fantastisch

zeer ervaren medewerkers die netjes werken zonder rommel achter te laten,dit bedrijf is zeer zeker een aanrader

Er wordt goed werk geleverd

Er is altijd een goede communicatie en er wordt goed en net werk geleverd.

Een heel fijn bedrijf! Niet opdringerig, komt afspraken na, goede prijs kwaliteit verhouding, fijne mensen, kortom: je bent hier echt beter af!

Keurig en netjes gewerkt! Vriendelijke monteurs! Dik tevreden over het resultaat! Goede kwaliteit en betaalbaar.

Heb als klant ook nog verdere suggestie aan toe te voegen die ook werden gedaan

Leuke mensen vakmensen en fijn dat jullie de rolluiken in zelf beheer hebben en niet lang hoef te wachten als er een aanpassing moest worden gemaakt

Vakmensen die keurig werk leveren.

Werken netjes en volgens afspraak. Ruime keus aan mogelijkheden van kwaliteit kozijnen een aanrader.

Het werk wordt professioneel aangepakt en eventuele foutjes worden na een melding direct aangepakt.

De werknemers zijn over het algemeen vriendelijk en goed gemutst.

Super tevreden

Goed advies gekregen bij het inmeten. Plaatsen ging sneller dan verwacht. Top geregeld!

Top service!

Goede en snelle service met een top resultaat.

Netjes, goede service, fijne mensen

Na een goed gesprek een inmeetafspraak waarin echt door Remco werd meegedacht wat de beste opties waren. Tja een huis van 1936 is met erkers etc is niet even heel gemakkelijk. Nu het klaar is en afgewerkt zijn we er echt blij mee. Netjes. Echt fijne mensen die daar in dienst zijn. Van onze kant hartelijk dank voor de goede service.

blij mee

Goed materiaal en netjes gewerkt, volgens afspraak en binnen de afgesproken tijd geleverd en geplaatst. Keurig personeel, ik kan het iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijkheid en expertise en ha4de werkers!!!

Na vele offertes hebben wij gekozen voor beter af kozijnen, daar ze met ons meedachten. Afgelopen week (week 20) zijn ze begonnen en door de samenwerking als collega's zagen we meteen da expertise van beter af kozijnen. Wij zijn niet alleen trots op de afwerking en de kozijnen, maar ook op de toppers van beter af kozijnen. Wij zullen ten alle tijde de firma beter af kozijnen aanbevelen. vakleu oet losser

Meer dan tevreden!

Na het opmeten heeft het wel 3 maanden langer geduurd voordat de ramen klaar waren, maar het resultaat mag er zijn. In ons 110 jaar oude huis, kunstof kozijnen, voordeur en HR++ glas op maat gemaakt. En super netjes, ondanks dat er moeilijkheden tevoorschijn kwamen bij het plaatsen. Ik kan iedereen dus Beter Af Kozijn aanraden.

Wat een geweldig nette afwerking WOW

Ons volgend project doen wij zeker weer bij jullie wat een vaklui!! Zo tevreden ziet er zo mooi uit!!

Topbedrijf!

Wij zijn met Beter Af in zee gegaan omdat het een betrouwbaar bedrijf leek. Zo hoef je geen aanbetaling vooraf te doen; je betaalt pas als alles naar tevredenheid is geplaatst. Daarnaast was dit het enige bedrijf dat bereid was om bij ons thuis de situatie te bekijken en dan pas te offreren. De medewerker die hiervoor langs kwam was kundig, dacht goed met ons mee en gaf gedegen advies. Dat gold ook voor de medewerker die langskwam voor het definitieve inmeten, kleurbepaling etc. Het plaatsen ging vlot, alles werd supernetjes afgewerkt, ziet er goed uit en voldoet aan alle verwachtingen. Al met al dus een zeer positieve ervaring en we kunnen dit bedrijf voor de volle 100% aanraden.

Ziet er top uit

Netjes afgewerkt . Goed achtergelaten. Vriendelijk personeel Dik tevreden

Hele goede service en zeer klantvriendelijk

Wij zijn zeer goed geholpen! Door problemen met de aanlevering van grondstoffen was er flinke vertraging voor iedereen. Erg vervelend ook voor beter af kozijn die dit steeds uit moesten leggen aan klanten en nu eenmaal ook geen ijzer met handen konden breken. Zij dachten heel erg met ons mee in verband met mijn zwangerschap en zo konden de kozijnen toch nog op tijd geplaatst worden voor mijn bevalling (en niet tijdens de kraamweek zeg maar) Super service en een heel mooi resultaat! Ook over de monteurs niets dan goeds!

Geweldige val mensen vriendelijk en goede service

Zou beter afkozijn iedereen aan raden .ze leveren vakwerk

Goede vakmensen denken met je mee kwaliteit uitstekend

Goede vaklieden Remco eigenaar weet wat hij doet prettig in omgang. Alles netjes afgewerkt we zijn er blij mee

Super service, werken netjes en leveren goede kwaliteit

Vanaf het eerste contact al een goed gevoel bij dit bedrijf. Het telefonisch en mail contact verliep heel soepel en werden snel geholpen met onze vragen. De monteurs zijn harde en snelle werkers! Martijn, Ronald en James waren altijd op tijd, dachten mee en in oplossingen, werkten heel netjes. Positieve mannen en altijd goed gehumeurd! Het hele huis hebben ze van kunstof kozijnen, glas en keralit voorzien. Ziet er top uit!

Zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en leveren mooi werk af.

Goed afgewerkt product

Het heeft even geduurd maar als je geduld hebt heb je ook wat. Vier mooie kunststof kozijnen met ramen, geleverd en gemonteerd door team Beter af kozijnen. Ze werken secuur en netjes en nadien ruimen ze zoveel mogelijk op! De mannen waren vriendelijk en beleefd! Nu wachten we nog op de horren(die waren niet geleverd) en 1 raam wordt nog vervangen i.v.m een barstje in een raam, dat zal t.z.t wel komen. Ik zal jullie aanbevelen bij anderen! Vr Gr Miko en Attie Bremer

Klantvriendelijk en betrouwbaar

De gemaakte afspraken zijn correct nagekomen. Verder is de prijs in vergelijking met andere aanbieders goed. Ook de afwerking is uitstekend

Tevreden

Niet helemaal in 1 keer goed, maar wel netjes opgelost. Het is een klein bedrijf wat zijn best doet om de klacht op te lossen met vriendelijk en persoonlijk contact.

Goed gedaan

Ze hebben er iets moois van gemaakt en alles netjes opgeleverd

Over Beter Af Kozijn

Als werknemer zijn wij 15 jaar geleden begonnen in deze branche. Na de nodige ervaring te hebben opgedaan, leek de stap om als zelfstandige te beginnen dan ook vanzelfsprekend. Door onze liefde voor het vak, gecombineerd met de ambitie voor het ondernemerschap, begon ons hart sneller te kloppen. Het idee is ontstaan om onze krachten te bundelen om zo dit mooie Twentse bedrijf, Beter af kozijn b.v. het levenslicht te bieden. Beter af kozijn b.v. is ontstaan door kennis en passie voor het vak.