De heer was vriendelijk, meegaand in onze wensen , gaf advies , ondersteunde elk onderdeel van de uitvaart als een warm persoon , uitleg over zaken als kist , en dergelijke was perfect , direct begrijpend , de heer endedijk was in 1 woord een topper, dacht met alles mee, zou in de toekomst deze heer zeker aanraden voor een respectvolle enl iefdevolle uitvaart, hij draagt ze vak een warm hart toe ,

geweldig

goede verzorging en zeer persoonlijk , en dat hebben wij als zeer prettig ervaren in deze verdrietige tijd.

Berendjan is een top man

Hele fijne en waardevolle begeleiding

Wij zijn heel fijn begeleid door Berend-Jan tijdens het overlijden van mijn vader. Heel bekwaam rustig en respectvol! Ook voor de kinderen die er op een fijne manier bij betrokken werden.

Berend Jan Endedijk een uitvaartverzorger die ontzorgd.

Met de begeleiding en organisatie voor, tijdens en na de uitvaart van onze vader vorig jaar januari was de keus wie te bellen na het overlijden van onze moeder niet zo moeilijk. Berend Jan Endedijk: meelevend, empathisch, eerlijk, duidelijk, accuraat, meedenkend. Al met al een uitvaartverzorger bij wie je met een gerust hart in een moeilijke, verdrietige periode alles uit handen kunt geven.

Geweldig ondank het verdriet

Vriendelijk behulpzaam

Neemt alle tijd en kwam met goede suggesties

Hij nam alle tijd om de uitvaart zo goed mogelijk te verlopen en was altijd bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.

Niet vergeten

Ook tijdens de feestdagen wordt er aan de familie gedacht. Ook al hebben we beide ouders al weggebracht. Dank je wel Berendjan, dankjewel dat we nog in jullie gedachten zijn. Gr Fam Reezigt-du Bois

Een betere begeleiding hadden we niet kunnen wensen

Toen onze vader kwam te overlijden kwam er een heleboel op ons af. Wat was het fijn dat Berend Jan ons hierbij hielp. Rustig, vakbekwaam, empatisch, geduldig en meedenkend zijn de woorden die als eerste in ons opkomen. Niks was te veel of te gek. Alles konden we vragen, het maakte niet uit wat het was. Berend Jan nam en maakte tijd. Nogmaals, een betere begeleiding hadden we niet kunnen wensen.

heel prettige samenwerking met Monuta Endedijk ervaren

Heel prettige samenwerking met BerendJan ervaren. Professioneel, heldere communicatie en enorm dienstbaar ingesteld. Motiveert en stimuleert eigen inbreng en straalt een grote mate van betrokkenheid uit.

Fijnzinnig, Emphatisch, Zorgvuldig en Respectvol.

Zie boven

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.