Tevreden

Niet helemaal in 1 keer goed, maar wel netjes opgelost. Het is een klein bedrijf wat zijn best doet om de klacht op te lossen met vriendelijk en persoonlijk contact.

Goed gedaan

Ze hebben er iets moois van gemaakt en alles netjes opgeleverd

Goed bedrijf, communicatie is top en service ooj

Mooi schuifpui gekocht. Alles keurig volgens afspraak en eerlijke mensen. Communicatie was top met hun.

Prima bedrijf

Doen alles keurig volgens afspraak! Werkzaamheden keurig afgerond Vriendelijk personeel!! Toppers!!

Afspraak is afspraak en er wordt gewoon goed vakwerk geleverd. Echt aan te bevelen.

Strak werk Mannen

Fantastisch!

Wat een goede kwaliteit en vakmanschap! Met daarbij de fijne omgang service gericht!!

Prima service en afwerking

De bestelde kozijnen zijn netjes en op de afgesproken tijd gemonteerd. De afwerking binnen en buiten is zeer netjes, ondanks de problemen die er waren met een aantal oude kozijnen zijn ze binnen de afgesproken tijd gemonteerd. De twee man die ze geplaatst hebben zijn vaklui, vriendelijk en meedenkend. Ik zal Beter Af Kozijnen zeker aanbevelen bij anderen.

Dikke prima !

Goede materialen, kundig personeel, concurrerende tarieven!

In één woord.... TOP!

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering was er duidelijke communicatie. Alle afspraken werden nagekomen. Het werk is super uitgevoerd. Wij zijn enorm tevreden over alles.

Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn

ben zeer tevreden en raad iedereen om hier kozijnen te kopen!

zeer vakkundige monteurs. vriendelijk en denkt mee.laten alles schoon achter. tis super mooi geworden ECHTE AANRADER!! hele team van beter af kozijn Super.

Mooi eindresultaat

I.v.m. de hevige sneeuwval en de gladheid kon de montageploeg op de geplande datum niet starten. Twee dagen later is de montageploeg alsnog gestart en ondanks de slechte weersomstandigheden zijn de kozijnen toch goed en snel geplaatst en netjes afgewerkt. Wij zijn blij met het eindresultaat en hopen nog lang te kunnen genieten van deze mooie en kwalitatief goede kozijnen. Wij hebben bewust voor een klein bedrijf gekozen, omdat de communicatielijnen hierdoor kort zijn. De twee eigenaren draaien zelf ook mee in de montage, samen met enkele werknemers. Het zijn vriendelijke mensen, zonder opsmuk, met wie je goed kan overleggen. Beter Af kozijn bedankt en wij zullen jullie aanbevelen.

Ziet er supernetjes uit en vlot geplaatst

Komen netjes hun afspraken na. Levering en plaatsing prima in orde en mooi op tijd klaar. Daarnaast zien de ramen er gewoon mooi uit, echt een hele verbetering!

Ontzettend goed geadviseerd en naar volle tevredenheid is het werk uitgevoerd!

Na verschillende gesprekken met verschillende leveranciers sprong voor ons Beter Af Kozijn boven alle anderen uit. Dit had niet direct met prijs te maken maar vooral wel met het meedenken en adviseren wat al tijdens het kennismakingsgesprek werd gedaan. Het team wat uiteindelijk de installatie van onze kozijnen heeft gedaan was ontzettend vriendelijk. De heren hebben echt hun best gedaan om alles zo schoon mogelijk, met zo min mogelijk overlast, te plaatsen. En ook hebben ze naar onze mening alles ontzettend netjes afgewerkt. Wij zijn heel tevreden. Zo tevreden zelfs dat wij Beter Af Kozijn al 2x hebben aangeraden bij kennissen.

Alles is altijd netjes in overleg gegaan. Een heel mooi resultaat op het eind. Denken goed met je mee over kleurensamenstelling en de grote van de nieuwe kozijnen en ramen.

Snel en prima werk, maar ze maken er een zootje van. make

Ze hadden 2 en een halve dag ingepland en hebben de ramen binnen 2 dagen vervangen. Ik heb achteraf het gevoel dat ik teveel heb betaald. De service is goed, maar bij het vervangen van de ramen maken ze echt een zootje in de kamers. Je moet zelf alles afdekken en als het zo uitkomt zagen ze plastic latjes binnen, waardoor de hele kamer vol plastic gruis lag.

Prima werk geleverd met kwalitatief goed materiaal door betrokken medewerkers.

Vanaf 1e contact is er altijd meegedacht, goed gecommuniceerd en is het werk correct uitgevoerd voor een prima prijs. Wij zijn dik tevreden!

Hele fijne en goede service op maat!!

Al tijdens het verkoopgesprek werd duidelijk dat we met een klein bedrijf te maken hadden die de waarden van goed werk en kwaliteit hoog houden. Dat gaf ons veel vertrouwen. De dag van de plaatsing kwam er een super fijn en gezellig team de hele boel er in zetten. Dit liep als een gesmeerde machine en binnen een dag zat alles er op en er aan. Wat een verschil merken we met de oude kozijnen! Prachtig. Toen een van de ramen toch niet helemaal goed bleek afgesteld te zijn werd dit zonder problemen opgepakt door de service medewerkerster en werd er zo een oplossing gevonden. Ze wist zelfs wie we waren en wat er was gedaan zonder dat ik dit hoefde te vertellen, echt super.

Vakwerk afgeleverd.

Jongens die hun vak verstaan

Vriendelijke vakmensen, werken snel en netjes.

Mensen die hun vak verstaan

Werken erg netjes en afwerking is geweldig. Goede uitstraling en alle afspraken nagekomen. Echt een aanrader

Vakleu en goede kwaliteits kozijnen

Goede service.

Vakleu

vakleu uut losser

Is goed

Ik krijg goed contact en er wordt serieus ingegaan op vragen

Smitsbreeweg 6 7581 HE Losser

Over Beter Af Kozijn

Als werknemer zijn wij 15 jaar geleden begonnen in deze branche. Na de nodige ervaring te hebben opgedaan, leek de stap om als zelfstandige te beginnen dan ook vanzelfsprekend. Door onze liefde voor het vak, gecombineerd met de ambitie voor het ondernemerschap, begon ons hart sneller te kloppen. Het idee is ontstaan om onze krachten te bundelen om zo dit mooie Twentse bedrijf, Beter af kozijn b.v. het levenslicht te bieden. Beter af kozijn b.v. is ontstaan door kennis en passie voor het vak.