We zijn super goed geholpen, konden altijd met vragen terecht. En ook meedenkend dank je wel hiervoor.

Maakt waar wat je wilt

Zeer goede ervaring met Guido, alles was goed geregeld onderhield goed contact, heeft alles waar gemaakt wat wij wilden

Betrokken en zeer deskundige begeleiding.

Wij hebben de begeleiding ervaren als aangenaam,betrokken en zeer deskundig in onze moeilijke tijd. Overal werd de tijd voor genomen. Niets hoefde overhaast beslist te worden. In onze herinnering was het een mooi afscheid.

Fijne begeleiding

In moeilijke tijden is het fijn om begeleid te worden door iemand die verstand van zaken heeft. Guido heeft ons op een persoonlijke manier voorzien van informatie en tips bij het regelen van de uitvaart van onze tante. We kijken met een prettig gevoel terug op onze samenwerking en zullen iedereen Guido aanraden

Uitstekend!

Wij, als familie, hebben het contact met Guido Steennis na het overlijden van onze moeder als uitstekend ervaren. Wij zijn een hechte familie en Guido paste daar precies tussen met zijn ontzorging, eerlijke mening en suggesties, advies, geduld en respect voor ons als nabestaanden. Precies de juiste balans tussen aanwezig zijn en het van een afstandje bekijken wanneer we dat nodig hadden. Hij gaf ons een vertrouwd gevoel waarbij/waardoor alles bespreekbaar was. Dank daarvoor!

Volledig overeenkomstig de afspraak

De uitvaart ging volledig zoals afgesproken, ook de begeleiding en de aandacht van Guido Steennis tijdens de uitvaart was onder deze omstandigheden uitstekend

Was een hele mooie uitvaart ..

Met zo veel goede adviezen. En zo'n fijn gesprek met Guido waardoor het afscheid zo bijzonder was, en wij er heel erg mooi op terug kunnen kijken met dank aan Guido Steennis .

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.