Prima werk afgeleverd!

Met veel vakkennis gewerkt. Resultaat uitstekend.

we zijn heel tevreden,het is echt heel mooi geworden.

er is top werk geleverd.!

Goed en snel werk

Snel en netjes werk en goede afwerking

Super dik tevreden

Leuke jongens die ook nog eens alles opgeruimd hebben. Alles netjes afgewerkt en super snel geplaatst.

Fijne communicatie en mooi eindresultaat

Wij hebben via Beter af kozijn onze voorgevel laten vervangen. De monteurs hebben mooi werk geleverd, ook was de communicatie erg prettig. Wij zijn heel erg blij met de kozijnen, volgend jaar zijn wij van plan om de achterkant ook door Beter af kozijn te laten plaatsen.

Smitsbreeweg 6 B

7581 HE Losser

Over Beter Af Kozijn

Als werknemer zijn wij 15 jaar geleden begonnen in deze branche. Na de nodige ervaring te hebben opgedaan, leek de stap om als zelfstandige te beginnen dan ook vanzelfsprekend. Door onze liefde voor het vak, gecombineerd met de ambitie voor het ondernemerschap, begon ons hart sneller te kloppen. Het idee is ontstaan om onze krachten te bundelen om zo dit mooie Twentse bedrijf, Beter af kozijn b.v. het levenslicht te bieden. Beter af kozijn b.v. is ontstaan door kennis en passie voor het vak.