Vragen worden proffessioneel beantwoord. Ben blij met deze installateur en prima samenwerking.

Top bedrijf

Twee weken geleden nieuwe cv ketel laten installeren. Uitermate vriendelijke monteur. Krijgt goed uitgelegd hoe en wat. Echt top bedrijf.

Fijne communicatie en goede installatie CV ketel

Bij Feiken een nieuwe CV ketel besteld en laten installeren. Fijn hierover gecommuniceerd, ze hadden goed advies en waren prima bereikbaar. Installatie is netjes gebeurd en alles werkt naar behoren! Tevreden!

Zeer snelle en vakkundige installatie door monteur Bart

Beste Jorg, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij geven de complimenten door aan Bart. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Hele snelle levering!

Hele snelle levering en een perfecte en snelle plaatsing. Prima prijs!

Beste Alexis, Goed om te lezen dat de cv-ketel naar tevredenheid is vervangen. Bedankt voor de mooie review en wij vertrouwen er op dat u jaren plezier zal hebben van uw nieuwe cv-ketel. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Fantastisch, dik tevreden

19-1-2023 nieuwe ketel geplaatst door monteur van Feiken. Vriendelijke monteur die vakkundig en netjes de ketel heeft geïnstalleerd en duidelijke uitleg heeft gegeven over de mogelijkheden. Ook zijn wij dik tevreden over de snelle reacties op zowel aanvragen, offerte en onze aanpassingen.

Beste Ruud, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Intergas Xtreme 30 hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Vandaag nieuwe ketel geplaats door vriendelijke vakmensen die heel netjes en zorgvuldig werken.Wij zijn er heel blij mee dat we voor Feiken hebben gekozen dank jullie wel.

Beste Dirk, Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs. Uw Intergas Xtreme 36 CW5 hangt er netjes bij dankzij Rick en Thijs. Bedankt voor het vertrouwen in Feiken. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Net nieuwe ketel laten plaatsen

Prima montage, goede vriendelijke monteur, snel en netjes gewerkt

Beste Raymond, Goed om te lezen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Feiken

Een top installateur die weet en begrijpt wat service en klantvriendelijk is!!

Prettig en snel contact. Komt de afspraken na. Wij hadden een afspraak staan om een nieuwe ketel te laten plaatsen. Wegens het uitvallen van een monteur was gevraagd om de afspraak iets later in te plannen wegens een over volle planning (begrijpelijk) Normaliter geen probleem maar onze verwarming was er plotsklaps mee op gehouden. Na dat ik dit besproken had hebben ze alles geprobeerd om ons te helpen en twee dagen later in het weekend hebben ze de ketel geplaatst. Uiterst vriendelijk monteur niks anders dan lof!!

Beste Martijn, Fijn dat u het als prettig heeft ervaren. Dit doet ons goed. Bedankt voor de mooie review! Uw nieuwe Vaillant Ecotec Plus VHR hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Reddende engels

De vorige ketel was aan het overlijden. En steeds vaker moesten we handmatig de ventilator even op weg helpen. Doodeng, je hand in zo een ketel die onder stroom staat. Via vrienden (en op internet) al goede verhalen gehoord over Feiken. Dus in het weekend de aanvraagtool ingevuld, meteen via Whatsapp de foto's van de huidige situatie verzonden en maandagochtend werd ik meteen gebeld. Met een goed advies, een goedkopere ketel zelfs :-) Alleen het is overal druk, dus ook bij Feiken. Maar het handmatig aanzwengelen van de ketel vonden ze daar ook geen fijn idee. Dus vrij snel was daar onze nieuwe ketel, met enorme aardige installateur die echt kennis van zaken had. Echt top en wat een goede service, via Whatsapp, enorm handig! Wij hopen de komende jaren een tevreden klant te blijven! Maar als we van de eerste indruk af mogen gaan, dan gaat dit geen enkel Probleem zijn!

Beste Bianca, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde service. De Atag ketel hangt er netjes bij dankzij onze monteur Niels. Wij hebben er alle vertrouwen in. Met vriendelijke groet, Team Feiken

Over Feiken Verwarming

Wij zijn dé verwarmingsspecialist van Nederland. U kunt vertrouwen op maar liefst 4 generaties kennis, kunde en ervaring. Het verhaal van onze geschiedenis geeft extra gewicht aan onze dienstverlening en aan ons familiebedrijf. Reken erop dat wij er altijd alles aan doen om u optimaal van dienst te zijn met advies, montage, installatie en service.