Professionele en kundige mensen

De vooropname werd serieus uitgevoerd en aan de hand van bouwkundige kennis werd geadviseerd over het type isolatiemateriaal. De uitvoering gebeurde volgens planning en zeer netjes. Gaten met de juiste kleur gevoegd en alles super schoon opgeleverd. Zelfs met bladblazer de muren schoon gemaakt! Na de rtl uitzending contact opgenomen en meteen een inhoudelijke en geruststellende reactie. Ze werkten al met de milieuvriendelijke(te) variant: A+. Een type in lijn met onze beoordeling ;-)

Beste Guus, Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Zeer slecht

De adviseur heeft ons niet goed ingelicht over de afstand van de boorgaten . Dit zou volgens isolatie . . com dichter bij elkaar zijn dan bij andere bedrijven want zo konden ze goed zien of het materiaal zich werkelijk goed in de muur verspreid .isolatie .com was de “duurste “van een aantal isolatie bedrijven maar doordat ze dit vertellen ging onze keus naar isolatie.com Op de de dag van isoleren , worden de gaten gewoon 80 cm uit elkaar geboord , maakte een opmerking naar de medewerker dat anders beloofd was . Deze gaf aan dat er al meerdere klanten dit aangaven maar ze boorden altijd op deze afstand . Voelde me zeer misleid , adviseur gaf aan dat ze misschien wat aan de rekening konden doen. Daarna bleek het materiaal niet goed te zijn , stukje van de muur was wel gevuld daarmee. Medewerkers gingen weg omdat materiaal niet goed was , prima . Wel zonder op te ruimen van het boorgruis . Na contact met isolatie . com moest er een nieuwe datum gepland worden , dit kon echt niet eerder dan 4 weken later. Ondertussen word het stukje muur dat met verkeerd materiaal gevuld is zeer vochtig op de buiten muur . Adviseur geeft aan dat het geen kwaad kan en dat de medewerkers nog even in de spouw kijken als ze de isolatie aan komen brengen . 4 weken later , vrije dag genomen want ze zouden komen smorgens , helaas er kwam niemand . Maar weer bellen ze hadden een foutje gemaakt met het nieuwe systeem …., gelukkig kwamen ze de volgende dag . Medewerkers begonnen gelijk met gaten boren in het stukje muur waar vocht in zat . Er werd niet meer gekeken in de spouw , want dat was niet nodig .Dit was wel afgesproken .verder goed gewerkt denk ik ? Al met al een slechte ervaring , een maand met gaten in mn muur en zeer slechte communicatie door dit bedrijf De rekening was er echter wel snel en het bedrag is meer dan €4000 zoals op de offerte , en daar was niets meer aan te veranderen volgens medewerkster facturatie.

Keurig gewerkt

Op de afgesproken dag hebben twee medewerkers de bij mij de spouwmuurisolatie aangebracht. Tijdens de werkzaamheden hadden zij de pech dat er iets stuk ging van hun apparatuur. Dat is wel zo snel mogelijk opgelost zodat ze de werkzaamheden dezelfde dag wel volledig hebben afgerond. Wat mij vooral op is gevallen is dat ze erg netjes werken en na afloop ook alles heel schoon achterlaten. Dat zie ik wel eens anders. Complimenten! Ook over het advies vooraf was ik zeer tevreden. Omdat er al glaswol in de spouw zat werd me met een goede onderbouwing de foam geadviseerd in plaats van de korrels die anderen mij adviseerden. Prima uitleg.

Beste Dré, Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Voor mij de 3 onbetrouwbare ervaring

Wederom mijn neus gestoten! Tijdens het bezoek wat Rick van Maarseveen ons bracht met zijn collega(wat later zijn manager bleek) heb ik mijn negatieve ervaringen met de vorige bedrijven verteld. Bij Rick heb ik een goed gevoel en wij kwamen al snel tot een goede deal. Afspraken met de planning gemaakt en vol verwachting 15 juni zitten wachten, tussen 10.30 uur en 12.30 uur zou de gevel geïsoleerd worden. Om 12.30 uur maar eens bellen, kantoor gesloten wegens lunchpauze. Om 13.10 uur nog eens gebeld en gevraagd naar de status, inmiddels was ik al wat opgefokt, ik heb namelijk ook een agenda. Toen ik vertelde dat ik eigenlijk in staat ben de hele actie af te blazen, kreeg ik als reactie "da's ook goed" Prima doen we dat, dit was zeker niet mijn intentie,maar als je als telefoniste belemmerd word door het ontbreken van de juiste skills, mis je een deal. Daarna nog wel gebeld met Rick, die het allemaal heel vervelend vind natuurlijk, de deal was immers gesloten. Er kan altijd een iets onvoorziens gebeuren, maar comminiceer! Ik ben van mening dat de veel bedrijven in de branche er een potje van maken inclusief dit bedrijf. Zij hebben mij er van overtuigd mijn huis niet te laten isoleren

Geachte heer van der Kolk, We vinden het zelf ook een erg vervelende situatie. Graag waren we samen met u tot een oplossing gekomen. We hebben de desbetreffende medewerker hierop aangesproken zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Wij stellen het onze beurt ook op prijs wanneer onze medewerkers met respect worden behandeld. Met vriendelijke groet, isolatie.com

Komen afspraken niet na

Na een goede intake en offerte kwamen ze half april om de vloerisolatie aan te brengen. Hiervoor moest eerst een mangat gegraven worden onder de fundering door. Dit was bekend en meegerekend in de offerte. Helaas, de 2 jongens zijn max 15 minuten in de kruipruimte geweest, zeiden dat het niet mogelijk was en vertrokken weer. Zonder goed overleg en met alleen de mededeling dat kantoor wel contact met ons zou opnemen. Van kantoor niks meer gehoord dus na 2 weken zelf maar eens gebeld. Ze moest even overleggen met de jongens die geweest waren wat er precies speelde en zou me terug bellen. Tot op heden niks meer gehoord. Ik had via een oude buurvrouw dit bedrijf doorgekregen en ik denk dat ze prima werk kúnnen leveren, mits ze geen rare, lastige dingen tegen komen. Want dan zijn ze weg. Oplossing zoeken en overleggen met de klant is blijkbaar onmogelijk...

PRIMA

Met isolatie .com in zee gegaan en ja een prima investering geweest de mensen van dit bedrijf werken netjes en vakkundig heel tevreden en zeker een aanrader ook bij de hulp van het aanvragen subsidie

Goed geadviseerd en goed en netjes uitgevoerd, een aanrader.

Stefan Heinen is de adviseur die bij ons is geweest. Hij heeft vakkundig de beste opties bekeken en geadviseerd voor de spouwmuurisolatie van ons huis. Tijdens de werkzaamheden is hij ook nog even komen kijken omdat hij in de buurt was. Voor de ontluchting van de kruipruimte onder de woonkamervloer is een hele goede oplossing gevonden. De medewerkers die de spouwmuur hebben geisoleerd hebben vakkundig en goed gewerkt en de ruimte om het huis netjes en veegschoon achter gelaten.

Beste Roos en John, Dank je wel voor deze mooie review! We vinden het erg fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Eerlijk oprecht betrouwbaar.

Hans van den Heuvel was de adviseur die bij ons langs kwam. Hij heeft ons een eerlijk oprecht en betrouwbaar advies gegeven. In ons geval kon isplatie.com niets voor ons betekenen. Toch enorm blij met hun advies. Ik zou Hans van den Heuvel aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Dank je wel voor deze mooie review! Helaas hebben we u niet kunnen helpen, maar stellen uw reactie zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

jammer dat het zo gegaan is

op 06-mei jongstleden hadden we een afspraak met een vertegenwoordiger. wij vonden hem wat opdringerig. hij ging buiten meten , maar kwam snel weer naar binnen. en zonder overleg of wat. zie hij direct dat er hazelaar weg moest hier werden wij emotioneel van. zeker omdat we meerdere keren, tijden het gesprek, hadden aangegeven dat haar man pas is overleden. kortom hij schoof de offerte haar richting. en zij waar ze moest tekenen. overmand door emotie heeft ze dit helaas gedaan. na een slapeloze nacht wilde ze het ongedaan maken. omdat het karakter van de tuin. na verwijderen van een 50 jaar oude hazelaar, helemaal weg zou zijn. de verkoper had haar bedenktijd moeten geven.

Geachte mevrouw, We vinden het ontzettend vervelend dat dit zo is gelopen en hopen dat we met de besproken oplossing u toch naar tevredenheid kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Uitstekend!

Zowel in het voortraject als tijdens de uitvoering van de werkzaamheden hebben de mensen van "Isolatie.com" me overtuigd van hun deskundigheid en slaagden zij erin, steeds weer opnieuw, om mijn vertrouwen in hun te blijven behouden.

Beste Leo, Dank je wel voor deze mooie review! We zijn trots op onze medewerkers en zullen dit zeker aan hen terugkoppelen! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Uitstekend, kundig en vriendelijk advies

Adviseur Rick van Maarseveen (particulier advies) kwam bij ons langs en gaf ons uitermate vriendelijk, vakkundig en nuttig advies. Rick luisterde uitstekend naar onze vragen en wensen, onderzocht ons huis vakkundig en kon ons heel duidelijk uitleggen wat onze opties waren en waarom. Wij hebben hier heel veel aangehad. Veel dank en lof!

Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Professioneel

Goede nazorg ervaren bij een vraag over subsidie-aanvraag achteraf.

Vlot en volgens afspraken uitgevoerd

Aan de voorkant heldere communicatie met de sales, goed meegedacht over wat wel en wat niet te isoleren. Snelle reacties op aanvullende vragen. Planning makkelijk afgestemd, uitvoering moest wel even wachten ivm drukte. Maar op de afgesproken datum reden ze op tijd voor. Netjes gewerkt met dekens en alles na vlotte realisatie opgeruimd. Factuur binnen een week in de bus.

Geweldige service en goed werk.

Na zeer uitgebreide uitleg betreffende voor en nadelen soort isolatie. Door hen werd isolatie vervolgens aangebracht. Keurig gewerkt en opgeruimd. Bleek later dat van enkele boorgaten de cement niet hard genoeg werd. Gebeld en binnen een week was het probleem opgelost. Super. Ook complimenten voor de zeer vriendelijke harde werkers.

Geweldig advies en heel eerlijk

Ook als het geen klanten oplevert heel goed advies

Hierbij willen wij de monteurs hartelijk bedanken van het aaanbrengen van de spouwmuur isolatie. Netsjes werk afgeleverd en alles superschoon achtergelaten. Onze coplimenten hiervoor , ga zo door. Fam. de Crême

Top Advies

Vandaag een uitgebreid advies gehad van Hans van den Heuvel. Op verschillende plaatsen metingen verricht ( zolder, kruipruimte, spouwmuur ) alles bleek heel goed geïsoleerd. Helaas voor de firma isolatie.com, ' zei konden dus niks voor ons betekenen' maar wel een eerlijk en gedegen advies gekregen dat zeer gewaardeerd werd door ons. Dus zeker geen gladde verkooppraatjes om toch maar iets van diensten af te nemen, maar een zeer goed en eerlijk advies. Wij raden deze firma dan ook ten zeerste aan!

zeer slecht

Ik heb met u op 09-09-2019 een overeenkomst afgesloten om de vloer van ons huis te isoleren. Echter twee jaar later houden we koude vloeren en besluiten we om toch maar te gaan voor vloerverwarming. De vloer inclusief de isolatie moet daarvoor helaas gesloopt. Dan komen wij tot de schokkende ontdekking op wat voor waardeloze manier de vloer door u geïsoleerd is. We hebben er foto’s van gemaakt die ik dan ook als bijlage ga doorsturen. Zoals de aannemer zei: “nu snap ik dat u ondanks de isolatie overstapt op vloerverwarming, wat een pruts werk.” en zelfs binnen drie dagen een reactie geven op een mail blijkt nog niet eens mogelijk. Uiteindelijk is er toch contact met ons opgenomen en eleven zij ons geld terug te storten.

Geachte mevrouw Vermeulen, U heeft helemaal gelijk, de uitvoering heeft hier slecht werk geleverd. We zijn blij dat we in samenspraak tot een oplossing zijn gekomen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Toppertje

Ik wil even mijn complimenten uitspreken voor Johan, wat is hij KUNDIG, rustig, meedenkend, fijn in de omgang en wat weet hij veel! Dit is echt een topper! Helaas kwamen we er dankzij hem achter dat alles al geisoleerd is maar wat een super fijn persoon om contact mee te hebben en hulp van te krijgen! Als ik iemand ooit isolatie aan moet raden, is dat Johan bij jullie!

bedrijf levert goed werk en ben super tevreden

De mannen waren keurig op tijd. ze hadden de klus netjes binnen de afgesproken tijd af en naderhand weer netjes opgeruimd. Ben heel tevreden.

goed werk gelevert

zij werken netjes en correct en ruimen ook na afloop op.

Goede communicatie en flexibele planning

De communicatie is vlot verlopen. Ze zijn goed bereikbaar. Heldere uitleg en een heel goede ervaring gehad met het uitvoerende team.

Gewoon top. Zeer netjes gewerkt. Leuke gasten

Ook een compliment aan Stefan. Goed advies, leuke vent.

Een vertrouwd en eerlijk bedrijf

Lever goed werk en eerlijk werk. Personeel is zeer gedreven en hardwerkend met kennis van zaken! Alles wordt goed doorgesproken van ter voren en correct afgewerkt. Kortom een echte aanrader !

Prima advies

Vandaag Theo op bezoek gehad om te zien of mijn oude spouw nageisoleerd kon worden. Eerlijk advies gekregen, niet mogelijk. Er zitten tempexplaten in de spouw en de resterende ruimte is te weinig. Niet wat hoopte te horen wel eerlijk.

Broeder Hogardusstraat 5 7

5423TC Handel

Over Isolatie.com

Bij Isolatie.com hebben wij meer dan 12,5 jaar ervaring met het isoleren van bestaande woningen en nieuwbouwwoningen. Wij zijn specialist in het aanbrengen van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en gevelimpregnatie. Dit doen wij met een team van 80 man sterk. Vanuit onze hoofdlocatie in Handel rijden wij het gehele land door om jaarlijks meer dan 6.500 woningen te verduurzamen. Wij zijn volledig gecertificeerd door SKG-IKOB & Insula en hebben alle kennis en expertise in huis om de meest uiteenlopende isolatievraagstukken op te lossen.