Prima levering, alles klopt!

Ok!

Goede communicatie, goed product!

Stoelen zitten heerlijk, kleur goed aangegeven op de website. Direct na aankoop op de hoogte gebracht van de levertijd. Keurig en goed verpakt aangeleverd. Kortom, zéér tevreden.

Wij hebben 4 eetkamerstoelen bij Wiegers besteld, deze zijn op de aangegeven tijd netjes binnen gekomen en waren zeer goed verpakt. We zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van de door Wiegers geleverde stoelen.

Wij zij zeer tevreden.

Zowel de verkoop als de levering is naar wens verlopen.

Stoelen en tafel voldoen aan verwachting

Vriendelijk personeel en mooie showroom.

We werden goed geholpen door zeer vriendelijk personeel. We zijn ontzettend tevreden over onze aankoop.

Mooi compleet tuinset

Goeie Verkoopster, dacht met ons mee, jammer dat we zelf erachter aan moesten bellen na een week wanneer de bezorging zou zijn, wonen niet zover vanaf de winkel en ons gezegd dat dezelfde week dan wel kon, gelukkig jongens die bezorgde op dezelfde dag waren behulpzaam

We zijn tevreden over de tafels en stoelen die we gekocht hebben. Goede service en netjes bezorgd

Heel goed de verkoper deed alles wat ik vroeg, een andere stoel erbij halen niks was teveel de klant was koning. Ook de bezorger was geweldig de stoelen even buiten zetten was geen probleem.

Heel fijn bedrijf dat echt met je mee denkt

Wij hebben al zoveel bij Wiegers gekocht dat we ons er gewoon “thuis” voelen. Als we weer iets nodig hebben rijden we weer regelrecht naar Wiegers in Asten toe.

Proficiat is goed, de levering was matig

Het ontvangen product is goed. De levering daarin tegen was matig. Bij de verkoop geven ze aan 1 tot max 2 weken levertijd. Na 3 weken bellen stond de order nog open bij de leverancier en konden ze me niks vertellen. Na 5 weken weer zelf gebeld en toen was de stoel er ineens alleen wisten ze niet van wie die was.... Fijn dat u belt meneer. Dit proces moet beter. Maar ik beveel het toch aan, omdat het product goed is.

Een goed bedrijf tot to point.

Ruime keuze in (tuin) meubels voor een betaalbaar prijs.Goede service en eigen bezorging ook tot de deur netjes wordt afgeleverd.

Goede service!

Een goede prijs/kwaliteits verhouding! Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer Tevreden!

Ik vindt de meubels prachtig! Ben er heel.blij mee! Zeer goede kwaliteit! De verkoopsters waren erg aardig en behulpzaam. En de 2 jongens die de meubels brachten hebben goede service gegeven! Top!

De eerste keer naar Wiegers alles prima!!

Heel fijn geholpen,advies gekregen. Daarna zelf alle tijd gehad om te kiezen.Vragen? Dan was de verkoopster gelijk behulpzaam. Levering alles volgens afspraak,goede communicatie met de bezorger. Half uur van tevoren n belletje we komen eraan.Alles helemaal prima.

Prima winkel, leuk personeel

Het enige min puntje was, dat ze ons vertelden dat het 2 weken zou duren voor de meubels bezorgt werden, dit werden dik 2 maanden. Soort van mis communicatie, maar erg blij met "Toon" in ons huisje.

Goed en snel geleverd

Bestelling was goed gegaan en ook sneller geleverd als gedacht.

Fijne winkel

;heel goed geholpen en alles netjes op zij plaats gezet zeer tevreden en netjes op afspraak geleverd

.prachtige tafel

De wachttijd was heeeeel lang maar de service was goed. Geen vooruit betaling! Gratis en vriendelijke bezorging! En heel tevreden met de tafel

Ben heel tevreden.

Ben heel tevreden over alles:aankoop, afspraken,levering, personeel.

Is het rijden erna toe waard goed ontvangen kwam met moeders van 92jaar bakje thee erbij en verschillende stoelen uitprobeerd

Hele goede service

Hele goede service

Helemaal top fantastische service

Top service en vriendelijk personeel

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!