Korte lijnen verkoper en de heren die het hebben aangebracht

Ik moest indien mogelijk op korte termijn i.v.m. verbouwing 2 muren geïsoleerd hebben na een project dat werd opgeschoven omdat men daar niet vooruit kon kwam er binnen een week een plekje vrij en dat werd snel en deskundig uitgevoerd....hiervoor hartelijke dank.

Beste Henk, Fijn dat we naar tevreden hebben kunnen helpen. Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Heel goed gewerkt

Dit bedrijf kan ik aanbevelen. Jongens waren zeer correct en netjes. Afspraken zijn volledig nagekomen. Hadden ook alles netjes opgeruimd en schoon achtergelaten.

Beste Jo, Bedankt voor de review! Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Fijne samenwerking, goed werk geleverd.

Tijdens de uitvoering bleek een stuk binnenmuur op zolder te missen. Dat stuk kon dus niet geïsoleerd worden. Daarop volgde direct het aanbod om dat tot een later moment te laten zodat het euvel verholpen kan worden om vervolgens het laatste stukje te isoleren. Dat is een goede oplossinggerichtheid waar ik blij van wordt.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie review, fijn dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Uitstekend in een woord top

Mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon top te noemen raad iedereen om dit bedrijf in zee tegaan alles klopt we hebben 5 5 2023 spouwmuur isolatie laten doen geweldig zeer harde werkers en netjes alles tot puntjes geregeld top team isolatie . Com ga zo door

Deskundig advies en uitvoering

Deskundig advies. Goede prijs kwaliteit verhouding. Schoon gewerkt en opgeleverd. Aanbevelingswaardig.

Het zier er naar uit dat Isolatie.com goed werk geleverd heeft

Isolatie.com heeft van mijn huis zowel de muren als de vloeren geisoleerd. Het traject verliep over het gehele traject goed. Adviseur Timo kwam overeenkomstig afspraak langs, inspecteerde mijn woning, bekeek mogelijkheden en bracht een marktconforme offerte uit. De planning verliep soepel en was flexibel. De werkzaamheden verliepen overeenkomstig afspraak door nette en voorkomende medewerkers. Zowel mijn woning als eromheen werd schoon opgeleverd. Ik was hier tevreden over zeker aangezien een deel van de werkzaamheden via de buren moest gebeuren. Er waren enkele koude perioden afgelopen winter, Ik heb warmtebeeldopnamen van de muren laten maken. De temperatuurverdeling over de muur is nagenoeg overal gelijk dus het lijkt erop dat het isolatiemateriaal gelijk over de spouw in de muren verdeeld is. Hoe groot het effect is kan ik nog niet bepalen. Adviseur Timo was goed bereikbaar van advies tot en met de werkzaamheden en erna. Goede aftersales. Samengevat: Het ziet er naar uit dat Isolatie.com goed werk geleverd heeft!

Fijn om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor! Geniet van de isolatie en een prettig wooncomfort! Met hartelijke groet, Isolatie.com

Alles volgens wens en afspraak verlopen

Wij hebben contact opgenomen met Isolatie.com op aanraden van diverse mensen uit de straat. Wij wilden onze spouw laten isoleren. Bij ons is adviseur Hans van de Heuvel geweest en deze heeft alles perfect uitgelegd. Hij heeft ook een heel goed advies gegeven over de ISDE subsidie. Wij hebben dus direct opdracht gegeven om de spouwisolatie uit te laten voeren. Maar ja dan loop je tegen een wachttijd aan. Gelukkig viel het nog mee. Op de dag zelf kwamen er 2 mensen en later kwam er nog eentje voor een halve dag. Alles is perfect gelopen en ze hebben alles netjes weer opgeruimd. We waren er attent opgemaakt dat er wel eens een stopcontact vol kon lopen met de schuim en dat gebeurde bij ons ook op 1 punt. Dit werd ook direct netjes verholpen. Kortom na het werk werd er een rondje gemaakt rond het huis of alles netjes opgeruimd was en de voegkleur de juiste was. Op dat moment waren de gevoegde gaatjes al niet meer te zien en alles was netjes opgeruimd. Een paar dagen later kwam de factuur per mail met een duidelijke uitleg hoe je de subsidie kon aanvragen. Dit hebben wij dan ook direct gedaan en na 5 weken stond deze netjes op onze rekening. Ik heb bewust even gewacht met het invullen van deze beoordeling om ook te kunnen melden wat het eerste merkbare resultaat is. Ons vrijstaande huis is van ongeveer 1980 en is veel comfortabeler geworden. De warmte blijft langer hangen en je voelt geen koudere stukken meer in je huis. Dit moet dus ook schelen in het gasverbruik. Kortom wij zijn zeer tevreden en blij dat we dit hebben gedaan bij dit bedrijf.

Beste Rene, Bedankt voor de mooie woorden, geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Zeer snelle en correctei uitvoering isolatie kruipruimte

Op woensdag 30 maart 2023 heeft het adviesgesprek plaatsgevonden betreffende isolatie van de kruipruimte Op dinsdag 4 april 2023 zijn de werkzaamheden tot volle tevredenheid uitgevoerd door Peter en zijn maat. Gedeeltelijk isoleren van het dak op zolder werd afgeraden omdat het door een later aangebrachte constructie "half werk" zou zijn. Wel werd advies gegeven inzake de isolering van de vide op de badkamer gelegen achter de wasmachine en droger d.v.m. glaswol. Tevens werd het telefoonnummer van een zzp-er verstrekt voor e.v. uitvoering. De isolatie is eveneens te volle tevredenheid uitgevoerd.

Beste Lambert, Fijn om te horen dat alles naar wens is gelopen. Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Specialistisch bedrijf

Na de offerte aanvraag vrij snel datum uitvoering gekregen . Was wel enige tijd verder maar kwam door de drukte , wat te begrijpen is. Alle lof voor de medewerkers die echt meedachten en zeer vriendelijk waren . Het enigste minpuntje was dat in november de afspraak voor uitvoering in maart was gemaakt en daarna geen bericht meer ontvangen of het daadwerkelijk doorging. Verder ben ik zeer tevreden ook met de beschrijving en link naar de subsidieaanvraag . Inclusief de foto's die er nodig waren voor aanvraag subsidie.

Beste Gerty, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor je aandachtspunt! Wij zijn momenteel bezig met het automatiseren van een herinneringsmail / sms. Hopelijk kunnen wij dit snel gaan toepassen. Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Fijne service en vriendelijke mensen!

Wij hebben onze spouwmuur laten isoleren. Na een gratis adviesgesprek werd een aantal maanden later de klus voltooid. Helaas was er door een hoogwerker schade aan onze oprit ontstaan. Gelukkig werd er direct meegedacht in een oplossing en werden alle gemaakte kosten voor reparatie vergoed. Als extra excuus kregen we nog een kaartje met een lekkere chocoladereep. Isolatie.com snapt hoe klanttevredenheid werkt en denkt altijd met je mee. Bedankt voor de fijne service!

Beste Samantha, Heel fijn dat alles goed is opgelost! En ontzettend bedankt voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Fijn bedrijf met prettige en correcte medewerkers

Wij hebben het contact met alle medewerkers als zeer prettig en kundig ervaren. Er zijn tijdens de isolatiewerkzaamheden 2 ongelukjes gebeurd, maar deze zijn zeer snel en correct opgelost. Wij zijn hierover zeer tevreden.

Beste Marianne, Bedankt voor de mooie woorden! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Wat een onvriendelijke benadering

De eerste dame wilde een afspraak in plannen, waarop ik naar een richtprijs vroeg. Dit kon ze niet geven, en verbond me door. Misschien had de dame dienik daarna kreeg een slechte dag. Maar ik werd eigenlijk gewoon afgesnauwd. Ik wilde een prijsindicatie. Ik snap ook wel dat er meer of minder werk aan kan zitten. Maar een indicatie van 1500 of 5000 moet toch niet zo moeilijk zijn. Ik ga een ander bedrijf kiezen waar ik wel gewoon vragen kan stellen, normaal antwoord en uitleg krijg en mee in gesprek kan.

Beste Ir ana, Wat vervelend dat u het gesprek zo naar heeft ervaren. Onze excuses hiervoor! Met hartelijke groet, Isolatie.com

Vanaf aanvraag offerte tot en met de uitvoering alles netjes in orde. Inclusief goede handleiding voor het aanvragen van subsidie.

Beste Harry, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Geniet van de isolatie en een prettig wooncomfort! Met hartelijke groet, Isolatie.com

Deskundig correcte afhandeling.

Afgelopen donderdag 12 januari zijn de spouwmuren van ons huis geïsoleerd. Complimenten voor het team dat het bij ons heeft uitgevoerd. Ze waren keurig op tijd en hebben steeds met ons gecommuniceerd over de vorderingen en uitgelegd dat ze de voegen aan de westzijde niet konden voegen in verband met de regen en dat jullie hier later op terugkomen om dit alsnog te doen. Verder alles netjes opgeruimd en het geheel nogmaals doorgelopen. Ik kan isolatie.com bij iedereen aanbevelen

Beste Theo, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Geniet van de isolatie! Met hartelijke groet, Isolatie.com

werkelijk uitstekend!

Serieus, meedenkend en soepel bedrijf. Spouwmuur- en vloerisolatie laten uitvoeren. Begon met uitgebreide check/inventarisatie waarbij door adviseur Theo Smits alle tijd werd genomen en deskundige tips werden gegeven. De man wist waar hij het over had. Prijs offerte heb ik gecheckt en was passend. Vervolgens was de planning binnen 4 maanden de maatregelen uit te voeren , dit werd echter prettig verkort tot 1,5 maand. Ook over de uitvoering(2 aparte dagen en ook 2 verschillende gespecialiseerde ploegen) ben ik tevreden. Dezelfde kwalificaties als boven geschetst zijn van toepassing. Facturen vlot en correct ontvangen, inclusief een goed bruikbare handleiding om subsidie aan te vragen.

Beste Sjoerd, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Geniet van de isolatie en een prettig wooncomfort! Met hartelijke groet, Isolatie.com

Goed geadviseerd, leuke werklui, meedenkend, tevreden klant.

Na een huis gekocht te hebben uit 1965 sta je voor allerlei keuzes en jeetje wat is er veel keus, ik ben zelf de klusser in huis alleen wilde ik de isolatie toch uit handen geven, na een prettig gesprek met Stefan van isolatie een leuk advies gesprek gehad en ze hadden zo een offerte voor me klaar met al onze wensen, we wisten gelijk waar we aan toe waren en ook de planning was snel bekend. Plannen en uitvoeren van verkoop adviseur tot de werklui waren wij zeer tevreden met ons vertrouwen in isolatie.com Complimenten aan Stefan en de werklui prettige sfeer en goed werk geleverd, alles was duidelijk. Dank en zeker aan te raden. Mvg, Mitch en Kim

Keurig werk geleverd

Net op het moment dat we de order hadden gegeven kwamen er in de media negatieve geluiden over (vloer)isolatie middel PUR schuim. Daarom contact gezocht met isolatie.com waarbij ik al snel een technisch specialist aan de lijn kreeg die netjes toelichting gaf en nog extra informatie heeft verstrekt. Onze zorg was daarmee weggenomen. Op de dag van uitvoering meldden zich 2 heren mooi op tijd. De randen van het kruipluik werden keurig afgeplakt en de slangen werden uitgerold. Na 2 uur was de klus geklaard er alles werd netjes opgeruimd. Men gaf nog aan dat ik 14 dagen lang niet in de kruipruimte moet komen i.v.m. uitgassing. Na 14 dagen ben ik in de beperkte ruimte gekropen en constateer dat het werk goed is uitgevoerd. En een extra groot compliment voor de man die het werk heeft gedaan; hij moest door zeer smalle openingen kruipen om bij alle ruimtes te kunnen komen!

Helemaal top!

Na wat rondneuzen op het internet mijn keuze laten vallen op isolatie.com. Stefan heeft in een goed gesprek uitgelegd wat de mogelijkheden waren inclusief voorbeelden en voor- en nadelen. Dezelfde week 2 offertes ontvangen voor isolatie (dak en spouw) en daarna nog een offerte voor zonnepanelen. Deze laatste offerte zeer uitgebreid met toelichting over ligging, rendabiliteit etc. Na het tekenen op korte termijn e.e.a. kunnen realiseren. Alle vakmensen waren zeer vriendelijk en professioneel. De werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd. Bedankt Stefan en uitvoerende collega’s voor de goede en snelle service!

Helemaal top!

Hier wordt vakkundig en professioneel gewerkt, en alles goed georganiseerd.

Vandaag is het dak van het voorhuis van onze monumentale boerderij geisoleerd door Isolatie.com. Het voortraject verliep soepel, afspraken worden goed nagekomen en de communicatie is helder en goed. Erg belangrijk bij dit project was dat de oude gebinten vrij bleven van nevel en geknoeid isolatiemateriaal. Alles wat schoon moest blijven werd door de mannen keurig ingepakt, hier werd echt aandacht aan besteed. Het isoleren verliep vlot en netjes, en alles werd goed opgeruimd en schoon opgeleverd. Het waren bovendien erg aardige jongens die hier waren, en harde werkers. Kortom : wij zijn erg tevreden. Laat de winter maar komen!

Gewoon goed

Na wat offertes opgevraagd te hebben voor vloer- en spouwmuurisolatie zijn we bij isolatie.com uitgekomen. Afspraak was snel gemaakt en een paar weken later stond Theo op de stoep om de zaak te bekijken, advies te geven en een offerte op te stellen. Theo was zeer vriendelijk, kundig, duidelijk en efficient en heeft ons eerlijk en uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden en zelfs over de eventuele opties voor financiering etc. We hebben dezelfde dag de offerte nog geaccepteerd en een maand later stonden de jongens voor de vloerisolatie op de stoep. Klusje was binnen een paar uur geklaard en alles was achteraf netjes achter gelaten en opgeruimd. Weekje later nog de spouwmuur isolatie laten doen en ook deze mannen waren echte professionals die voor de de middag alle gaten hadden geboord, spouwen gevuld en weer dicht gesmeerd. Achteraf zie je er letterlijk niets meer van maar heb wel het hele huis op 25c kunnen houden deze hete zomer. Offerte klopte tot bijna tot op de cent. Ik weet niet hoe men deze klus beter hadden kunnen doen, dikke 10 omdat een 11 niet kan.

Beste Michael en Sara, Super bedankt voor jullie complimenten! Fijn om te horen dat jullie tijdens deze hete zomer de woning koel konden houden. Op naar een warme winter! Met vriendelijke groet, Team Isolatie.com

Betrouwbaar Brabants bedrijf

Via de site over subsidies van de overheid zocht ik naar betrouwbare bedrijven. Isolatie.com was daar een van. Goede intake en vakmannen die het kwamen doen. Namen de tijd om alles te controleren en uit te leggen. Zeer netjes opgeruimd daarna.

Dank je wel, Paul. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Team Isolatie.com

Professionele en kundige mensen

De vooropname werd serieus uitgevoerd en aan de hand van bouwkundige kennis werd geadviseerd over het type isolatiemateriaal. De uitvoering gebeurde volgens planning en zeer netjes. Gaten met de juiste kleur gevoegd en alles super schoon opgeleverd. Zelfs met bladblazer de muren schoon gemaakt! Na de rtl uitzending contact opgenomen en meteen een inhoudelijke en geruststellende reactie. Ze werkten al met de milieuvriendelijke(te) variant: A+. Een type in lijn met onze beoordeling ;-)

Beste Guus, Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Zeer slecht

De adviseur heeft ons niet goed ingelicht over de afstand van de boorgaten . Dit zou volgens isolatie . . com dichter bij elkaar zijn dan bij andere bedrijven want zo konden ze goed zien of het materiaal zich werkelijk goed in de muur verspreid .isolatie .com was de “duurste “van een aantal isolatie bedrijven maar doordat ze dit vertellen ging onze keus naar isolatie.com Op de de dag van isoleren , worden de gaten gewoon 80 cm uit elkaar geboord , maakte een opmerking naar de medewerker dat anders beloofd was . Deze gaf aan dat er al meerdere klanten dit aangaven maar ze boorden altijd op deze afstand . Voelde me zeer misleid , adviseur gaf aan dat ze misschien wat aan de rekening konden doen. Daarna bleek het materiaal niet goed te zijn , stukje van de muur was wel gevuld daarmee. Medewerkers gingen weg omdat materiaal niet goed was , prima . Wel zonder op te ruimen van het boorgruis . Na contact met isolatie . com moest er een nieuwe datum gepland worden , dit kon echt niet eerder dan 4 weken later. Ondertussen word het stukje muur dat met verkeerd materiaal gevuld is zeer vochtig op de buiten muur . Adviseur geeft aan dat het geen kwaad kan en dat de medewerkers nog even in de spouw kijken als ze de isolatie aan komen brengen . 4 weken later , vrije dag genomen want ze zouden komen smorgens , helaas er kwam niemand . Maar weer bellen ze hadden een foutje gemaakt met het nieuwe systeem …., gelukkig kwamen ze de volgende dag . Medewerkers begonnen gelijk met gaten boren in het stukje muur waar vocht in zat . Er werd niet meer gekeken in de spouw , want dat was niet nodig .Dit was wel afgesproken .verder goed gewerkt denk ik ? Al met al een slechte ervaring , een maand met gaten in mn muur en zeer slechte communicatie door dit bedrijf De rekening was er echter wel snel en het bedrag is meer dan €4000 zoals op de offerte , en daar was niets meer aan te veranderen volgens medewerkster facturatie.

Keurig gewerkt

Op de afgesproken dag hebben twee medewerkers de bij mij de spouwmuurisolatie aangebracht. Tijdens de werkzaamheden hadden zij de pech dat er iets stuk ging van hun apparatuur. Dat is wel zo snel mogelijk opgelost zodat ze de werkzaamheden dezelfde dag wel volledig hebben afgerond. Wat mij vooral op is gevallen is dat ze erg netjes werken en na afloop ook alles heel schoon achterlaten. Dat zie ik wel eens anders. Complimenten! Ook over het advies vooraf was ik zeer tevreden. Omdat er al glaswol in de spouw zat werd me met een goede onderbouwing de foam geadviseerd in plaats van de korrels die anderen mij adviseerden. Prima uitleg.

Beste Dré, Dank je wel voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Isolatie.com

Broeder Hogardusstraat 5 5423TC Handel

Over Isolatie.com

Bij Isolatie.com hebben wij meer dan 12,5 jaar ervaring met het isoleren van bestaande woningen en nieuwbouwwoningen. Wij zijn specialist in het aanbrengen van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en gevelimpregnatie. Dit doen wij met een team van 80 man sterk. Vanuit onze hoofdlocatie in Handel rijden wij het gehele land door om jaarlijks meer dan 6.500 woningen te verduurzamen. Wij zijn volledig gecertificeerd door SKG-IKOB & Insula en hebben alle kennis en expertise in huis om de meest uiteenlopende isolatievraagstukken op te lossen.